Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Naurettiin kaverin kanssa kyyneleet silmissä Oskarin piheydelle. Ystäväni nimittäin tapaili Oskaria joku 10vuotta sitten. Hän kertoi ostaneensa joulu-ja syntymäpäivälahjat niin kuin tapana on. Ainut lahja, jonka hän sai Oskarilta, oli tarjouksesta ostettu suklaalevy. Jokainen tekee virheitä, nyt ystäväni on onnellisesti aviossa.
Kuusi sovinistia ei tykkää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettiin kaverin kanssa kyyneleet silmissä Oskarin piheydelle. Ystäväni nimittäin tapaili Oskaria joku 10vuotta sitten. Hän kertoi ostaneensa joulu-ja syntymäpäivälahjat niin kuin tapana on. Ainut lahja, jonka hän sai Oskarilta, oli tarjouksesta ostettu suklaalevy. Jokainen tekee virheitä, nyt ystäväni on onnellisesti aviossa.
Kuusi sovinistia ei tykkää...
Ja yksi feministi, joka ei tykkää sun huonosta huumorintajustasi ja ilkeydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sinä jaksat, selkeästi on jotain Oskaria vastaan. Menetkö muualle kertomaan noita tarinoita, hän kun ei ole täällä kertomassa omaa versiotaan. On eri asia puhua ohjelmasta, kuin olla täällä mustamaalamssa jotain henkilöä juoruilla joista ei ole mitään näyttöä. Hankitko vaikka elämän ja jätät tämän keskustelun rauhaan.
Mitä enemmän tuo yksi mustamaalaa Oskaria, sitä sympaattisemmalta hän alkaa vaikuttaa. Tai nuo kaikki kolme miestä on tosi mukavia, Ollin ottaisin vaikka heti, jos olisin nuorempi. Siis mielettömän kiva!
^ Siis Oskari alkaa vaikuttaa!!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät horoskooppitietäjät, mitäs sanotte Oskarista, joka on vesimies. Seuraava horoskooppiluonnehdinta osuu täysin oikein?
Vapauttaan rakastava Vesimies , joka ei suostu kangistumaan mihinkään kaavoihin. Hän on vallankumouksen sanansaattaja läheistensä elämässä ja pakottaa ihmiset ympärillään sopeutumaan muutokseen - sillä itse hän ei pysty pysähtymään paikoilleen, eikä hänen päätään kukaan käännä sen jälkeen, kun hän on itse suuntansa valinnut.
Hän voi matkustaa työkseen, muuttaa usein asuinpaikkaa tai vaihtaa kumppania lennossa. Perinteiseen avioliittoon Vesimies harvoin sopeutuu, sillä hänelle sitoutuminen yhteen perheeseen ja yhteen paikkaan on lähes mahdotonta. Ainakin teoriassa hänen täytyy olla tietoinen siitä, että niin halutessaan hän on vapaa lähtemään - minne vain.
Vesimies on äärimmäisen itsepäinen ja joustamaton. Kun hän kerran muodostaa mielipiteen jostain asiasta, tarvitaan raivaustraktori ennen kuin hän muuttaa mieltään. Jos sittenkään.
Valitettavasti myötätuntoa ei tahdo riittää aivan lähimpiin ihmissuhteisiin, se vaatisi emotionaalista sitoutumista, johon Vesimies ei kerta kaikkiaan kykene.
Isäni oli vesimies, siskoni on vesimies. En näe heissä oikeastaan mitään yhteistä kuvauksesi kanssa. Siskokin ollut aviossa jo reilusti yli kolmekymmentä vuotta, saman miehen kanssa, aina ollut sellainen perheelleen omistautunut emo. Isällekin ehti noita aviovuosia kertyä yli kolmekymmentä, saman naisen eli äitini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut vastaavasta käytöksestä myös.
Ja jostain syystä häneltä ei silti kuitenkaan näytä mitään puuttuvan. On autoa ja vaatetta ja mahaakin sen verran, ettei ihan nälissään ole ollut. Ehkä kyse on enemmän säästäväisyydestä eikä piheydestä?
Mun mielestä noi kaikki miehet vaikuttaa kivoilta.
Näille keskusteluille ei tuo mitään lisäarvoa se, että katkerat exät ja pakit saaneet naiset tulee läpinäkyvästi mustamaalaamaan ohjelman miehiä. Ohjelma on oma tekstinsä, jota katsojat seuraavat ja arvioivat. Ja meille muille on ihan sama, millainen joku osallistuja on ollut aiemmassa suhteessaan. Se on ihan toinen tarina eikä sinänsä kiinnosta. Kannattaa käsitellä menneet ja päästä yli. Mutta vaikuttava ja mielenkiintoinen persoona, jos kymmenenkin vuoden kuluttua herättää noin vahvoja tunteita.
Oikeastaan hauska tämä oletus että "älykäs" ihminen haluaa automaattisesti toisen älykön siihen rinnalle, aika usein juuri päinvastoin.
Monta fiksua naista olen nähnyt neandertaali-miesten kanssa, ja näin evoluutiobiologian ja psykologian mukaan mies valitsee puolisokseen kyllä mielummin fyysisesti viehättävän naisen kun jonkun hiirimäisen nörtin.
Luulen että Katja tykkää enemmän näistä troglodyyteistä.
ProfessoriX kirjoitti:
Monta fiksua naista olen nähnyt neandertaali-miesten kanssa
Tuo on äärimmäisen harvinaista. Tilastojen mukaan koulutetut naiset naivat hyvin korostuneesti koulutettuja miehiä.
ProfessoriX kirjoitti:
Oikeastaan hauska tämä oletus että "älykäs" ihminen haluaa automaattisesti toisen älykön siihen rinnalle, aika usein juuri päinvastoin.
Monta fiksua naista olen nähnyt neandertaali-miesten kanssa, ja näin evoluutiobiologian ja psykologian mukaan mies valitsee puolisokseen kyllä mielummin fyysisesti viehättävän naisen kun jonkun hiirimäisen nörtin.
Luulen että Katja tykkää enemmän näistä troglodyyteistä.
Eikö Hesarissa ollut juuri juttua, että yhdenillan juttuihin kelpaa kaikki, mutta vaimoksi halutaan älykäs nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina luullut, että shampanjapullo on hyvä lahja. Senhän voi antaa itse eteenpäin, jos ei käytä.
Kymmeniä pulloja olen antanut eteenpäin, kun en juo itse ollenkaan ja usein olen saanut lahjaksi niitä. Huono lahja minun mielestäni.
Voitte lahjoittaa pullot minulle! Skumppa kyllä kelpaa 😄
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, tai tiedän kyllä, mutta minua ärsyttää ja ihmettelen, tuon yhden parin miltei kokoaikainen nauraminen joka asiaan.
Nauru ja huumorintaju on hyvä asia, mutta kukaan ei hekota koko aikaa.
Kaipaisin heiltä joskus vakavampaa keskustelua myös.
Tulee mieleen, että ovat päättäneet onnistua tai ainkin näyttää, että onnistuivat löytämään sopivan kumppanin ja pelkäävät näyttää mitään syvällisempää, ajattelevat, silloin menee hyvin kun koko aika vitsaillaan ja mikään ei harmita.
Tai ainakin näyttää ulospäin, että menee hyvin.
Ihan kuin kumpikin peittelelisi näyttää muuta kuin alati iloista naamaa.
Eihän se ole mahdollista todellisessa elämässä.
Joidenkin tyyli on kuittailla hermostuneisuutta tai vakavia asioita huumorilla, parilla näyttäisi olevan sama tyyli molemmilla ja siksi varmaan naureskelevat aika paljon. Mulle ei tuosta ole ainakaan vielä tullut mitään ongelmaa tai huonoa fiilistä heistä.
Tämä ohjelmaformaatti on kyllä osoittanut sen että naiset menevät tunteet edellä ja myöskin sen että vaikka olisi miten ns. järki-ihminen, niin nainen ei vain pysty käytännön tasolla toimimaan järkipohjaisesti, vaan on lopulta jossain määrin tunteiden vietävänä.
Mikä sen Katjan ongelma edes on miksi sitä ahdistaa yllättäen? Eikö kuitenkin pitänyt aluksi Ollin ulkonäöstä ja olemuksesta, eli ensivaikutelma oli hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelmaformaatti on kyllä osoittanut sen että naiset menevät tunteet edellä ja myöskin sen että vaikka olisi miten ns. järki-ihminen, niin nainen ei vain pysty käytännön tasolla toimimaan järkipohjaisesti, vaan on lopulta jossain määrin tunteiden vietävänä.
Minulle se vahvistaa havaintoa että usein järkialoille hakeutuu naisia JA miehiä, joilla on erityistarpeita itsehillinnän saralla. Sitten kun tulee tosi haasteellinen tilanne, nämä ovat sekaisin kuin seinäkellot. Omat tällaiset kokemukset miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut vastaavasta käytöksestä myös.
Ja jostain syystä häneltä ei silti kuitenkaan näytä mitään puuttuvan. On autoa ja vaatetta ja mahaakin sen verran, ettei ihan nälissään ole ollut. Ehkä kyse on enemmän säästäväisyydestä eikä piheydestä?
Pihiys. Se on pihiys, ei piheys.
Vaikka Katjasta onkin viimeisimpien jaksojen myötä tullut todella ärsyttävä vaikutelma, varsinkin kun ei itsekään ole mikään kummoinen saalis tai en ainakaan osaa olettaa että olisi mikään miesmagneetti.
Niin ei kyllä itseänikään oikein sytytä Ollin tyylinen mies, enkä nyt tarkoita erityisemmin ulkonäköä vaan sitä tapaa miten hän on ja puhuu, niin siitä puuttuu tietty miehekkyys ihan kokonaan. Ja semmoinen "tätitärkeilevä" tulee enemmänkin esiin :D Toisaalta tuon tyyliset miehet on nykyään tosi yleisiä.
Mutta jos olisin itse Katjan asemassa, niin ihan hyvin Ollin kanssa varmaankin tulisi toimeen ja voisi oppia asioita itsestään jos yrittäisi antaa mahdollisuuden.
En tiedä miksi, tai tiedän kyllä, mutta minua ärsyttää ja ihmettelen, tuon yhden parin miltei kokoaikainen nauraminen joka asiaan.
Nauru ja huumorintaju on hyvä asia, mutta kukaan ei hekota koko aikaa.
Kaipaisin heiltä joskus vakavampaa keskustelua myös.
Tulee mieleen, että ovat päättäneet onnistua tai ainkin näyttää, että onnistuivat löytämään sopivan kumppanin ja pelkäävät näyttää mitään syvällisempää, ajattelevat, silloin menee hyvin kun koko aika vitsaillaan ja mikään ei harmita.
Tai ainakin näyttää ulospäin, että menee hyvin.
Ihan kuin kumpikin peittelelisi näyttää muuta kuin alati iloista naamaa.
Eihän se ole mahdollista todellisessa elämässä.