BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tupu voisi edes yrittää osallistua keskusteluun joskus.
Huomaatteko rapparivaikutteet ohjelmassa: mehiläiskennoa studiossa ja tuo päiväkirjatuoli on isis istuin vasemmalla ja valopää lamppu ja joutsen koriste ....
Helmeri on Pikku Prinssi elävänä :)
Vierailija kirjoitti:
Jukka kertoo ylpeänä teiniaikaisesta krapulasekoilusta, kun seinästä irronnut kaide piti porata takaisin seinään kiinni ennen kuin iskä huomaa sen irronneen.
On se kova jätkä, kyllä nyt naista kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joskus tulla päivätehtävä, missä jokaiselta kiellettäisiin päivän ajaksi joku heille ominainen toiminta? Esim. Krisun pitäisi olla kiroilematta, Jukan ja Eeviksen pysyä erossa toisistaan, Tarinan ja Kevinin olla jorisematta seksuaalisuudesta jne. Onnistujat saisivat palkinnoksi saunaillan, epäonnistuneille joku kiva rangaistus.
Ville ei saa puhua taivaan iskästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan työttömillä mammoilla menee tunteisiin kun äijät servaa kaikki laiskurit
Ei mene. Tottahan tuo on.
T. Tällä hetkellä työtön ei-mamma. En ajatellut jäädä tähän tilanteeseen pidemmän päälle, koska jokainen kantakoon kortensa kekoon.
Tässä pitää tietää, että ihmisillä voi olla ihan hyviä syitä olla työtön. Kaikki eivät todellakaan vapaaehtoisesti painiskele sairauksien, ongelmien ja vaikeuksien kanssa.
Mutta kun ihmisille on vain MUSTAA ja VALKEAA.
Olet aina joku pyhimys ja ahkera huippuihminen, tai sitten juoppolaiskuripummihyväksikäyttäjä. Mitään siinä välissä ei ole.
Eevis ei tiedä mitä tarkoittaa ideologia. Käyttää koko ajan väärin sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen ja Jukan ELOSTELU-
Ei tuo ole edes kaunista erotiikkaa.Eevis on löysine vartaloineen ihan perus-tavis 30-vuotias.
Eevis on löysemmässä kunnossa kuin Anu vaikka eeviksellä ei edes lapsia.
Ihminen jos haluaa verrata niin kannattaa ikäisiinsä verrata.
Jos eevis olisi nyt 40 nii olisi suhteessa hieman paremmassa kondiksessa mutta täytti viime viikolla vasta 30 ja ei ihmeellinen.
Ei oo löysä vartalo Eeviksellä. Hauska tunnelma ollut makkarissa.
Istuin oikein katsomaan ja juutuin ihan liian pitkäksi aikaa koska oli tosi ihana tunnelma. Rakastuin Eevikseen. Ja nyt tajuan paremmin miksi Eevis aiheuttaa niin vahvoja reaktioita. Hän ei häpeä mitään eikä hänessä ole pienintäkään ilkeyttä. Voin uskoa että ihmiset joilla on paljon käsittelemätöntä häpeää ei kestä katsoa sitä, osuu omiin kipupisteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko rapparivaikutteet ohjelmassa: mehiläiskennoa studiossa ja tuo päiväkirjatuoli on isis istuin vasemmalla ja valopää lamppu ja joutsen koriste ....
Tuo sama isis-istuin on muurattu Hesassa Saksalaisen koulun eteen.
Ärsyttää asteikolla 99/100 tällä hetkellä nämä neljä juttua:
Eeviksen puhuminen (enkä tarkoita puhevikaa)
Millan perseen nytkytykset
Anun kireä ilme
Jukka
Krisu on talon Rokka-hahmo, hauska terävä ja niin oikeessa ja tavis vaan. Silti kovin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin Jukka niin lähtisin vetää tuosta Eevis tekee jotain ihmis koetta😂🤣😅
Jonku vit....vedon vetänyt kun tuonne menny?
Jukka vois siirtyä Millaan.
Yrittääköhän Eevis seuraavaksi Helmeriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen ja Jukan ELOSTELU-
Ei tuo ole edes kaunista erotiikkaa.Eevis on löysine vartaloineen ihan perus-tavis 30-vuotias.
Eevis on löysemmässä kunnossa kuin Anu vaikka eeviksellä ei edes lapsia.
Ihminen jos haluaa verrata niin kannattaa ikäisiinsä verrata.
Jos eevis olisi nyt 40 nii olisi suhteessa hieman paremmassa kondiksessa mutta täytti viime viikolla vasta 30 ja ei ihmeellinen.
Ei oo löysä vartalo Eeviksellä. Hauska tunnelma ollut makkarissa.
Istuin oikein katsomaan ja juutuin ihan liian pitkäksi aikaa koska oli tosi ihana tunnelma. Rakastuin Eevikseen. Ja nyt tajuan paremmin miksi Eevis aiheuttaa niin vahvoja reaktioita. Hän ei häpeä mitään eikä hänessä ole pienintäkään ilkeyttä. Voin uskoa että ihmiset joilla on paljon käsittelemätöntä häpeää ei kestä katsoa sitä, osuu omiin kipupisteisiin.
Mä oon kans pannu merkille ton Eeviksen häpeämättömyyden. Hän vaikuttaa tosi itsevarmalta, olematta kuitenkaan mitenkään ylimielinen. Jos hän ei vaikka tiedä jotain, hän vain toteaa sen ilman häpeän häivähdystäkään. Itse taas olen toisenlainen, jatkuvasti häpeän kaikkea. Itse tykkään Eeviksestä ainakin tähän mennessä. Toki kukaan talossa ei välttämättä ole ihan oma itsensä eikä aina pysy samanlaisena, joten pidän suhtautumiseni kaikkiin joustavana.
Tarina: Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minäääääää
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen lärvi muistuttaa yhtä isoa pillua.
Katsokaapa :))))
Sinä taas pahaa oloasi purkamassa. Eipä ihme että Eevikseen, joka on ilmiselvästi onnellinen ihminen.
Kameroissa pihalla 2 tyyppiä. Makkarissa 3. Loput 8 ilmeisesti olkkarissa, mutta ei näy.
Tolle laivalle voi sattua Häirö ja tulisi säpinääkin kun se alkais upota.
jukka on kyl niin eeviksen pauloissa.