BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toppatakkikin tolla Narinalla on päällä, mihin mahtaa sen litimärkänä heittää.
Kasvaako kaikissa pappiloissa pahasti häiriintyneitä lapsia?
Siihen vaan, märkä toppatakki lattialle muiden iloksi. Läts!
S##tana tota tåysi-ikästä kakaraa.
Ville kysyi voisiko joku kertoa Temptation Island sarjasta. Eevis kertoi sarjan idean pääpiirteittäin johon Ville totesi että onhan tuo täysin järjenvastaista ripulipaskaa.
Tarinan takki on lattialla siksi, että se on märkä ja kuivuu siinä. Lattialla.
Anu näyttää oudon väriseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän suosikkijärjestys. Ekana siis se, kenen toivotte lähtevän vikana talosta.
---
Kristian
Timo
Kimmo
Helmeri
Tarina
Kevin
TupuAnu
Mira
Jukka
Eevis
Tykkään kaikista jollain tapaa, ja jokainen tuo jotain taloon. Pitää tallenta tämä ja katsoa mitä mieltä oon kahden viikon päästä :D
Kimmo ❤️
Kristian
Timo
Tupu
Kevin
Milla
Helmeri
Mira
Jukka
Eevis
Tarina
Vierailija kirjoitti:
Ville kysyi voisiko joku kertoa Temptation Island sarjasta. Eevis kertoi sarjan idean pääpiirteittäin johon Ville totesi että onhan tuo täysin järjenvastaista ripulipaskaa.
no niinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri tarvis kyllä jonkun ryyppykaverin tohon. Jos vaikka itse risteilyisäntä sais luvan liittyä illanviettoon ja pääsis lievittämään stressiään suomalaiseen tapaan :-D
Mikäli tuosta risteilyleikistä haluttaisiin tehdä täysin totuudenmukaista, niin sekä risteilyisäntä, että valtaosa muustakin henkilökunnasta nauttisi alkoholia vapaa-ajallaan työvuorojensa välissä.
Joo olin siljalla 80-luvulla duunissa hirveet bailut aina henkilökunnalla kun hommat loppu...tuolla olisikin ollut siistii kattoo Krisu krapulassa laskee sormia🤣ja yrittää tehdä pareja..
Nyt Jukka rupeaa iskemään Kimmoa, reikä kuin reikä
Näkeekö sen jostain, kun Milla saa Emman rahnat?
Voi voi kakara-Kevin !!!
No onko Millan huulet nyt rasistiset kun ne maalattu yli ja näyttää afronaisen huulilta?
Mulle sama mitä sukupuolta kukakin on mutta älkää niitä maksattako vitut suomalaisilla veronmaksajilla!!!!
Olkoon vaikka vitunkyrvänjuurta sukupuoleltaan!!!!
Siis tuleeko noille nuo laivan kuulutukset sekä suomeksi että ruotsiksi vai joutuvatko itse kääntämään ruotsiksi?
Ois kiva olla tällä hetkellä Helmerin pään sisällä. Bb-talossa yksin juo alkoholia ja kesken laivaleikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, olisin halunnut kuulla Helmerin tarinan loppuun, mut kamera siirrettiin keittiöön :(
Tää on ehkä tuon jatkuvan sukupuolivouhkaamisen lisäksi kauden kuvaavin toiminto, aina kun on käynnissä mielenkiintoinen keskustelu tai kiinnostava kertomus, kuva siirtyy äkkiarvaamatta tyhjään makuuhuoneeseen, sateiselle pimeälle terassille tai suu auki ja silmät kiinni möllöttävään Tarinaan.
Kai ne yrittää et katsojat maksaisi BB 247:sta
Haloo! Mitä? Mistä kamerasta / kuvasta sä luulet, että tässä edellä puhuttiin?
Mun suosikkijärjestys. 5 ekaa on mun lempparit, joita on vaikea laittaa järjestykseen, ja lopuista en kauheasti pidä.
Milla
Kimmo
Helmeri
Kristian
Kevin
Timo
Tupu
Mira
Tarina
Jukka
Eevis
kevin nuoruuden palossaan kuvittelee olevansa joku hyvyyden ritari, oikeasti on tyhmä angstinen paasaaja, jolla on kummallisia ajatuksia. Toivottavasti näkee tämän ohjelman 5kymppisenä, voi hieman hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko noille nuo laivan kuulutukset sekä suomeksi että ruotsiksi vai joutuvatko itse kääntämään ruotsiksi?
Eikö sen näe jo ruotsin kielen taidosta, että joutuvat itse kääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kesken lauseen kameran vaihto on kyllä niin outoa. Olen tullut siihen tulokseen, että se tekee sen automaattisesti. Siinä on aika, jolloin se vaihtuu.. Siksi tulee monesti samasta paikasta eri kulmia ja tosiaan jää jutut kuulematta.
TAI sitten joku päättää, että nyt kuulostaa hyvältä jutun alulta laitanpa talteen... Freshiä juttua koosteeseen.
Tässä on varmastikin karsittu tuotantokustannuksia ja kamerat vaihtuvat jollain automatiikalla (tai sitten joku on myynyt heille ”tekoäly-pohjaisen kameraratkaisun”).
Varmasti juuri näin. Nauratti kun joku ressukka aiemmin kommentoi, että jokaista asukasta kyllä seurataan kameroilla ja jokaisen mikrofonia kuunnellaan. Haha
Vierailija kirjoitti:
Itse kääntää
Toisessa kamreassa Tarinan ja toisessa Eeviksen monologi. Haloo viihdearvo missä?