Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
3861/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen töitä erityislasten ja kehitysvammaisten kanssa. Heille puhutaan ihan normaalisti. Lässyttäminen on  lapsen aliarvioimista. Mutta lapseton voi kokea että pitää lässyttää. 

Vierailija
3862/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi heittelemään ohjelman perusteella psykologisia luonneanalyysejä. Minusta Heidi on pirskahteleva ja vilpittömän innoissaan ja siksi hermostuttaa Oskaria joka kokee sen ailahteluksi. Heidiä taas hermostuttaa Oskarin vaitonaisuus ja hitaampi rytmi.

Minusta tässä tulee formaatin rankkuus esiin, liian kovaa laittaa ventovieraat ihmiset yhteen asumaan ja elämään 24/7. Menee melkein kaikki pieleen ja pyllylleen.

Ennakkoselvittelyissä on se ongelma, että harva osaa kertoa itsestään 100% totuuksia. Moni kertoo siitä, millainen haluaisi olla ja millaisten puolien itsessä näkyvän eniten muille. Esim taipumukset hermoiluun tai negatiivisuuteen on vaikeita tunnistaa itsessä, ja ne taas aiheuttavat helposti ongelmia ihmissuhteissa. Heidikin suorastaan loukkaantui kuin mummi mainitsi hänen lyhytjännitteisyydestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on totaalinen turnoff jos esim. treffeillä mies pyytää lupaa halata tai pussata. Silleen arasti pyytää lupaa eikä osaa lukea tilannetta, että onko ok halata ja pussata. Siinä hetkessä katoaa kaikki kiinnostukseni tätä miestä kohtaan. Ehkä Katjallakin on tämä?

Nythän ajetaan sitä suostumusperustaista raiskauksen määritelmän muutosta.  Tämähän tarkoittaa sitä, että kaikki spontaanisuus katoaa ja juuri tuollainen koska pitää kysyä lupa. 

Vierailija
3864/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin hämmästellä, miten paljon täällä on peräkamarin poikia ja tyttöjä kommentoimassa, ymmärtämättä aikuisista ihmissuhteista yhtään mitään.

Suurin osa jankkaa, että "kyllähän nelikymppisellä miehellä on suhdehistoriaa takana, se ei voi olla ongelma Heidille.."

Ei se olekkaan. Ongelma on, että mistään ei voida puhua. Tämä napakymppigate oli vaan viimeinen niitti puhumattomuuden arkkuun. Kaikki vähänkin syvemmät, vaikeemmat, henkilökihtaisimmat asiat jää kesken, koska" tästä ei tarvi puhua sen enempää"wtf oikeesti?

Aikuinen mies ja pelkää puhumista. Aikuinen mies ja pelkää mielialoja. Aikuinen mies joka pelkää naista. Voi voi, siitä ei paljoa miestä sitten enää jääkään jäljelle.

Olkoonkin Heidi epävakaa ja pirskahteleva, sitä voi kuitenkin työstää ja ohjata. Passiivisagressiivista sulkeutuneisuutta ei pysty kukaan muu korjaamaan kuin passiivisagressiivinen itse, ja siihenhän ei tällä Oskarilla ole mitään mielenkiintoa, hän kun ei omasta mielestään mitenkään väärin käyttäydy. En katselis sekuntiakaan sellasta munatonta vässykkä, kun tää O on. Hyi.

Onko Heidi siis ilmoittanut aikeistaan työstää kilahtelevuuttaan pikkuasioista? Minä ymmärrän hyvin, että puhumaton mies on raivostuttava. Ymmärrän myöskin, että tietynlainen asenne saa miehet yhä enemmän lukkoon. Mistä tiedät siis, että tämä oli viimeinen niitti puhumattomuuden arkkuun, eikä vain Heidin peruskilahtelua? Itse en ainakaan näkemäni perusteella pysty vetämään sellaista johtopäätöstä, että O ei puhuisi mistään. Erilaisen kumppanin kanssa kommunikaatiokin olisi varmaan luontevampaa.

Niin siis tää napakymppipuhunattomuus oli selvästi viimenen niitti Heidin arkkuun, hänhän kertoi moneen kertaan että mitää asioita ei saada selväks, ja tämähän on näkyny huutomerkkinä koko kauden.

Mitä tulee epävakauteen tai kilahteluun, se tulee hioutumaan juuri prisuhteessa. Silloin tähän ongelmaan saadaan materiaalia, mitä työstää. Jos toinen lähtee aina puhumattoman paikalta, työstöä ei voi tapahtua. Aika yksinkertaisia asioita parisuhdedynamiikassa.

Kyllä tuo epävakaus on sitä tasoa, että parempi hoitaa ihan yksin kuntoon terapeuttien ja psykiatrien kanssa, ja vasta sen jälkeen yrittää parisuhdetta. Tuollaisen ihmisen kanssa ei sille pariskunnan toiselle osapuolelle jää kuin tukijan ja terapeutin rooli, tasapuolinen suhde ei ole mahdollinen ennen kuin jonkinlainen tasapaino löytyy tältä epävakaalta itseltään.

OSKARI LOPETA SE HEIDIN HAUKKUMINEN, NYT!

älkää oikeasti hukkuko näihin Heidiä ja Heidin mielenterveyttä koskeviin kommentteihin. Heidi on ihan täyspainoinen ja mukava. Jos olisi yhtään tuulella käyvä, niin kuin joku täällä kirjoittaa, ei hän voisi tehdä tärkeää työtänsä erityislasten kanssa. Kohdistakaa vihanne mielummin tähän ovelta ovelle kauppuriin!

Voin kyllä käsi sydämellä vannoa, että en ainakaan minä ole Oskari.

Olen neljän lapsen yh isä ja tuo Heidi kaikkine neuroottisine kilahteluineen muistuttaa niin ex- vaimoani, että selkäpiitä karmii. Ja juu kerran olen kommentoinut. Sanonut Heidiä neuroottiseksi ja eikö hän muka sitten sitä ole???

Ei mene läpi, Oskari, mutta kerroppa nyt, miten Heidi neuroottisena kilahtelee?

Heidi ei ole huutanut, ei raivonnut jne. Minun mielestäni täysin normaalia käytöstä, kun toinen salaa tälläisiä asioita, mumisee sohvalle, imee Heidin ostamaa ja kantamaa kaljaa ja esittää jotain v*tun mahtailijaa, joka saa päättää perheen puheenvuorot?! Siskot, auttakaa ja kertokaa nyt, mitä mieltä te olette tuosta Uuno Turhapurosta Heidin sohvalla makaamassa?

Ai että mikäkö Heidissä neuroottista?

Kuule, ihan kaikki. Sähköjänis, jankkaa huonossa itsetunnossaan " oonko kaunis? Sano sano sano nyt" ym ailahtelee kaikenaikaa. En jaksa enempää esimerkkejä. Normaaleille riittää, kun katsoo jaksot. Neuroottisuuden huomaa, jos yhtään mitään tajuaa.

Niinpä. Mummilleenkin voihki, " mummiiiii" kun mummi huomautti Heidin luonteesta.

Kyllähän nuo läheiset Heidin tuntee.

Vierailija
3865/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi jää ikisinkuksi tämän ohjelman jälkeen. Ei tuollaista prinsessaleikkiä ja teinimäistä kikattelua ja suuttumisia kukaan kauaa jaksa katsella.

Katjan osalta täytyy vähän kääntää kelkkaa. Pidin häntä Rosan kaltaisena ahdistujakotkana, mutta viimeisin jakso näytti Katjaa vähän toisessa valossa. Olli tosiaan pyytää omaa olemassaoloaan liian paljon anteeksi. Katja varmaan odotti miestä, joka vie jalat alta ja ottaa vaikka kysymättä takaapäin eteisessä. 

Minulla on sama toive miesten suhteen. Se liittyy tiettyyn seksuaaliseen dynamiikkaan, jota haluan parisuhteeltani. Älkää käsittäkö väärin, ei mitään erikoista genreä vaan ihan sitä vain, että mies vie. Minulle on totaalinen turnoff jos esim. treffeillä mies pyytää lupaa halata tai pussata. Silleen arasti pyytää lupaa eikä osaa lukea tilannetta, että onko ok halata ja pussata. Siinä hetkessä katoaa kaikki kiinnostukseni tätä miestä kohtaan. Ehkä Katjallakin on tämä?

Voi mies raukkaa, jos sattuu lukemaan väärin. Tuleeko käsilaukusta päähän vai poliisit paikalle?

Itse olen nainen, ja en voi sietää, jos treffeillä mies pussaa ilman lupaa. Sitten kun "juttu" on aloitettu, ei tartte lupia joka pusuun pyytää.

Vierailija
3866/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja nyt Heidi ja Oskari osallistuvat Ensitreffit Alttarilla ohjelmaan, jossa mennään NAIMISIIN TUNTEMATTOMAN kanssa?!? Ja häntä häiritsee jokin vitsi-napakymppi...

En ymmärrä lainkaan, miksi ketään ärsyttää jos joku on ollut napakympissä? Ei sitä tarvii ihastellakaan mutta ei kauhistellakaan. Moni menee siihen vain " seikkailunhalusta tai pienestä toivosta et saakin kivan matkan ulkomaille. Tuskin kukaan hakee sen kautta kumppania. Ehkä joku hakee julkisuutta ja kuuluisuutta mutta he taitavat olla harvassa.

Vierailija
3867/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ketjun alussa joku jo kertonut, että juhannuksen jälkeen Heidille ja Oskarille tuli paha riita eivätkä sen jälkeen ole enää asuneet yhdessä?

Vierailija
3868/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta O ja Heidin jutusta täytyy kyllä laittaa palautetta tuotantoon ja esittävälle kanavalle. Todella törkeää, että tuollainen epäasiallinen kommenttia toisen "epävakaudesta" päästetään läpi. Onkohan Heidi ryhtynyt johonkin toimenpiteisiin?

Ainakin sellaisiin toimenpiteisiin ryhtynyt, että hän muutti välittömästi Oskarin luota pois ja kielsi tätä olemaan minkäänlaisessa yhteydessä häneen. Eivät ole olleet yhdessä/tekemisissä 25.6 jälkeen. Tämä nähdään televisiossa eikä ole keksitty kommentti.

Mistä tiedät tämän varmaksi? Oletko läheinen henkilö sarjassa esiintyvälle henkilölle?

Tuo väitetty päivämäärä on pari päivää juhannuksen jälkeen kun kuvaukset oli vielä kesken.

Älä tuomitse ennen kuin katsot ohjelman. Juhannus oli viimeinen yhdessä vietetty juhla ja sen jälkeen Heidi muutti pois Oskarin luota, sitä on turha kyseenalaistaa.

Tässä siis aikaisempi maininta joltain Heidin ja Oskarin tulevasta riidasta.

Vierailija
3869/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Heidi jotenkin syvästi uskovainen vai pahasti mustasukkainen persoona vai miksi sille on ongelma, että Oskarilla on ennen heidän tapaamista ollut naisseikkailuja? Tavallista aikuista naista ei haittaa, että miehellä on ennen heitä ollut muita naisia vaan tavallinen aikuinen nainen pitää sitä täysin normaalina, neutraalina asiana. 

Ei kai siitä ole kysymys, eikä Napakymppiin osallistumisesta, vaan ettei Oskari kertonut asiasta. Minusta ainakin tuntuu, että neljän viikon aikana on puhuttu niin paljon että asian olisi voinut ottaa puheeksi. Mulle olisi ihan dealbreaker tuollainen mies joka ei pysty puhumaan avoimesti. Ja Heidissä varmasti on omat vikansa, mutta joku raja Heidin syyllistämisellekin. 

Oletko tosissasi? Nuo on tunteneet tuossa kohdin 4 viikkoa ja molemmilla on 40 vuotta elettyä elämää ja elämänkokemuksia takana. Luuletko oikeasti, että muutamassa viikossa ehtii kertoa aivan kaiken itsestään toiselle? Ei missään ihmissuhteessa ehdi. Kun siinä muutamassa viikossa kuitenkin pitää myös olla kepeää yhdessäoloa, hiljaisuuden hetkiä yhdessä ja olemista vain. Itse olen ollut avoliitossa jo viisi vuotta, mutta avomieheni ei vieläkään tiedä minusta aivan kaikkea (olen 40). En ole salannut mitään, mutta aivan kaikki ei ole vielä tullut puheeksi, enkä ole nähnyt tarpeelliseksi alkaa listaamaan hänelle jokaista yksityiskohtaa menneestä elämästäni, jos minun mielestä niillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Ja ne asiat, jotka jollain tavalla liittyy edellisiin parisuhteisiini tai villiin sinkkuelämääni (kuten mahdollinen napakymppi) on sellaisia, että niistä puhun vasta jos ne tulee puheeksi ja toinen haluaa kuulla, en ala niistä spontaanisti kertoa, koska mielestäni se ei olisi kohteliasta eikä asiallista alkaa jauhamaan menneistä seikkailuista. 

Varmasti ovat ehtinyt tosiaan jopa unohtamaan asioita, jotka tapahtuivat 30 vuotta sitten, mutta Oskarin napakymppikokemus ei ole kuin muutama vuosi sitten tapahtunut asia, jonka luulisi tulleen esille jopa ihan vertailuna ensitreffien toteuttamisen kanssa. Hän oli matkalla ohjelman johdosta. Ei tullut mieleen Pariisissa edelliset ulkomaanmatkat? Ei kokemus miltä itsensä näkeminen telkussa tuntuu? Ei julkisuuden reaktiot? Lehtijutut? Janne Katajasta? Neljään viikkoon ei muistanut mitään kertomisen arvoista napakympistä? Asiasta, joka tapahtui itselle vuonna 2017.

Ehkä Heidi ei olisi ajatellut mitään, jos siitä olisi tosiaan puhuttu rehellisesti, mutta nyt se vaan tosiaan näyttää pelimiehen tavoitteesta piilotella entisiä hoitojaan.

Kuinka häiriintyneesti voi katsella maailmaa. Normaalissa parisuhteessa ei ole tapana kyllä avata jokaista "hoitoa" sille toiselle osapuolelle eikä ylipäätään kertoa turhan yksityiskohtaisesti mistään aikaisemmasta parisuhteesta. Sellaisia asioita kaivelevat ovat poikkeuksetta nuoria ja epäkypsiä, jotka eivät siedä toisen entistä elämää. Tiedämme jo siis, mihin joukkoon Heidi kuuluu.

Tämähän on ongelma vain heille, joita noita hoitoja löytyy kunnolla ja joilla tuota elettyä elämää on reilusti takana. Ei kaikilla ihmisillä ole tarvetta piilotella elettyä elämää. Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta piilotella niitä muutamaa parisuhdetta, jotka minulla oli ennen puolisoani ja leikkiä ettei niitä ole ollut ja hoitoja minulla ei taas koskaan ole ollut. Mutta varmasti piilottelisin niitä, jos niitä olisi takana kymmeniä ellei jopa satoja, enkä edes muistaisi niitä, koska niin paljon niitä olisi ollut.

Ovatko entisestä elämästä avautumisessa vaihtoehdot piilottelu ja aktiivinen kertominen? Onko se piilottelua, jos ei jaksa/muista/näe tarpeelliseksi aktiivisesti kertoa, mutta jos asia jotenkin tulee esiin tai sitä sivutaan, sanoo heti rehellisesti, mitä on tapahtunut. 

Itse tulisin hulluksi, jos uusi kumppani alkaisi kovastikin elämästään ajalta ennen minua kertomaan vain sen takia, koska ei halua piilotella mitään. 

Luulen, että Oskarille on ollut koko ajan itsestäänselvyys, että Napakymppi-asia tulee joskus eteen. Ehkä hän on ajatellut, että puhutaan siitä sitten. Ehkä Oskarille se ei ollut iso juttu. Minulle ei olisi, jos siis kävisi ilmi, että kumppanini on joskus osallistunut Napakymppiin. Sanoisin vain että vau, olitpa rohkea!

Jos Heidiä nolottaa se, että Oskarin kaverit vitsailivat asioista häissä, niin melko surkea itsetunto Heidillä on. Huonoon itsetuntoon Heidissä viittaa kyllä todella monet asiat.

Vierailija
3870/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Olli ei ole fyysisesti monenkaan naisen unelma, valitettavasti. Vaikka Olli on miten symppis, hyvä keskustelemaan, fiksu jne. Ei se pikkumyy-tukka ja pyöreät lasit vaan kovin moneen naiseen vetoa. Niinkuin joku tuolla kirjoitti, Katja ei tunne seksuaalista vetovoimaa Ollia kohtaan. Niin se vaan on.

Edelleenkin olen valitsijatiimiltä tietoa vailla siitä, millä tavalla ja kuinka paljon he testaavat hakijoiden ulkonäkömieltymyksiä, koska niillä näyttää tässäkin tapauksessa olevan ratkaiseva merkitys, vaikka se haluttaisinkin kieltää. Totuushan on kuitenkin se, että tuntemattomassa henkilössä sinä ensimmäisenä kiinnität huomion ulkonäköön ja habitukseen, siinä täytyy olla jotakin kyseiseen henkilöön vetoavaa ja miellyttävää, mutta se vaihteleekin sitten henkilöstä henkilöön, jokaisella on omat kriteerinsä.

Valokuvista ei voi arvioida mitään, joten yhteensopivuutta ei voi sillä testata. Ollikin on fotoissa ihan hyvännäköinen tapaus.

Kyllä valokuvien avulla voi ainakin ulkoisesti täydelliset turn-offit karsia pois, mutta eihän sillä vielä yhteensopivuutta voi taata, ehkä kuitenkin lisätä siltä osin. 

Määritelmällä "ulkoisesti täydellinen turn-off" on todellisuuden kanssa hyvin vähän tekemistä, kun 90 prosenttia ihmisistä ovat kuitenkin jotain muuta kuin täydellisiä turn offeja. Tuskin ne karvaiset pygmit juuri EA-ohjelmaan edes hakisivat.

Vierailija
3871/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Heidi jotenkin syvästi uskovainen vai pahasti mustasukkainen persoona vai miksi sille on ongelma, että Oskarilla on ennen heidän tapaamista ollut naisseikkailuja? Tavallista aikuista naista ei haittaa, että miehellä on ennen heitä ollut muita naisia vaan tavallinen aikuinen nainen pitää sitä täysin normaalina, neutraalina asiana. 

Ei kai siitä ole kysymys, eikä Napakymppiin osallistumisesta, vaan ettei Oskari kertonut asiasta. Minusta ainakin tuntuu, että neljän viikon aikana on puhuttu niin paljon että asian olisi voinut ottaa puheeksi. Mulle olisi ihan dealbreaker tuollainen mies joka ei pysty puhumaan avoimesti. Ja Heidissä varmasti on omat vikansa, mutta joku raja Heidin syyllistämisellekin. 

Oletko tosissasi? Nuo on tunteneet tuossa kohdin 4 viikkoa ja molemmilla on 40 vuotta elettyä elämää ja elämänkokemuksia takana. Luuletko oikeasti, että muutamassa viikossa ehtii kertoa aivan kaiken itsestään toiselle? Ei missään ihmissuhteessa ehdi. Kun siinä muutamassa viikossa kuitenkin pitää myös olla kepeää yhdessäoloa, hiljaisuuden hetkiä yhdessä ja olemista vain. Itse olen ollut avoliitossa jo viisi vuotta, mutta avomieheni ei vieläkään tiedä minusta aivan kaikkea (olen 40). En ole salannut mitään, mutta aivan kaikki ei ole vielä tullut puheeksi, enkä ole nähnyt tarpeelliseksi alkaa listaamaan hänelle jokaista yksityiskohtaa menneestä elämästäni, jos minun mielestä niillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Ja ne asiat, jotka jollain tavalla liittyy edellisiin parisuhteisiini tai villiin sinkkuelämääni (kuten mahdollinen napakymppi) on sellaisia, että niistä puhun vasta jos ne tulee puheeksi ja toinen haluaa kuulla, en ala niistä spontaanisti kertoa, koska mielestäni se ei olisi kohteliasta eikä asiallista alkaa jauhamaan menneistä seikkailuista. 

Varmasti ovat ehtinyt tosiaan jopa unohtamaan asioita, jotka tapahtuivat 30 vuotta sitten, mutta Oskarin napakymppikokemus ei ole kuin muutama vuosi sitten tapahtunut asia, jonka luulisi tulleen esille jopa ihan vertailuna ensitreffien toteuttamisen kanssa. Hän oli matkalla ohjelman johdosta. Ei tullut mieleen Pariisissa edelliset ulkomaanmatkat? Ei kokemus miltä itsensä näkeminen telkussa tuntuu? Ei julkisuuden reaktiot? Lehtijutut? Janne Katajasta? Neljään viikkoon ei muistanut mitään kertomisen arvoista napakympistä? Asiasta, joka tapahtui itselle vuonna 2017.

Ehkä Heidi ei olisi ajatellut mitään, jos siitä olisi tosiaan puhuttu rehellisesti, mutta nyt se vaan tosiaan näyttää pelimiehen tavoitteesta piilotella entisiä hoitojaan.

Yksistään se, että Heidin kirjeessään mainitsi vahingossa Herra A:n olisi ollut syy vähän avautua asiasta. Siinähän asia olisi tullut käsiteltyä saman tien. 

Vierailija
3872/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksistään se, että Heidin kirjeessään mainitsi vahingossa Herra A:n olisi ollut syy vähän avautua asiasta. Siinähän asia olisi tullut käsiteltyä saman tien. 

Siellä käytiin häissäkin läpi maita joissa on käynyt. Televisioonkin päätyi keskustelu, jossa Oskari kertoo, että olen minä Ranskassa käynyt tai ohi ajanut tai auton vuokrannut sieltä. Tässä leikkimielisessä maa-kilpailussa, jonka Kaaso järjesti, olisi ihan hyvin voinut sanoa, että "olen minä Italiassakin käynyt, silloin kun olin siinä Ohjelmassa, siinä napakympissä."

Nyt on vaan yksinkertaisesti niin, että asiaa ei käyty läpi, jotta saatiin televisioon draamaa. Muuten olisi mennyt tylsäksi ja jäänyt seuraava kausi tekemättä.

Vierailija
3873/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, itsellä eilisen jakson jälkeen meni viimeisetkin fiilikset Ollista, kun hän jutteli Katjalle toivovansa niin kovasti parisuhdetta, että jopa Katja voisi kelvata (tms). Epätoivoinen tapaus, joka ryhtyy suhteeseen kenen tahansa kanssa, sytyttää tai ei.

Itsellä tuli siitä auringossa matkailusta ihan sama fiilis. Olli haluaa parisuhdetta kenen tahansa kanssa ja ihmettelee, kun ei kumppani ihan lämpene tuolle ajatukselle. Kyllä se pitää haluta juuri sitä ihmistä, ei ajatusta parisuhteesta.

No ei pidä. Jokainen voi haluta sitä mitä saatuu haluamaan. Parisuhdeihminenkin saa haluta enemmän parisuhdetta kuin jotain tiettyä ihmistä.

Vierailija
3874/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, itsellä eilisen jakson jälkeen meni viimeisetkin fiilikset Ollista, kun hän jutteli Katjalle toivovansa niin kovasti parisuhdetta, että jopa Katja voisi kelvata (tms). Epätoivoinen tapaus, joka ryhtyy suhteeseen kenen tahansa kanssa, sytyttää tai ei.

Itsellä tuli siitä auringossa matkailusta ihan sama fiilis. Olli haluaa parisuhdetta kenen tahansa kanssa ja ihmettelee, kun ei kumppani ihan lämpene tuolle ajatukselle. Kyllä se pitää haluta juuri sitä ihmistä, ei ajatusta parisuhteesta.

Luulisi, että kaikki tähän kyseiseen ohjelmaan lähteneet tosin haluaisivat nimenomaan parisuhdetta ja joustaisivat siinä, millaisia vaatimuksia yleensä asettavat kumppaneille. Koska siis tässähän mennään naimisiin tuntemattoman kanssa, niin olisi outoa, jos parisuhde ei ole se, mitä tavoitellaan.

Mitenkään nyt siis ottamatta kantaa juuri Olliin ja hänen toiveisiinsa vaan siis yleisesti.

Vierailija
3875/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyä Villen isä on fiksu. Suhteen pitää alusta saakka soljua ilman taistelua eikä olla mikn helvatan työmaa. Jos jo ekan kuukauden aikana on vaikeaa niin tuskin siitä paremmaksi muuttuu.

Samaa mieltä. Kun jonkun kanssa tuntuu helpolta ja luontevalta heti alusta, suhde toimii. Jos se on hemmetinmoista vääntöä ja TYÖTÄ, niin ei siitä mitään tule.

Vierailija
3876/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä enempää analysoimaan, kun ongelmat ovat niin päivänselviä:

- Heidi on liian kaunis Oskarille

- Olli on liian tyttömäinen Katjalle

Siinäpä ne.

Vierailija
3877/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi kertoo aiempien suhteidensa kariutuneen ensimmäiseen riitaan. Niitä ei koskaan ruvettu selvittämään, vaan tiet erkanivat siinä kohtaa. 

Ja nyt taas mennään samalla kaavalla. 

Ymmärrän, että kun toimintatapa on pinttynyt, se tulee vastaan vielä monen monta kertaa ja siitä pääsee eroon vain sinnikkäästi työskentelemällä. Mutta riitojen selvittely vaatii keskustelua ja sitä, että toinen edes jollain tasolla ymmärtäisi, missä ongelma piilee, vaikkei itse sitä näkisikään. Oskaria ei kiinnosta puhua asiasta, joka ei häntä kosketa ja Heidi taas on ihan murtunut huonojen kokemusten alle. Aikamoinen pariskunta.

Vierailija
3878/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näitä enempää analysoimaan, kun ongelmat ovat niin päivänselviä:

- Heidi on liian kaunis Oskarille

- Olli on liian tyttömäinen Katjalle

Siinäpä ne.

Tai Katja liian miesmäinen Ollille.

Vierailija
3879/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään tajunnut, että miksi Heidi oli kirjoittanut siihen kirjeeseensä "herra A:lle", jos hän ei kerran tiennyt Napakympistä! Mitä tuo herra A sitten tarkoitti?

Olisiko Heidi jotenkin leikkisästi viitannut kirjeessä Napakymppiin, koska siinähän on sama asetelma kuin Ensitreffeissä ettei tulevaa natkakumppania tai aviopuolisoa ole nähnyt etukäteen. Järkyttyi sitten kun viittaus osoittautuikin todeksi.

Mitta en kyllä ymmärrä. Jos puolisoa etsii lähempänä neljää kymmentä, niin ei voi olettaa ettei toisilla ole mitään parisuhde/ deittailuhistoriaa takana. Onko tuolla muutkaan parit käyneet läpi kaikki entiset suhteensa tai kerrotu osallistuneen näin ja näin monille sokkotreffeille, käyneen niin ja niin monen Tinder-matchin kanssa treffeillä, kaverit parittaneen sellaisissa ja tällaisissa olosuhteissa...

Katsoin äsken seiskajakson, ja siinä lopussahan Heidi kertoo, että epäilee, onko Oskari niin tosissaan tässä ohjelmassa. Eli viittaa siis siihen, että jos on vähän hupimielellä ollut Napakympissä hakemassa naisseuraa, niin mikä on sitten meininki tässä... Jo toista kertaa telkkarin paritusohjelmassa siis. Tavallaan ymmärrän Heidiä ja saattaisin itsekin miettiä samaa. En tosin järjestäisi mitään tolkutonta draamaa asiasta.

Useimmilla tosiaan on joitain suhteita tai vähintäänkin treffikokemuksia tuossa iässä. Mutta ei normaalit suhdekuviot ole sama asia kuin TV:n kautta kumppanin tai seuran hakeminen. Siinä mielessä en ymmärrä oikein näitä kommentteja. Kyse on ihan eri asiasta.

Vierailija
3880/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja ja Olli on ihan selkeä tapaus. Olli ei ole seksikäs Katjan mielestä. Ei ole sitä seksuaalista vetovoimaa. Sitä joko on tai ei. Nyt ei ole.

Ollin habitukseen auttaisi parran ajo ja siistit farkut.

Sekä Itsevarmuutta lisää ja hiusten leikkaus!

Australian versiossa yksi vaimo talutti tuoreen miehensä parturiin, eikä meinannut saada näppejään irti hänestä sen jälkeen. Tässä tapauksessa ei mahtaisi aivan auttaa...

Niinpä. Mun mielestä Ollin hiukset olisivat ihan ok, jos muu olemus ja elekieli olisi jotenkin maskuliinisempi. Olen itse seurustellut useammankin pitkätukan kanssa ja se voi olla hyvinkin viehättävää myös miehellä, jos olemus on kohdillaan.

Ollille löytyy varmasti ottajia tämän ohjelman jälkeen juuri tuollaisena kuin hän on, Katja nyt vaan on väärä tyyppi.

M35

Ootko sä homomies? Olli on hyvin naisellinen, ja ymmärrän miksi Katjaa ei kiinnosta. Katja haluaa miehen joka pystyy pitämään hänen puoliaan.

Muuttaisiko se asiaa jotenkin, jos olisin homo? Toki Olli on rauhallinen ja edustaa miehenä tasa-arvoista,  mutta en minä  hänessä mitään varsinaisesti naisellista näe, tosin tuskin hän kuitenkaan ensimmäisenä katutappeluun ryhtyisi näyttääkseen erityisen macholta.

M35

Kirjoitin jo aiemmin, mutta minustakaan Olli ei ole naisellinen. Rumahkot vaatteet, vääräntyyppinen kampaus ja vähän pumpattua lihasta. Mutta feminiininen hän ei ole.

Minunkaan mielestäni Olli ei ole erityisen feminiininen, mutta ei kyllä miehekäskään. Samoin Katja ei ole erityisen maskuliininen, mutta ei myöskään naisellinen. Tässä mielessä he ovat "samalla tasolla" ja erittäinkin yhteensopiva pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi