Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Tietääkö joku ketkä pareista pysyi yhdessä Ensitreffit alttarilla Australia kausi 1 jaksossa 6/6, itseltä jäi näkemättä
Vierailija kirjoitti:
Usein tuntuu että ihmiselle voisi kuvilla monenlaisen kumppanin mutta Ollille en osaa kuvitella kuin samanhenkisen, itseään intellektuelliksi kutsuvan humanistin joka ei harrasta yhtään mitään liikuntaa eikä juuri kiinnitä huomiota ulkonäköönsä. Millainen nainen Ollimiehelle sopii ja onko sellainen nainen kiinnostunut Olleista?
Mistä stalkataan että millaisia Ollin eksät ovat olleet?!! Olen varma että vauvafi tietää!
Olli on tullut kateelliseksi Alfa-Oskarille. Haluaa omankin nimen päivälehtien palstoille ja väkisin yrittää tyrkyttää omaa tarinaansa tähän ja säälittävästi tunkea yhteenkin lauseeseen kaksi kertaa omaa nimeään.
Median lempilapsi, Oskari, kruunataan tässäkin kisassa
Fffffani kirjoitti:
Tietääkö joku ketkä pareista pysyi yhdessä Ensitreffit alttarilla Australia kausi 1 jaksossa 6/6, itseltä jäi näkemättä
Tälle on oma palstansa, mene sinne
Vierailija kirjoitti:
Usein tuntuu että ihmiselle voisi kuvilla monenlaisen kumppanin mutta Ollille en osaa kuvitella kuin samanhenkisen, itseään intellektuelliksi kutsuvan humanistin joka ei harrasta yhtään mitään liikuntaa eikä juuri kiinnitä huomiota ulkonäköönsä. Millainen nainen Ollimiehelle sopii ja onko sellainen nainen kiinnostunut Olleista?
Mistä stalkataan että millaisia Ollin eksät ovat olleet?!! Olen varma että vauvafi tietää!
Muakin kiinnostaa kovasti, millasia Ollimiesten naiset on?! Kertokaa joku, jotka fiilistelette Ollia?!
Onko kukaan huomannut miten kaikilla pareilla on toisen puoliskon kanssa todellakin ns. naimanaamat? 😮
En ymmärrä miksi Katja on ylipäätään valittu ohjelmaan. Jakson alussa näytettiin miten ihmiset vastailee siihen mitä rakkaus on, ja monet vastasi tosi selkeästi ja analysoivasti mitä se rakkaus itselle on, ja näytettiin myös Katjan vastaus eikä hän osannut sanoa asiaan oikein mitään. Ja tuollainen ihminen sitten valitaan ohjelmaan. Tuntuu että Katja on valmis lähtemään sokkotreffeille, ei menemään naimisiin tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa kovasti, millasia Ollimiesten naiset on?! Kertokaa joku, jotka fiilistelette Ollia?!
En osaa sanoa, synkkaisiko minulla oikeasti Ollin kanssa, mutta ainakin ensimmäisen jakson perusteella tykkäsin hänestä tosi paljon. Olen aika selkeästi introvertti ihminen. Harrastan säännöllisesti kevyttä liikuntaa ja olen pienikokoinen. Valmistun juuri maisteriksi matemaattiselta alalta, mutta olen aikaisemmin opiskellut kieliaineita ja harrastan vieläkin kielten opiskelua. Minusta olisi kiva käydä Ollin kanssa pubivisoissa ja hoitaa Nuunuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa menneiden stalkkaukseen, tai ketju poistetaan. Ne Ollin exät eivät ole mitään julkisuuden henkilöitä, eivätkä exän tuntevat todellakaan juoruile tänne.
Ja ihan ystävällisesti huomautan, sillä ketjuja on vähemmästäkin poistettu palstalla nimeltä AV vauva...
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että Olli ei syty Katjalle. Ollin tyylinen mies ehkä haluaa tyttömäisen ja rauhallisen naisen tai sellaisen pikkumyyn.
Luulen, että Katjalle ei kelpaa Olli. Olli on aika feminiinisen oloinen ääntä myöten, tukka on nutturalla ja asutaan kissan kanssa. Vanhan piian perikuva. Katja itse sitten on vähän maskuliinisemman oloinen, insinööri ja piirteiltään skrodempi.
Olli miellyttää minua. Olen 36v. biotieteilijä ja olisin noista miehistä valinnut aivan ehdottomasti Ollin. Kahta muuta miestä en voisi kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Katja on ylipäätään valittu ohjelmaan. Jakson alussa näytettiin miten ihmiset vastailee siihen mitä rakkaus on, ja monet vastasi tosi selkeästi ja analysoivasti mitä se rakkaus itselle on, ja näytettiin myös Katjan vastaus eikä hän osannut sanoa asiaan oikein mitään. Ja tuollainen ihminen sitten valitaan ohjelmaan. Tuntuu että Katja on valmis lähtemään sokkotreffeille, ei menemään naimisiin tuntemattoman kanssa.
Katja on liian nuori. Mielestäni parit saisivat olla kaikki vähintään 30-vuotiaita. Turha väkisinnaittaa nuorta, joka on hädin tuskin muutaman vuoden ehtinyt seurustella ja kaikki on vielä edessä.
Ai millainenko on Olli fiilistelijä? No muhun vetoaa vaatimaton pohdiskelija, materialistit ja hirveästi konkreettisista jutuista jauhajat ei kiinnosta.
Kieltenope on maailmalle avoin ja kulttuureista kiinnostunut. Itse olen juurikin " piilogootti" , tykkään antaa mielikuvituksen lentää kirjojen, kuvataiteen jne avulla. Introvertti olen myös.
Olli on miehistä ehdottomasti kiinnostavin!
Vierailija kirjoitti:
En muista, oliko tässä ketjussa vai jonkun lehden jutun kommenteissa, mutta joka tapauksessa monet olivat sitä mieltä, että ei ole paljonkaan väliä, jos Katja tykkää harrastaa liikuntaa, mutta Olli ei. Perusteena että kyllähän ihmisellä saa olla omia yksityisiä mielenkiinnon kohteita, kaikkea ei ole pakko jakaa. Minusta tämä on kuitenkin vähän eri juttu, kun ei ole kyse vain siitä, että joku asia miellyttää itseä, vaan myöskin fyysisestä itsestään huolta pitämisestä, joka vaikuttaa fyysiseen vetovoimaan. Jos toinen tsemppaa sen eteen ja toinen vaan antaa itsensä lössähtää, vaikka se ei kauheasti miellyttäisi kumppania, niin ei mene puntit ihan tasan.
Voi kuule katsele pikkasen ympärillesi ja poistu sieltä kuplasta. Voit nähdä yllättäviä asioita, ja nimenomaan pitkäkestoisista suhteista.:)
Korjaus edelliseen, eli että millainen nainen haluaisi miehekseen vanhanpiian tiedätte kyllä millä huilulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas nyt vielä kerran tuo alimmainen kuvapari, Oskari ja Heidi.
Eikö olekin nuorekas 38v & 39v pari siinä;)
Upea pariskunta! Rakkaus ja ihastus suorastaan loistaa molempien silmistä. Heidissä on sellaista hehkua, mitä ei voi feikata. Olen aivan varma, että nyt lykästi molempia. Tuosta ei seuraa muuta kuin hyvää. Heidi on anteeksiantavainen, mutta samalla puuhakas. Oskari halua asettua aloilleen, mutta tekee kuitenkin raketinomaista ammattiuraa. Oskarin järjestelmällisyys ilmenee siinä, että hän on hankkinut elämäänsä tasapainon. Kiireisen liikemiehen uraa tasapainotetaan terveillä elämäntavoilla ja luonnonläheisyydellä. Heidi taas on mielestäni aivan valmis suurperheen äidiksi. Tästä parista tulee pitkäaikaisin ja onnistunein aivan varmasti. Siksi toivotankin jo nyt onnea perheenlisäykselle, sitä ei voi olla tulematta.
Vai raketin omaista, älä naurata 😂
Toivottavasti on kartoitettu myös hakijoiden eläinrakkaus, nimittäin jos Katja (oletettavasti) siistinä ihmisenä ei pidä siitä, että kissankarvoja on sohva täynnä ja Nuunuu syö viherkasvit, niin riita tulloo!
Kissamiehet on kyllä nähty jo tässä ohjelmassa... Äijä-kissa ja sen kissanhiekat! Jännällä odotetaan, miten käy Katjan ja Ollin ja Nuunuunuunuun.
Minusta Olli vaikuttaa todella mukavalta, eikä ulkonäössäkään ole valittamista.
Mitä enemmän näitä ETA-ketjuja luen, sitä vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että lukemattomien katsojien mies- ja naisihanne tulee kuin tuleekin amerikkalaisista TV-sarjoista ja romanttisesta kirjallisuudesta.
Miten muuten selittyy se, että ihan tavallisen oloiset ja näköiset ihmiset tuomitaan epäröimättä?
Mahtaa olla pariutuminen oikeassa elämässä vaikeaa, kun kriteerit ovat niin korkealla.
Upea pariskunta! Rakkaus ja ihastus suorastaan loistaa molempien silmistä. Heidissä on sellaista hehkua, mitä ei voi feikata. Olen aivan varma, että nyt lykästi molempia. Tuosta ei seuraa muuta kuin hyvää. Heidi on anteeksiantavainen, mutta samalla puuhakas. Oskari halua asettua aloilleen, mutta tekee kuitenkin raketinomaista ammattiuraa. Oskarin järjestelmällisyys ilmenee siinä, että hän on hankkinut elämäänsä tasapainon. Kiireisen liikemiehen uraa tasapainotetaan terveillä elämäntavoilla ja luonnonläheisyydellä. Heidi taas on mielestäni aivan valmis suurperheen äidiksi. Tästä parista tulee pitkäaikaisin ja onnistunein aivan varmasti. Siksi toivotankin jo nyt onnea perheenlisäykselle, sitä ei voi olla tulematta.