BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Anu on vetäny?
Kelkkaa?
Olkoot jokainen sitä minkä tuntee omakseen. Eli olkaamme suvaitsevaisia. Tuolla sateenkaari jengi on mielenkiintoista. Näin kypsempi hetero nainen.
Jukka pukenut blondin peruukin ja esittää Sami Kurosta. Ehdotti itse asiakkaille että voi jakaa heille parisuhde neuvoja. Kovasti tenttailee Eevistä ja Helmeriä. Eevis kysyi voisiko hän sanoa parisuhteen tärkeimmät kulmakivet. Vastasi että kunnioitus, luottamus, vapaus ja arvostus. Timo kysyi infotiskiltä mihin se viides kulmakivi hävisi joka oli aiemmin. Jukka vastasi, että sillä heitettiin tuolla äsken leipiä jolloin kaikilla petti pokka.
Eevis kertoo ettei ole ollut parisuhteessa pitkään aikaan kun ei halua menettää vapauttaan. Jukka kysyy mitä vapaus merkitsee yms. Sami Kuronen Jukka ei oikein nyt kunnioita asiakkaittaan vaan inttää omia kulmakiviään oikeiksi.
Tuo kesken lauseen kameran vaihto on kyllä niin outoa. Olen tullut siihen tulokseen, että se tekee sen automaattisesti. Siinä on aika, jolloin se vaihtuu.. Siksi tulee monesti samasta paikasta eri kulmia ja tosiaan jää jutut kuulematta.
TAI sitten joku päättää, että nyt kuulostaa hyvältä jutun alulta laitanpa talteen... Freshiä juttua koosteeseen.
Loistavaa settiä "sami kurosen" parisuhdenuotiolla. Sami ja Helmeri. :DD
Tulin katsomaan BB-keskustelua. 10 minuutin jälkeen tuli selväksi, ettei tarvitse toiste vaivautua. Pakko uskoa, että Vauvan keskustelu maineensa veroista.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten vanhakantaset ajatukset tolla Tarinalla. Hän on deminainen (puolinainen) jos pitää puvuntakkia?
Ja nämä pitää itseään jotenkin suvaiotsevaisina.. hahha.. anna mun kaikki kestää.---
Miksi nuo vaatteetkin pitää noin vahvasti sukupuolittaa?
Koen itseni naiseksi ja olen pitänytkin enimmäkseen naisille suunnattuja vaatteita, mutta myös jonkin verran miesten osastolta olevia vaatteita, eikä ollut suurempaa ongelmaa kiskaista tarvittaessa puolisonkaan vaatekappaletta päälle.
Antiperspirantit, suihkugeelit, tuoksut valitsen aina osastosta riippumatta, sen mukaan mistä tuotteesta satun pitämään.
En ole koskaan osannut ajatella, että en saisi käyttää "miesten vaatteita" tai "miesten tuotteita" eikä ole pahemmin nämä miksailut näyttäneet muitakaan häiritsevän.
Kerrankin Ville sanoi asiaa "Sami, kiitos riittää"
Vierailija kirjoitti:
Tuo kesken lauseen kameran vaihto on kyllä niin outoa. Olen tullut siihen tulokseen, että se tekee sen automaattisesti. Siinä on aika, jolloin se vaihtuu.. Siksi tulee monesti samasta paikasta eri kulmia ja tosiaan jää jutut kuulematta.
TAI sitten joku päättää, että nyt kuulostaa hyvältä jutun alulta laitanpa talteen... Freshiä juttua koosteeseen.
Tässä on varmastikin karsittu tuotantokustannuksia ja kamerat vaihtuvat jollain automatiikalla (tai sitten joku on myynyt heille ”tekoäly-pohjaisen kameraratkaisun”).
Kristian on vetänyt kyllä täysillä tehtävän läpi, varmaan todella väsynyt. Onkohan bileet palkintona, kun motivaatio on noin kova.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri tarvis kyllä jonkun ryyppykaverin tohon. Jos vaikka itse risteilyisäntä sais luvan liittyä illanviettoon ja pääsis lievittämään stressiään suomalaiseen tapaan :-D
Mikäli tuosta risteilyleikistä haluttaisiin tehdä täysin totuudenmukaista, niin sekä risteilyisäntä, että valtaosa muustakin henkilökunnasta nauttisi alkoholia vapaa-ajallaan työvuorojensa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, olisin halunnut kuulla Helmerin tarinan loppuun, mut kamera siirrettiin keittiöön :(
Tää on ehkä tuon jatkuvan sukupuolivouhkaamisen lisäksi kauden kuvaavin toiminto, aina kun on käynnissä mielenkiintoinen keskustelu tai kiinnostava kertomus, kuva siirtyy äkkiarvaamatta tyhjään makuuhuoneeseen, sateiselle pimeälle terassille tai suu auki ja silmät kiinni möllöttävään Tarinaan.
Kai ne yrittää et katsojat maksaisi BB 247:sta
kevin pelkää tarinaa, onko ihme.
Heteromies. kirjoitti:
Mun mielestä kesällä on paras skotlantilainen kiltti, ei ole kiristäviä kalsareita, pallit saa roikkua vapaina ja tuulettua rauhassa.
❤️
Kaikesta loukkaantujat kevin ja tarina taas vauhdissa.
pikkulettikampauskin on kevinin mielestä rasismia, ei herranen aika.
kyllä on vaikea elää..
onko suoristetut hiukset siis afroamerikkalaisilla myös rasismia.
Entä hiusvärit.. mitä ne on kenenkin päässä?
Mielenvikainen.
Ja mitä toi turina tuolla lässyttää kannella, eikö sillä ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta loukkaantujat kevin ja tarina taas vauhdissa.
Kumpikin sanoi juuri, että molemmilla on ollut hyviä keskusteluja Villen kanssa.
Eli esim eva wahlströn on kevinin mielestä rasisti ja moni muu valkoinen naisnyrkkeilijä?
Eikö se sellasesta kampauksesta puhunut, päätä pitkin menevistä leteistä?
Itse hän saa tietenkin käyttää päällään mitä haluaa, peruukkeja myöten.
Bb ruutu toistaa ees taas728
Tää on ehkä tuon jatkuvan sukupuolivouhkaamisen lisäksi kauden kuvaavin toiminto, aina kun on käynnissä mielenkiintoinen keskustelu tai kiinnostava kertomus, kuva siirtyy äkkiarvaamatta tyhjään makuuhuoneeseen, sateiselle pimeälle terassille tai suu auki ja silmät kiinni möllöttävään Tarinaan.