Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan Oskarissa itseäni siinä suhteessa, että hän haluaa miellyttää ja vältellä konflikteja. Tai nähdyn perusteella olen tulkinnut näin.Tuntui aivan käsittämättömältä vedolta, että hän osti kukkia yms Heidille Tukholmaan mentäessä ja samaan aikaan on kieltäytynyt keskustelemasta Napakymppiasiasta reissun aikana. Eli siis kuvitteliko hän, että kaikki on hyvin antamalla lahjoja? Toki huomaavaista mutta sillä ei ole mitään tekemistä oikean keskustelun ja asian käsittelyn kanssa. Lisäksi hän kertoi kameralle, että reissu olisi ollut mukava viettää yhdessä, kun nyt Heidi välillä teki asioita yksinkin. Samaan aikaan Heidi kertoo kysyneensä Oskarilta, että olisiko hänellä jotain ehdotuksia yhteiselle puuhastelulle mutta hän ei ilmeisesti aktiivisesti yrittänyt keksiä muuta kuin sen jonkin laivassa vierailun. Eli voisiko hän aktiivisemmin ensinnäkin kertoa fiiliksistään vaimolleen sen sijaan, että patoaa asioita ja kertoo ne kameralle. Sama juttu Heidin instakuvailun kanssa: voi suoraan sanoa, että voidaanko kuvaaminen jättää nyt väliin ja keskittyä yhdessä oloon. Metsäretkelläkin hän vain vihjaili asiasta, kun olisi voinut rehellisen lempeästi ilmaista todellisen kantansa. Hieman marttyyrifiilis tulee hänestä, minkä tunnistan itsessänikin välillä kun mieluummin miellytän, jotta olisi kivaa. Mutta kun aina ei vaan ole.
Tuolla parilla varmaan aika erilaiset ajatukset vapaa-ajan vietosta. Heidi täyttää kaiken vapaa-aikansa menoilla, rakastaa shoppailua ja bileitä, Oskari ilmeisesti viihtyisi ihan kotona (ilmeisesti aika vaativa työ) tai metsässä. Tuo Ruotsiin lähteminen ei nyt Oskarista niin ihmeellisen kivaa ollut ajatuksena - minkä ymmärrän hyvin, laivaristely, lyhyt kierto Tukholmassa, varsinkin jos sen käyttää vain brunssin syömiseen ja shoppailuun ei kuulosta houkuttelevalta, se Vaasalaiva (jolla Heidi ei varmaankaan ole koskaa oikeasti käynyt) olisi voinut olla paljon mukavampaa. Tai ihan kotona oloilu, yhdessä salilla käynti, ruuan laittaminen yhdessä, elokuvan katsominen yhdessä? Oskari tuntui itse järjestävän vapaata, että saisivat olla ihan kahdestaan ilman pakollista ohjelmaa "mutta Heidillä taito täyttää kaikki tuo vapaa-aika menoilla". No, jospa Oskari löytää rauhallisemman naisen ja Heidi hyväksyy sinkuutensa eikä turhaan haaveile parisuhteesta.
Näkeekö sen kilarijakson siis jo cmoresta? Pitäsköhän ostaa kuukausi ja kahtoo se jo ennakkoon..
Vierailija kirjoitti:
En ole itse nähnyt napakymppijaksoa, ehkä fiilikseni on sen jälkeen toinen. Mutta kaiken kaikkiaan minua häiritsee kun Heidin ja Oskarin kohdalla jatkuvasti viitataan johonkin draamaan, ailahtelevuuteen jne mutta oikeasti ei tuollaisia ole (ainakaan ennen tätä napakymppi hommaa) tv:ssa näytetty. Kameroille ovat hieman kumpikin puhuneet tuntemuksiaan, mutta muuten se mitä on näytetty, on lähinnä jäykkää kommunikointia. Ja minua tuo ärsyttää, että selkeästi kaikenlaista kytee suhteessa, mutta ei katsoja oikeasti saa tuosta mitään irti kuin jäykistelyä ja av-palstalla rivien välistä tulkintaa.
Toivoisin, että näitä juttuja avattaisiin vähän enemmän, nythän ohjelma on lähinnä piinallista katsottavaa.
Olen niin samaa mieltä. Jo silloin ihan alkujaksoissa, kun Heidi itkeskeli, että kaikki on ihan hirveää, mietin ihan suu auki, että mitä ihmettä. Ja sama on toistunut monessa jaksossa tämän jälkeenkin. Että jotainhan siellä on alusta saakka tökkinyt pahemman kerran kameroiden ollessa poissa, mutta en saa kiinni asiasta ollenkaan. Täällä toki tietäväiset ovat analysoineet kummatkin aivan puhki, mutta itse välttäisin kovin syvälle meneviä analyyseja niiden klippien perusteella, mitä olemme nähneet, koska ne ovat lähinnä vaivaantunutta välttelyä. Toinen on typerä, lapsellinen kiukuttelija ehkä joo, ja toinen taas jurottava ja ei osaa puhua fiiliksistään, mutta siellä on nyt taustalla sellaisia tapahtumia, mistä me emme tosiaan tiedä. Ja napakymppi-settiä en ole vielä nähnyt itsekään, voi olla että se muuttaa tuntemuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Yritän naisena miettiä itseäni Oskarin osaan. Menisin varmasti itsekin hölmistyksestä lukkoon, jos minua syytettäisiin napakymppisalaisuudesta, joka olisi lukenut lehdessä eikä olisi siis mikään salaisuus. Ja jos kumppani vielä flippaisi siitä kuin se olisi suurikin petos, vaikka asia ei itselle merkitsisi mitään enkä sitä edes ajattelisi, toteaisin hiljaa mielessäni, että ”Aha, tällainen mentaalikeissi sitten osui kohdalle...” enkä taatusti enää lähtisi selvittelemään asiaa.
Ei ole normaalia suuttua ihmisen menneisyydestä ennen tapaamistanne. Eri asia jos pimittää tiedon seksuaalirikostaustastaan tai tappotuomiostaan tai vastaavasta. Harmiton deittiohjelma ei ole mikään todellinen ongelma. Siksipä epäilenkin, että se todellinen ongelma on joku muu ja tämä oli nyt vain sopiva tekosyy ruveta riehumaan.
Totta kai se todellinen ongelma on joku muu kuin Napakymppi-keissi, se asia vain timi ukkosenjohattimena.
Kypsä mies näkisi, että aha, toisella on paljon turvattomuutta taustalla, ja nyt on hyvä hetki käyttäytyä miehekkäästi ja antaa sitä turvaa toiselle. Tässä alkuvaiheessa, kun kaikki on uutta ja pelottavaakin, varmasti on extra-tarvetta turvan tunteelle. Kyllä se Heidikin siitä rauhoittuu, kun saa tuntea, et aha, tässä on turvakallio mihin voin nojata. '
Usein se on niin, et rakkautta tarvitaan eniten silloin, kun sitä vähiten ansaitsee. Eli tässä tapauksessa silloin , kun Heidi on höperöimmillään, hän tarvitsisi Oskarin hyväksyntää ja rakkautta eniten. Usein se toimii niin, et jos se toinen voi antaa pahalla hetkellä mitä toinen tarvitsee, tämä rauhoittuu ja saaa koottua itsensä, ja puolestaan antaa toiselle, mitä tämä eniten tarvitsee.
Molemmat ei voi olla heikoimmillaan yhtä aikaa, parisude ei ikinä toimi niin!
En voisi tapailla aikuista naista joka on teinin tasolla. Yksisarviset pallot jo karkoittaisi minut kauas. Ei tarvitse ihmetellä, miksi ei ole asunut kenenkään kanssa. Kait tällä pariutuksella on haettu vaan viihdearvoa? Kukaan täysipäinen ei muuten ottaisi Heidiä?
En kyllä ymmärrä tota Katjaa. Miten voi olla noin laskelmoiva. Ei halua antaa Ollille vääriä signaaleja. Ilmeisesti hän on heti päättänyt, että tuo mies ei kelpaa, mutta pelinaisena jaksoi vetää häät naureskellen läpi.
Ei kai nyt mitään kemiaa edes synny ilman kosketusta. En kyllä itse ole ikinä ollut tilanteessa, missä odotellaan ”kipinää”, jos se vaikka tulisi jostain. Nimenomaan se koskettaminen ja fyysinen läheisyys tuo sen kipinän. Tuolla tyylillä on kyllä sulkenut Ollin niin ulkopuolelle. Seuraavassa jaksossa tuli vielä sekin ilmi, että Katja ei tykkää kun ollaan käsi kädessä. Nyt ymmärrän sen lampsimisen siellä Prahassa, Katja pari metriä Olli perässä. Kun ei tykkää kävellä käsi kädessä.
Olli, olet ansainnut parempaa. Taatusti ensi kesä on Rakkauden Kesä sinulle. Olet hieno ja henkevä mies ja moni nainen arvostaisi sinua. Big hug ❤️.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tota Katjaa. Miten voi olla noin laskelmoiva. Ei halua antaa Ollille vääriä signaaleja. Ilmeisesti hän on heti päättänyt, että tuo mies ei kelpaa, mutta pelinaisena jaksoi vetää häät naureskellen läpi.
Ei kai nyt mitään kemiaa edes synny ilman kosketusta. En kyllä itse ole ikinä ollut tilanteessa, missä odotellaan ”kipinää”, jos se vaikka tulisi jostain. Nimenomaan se koskettaminen ja fyysinen läheisyys tuo sen kipinän. Tuolla tyylillä on kyllä sulkenut Ollin niin ulkopuolelle. Seuraavassa jaksossa tuli vielä sekin ilmi, että Katja ei tykkää kun ollaan käsi kädessä. Nyt ymmärrän sen lampsimisen siellä Prahassa, Katja pari metriä Olli perässä. Kun ei tykkää kävellä käsi kädessä.
Olli, olet ansainnut parempaa. Taatusti ensi kesä on Rakkauden Kesä sinulle. Olet hieno ja henkevä mies ja moni nainen arvostaisi sinua. Big hug ❤️.
No Höps. Jos toinen ei tunnu yhtään viehättävältä, ei se koskettelu asiaa miksikään muuta. Ja toisaalta jos kemiaa tai kipinää on, se että alussa odottaa fyysisen puolen kanssa, voi myös johtaa parempaan lopputulemaan.
Se on toki totta, että viehättävän ihmisen kanssa koskettelu yleensä vahvistaa suhdetta, mutta ei se tyhjästä kipinää luo.
Vierailija kirjoitti:
Moi Olli! Ihan kivan tarinan kirjoitit.
LasVegas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Höps. Jos toinen ei tunnu yhtään viehättävältä, ei se koskettelu asiaa miksikään muuta. Ja toisaalta jos kemiaa tai kipinää on, se että alussa odottaa fyysisen puolen kanssa, voi myös johtaa parempaan lopputulemaan.
Se on toki totta, että viehättävän ihmisen kanssa koskettelu yleensä vahvistaa suhdetta, mutta ei se tyhjästä kipinää luo.
Olisi Katja voinut edes kokeilla suutelua, vaikka kännissä. On ihan varmasti harrastanut yhdenyönjuttuja aiemmin tuntemattomien kanssa. Miksi Ollin kanssa fyysinen koskettelu, jopa käden hipaisu tai halaaminen, on niin vaikeaa?
Samat katsojat ovat varmaan katsoneet vaikka tämän syksyn maajussikautta. Olisipa näillä miehillä (Oskarilla ja Ollilla) sen vanhimman jussin, Joukon aloitteellisuutta ottaa nainen kainaloon, ja kokeilla miltä tuntuu olla lähekkäin.
Kyllä mä tavallaan ymmärrän katjaa... kun olli ei vetoa niin se ei vetoa. Itse muistan kun tapasin nettideittimiehen joskus vuosia sitten... puhelimessa meillä oli jutut synkanneet tosi hyvin ja olin puheluiden perusteella vähän ihastunutkin tai loppuviimein aika paljonkin. Muistan kun ajattelin että mikään ei saisi minua muuttamaan mieltäni kun tapaisimme. No, livenä meillä ei ollut ( minun puoleltani ) yhtään kemiaa.
Mies oli ihan tavallisen näköinen mutta ei, tökki ja pahasti. Yritin innostua jutusta ja mietin että miehessä ei ole mitään vikaa mutta kun ei kiinnostanut niin ei. Pussailtiin ja menin jopa parien treffien jälkeen sänkyyn kun ajattelin että ehkä se siitä mutta ihan tuhoontuomittu se meidän ”juttu” oli. Mies oli kiinnostunut mutta minä en, eikä siihen kiinnostuksen syntymiseen todellakaan auttanut se kännipano. Eli kyllä, ymmärrän Katjaa... ei ole helppoa olla TV:ssä ja tajuta heti että hommasta ei voi tulla mitään... minäkin yritin mutta se seksuaalinen kipinä ja vetovoima vaan puuttuivat täysin. Ihan niinkuin nyt Katjalla.
LasVegas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Katja voinut edes kokeilla suutelua, vaikka kännissä. On ihan varmasti harrastanut yhdenyönjuttuja aiemmin tuntemattomien kanssa. Miksi Ollin kanssa fyysinen koskettelu, jopa käden hipaisu tai halaaminen, on niin vaikeaa?
Eikä hyvä käytös (verraten Katjan sohvannurkkakäpertymisiin puhelinta huomioiden) olisi kai väärä signaali`?
LasVegas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvailuahan tämä, mutta esim hääyönä on ollut jotain, vaikka sitten pussailua tai kainalokkain olemista jos ei sen kummempaa, ja se on tuntunut vastenmieliseltä? En minä ainakaan yhdenyönjuttuja edes harrasta ihmisen kanssa, joka ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohiksena, mutta kaikki minun tuntemat (noin nelikymppiset) miehet - siis miepuoleiset kaverini ja kavereiden aviomiehet - todella kammoksuvat sellaisia naisia, jotka on sillä tavalla hyvin naisellisia, että heillä on sisustuksena ruusutapetit tai kaikenlaiset pinkit pikkusöpöt sydänsohvatyynyt jne. Toki naisellisuutta on paljon muutakin kuin tuo ulkoinen tyyli, mutta ainakin minun tuttavapiirissä miehet saa inhoväristyksiä tuollaisista naisista. Sääli sinänsä, koska minun mielestä on vain hauskaa, että eri ihmisillä on erilaisia tyylejä. En osaa selittää mikä näitä miehiä siinä tyylissä niin kammoksuttaa.
Niin koska se ei ole oikeastaan erityisen naisellista vaan lapsellista/lapsekasta, joka kammoksuttaa normaalia aikuista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kemia ei synny vasta kosketuksesta. En ole eläissäni halannut miestä, jota en ole tosi paljon halunnut jo ennen ensimmäistäkään kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemia ei synny vasta kosketuksesta. En ole eläissäni halannut miestä, jota en ole tosi paljon halunnut jo ennen ensimmäistäkään kosketusta.
Ei niin... minä tosiaan yritin kaikkeni vaikka en ollut kiinnostunut ”siinä mielessä”... pussailtiin jne ja jopa sänkyyn menin kun ajattelin että minun on ”pakko” saada miehen kanssa jotain aikaiseksi. Ei syttynyt kemia kosketuksesta eikä ennen sitä. Kun kemiaa ei ole, niin sitä ei ole eikä tule. T. Paria kommenttia aiemmin kirjoittanut joka ymmärtää Katjaa
Heidi sanoo liittyen napakympin palajastumiseen näin: ”Oon mennä raivosta sijoiltaan”.
Eli ilmeisesti on ollut todella todella raivoissaan napakympistä tai jostain. Ihmisestä, jonka on tuntenut vasta neljä viikkoa. Miten uudesta ihmisestä voi tulla noin suunnaton viha tai suuttumus, että on mennä raivosta sijoiltaan? En yhtään ihmettele, että Oskari ei ole kovin innoissaan keskustelemassa, kun vaimo on mennä raivosta sijoiltaan asiasta, joka toisen mielestä on täysin mitätön asia.
Jos H ja O jatkaa yhdessä tuon napis-riidan jälkeen, niin O ei kyllä uskalla/halua enää yhtään mitään kertoa itsestään, kun jotain menneisyydestä paljastuu, niin avaimet pois ja raivo päälle.
Tämä avainten poisotto Oskarilta oli kyllä ylilyönti Heidin puolelta. Ja kun kävivät ylimääräisellä terapiakäynnillä Napakymppi -draaman vuoksi, Heidi ei ollut yhtään valmis näkemään toisen kantaa asiasta, suorastaan haastoi riitaa "ai nyt haluat puhua" -tyyppisillä kommenteillaan.
En tajua. Siis mitä pahaa siinä on Heidin mielestä, että Oskari on osallistunut Napakymppiin?? :D
No todellakaan Oskarista ei saa marttyyrin kuvaa, vaan juurikin niin että yrittää parhaansa j aon huomaavainen. Ehkei välttämättä maailman paras puhumaan, mutta Heidin tapa ei varsinaisesti myöskään rohkaise yhtään mihinkään. Sympatiat Oskarille.