Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä että keski-ikäinen nainen ottaa noin paljon kuvia instaan? jopa makkaranpaisto piti kuvata? Jotain se kertoo ihmisestä ja millainen sisältö on elämässä?
Mä en taas ymmärrä että et ymmärrä. Oletko itse somessa: Facebookissa tai instassa? Siellä me keski-ikäiset naiset nimenomaan jaetaan tuon tyyppisiä tunnelmakuvia. Itse käytän nykyään paljon intrastooria, ja kyllä sinne tulee laitettua toisinaan joku kiva kuva kun olen koiran kanssa metsässä tai jaettua pari nättiä maisemakuvaa kun tykätään miehen kanssa käydä eri luontopoluilla ja pienillä päivävaelluksilla. Makkarakuviakin somessa näkyy, samoin esim veneilykuvia, pyöräretkikuvia, ystävien kanssa dinnerillä -kuvia...
Heidille hetki oli tärkeä ja on ihan tämän päivän mukaista että sen haluaa jakaa. Oma mieheni olisi ollut ihan messissä ja ehkä jakanut itsekin jonkun kuvan <3 Ei ole mitään väärää siinä, että toinen on innoissaan ja haluaa somettaa. Kyllä sitä metsän rauhaa ja nuotion tuijotteluakin ehtii siinä harrastamaan. Olihan siellä tv-kuvausryhmäkin mukana että siihen suhteutettuna omalla kännykällä kuvien napsiminen on aika pientä...
Ohjelman leikkauksella toki haluttiin selkeästi juuri tuota reaktiota yleisössä herätellä ja leivottiin Heidistä ”somebimbo”.
Jep, instakeski-ikäiset onkin just näitä "ystävien kanssa dinnerillä" -tyyppejä. (haukotus)
... mistä tulikin mieleeni, että EA on kyllä tylsän keskiluokkainen. Yrittäisivät vähän laajentaa repertuaaria, niin saataisiin vaikka ens kaudelle tällainen pari:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7f2681ca-3b13-4e86-a0b1-18aae12…
En osta tätä ”Heidille hetki oli tärkeä” perustelua. Jos ois ollu tärkeä hän olis jättänyt sen sadannen kuvan somettamatta. Huomiota haluaa.
Minusta Katjalla on ihana ääni ja nauru. Jotain todella viehättävää.
Jos Heidi ja Oskari ei jatka, niin millainen teidän mielestä olisi Oskarille sopiva nainen? Jos siis hän ei halua olla heidimäisen, iloisen mutta hössöttävän ja tyttömäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Genovassa varmaan pyörryttäisiin, jos kuulisivat, että pizzaan laitetaan pestoa ketsupin päälle ja kaikki kruunataan mascarponella. Tämä vehnätaikinan päälle laitettu aineosa sekamelska voi ehkä olla hyvän makuista jonkun mielestä, mutta sitä ei voi kutsua enää noiden ainesosien jälkeen pizzaksi.
Vaikka siihen pizzapohjan ja juuston väliin laittaisi porkkananversoja napanöyhtäpedilla, on se silti pizzaa.
Tämä kausi on tylsä. Eikö noi olisi voinut vaikka Olli ja Katja yhdessä rempata Katjan asuntoa? Heidi ja Oskari hypätä benji-hypyt tai laskuvarjolla? Ville ja Anniina mennä vaikka yönylivaellukselle Saanan maisemiin. Haluan äksöniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä että keski-ikäinen nainen ottaa noin paljon kuvia instaan? jopa makkaranpaisto piti kuvata? Jotain se kertoo ihmisestä ja millainen sisältö on elämässä?
Mä en taas ymmärrä että et ymmärrä. Oletko itse somessa: Facebookissa tai instassa? Siellä me keski-ikäiset naiset nimenomaan jaetaan tuon tyyppisiä tunnelmakuvia. Itse käytän nykyään paljon intrastooria, ja kyllä sinne tulee laitettua toisinaan joku kiva kuva kun olen koiran kanssa metsässä tai jaettua pari nättiä maisemakuvaa kun tykätään miehen kanssa käydä eri luontopoluilla ja pienillä päivävaelluksilla. Makkarakuviakin somessa näkyy, samoin esim veneilykuvia, pyöräretkikuvia, ystävien kanssa dinnerillä -kuvia...
Heidille hetki oli tärkeä ja on ihan tämän päivän mukaista että sen haluaa jakaa. Oma mieheni olisi ollut ihan messissä ja ehkä jakanut itsekin jonkun kuvan <3 Ei ole mitään väärää siinä, että toinen on innoissaan ja haluaa somettaa. Kyllä sitä metsän rauhaa ja nuotion tuijotteluakin ehtii siinä harrastamaan. Olihan siellä tv-kuvausryhmäkin mukana että siihen suhteutettuna omalla kännykällä kuvien napsiminen on aika pientä...
Ohjelman leikkauksella toki haluttiin selkeästi juuri tuota reaktiota yleisössä herätellä ja leivottiin Heidistä ”somebimbo”.
Jep, instakeski-ikäiset onkin just näitä "ystävien kanssa dinnerillä" -tyyppejä. (haukotus)
... mistä tulikin mieleeni, että EA on kyllä tylsän keskiluokkainen. Yrittäisivät vähän laajentaa repertuaaria, niin saataisiin vaikka ens kaudelle tällainen pari:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7f2681ca-3b13-4e86-a0b1-18aae12…
Pointti ei ollutkaan se, etteikö se olisi tylsää vaan se, että se on niin tyypillistä, että mitä ihmettä sitä ihmettelemään :D
T ”Instakeski-ikäinen”
Monesti rakkaus syttyy, kun mies ja nainen on jossain pelottavassa ja vähän vaarallisessa tilanteessa, ja mies sitten suojelee siinä naista rohkeana ja vähän pelastaa sitä naista. Katja ja Olli olisi pitänyt laittaa jonnekin vaikka vuorikiipeilemään pelottavaan paikkaan niin, että Olli olisi suojellut siinä Katjaa. Katja olisi saattanut ihastua Olliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta tätä ”Heidille hetki oli tärkeä” perustelua. Jos ois ollu tärkeä hän olis jättänyt sen sadannen kuvan somettamatta. Huomiota haluaa.[/
Ja huomion haluamisessa on tarkalleen ottaen mitä vikaa? Sehän on koko somen idea! Sinäkin haluat tulla huomioiduksi kun kirjoitat mielipiteesi tänne.
Oskari kohtelee Heidiä huonosti. Miksi Oskari jatkuvasti pilkkaa Heidiä? Tuo särähtää korvaan, kun Oskari sanoi että pitää liika somettaminen saada pois Heidistä. Eli hän haluaa muuttaa Heidiä jotta Heidi kelpaisi hänelle. Muutenkin oli aistittavissa vihamielisyyttä Heidiä kohtaan. Heidi taas ei osaa jättää Oskaria rauhaan. Odottaa jotain ja kun sitä ei saa, yrittää väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ea-pari on jäänyt kavereiksi liiton purkauduttua? Pia ja Jussi taisivat olla siinä lajissa poikkeus.
Milla ja Kimmo? Ainakin Instagramissa näyttävät tykkäilleen toistensa kuvista, on kommentteja ja merkitty toistensa kuviin.
Millaistahan olisi tullut, jos Ville ja Katja olisi laitettu yhteen ja vaikka Anniina ja Olli. Tai Ville ja Heidi. Tai Heidi ja Olli! Hei, se olisi voinutkin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen hörötyshän se on.
Todella kaunis matala ja vähän käheä ääni olematta sellainen räkäinen basso. Miellyttää minun korvaani.
Moni unohtaa, että näillä osallistujilla on paljon pelissä. Katsojilla ei ole mitään muuta kuin kriittisyys ja arvostelu. Kuka noissa olosuhteissa muka pärjäisi paremmin. Ei ole kenelläkään varaa omahyväisyyteen. Mielenkiintoisinta olisi kuunnella aikaisempien ea-parien kommentointia, heillä kun on sitä kokemuspohjaa. Olisiko hyvä idea, jos joku heistä saataisiin ohjelmaan antamaan apua ongelmissa oleville pareille, vertaistuki paras tuki.
Nämä osallistujat tekevät omaa elämäänsä koskevia, vaikeita ja kauaskantoisiakin päätöksiä. Heidän ei tarvitse katsojia miellyttääkseen teeskennellä rakkautta ja pysyä liitoissaan jos siltä ei tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Monesti rakkaus syttyy, kun mies ja nainen on jossain pelottavassa ja vähän vaarallisessa tilanteessa, ja mies sitten suojelee siinä naista rohkeana ja vähän pelastaa sitä naista. Katja ja Olli olisi pitänyt laittaa jonnekin vaikka vuorikiipeilemään pelottavaan paikkaan niin, että Olli olisi suojellut siinä Katjaa. Katja olisi saattanut ihastua Olliin!
Olisiko suojellut?
Vierailija kirjoitti:
Moni unohtaa, että näillä osallistujilla on paljon pelissä. Katsojilla ei ole mitään muuta kuin kriittisyys ja arvostelu. Kuka noissa olosuhteissa muka pärjäisi paremmin. Ei ole kenelläkään varaa omahyväisyyteen. Mielenkiintoisinta olisi kuunnella aikaisempien ea-parien kommentointia, heillä kun on sitä kokemuspohjaa. Olisiko hyvä idea, jos joku heistä saataisiin ohjelmaan antamaan apua ongelmissa oleville pareille, vertaistuki paras tuki.
Nämä osallistujat tekevät omaa elämäänsä koskevia, vaikeita ja kauaskantoisiakin päätöksiä. Heidän ei tarvitse katsojia miellyttääkseen teeskennellä rakkautta ja pysyä liitoissaan jos siltä ei tunnu.
Minä en ainakaan ole unohtanut, että osallistujilla on paljon pelissä. Päinvastoin se on juuri se juttu mitä ihmettelen, koska koko ajan ohjelmaa katsoessani mietin, että noilla on ihan valtavasti pelissä tuossa. Niin että miksi ne kaikki ei sitten tee kaikkeansa ja yritä ihan satasella, että homma onnistuu. Enkä tarkoita vaan tätä kautta vaan esim. myös viime kautta ja sitä edellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis matala ja vähän käheä ääni olematta sellainen räkäinen basso. Miellyttää minun korvaani.
Naisella matala ja käheä ääni miellyttävä? Noh, makuja on monia sanoi musti kun kassejansa nuoli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kanala oikeastaan tuo tähän ohjelmaan?
Pappi tuo eettisen oikeutuksen tällaiseen pika-avioliittoon.
Tai siis... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kun sanojen sisältö olisi kuunneltavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viesti 3939? Miksi kukaan viitsii tuollaista paljastaa? Ei pitäsi näillä foorumeilla. Entäs jos sinusta paljastetaan vastaavaa niin et kaikki tunnistavat sinut? Jotain rajaa sentään pitää olla mitä tuo julki.
Tai kaikista julkisuuden henkilöistä alettaisiin julkaista kaikkea intiimiä? Sairasta toimintaa.Niinhän sitä julkaistaankin ja on aina julkaistu. Nyt puhutaan julkisuuden henkilöistä ja tällä palstalla on nimenomaan tarkoitus tuoda julki kaikki se tieto näistä pareista, jota saatavilla on.
Eikä tämä tietojen julkaiseminen julkkiksia vahingoita millään tavalla. vrt. Esim monsieur Mosse, jonka homoudesta Urpo Lahtinen kertoi tai Jörn Donnerin pienestä peniksestä julkaistu kuva Hymy:ssä tai seiskakuva Ahtisaaren kännihaava päässä jonka laastari peitti.. jne. Hekin saivat näistä jutuista enemmän, kuin mitä menettivät!Nyt vain lisää juoruja ja paljastuksia pareista!
Tässä on vaan se, että itse en ainakaan usko vähääkään näitä tähän keskusteluun kerrottuja "paljastuksia" tai "juoruja", koska koko ketju on ollut niin täynnä ihan höpöhöpöjuttuja. Ja oikeasti, ketä niin paljon kiinnostaa se, mitä parit ovat ennen ohjelmaa tehneet? Eivät he nyt niin kiinnostavia henkilöitä ole. Lähinnä kiinnostaa se, miten tämä avioliittokokeilu sujuu, ja sitä analyysiä olisi kiva tällä palstalla käydä. Mutta ehkä ensi vuonna voisi olla järkevää tehdä kaksi eri ketjua. Toinen, jossa saavat öyhöttää vapaasti he, ketkä haluavat ainoastaan juorunnälkäänsä vatvoa kaiken maailman pikkujuttuja, ja sitten toinen, jossa analysoidaan ohjelmassa näytettyä. Sitten toivotaan vielä, ettei ensi kauden osallistujista kellään ole lähipiirissä pahasti fiksoitunutta henkilöä.
Ja itse atoopikkona käytän aina keittiöhommissa hanskoja.