Sivut

Kommentit (28818)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään tuo Helmeri kyllä suree äitiään tuolla tavalla. On tosi herkkä ja tunteellinen ihminen.. Olen kyllä mielestäni itsekin ja oma äiti kuoli vain muutama vuosi sitten, mutta en enää ole itkenyt asiaa aikoihin.

Eiköhän jokaisella ole oikeus surra niin kuin haluaa ja ihan niin pitkään kuin haluaa. Helmeri kertoi alkuviikosta että äitienpäivä, joulu ja synttärit on vaikeimpia, että tuskin hän siviilissä joka viinilasin jälkeen äitiään itkee. Ja nytkin se taisi johtua siitä kun puhui mummonsa sairaskohtauksesta, joka on tuore tapaus. 

Mummo kuoleman kielissä mutta potkulautailija valitsi bbtalon jonne tuli röhkimään punaisena esittelemään kuminaamaansa.

Onneksi sä olet kommentistasi päätellen paljon parempi ihminen. Not.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee niin täytyy sanoa että kyllä mä kiitän taivaan iskää että olen syntynyt heteroks. Ja naiseks jolla on pivvu.

Itse puolestani kiitän siitä, että olen syntynyt henkisesti edes sen verran tasapainoiseksi, etten projisoi omia vaikeuksia hyväksyä itseäni sellaisena kuin olen toisten ennakkoluuloiksi. Jos Kevin hyväksyisi itse itsensä, hänen ei tarvitsisi jankuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisua! Pitäis vaan viimiseen asti omat mielipiteensä ni hyvä tulee!

Vaikka se on nyt tässä viikkotehtävässä ollut hyvä, niin täys WT se silti on. Miten se puhuu ihmisistä seläntakana ja kaipaa sitä kuningasalkoholiaan joka tilanteessa... kiroilusta nyt puhumattakaan.

Ei se kyllä puhu muista seläntakana yhtään sen enempää tuolla kuin muutkaan. Anu ja Mira on tainneet olla tän kauden pahimmat juorukellot tähän mennessä. Krisu on kyllä sanonut myös päin naamaa saman asian mitä on puhunut selän takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Eevis aina makaa??????

Eevis rentoilee 😂😂😂 🤢

Haloo, hän on vip-vieras, eihän he mitään duunia tee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sukwaa eevis oli mussuttanu vip huonees? Oli kai toinen kamera

Haukku Kristiania että hän ei saa tehä mitään henkilökunnan kanssa ja helmeri saa

Mikä ton ongelma on? Ei luulis itkevän kun kaikki pokkuroi koko aika

Mut ei ollu pokkaa päin naamaa sanoa, sit vasta kun Krisu lähti

Vierailija

Nyt turvat kiinni siellä Eeviksen haukkujat, ai perkele että ootte lapsellisia! Ei uskos että aikuset ihmiset alentuu tolle tasolle että ette voi puhua henkilöstä hänen omalla nimellä vaan koko ajan joku "haisuli" ja haukutte myös sen puhevikaa!! Olette idiootteja, piste.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Kevin uimahallissa miesten vai naisten puolelle?

Moni trans- ja muunsukupuolinen ei mene ollenkaan uimahalliin, ettei tule ongelmia tuosta.

No entäs kouluaikoina, silloihan se oli pakko liikuntatunneilla. Vai onko vasta aikuisiällä herännyt tähän sukupuoliasiaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt turvat kiinni siellä Eeviksen haukkujat, ai perkele että ootte lapsellisia! Ei uskos että aikuset ihmiset alentuu tolle tasolle että ette voi puhua henkilöstä hänen omalla nimellä vaan koko ajan joku "haisuli" ja haukutte myös sen puhevikaa!! Olette idiootteja, piste.

Itse sanoin eevis, pyydän teiltä anteeksi

Vierailija

On minustakin Eevi äwwöttäwä töhnäinen piwwu mutta täytyy sanoa, että se on vetänyt vip-tehtävän hyvin. Ei ole kertaakaan menettänyt hermojaan kenellekään, ei ole wittuillut henkilökunnalle. On aina ehdottanut aika hyviä tehtäviä niille ja jaksanut  vastata asialisesti potkulautailijan ja hullun uskovaisen mölöytyksiin.

Vierailija

Helmeri taisi pilata tämänkin tehtävän, kun jäi yöllä soittelee kosketinsoittimella oikeita biisejä. Bb eilen kielsi oikeiden biisien esittämisen talossa. Jukkakaan ei muistanut tästä Helmeriä muistuttaa, vaikka joku (oliko Tupu) kysyi henkilökunnan iltapalaverissa, onko edelleen voimassa ja Jukka oli paikalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ttu mulla menee hermot tohon sukupuolisössötykseen duolta T&K. On miehiä, naisia ja niitä, joita ei voida lääketieteellisesti määritellä täysin kumpaakaan, mutta heitä on hyyvin pieni vähemmistö. Mies voi pitää mekkoja ja meikata, nainen voi leikata kaljuksi ja kulkea smokissa. Ei jokaiselle päähänpistolle pidä keksiä uutta sukupuolta tai olla "sukupuolettomia". Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta ei se luo uusia sukupuolia. 

Miksi ei saisi luoda uusia sukupuolia? Pitääkö kaiken mielestäsi pysyä aina samanlaisena, perinteisenä, vanhanaikaisena? Eikö ihmiskunta saa mennä eteenpäin? Eikö yksilö saa itse päättää millainen hän on ja mihin lokeroihin itsensä lokeroi, jos mihinkään? Miksi ihmiset joiden elämään esim. muunsukupuoliset eivät vaikuta mitenkään, ottavat asian niin vakavasti?

Mä olen itse suhtautunut ennen hyvin suvaitsevaisesti ja jopa kannustavasto näitä sukupuolivammaisia (en enää edes tiedä miksi kutsua tätä ryhmää oikella tavalla etten vaan loukkaa jotakuta, niin olen ruvennut kutsumaan heitä sukupuolivammaisiksi) kohtaan. Ei ole ärsyttänyt heissä mikään ja on ollut musta ihan ok puhua näistä asioista myös julkisuudessa, koska itselleni ne ovat tosi vieraita kun en tunne ketään kuka tuollainen olisi, enkä ymmärrä tuollaisista sukupuoli-identiteeteistä tms. mitään ja olen ihan mielenkiinnolla lukenut niistä. Mutta kun on useamman kerran käynyt niin, että olen esim. netissä tahattomasti olettanut naiseksi ihmisistä, jonka nimi on ollut esim. Katri, Anna, Maija tms. ns. perinteisenä pidetty naisennimi, ja lisäksi näyttävät naisilta joko meikkattuina ja/tai pitkissä hiuksissa, niin olen saanut kauhean huuto- ja viharyöpyn päälleni siitä, kun oletan ja sukupuolitan heidät ja tajuanko millaista henkistä väkivaltaa ja syrjintää ja rasismia se on ja millaista vahinkoa aiheutan heille ja muille heidänlaisilleen tällä vitun jeesuksenaikaisella ahdasmielisellä ja mitä kaikkea vielä asenteellani. Sen jälkeen minut haukutaan ulkonäköni ja asenteeni perusteella vaikka olen pyytänyt anteeksi ja etten tarkoittanut sillä mitään pahaa, etten tajunnut ja en tiedä näistä asioista juurikaan mitään ja lopuksi blokataan ja potkitaan ulos ryhmästä, niin voin kertoa, että on loppunut ymmärrys ja hyväksyntä ko. ihmisryhmää kohtaan. Koko ajan pitäisi olla kieli keskellä suuta ja miettiä viiteentoista kertaan miten asia oikein on ja mitä uskaltaa kirjoittaa ja sittenkin jos vahingossa kirjoitat jotenkin väärin etkä itse sitä tajua, niin varmasti on joku rageemassa taas kuinka suvaitsematon ym. olen. Ja Kevin ja Tarina eivät ainakaan nyt paranna heidänlaistensa asemaa ja mielikuvaa heistä. On ok, et asiasta tuolla puhutaan, mutta kun ihmisiä aletaan syyllistämään ja loukkaamaan jos ajattelevat eritavalla niin siinä kohtaa hekin menevät kyllä yli ja lujaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka tuijottaa infosta Eevistä monttu auki, ihanaa

Ai ai sitä naimisen lotinaa kun tehtävä päättyy. Tsemppiä muille asukkaille.

Sehän se oli Jukan mielessä kun tuijotti, piwwu. Mutta mennään nyt maihin ensin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helmeri taisi pilata tämänkin tehtävän, kun jäi yöllä soittelee kosketinsoittimella oikeita biisejä. Bb eilen kielsi oikeiden biisien esittämisen talossa. Jukkakaan ei muistanut tästä Helmeriä muistuttaa, vaikka joku (oliko Tupu) kysyi henkilökunnan iltapalaverissa, onko edelleen voimassa ja Jukka oli paikalla.

Ei mitään hätää. Helmerille on omat säännöt talossa. Eihän sen tarvinnut tehdä aiempaakaan tehtävää, eikä tullut rankkua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat