Sivut

Kommentit (28816)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään tuo Helmeri kyllä suree äitiään tuolla tavalla. On tosi herkkä ja tunteellinen ihminen.. Olen kyllä mielestäni itsekin ja oma äiti kuoli vain muutama vuosi sitten, mutta en enää ole itkenyt asiaa aikoihin.

Eiköhän jokaisella ole oikeus surra niin kuin haluaa ja ihan niin pitkään kuin haluaa. Helmeri kertoi alkuviikosta että äitienpäivä, joulu ja synttärit on vaikeimpia, että tuskin hän siviilissä joka viinilasin jälkeen äitiään itkee. Ja nytkin se taisi johtua siitä kun puhui mummonsa sairaskohtauksesta, joka on tuore tapaus. 

Mummo kuoleman kielissä mutta potkulautailija valitsi bbtalon jonne tuli röhkimään punaisena esittelemään kuminaamaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sukwaa eevis oli mussuttanu vip huonees? Oli kai toinen kamera

Haukku Kristiania että hän ei saa tehä mitään henkilökunnan kanssa ja helmeri saa

Mikä ton ongelma on? Ei luulis itkevän kun kaikki pokkuroi koko aika

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haukku Kristiania että hän ei saa tehä mitään henkilökunnan kanssa ja helmeri saa

Eihän toi ole haukkumista vaan ihan fakta, Eevis olisi halunnut päästä halailemaan mutta Kristian on päättänyt tiukasti varmistaa, että tehtävä onnistuu eikä ota mitään riskejä päästämällä lemmenparia samoihin tiloihin enää illalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fiksuksi ihmiseksi Eevis on kyllä.harvinaisen omaan napaansa tuijottava idiootti.

Eikai fiksuus poissulje itsekeskeisyyttä tai suoranaista itsekkyyttä?

Eihän Mensan testeissä sosiaalista älykkyyttä tai tunneälyä mitata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekös lapsukaiset, että Eeviksen kanssa käy sillai vanhanaikaisesti, ettei saa nimeämispisteitä ja joudu häätöäänestykseen, vaan pysyy loppuun asti talossa. Sittenpä kärsitään.

Olen tätä miettinyt itsekin. Eeviksestä jotenkin tykätään talossa.

Tosin tuo joutenolo ja makaaminen kyllä pidemmän päälle käy jollekin hermoon esim MIralle, vaan ei vielä, kun on niin paljon sakkia ei häiritse tekemättömyys.

Kyl eevis sai aika paljon jo nimeämispisteitä ekassa nimeämisessä, et toivoa on et saa niitä jatkossakin. Tosin nyt ei oo ehkä ärsyttänyt niin paljoo kun eivät oo Jukan kaa päässy nyhjäämään. Jukkahan sai myös paljon pisteitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haluaako tuo Helmeri, että sen hiukset laitetaan just noin, kuten Mira just laitto?

Mä olen bussissa ja kuulokkeet jäi töihin... äänetöntä kattelen.

Joo, ilmeisesti oli toive. Tai ehdotus. Eipä noista kovin erikoista saa stailattua. 

-puistatus-

Eikö se tajua, että nouseva hiusraja tekee hänestä heti tuollaisen ikäisensä sedän? ;)

Kiitti vastauksesta.

Mira sai vapaat kädet Helmerin hiusten laitossa, samoin kuin Villen tukan kanssa, mut sitä laittaessa sanoi et kun on niin lyhyt niin eipä siitä kovin erilaista kampausta saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole haukkumista vaan ihan fakta, Eevis olisi halunnut päästä halailemaan mutta Kristian on päättänyt tiukasti varmistaa, että tehtävä onnistuu eikä ota mitään riskejä päästämällä lemmenparia samoihin tiloihin enää illalla.

Eiköhän toi nyt kohta pääse pyllistämään. Muutama tunti enää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalle semmoset terveiset, että ollaan kuultu jo tarpeeksi noita muka hassunhauskoja keksittyjä tarinoita joka vesitilkasta ja kivenmurikasta. Kyllä osaa sitten olla yksinkertainen ja juntti äijä.

Tämä niin paljon! Reppana luulee vielä olevansa hauska, mutta onhan tuo jo kulunut läppä.

Heittää kyl hyvää läppää vähä panot jutut liikaa, mutta toi kaveri saa niin paljon rönttöstä ku vaan haluaa kunhan pääsee talosta.

Rönttösten taso ei vaan taida olla kovinkaan korkea, varsinkin jos nyt peilaa nykyiseen naismakuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

tobleroneja. 

Ei se syö sukwaata!

Tobleronen valkosuklaapatukoita tarjolla vipeille. Sehän ei ole suklaata. Ja niitä on syönyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään tuo Helmeri kyllä suree äitiään tuolla tavalla. On tosi herkkä ja tunteellinen ihminen.. Olen kyllä mielestäni itsekin ja oma äiti kuoli vain muutama vuosi sitten, mutta en enää ole itkenyt asiaa aikoihin.

Eiköhän jokaisella ole oikeus surra niin kuin haluaa ja ihan niin pitkään kuin haluaa. Helmeri kertoi alkuviikosta että äitienpäivä, joulu ja synttärit on vaikeimpia, että tuskin hän siviilissä joka viinilasin jälkeen äitiään itkee. Ja nytkin se taisi johtua siitä kun puhui mummonsa sairaskohtauksesta, joka on tuore tapaus. 

Mummo kuoleman kielissä mutta potkulautailija valitsi bbtalon jonne tuli röhkimään punaisena esittelemään kuminaamaansa.

Ei ole kuolemankielisissä.

M

Jorma kirjoitti:
Onko niitä bb akkojen tissejä missään?
Kertokaahan minkälaisia munkkeja on ollut näytillä?

600 sivua pelkkää pas*aa eikä mitään keskustelua tisseistä ja perseistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timossa epäilyttää se, että se on niin järkevän kuuloinen. Järkevät ihmiset eivät mene bb-taloon, ellei taustalla ole jotain itsekästä motiivia. Tuntuu, että hän on pohjimmiltaan hieman samanlainen velmu kuin Mikael Jungner.

Onhan tuossa niin hänellä kuin varmasti kaikilla muillakin talossa olijoilla motivaationa 100000 euron rahapalkinto, jos olen oikein ymmärtänyt.

Äläs kirjoittele Timon osallistumismotivaatiosta, kun et tunnu sitä edes tietävän.

Timo on kylläkin kertonut voittaessaan antavansa koko 30 000 euron summan hyväntekeväisyyteen.

Kohdetta ei ole maininnut, mutta on kertonut osallistuneensa jo kauan erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin ja -tapahtumiin mm. Hursti ja erilaiset musiikkitapahtumat, joissa kerätty rahaa.

Voihan se rahapalkinto olla motivaatio siitä huolimatta, että sen käyttää hyväntekeväisyyteen.
Mikä siis on se oikea motivaatio, jos tuo palkinto ei mielestäsi motivoi?
-eri

Sillä ei taida olla merkitystä, mikä minun tai sinun mielestä motivoi jos spekuloidaan Timon motivaatiolla. Silloin vain hänen itsensä kertomalla on väliä. Eikö, arvon jankkaaja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No on tol murheet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sateenkaarikupla", sanovat cisheterot jotka todennäköisesti tuntevat itse vain toisia cisheteroita. Eikö se sitten ole kupla?

Paras ystäväni on lesbo, yksi kaverini on homo ja tunnen kolme transmiestä. Mutta hyvä yritys.

Samoin mulla on kahdella kaverilla homopoika, paras kaveri homo, löytyy lisäks yksi homo- ja lesbokaveri, 2 bi-kaveria, kaksi työkaveria homoja, itse olen heteronainen. Ei oo kupla mun mielestä. Ja nää mun "sateenkaarikaveritkaan" ei ymmärrä tota Kevinin ja Tarinan ajatusmaailmaa.

Vierailija

Jorma kirjoitti:
Onko niitä bb akkojen tissejä missään?
Kertokaahan minkälaisia munkkeja on ollut näytillä?

Vaikea sanoa, itellä on kaikista aika paljon matskua. Hyviä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat