Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
12861/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaako tuo Helmeri, että sen hiukset laitetaan just noin, kuten Mira just laitto?

Mä olen bussissa ja kuulokkeet jäi töihin... äänetöntä kattelen.

Joo, ilmeisesti oli toive. Tai ehdotus. Eipä noista kovin erikoista saa stailattua. 

-puistatus-

Eikö se tajua, että nouseva hiusraja tekee hänestä heti tuollaisen ikäisensä sedän? ;)

Kiitti vastauksesta.

Mira sai vapaat kädet Helmerin hiusten laitossa, samoin kuin Villen tukan kanssa, mut sitä laittaessa sanoi et kun on niin lyhyt niin eipä siitä kovin erilaista kampausta saa.

Vierailija
12862/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sukwaa eevis oli mussuttanu vip huonees? Oli kai toinen kamera

Haukku Kristiania että hän ei saa tehä mitään henkilökunnan kanssa ja helmeri saa

Eihän toi ole haukkumista vaan ihan fakta, Eevis olisi halunnut päästä halailemaan mutta Kristian on päättänyt tiukasti varmistaa, että tehtävä onnistuu eikä ota mitään riskejä päästämällä lemmenparia samoihin tiloihin enää illalla.

Eiköhän toi nyt kohta pääse pyllistämään. Muutama tunti enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12863/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukalle semmoset terveiset, että ollaan kuultu jo tarpeeksi noita muka hassunhauskoja keksittyjä tarinoita joka vesitilkasta ja kivenmurikasta. Kyllä osaa sitten olla yksinkertainen ja juntti äijä.

Tämä niin paljon! Reppana luulee vielä olevansa hauska, mutta onhan tuo jo kulunut läppä.

Heittää kyl hyvää läppää vähä panot jutut liikaa, mutta toi kaveri saa niin paljon rönttöstä ku vaan haluaa kunhan pääsee talosta.

Rönttösten taso ei vaan taida olla kovinkaan korkea, varsinkin jos nyt peilaa nykyiseen naismakuun.

Vierailija
12864/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tobleroneja. 

Ei se syö sukwaata!

Tobleronen valkosuklaapatukoita tarjolla vipeille. Sehän ei ole suklaata. Ja niitä on syönyt.

Vierailija
12865/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Timo mene suihkuun ja näytä munaansa!?

T: Aamuvirkku mies

Vierailija
12866/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä bb akkojen tissejä missään?

Kertokaahan minkälaisia munkkeja on ollut näytillä?

Vierailija
12867/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään tuo Helmeri kyllä suree äitiään tuolla tavalla. On tosi herkkä ja tunteellinen ihminen.. Olen kyllä mielestäni itsekin ja oma äiti kuoli vain muutama vuosi sitten, mutta en enää ole itkenyt asiaa aikoihin.

Eiköhän jokaisella ole oikeus surra niin kuin haluaa ja ihan niin pitkään kuin haluaa. Helmeri kertoi alkuviikosta että äitienpäivä, joulu ja synttärit on vaikeimpia, että tuskin hän siviilissä joka viinilasin jälkeen äitiään itkee. Ja nytkin se taisi johtua siitä kun puhui mummonsa sairaskohtauksesta, joka on tuore tapaus. 

Mummo kuoleman kielissä mutta potkulautailija valitsi bbtalon jonne tuli röhkimään punaisena esittelemään kuminaamaansa.

Ei ole kuolemankielisissä.

Vierailija
12868/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

600 sivua pelkkää pas*aa eikä mitään keskustelua tisseistä ja perseistä.

Vierailija
12869/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timossa epäilyttää se, että se on niin järkevän kuuloinen. Järkevät ihmiset eivät mene bb-taloon, ellei taustalla ole jotain itsekästä motiivia. Tuntuu, että hän on pohjimmiltaan hieman samanlainen velmu kuin Mikael Jungner.

Onhan tuossa niin hänellä kuin varmasti kaikilla muillakin talossa olijoilla motivaationa 100000 euron rahapalkinto, jos olen oikein ymmärtänyt.

Äläs kirjoittele Timon osallistumismotivaatiosta, kun et tunnu sitä edes tietävän.

Timo on kylläkin kertonut voittaessaan antavansa koko 30 000 euron summan hyväntekeväisyyteen.

Kohdetta ei ole maininnut, mutta on kertonut osallistuneensa jo kauan erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin ja -tapahtumiin mm. Hursti ja erilaiset musiikkitapahtumat, joissa kerätty rahaa.

Voihan se rahapalkinto olla motivaatio siitä huolimatta, että sen käyttää hyväntekeväisyyteen.

Mikä siis on se oikea motivaatio, jos tuo palkinto ei mielestäsi motivoi?

-eri

Sillä ei taida olla merkitystä, mikä minun tai sinun mielestä motivoi jos spekuloidaan Timon motivaatiolla. Silloin vain hänen itsensä kertomalla on väliä. Eikö, arvon jankkaaja?

Vierailija
12870/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukku Kristiania että hän ei saa tehä mitään henkilökunnan kanssa ja helmeri saa

Eihän toi ole haukkumista vaan ihan fakta, Eevis olisi halunnut päästä halailemaan mutta Kristian on päättänyt tiukasti varmistaa, että tehtävä onnistuu eikä ota mitään riskejä päästämällä lemmenparia samoihin tiloihin enää illalla.

No on tol murheet

Vierailija
12871/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Kristianin sukunimi? Olen yrittänyt etsiä facebookista ja instagramista.

Vierailija
12872/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sateenkaarikupla", sanovat cisheterot jotka todennäköisesti tuntevat itse vain toisia cisheteroita. Eikö se sitten ole kupla?

Paras ystäväni on lesbo, yksi kaverini on homo ja tunnen kolme transmiestä. Mutta hyvä yritys.

Samoin mulla on kahdella kaverilla homopoika, paras kaveri homo, löytyy lisäks yksi homo- ja lesbokaveri, 2 bi-kaveria, kaksi työkaveria homoja, itse olen heteronainen. Ei oo kupla mun mielestä. Ja nää mun "sateenkaarikaveritkaan" ei ymmärrä tota Kevinin ja Tarinan ajatusmaailmaa.

Vierailija
12873/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Vaikea sanoa, itellä on kaikista aika paljon matskua. Hyviä

Vierailija
12874/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristianin sukunimi kirjoitti:

Mikä on Kristianin sukunimi? Olen yrittänyt etsiä facebookista ja instagramista.

heiskari

Vierailija
12875/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuosta risteilyisännän kahvimukista ollut kahva rikki ihan alun alkaen?

Vierailija
12876/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään tuo Helmeri kyllä suree äitiään tuolla tavalla. On tosi herkkä ja tunteellinen ihminen.. Olen kyllä mielestäni itsekin ja oma äiti kuoli vain muutama vuosi sitten, mutta en enää ole itkenyt asiaa aikoihin.

Eiköhän jokaisella ole oikeus surra niin kuin haluaa ja ihan niin pitkään kuin haluaa. Helmeri kertoi alkuviikosta että äitienpäivä, joulu ja synttärit on vaikeimpia, että tuskin hän siviilissä joka viinilasin jälkeen äitiään itkee. Ja nytkin se taisi johtua siitä kun puhui mummonsa sairaskohtauksesta, joka on tuore tapaus. 

Mummo kuoleman kielissä mutta potkulautailija valitsi bbtalon jonne tuli röhkimään punaisena esittelemään kuminaamaansa.

Onneksi sä olet kommentistasi päätellen paljon parempi ihminen. Not.

Vierailija
12877/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin täytyy sanoa että kyllä mä kiitän taivaan iskää että olen syntynyt heteroks. Ja naiseks jolla on pivvu.

Itse puolestani kiitän siitä, että olen syntynyt henkisesti edes sen verran tasapainoiseksi, etten projisoi omia vaikeuksia hyväksyä itseäni sellaisena kuin olen toisten ennakkoluuloiksi. Jos Kevin hyväksyisi itse itsensä, hänen ei tarvitsisi jankuttaa.

Vierailija
12878/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ois tosi ihana poikaystävä:3 vaikka taitaa olla bi? Tosi tosi tosi ihana, oikein lutuinen!

Vierailija
12879/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisua! Pitäis vaan viimiseen asti omat mielipiteensä ni hyvä tulee!

Vaikka se on nyt tässä viikkotehtävässä ollut hyvä, niin täys WT se silti on. Miten se puhuu ihmisistä seläntakana ja kaipaa sitä kuningasalkoholiaan joka tilanteessa... kiroilusta nyt puhumattakaan.

Ei se kyllä puhu muista seläntakana yhtään sen enempää tuolla kuin muutkaan. Anu ja Mira on tainneet olla tän kauden pahimmat juorukellot tähän mennessä. Krisu on kyllä sanonut myös päin naamaa saman asian mitä on puhunut selän takana.

Vierailija
12880/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Eevis aina makaa??????

Eevis rentoilee 😂😂😂 🤢

Haloo, hän on vip-vieras, eihän he mitään duunia tee.

Ketju on lukittu.