Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kova armeija Heidin vastustajia linjalla. Ihan kuin olisi laittanut pään oskarikimalaisten pesään ja nyt tuikitaan joka puolelta ja paljon.
Tuosta porukasta ainoa armeijan käynyt on Oskari.
Kausi on ollut kyllä kaikista kausista tylsin. Kaikkein kiinnostavinta mielestäni oli edellisessä jaksossa, kun parit olivat Mariannan vastaanotolla.
Yleensähän yksi pari ainakin on, jolla ei mene kovinkaan hyvin, mutta tällä kaudella nyt on selkeästi pohjanoteeraus. Ajatuksia:
1) pitäisikö olla joku varapari tai varahenkilö, jolla tämmöinen floppi voidaan korvata, jos lähtee menemään välittömästi vihkoon.
2) jaksaisiko ohjelmaa ylipäätään katsoa, jos kaikilla pareilla menisi hyvin
Eli jopa salaliittoteoriaa:
3) onko yksi pari jopa tarkoituksella huono
4) joka tapauksessa ihmettelen, että miksi noin sulkeutunut on sarjaan valikoitunut. Vai onko sitten hakuvaiheessa onnistunut olemaan kovinkin avoin. Olisi pitänyt asiantuntijoiden tunnistaa riskit paremmin.
Tuo viesti 3939? Miksi kukaan viitsii tuollaista paljastaa? Ei pitäsi näillä foorumeilla. Entäs jos sinusta paljastetaan vastaavaa niin et kaikki tunnistavat sinut? Jotain rajaa sentään pitää olla mitä tuo julki.
Tai kaikista julkisuuden henkilöistä alettaisiin julkaista kaikkea intiimiä? Sairasta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut ketä alkoi ärsyttämään eilisessä jaksossa Heidin tivaaminen Oskaria kohtaan? Jossain jaksoissa Heidi on jo aikasemminkin vertaillut hänen ja Oskarin erilaisia tapoja näyttää tunteita. Mielestäni Mariannan kommentti Heidin ja Oskarin keskustelun jälkeen oli hyvä missä viittasi tunteista puhumiseen. Omalla käytöksellään eli olemalla itse avoin voi näyttää itse esimerkkiä. Tuntuu, että Heidi on alusta asti ollut todella epävarma. Liian erilainen ihminen aiheuttaa hänessä epävarmuutta, koska peilaa montaa asiaa kuinka itse käyttäytyisi ja olettaa toiselta samaa. Eli olettaa kun on itse avoin, toisenkin pitää olla samalla tavalla. Osalla tunteiden näyttäminen puhumalla ottaa aikansa ja näyttävät muutenkin tunteensa enemmän tekojen kautta. Ei toista ainakaan pakottamalla saa puhumaan tai ajattelemalla nyt olen näyttänyt tarpeeksi esimerkkiä ja toisen pitäisi jo alkaa puhua tunteista. Pitää osata ymmärtää ihmisten olevan erilaisia. Mielestäni Oskari näyttää tunteensa enemmän tekojen kautta ja se näkyi eilen esimerkiksi kuksilla, jotka oli ostanut hänelle ja Heidille.
Lopeta nyt tuo Oskarin väkisin nostaminen pyhien joukkoon! Tuotantoyhtiö järjesti monia lahjoja joita piti antamalla antaa, antoi ohjeita vieraillle häissä miten käyttäydytään ja missä ollaan mihinkäkin aikaan, antoi huomenlahjaan rahan ja kertoi mitä pitää ostaa, käsikirjoittanut koko ohjelman. Miten Oskarin antamat kuksat kertoo Oskarin herkkyydestä mitään, jos tuottaja-Johanna hakee kuksat yhteistyökumppanilta, soittaa Oskarille ja sanoo, että huomenna kuvataan Nuuksiossa ja tuossa kuksat.
Voi hyvää päivää, kun ei nähdä sitten millään metsää puilta.
Heidin leipominen tuli sydämestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut ketä alkoi ärsyttämään eilisessä jaksossa Heidin tivaaminen Oskaria kohtaan? Jossain jaksoissa Heidi on jo aikasemminkin vertaillut hänen ja Oskarin erilaisia tapoja näyttää tunteita. Mielestäni Mariannan kommentti Heidin ja Oskarin keskustelun jälkeen oli hyvä missä viittasi tunteista puhumiseen. Omalla käytöksellään eli olemalla itse avoin voi näyttää itse esimerkkiä. Tuntuu, että Heidi on alusta asti ollut todella epävarma. Liian erilainen ihminen aiheuttaa hänessä epävarmuutta, koska peilaa montaa asiaa kuinka itse käyttäytyisi ja olettaa toiselta samaa. Eli olettaa kun on itse avoin, toisenkin pitää olla samalla tavalla. Osalla tunteiden näyttäminen puhumalla ottaa aikansa ja näyttävät muutenkin tunteensa enemmän tekojen kautta. Ei toista ainakaan pakottamalla saa puhumaan tai ajattelemalla nyt olen näyttänyt tarpeeksi esimerkkiä ja toisen pitäisi jo alkaa puhua tunteista. Pitää osata ymmärtää ihmisten olevan erilaisia. Mielestäni Oskari näyttää tunteensa enemmän tekojen kautta ja se näkyi eilen esimerkiksi kuksilla, jotka oli ostanut hänelle ja Heidille.
Lopeta nyt tuo Oskarin väkisin nostaminen pyhien joukkoon! Tuotantoyhtiö järjesti monia lahjoja joita piti antamalla antaa, antoi ohjeita vieraillle häissä miten käyttäydytään ja missä ollaan mihinkäkin aikaan, antoi huomenlahjaan rahan ja kertoi mitä pitää ostaa, käsikirjoittanut koko ohjelman. Miten Oskarin antamat kuksat kertoo Oskarin herkkyydestä mitään, jos tuottaja-Johanna hakee kuksat yhteistyökumppanilta, soittaa Oskarille ja sanoo, että huomenna kuvataan Nuuksiossa ja tuossa kuksat.
Ai että miten kuksat kertoo herkkyydestä? Kuksat tehdään pahkoista. Saamelaisten kulttuurissa pahka on itsessään pyhin ja puhtain rakkauden ilmentymä. Se joka antaa pyhimmästä ja puhtaimmasta rakkauden ilmentymästä valmistetun kuksan puolisolleen lahjaksi viestittää syvästä ymmärryksestä, suvereeneista viestintätaidoista ja puhtaimmasta rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi leiponut etukäteen, niin ei olisi tarvinnut yhteistä aikaa viettää eri huoneissa. Oskari toimettomana sohvalla maaten.
Vierailija kirjoitti:
Kausi on ollut kyllä kaikista kausista tylsin. Kaikkein kiinnostavinta mielestäni oli edellisessä jaksossa, kun parit olivat Mariannan vastaanotolla.
Etenkin kun parit on taputeltu niin aikaisessa vaiheessa. Heidi&Oskari on tietty vielä kysymysmerkki, he on kyllä jotenkin erikoista väkinäistä seurattavaa. Mitähän täytejaksoja tähän on nyt keksitty monen viikon ajaksi, pakolliset juhannuksenvietot etc. Nyt on kyllä ikävä sitä "draamankaarta" jota tällä kertaa ei ole voitu/haluttu/pystytty rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se Anniinan "oma juttu" eilen??
Kaikilla muilla oli jotain, Anniinalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Kun Katja on jo luovuttanut niin miksi ei voisi jättää koko hommaa kesken. Mitä ystävyyttä tuollaisella paskamaisella käytöksellä muka rakennetaan ja Ollilla on jo niin paljon naispuolisia ystäviä, että tuskin tarvitsee Katjaa tämän projektin päätyttyä.
Ja kyllä ymmärrän Heidiä, että palaa käämi kommunikaation ollessa noin vaikeaa.
Katja ei jätä hommaa kesken, koska on sitoutunut olemaan 5 viikkoa kuvattavana. Sitä sanotaan vastuuntunnoksi. Ollikaan tuskin haluaisi keskeyttää, joten ei se ole mikään vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin leipominen tuli sydämestä!Ai että miten kuksat kertoo herkkyydestä? Kuksat tehdään pahkoista. Saamelaisten kulttuurissa pahka on itsessään pyhin ja puhtain rakkauden ilmentymä. Se joka antaa pyhimmästä ja puhtaimmasta rakkauden ilmentymästä valmistetun kuksan puolisolleen lahjaksi viestittää syvästä ymmärryksestä, suvereeneista viestintätaidoista ja puhtaimmasta rakkaudesta.
Oliko Heidi ja tämä mainittu tuottajaJohanna pari vai mitä vihjaat?
Tuotanto antoi / määräsi kuksat annettavaksi ja siinä ei ollut tällä hymisijällä osaa eikä arpaa. Voi kun olisi hankkinut itse jotain ja keksinyt itse jonkun päiväaktiviteetin, niin kuin Heidi teki.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä että keski-ikäinen nainen ottaa noin paljon kuvia instaan? jopa makkaranpaisto piti kuvata? Jotain se kertoo ihmisestä ja millainen sisältö on elämässä?
Mä en taas ymmärrä että et ymmärrä. Oletko itse somessa: Facebookissa tai instassa? Siellä me keski-ikäiset naiset nimenomaan jaetaan tuon tyyppisiä tunnelmakuvia. Itse käytän nykyään paljon intrastooria, ja kyllä sinne tulee laitettua toisinaan joku kiva kuva kun olen koiran kanssa metsässä tai jaettua pari nättiä maisemakuvaa kun tykätään miehen kanssa käydä eri luontopoluilla ja pienillä päivävaelluksilla. Makkarakuviakin somessa näkyy, samoin esim veneilykuvia, pyöräretkikuvia, ystävien kanssa dinnerillä -kuvia...
Heidille hetki oli tärkeä ja on ihan tämän päivän mukaista että sen haluaa jakaa. Oma mieheni olisi ollut ihan messissä ja ehkä jakanut itsekin jonkun kuvan
Ohjelman leikkauksella toki haluttiin selkeästi juuri tuota reaktiota yleisössä herätellä ja leivottiin Heidistä ”somebimbo”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viesti 3939? Miksi kukaan viitsii tuollaista paljastaa? Ei pitäsi näillä foorumeilla. Entäs jos sinusta paljastetaan vastaavaa niin et kaikki tunnistavat sinut? Jotain rajaa sentään pitää olla mitä tuo julki.
Tai kaikista julkisuuden henkilöistä alettaisiin julkaista kaikkea intiimiä? Sairasta toimintaa.Niinhän sitä julkaistaankin ja on aina julkaistu. Nyt puhutaan julkisuuden henkilöistä ja tällä palstalla on nimenomaan tarkoitus tuoda julki kaikki se tieto näistä pareista, jota saatavilla on.
Eikä tämä tietojen julkaiseminen julkkiksia vahingoita millään tavalla. vrt. Esim monsieur Mosse, jonka homoudesta Urpo Lahtinen kertoi tai Jörn Donnerin pienestä peniksestä julkaistu kuva Hymy:ssä tai seiskakuva Ahtisaaren kännihaava päässä jonka laastari peitti.. jne. Hekin saivat näistä jutuista enemmän, kuin mitä menettivät!Nyt vain lisää juoruja ja paljastuksia pareista!
Ihan sairasta kaikenlaiset paljastukset. Ei pidä kaikkea paljastaa ja toisaalta ihmiset voivat kertoa valheellisesti mitä vaan. Tuokin JD juttu on perätön, sillä tuttuni on ollut sillälailla J: n kanssa ja kertoo ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä että keski-ikäinen nainen ottaa noin paljon kuvia instaan? jopa makkaranpaisto piti kuvata? Jotain se kertoo ihmisestä ja millainen sisältö on elämässä?
Mä en taas ymmärrä että et ymmärrä. Oletko itse somessa: Facebookissa tai instassa? Siellä me keski-ikäiset naiset nimenomaan jaetaan tuon tyyppisiä tunnelmakuvia. Itse käytän nykyään paljon intrastooria, ja kyllä sinne tulee laitettua toisinaan joku kiva kuva kun olen koiran kanssa metsässä tai jaettua pari nättiä maisemakuvaa kun tykätään miehen kanssa käydä eri luontopoluilla ja pienillä päivävaelluksilla. Makkarakuviakin somessa näkyy, samoin esim veneilykuvia, pyöräretkikuvia, ystävien kanssa dinnerillä -kuvia...
Heidille hetki oli tärkeä ja on ihan tämän päivän mukaista että sen haluaa jakaa. Oma mieheni olisi ollut ihan messissä ja ehkä jakanut itsekin jonkun kuvan <3 Ei ole mitään väärää siinä, että toinen on innoissaan ja haluaa somettaa. Kyllä sitä metsän rauhaa ja nuotion tuijotteluakin ehtii siinä harrastamaan. Olihan siellä tv-kuvausryhmäkin mukana että siihen suhteutettuna omalla kännykällä kuvien napsiminen on aika pientä...
Ohjelman leikkauksella toki haluttiin selkeästi juuri tuota reaktiota yleisössä herätellä ja leivottiin Heidistä ”somebimbo”.
Jep, instakeski-ikäiset onkin just näitä "ystävien kanssa dinnerillä" -tyyppejä. (haukotus)
... mistä tulikin mieleeni, että EA on kyllä tylsän keskiluokkainen. Yrittäisivät vähän laajentaa repertuaaria, niin saataisiin vaikka ens kaudelle tällainen pari:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7f2681ca-3b13-4e86-a0b1-18aae12…
Onko nykyään tapana alustaa pullataikina kertishanskat kädessä? Onko tää jokin hygieniapassijuttu? Siis jos leipoo ihan kotona vaan ja omalle porukalle?
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyään tapana alustaa pullataikina kertishanskat kädessä? Onko tää jokin hygieniapassijuttu? Siis jos leipoo ihan kotona vaan ja omalle porukalle?
Ne hanskat jäi vessan pesemisen jälkeen käteen
tukevareisinen kissaööperi vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Aina kun leivon käsin, pidän kk.hanskoja. Hyvä keksintö.
Hygieenistä ja ei tartte ottaa sormuksia pois. En osais ilman hanskoja alkaa leipomaan.
Minusta Ville ja Anniina on ihana pari, kunhan ei Anniina kävisi vaan liian määräilynhaluiseksi (?). Huvitti jotenkin kun Katjaa (insinöörinaista) pelotti kovasti joku kyykäärme, Olli otti tilanteen rauhallisemmin eli pisteet hänelle. Oskarista ja Heidistä ei osaa sanoa muuta kuin että Oskarista tulee kummalliset vibat, en oikein luota hänenlaiseen mieheen. Vaikuttaa ehkä kylmältä ja laskelmoivalta rauhallisen ulkokuoren alla. Haluaako aiheuttaa Heidille ikävää mieltä olemalla ylirauhallinen ja toisen yläpuolelle asettuva? Heidi on herttainen ja vähän höpsö, mutta ei siinä ole mitään pahaa jos henkilökemiat vaan kävisi yhteen Oskarin kanssa.
Voisiko nämä linkkien kyselijät kerrankin tehdä jotain ihan itse ja mennä suositulle google-sivustolle, mistä kautta löytää kaikenlaisia linkkejä kun laittaa hakusanaksi linkki. Tämä ketju on suhteellisen sivistyneiltä vaikuttavien ohjelman fanien ja parien tuttujen kohtaamispaikka, eikä täällä oikeastaan olisi sijaa millekään hölmöille linkkikyselijöille tai trolleille. Itselleni on tullut tavaksi aloittaa päiväni vilkaisemalla tätä ketjua ja usein myös ennen pään pehkuihin laittamista vilkaisen mitä pareille kuuluu. Tämä on paras kanava oikean tiedon saamiseksi ja olisi kiva jos tämä pysyisi puhtaana nutturoista jankkaavista ja linkkien kyselijöistä. Kiitos. Tietysti teidän ei tarvitse toteuttaa tätä toivettamme, mutta kiitos kun jaksoit lukea.