Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
12401/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei ymmärrä niin sitä pelkää. Kannattaisi googlettaa jotta pystyy seuraamaan Kevinin ja Tarinan keskustelua.

Vierailija
12402/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä mitä? Eevis ei tykkää sukwaasta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12403/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sateenkaarikupla", sanovat cisheterot jotka todennäköisesti tuntevat itse vain toisia cisheteroita. Eikö se sitten ole kupla?

Paras ystäväni on lesbo, yksi kaverini on homo ja tunnen kolme transmiestä. Mutta hyvä yritys.

Mun paras ystävä on Tarzan, yksi kaverini gepardi ja tunnen kolme gorillaa. Hyvä yritys, mutta oon silti vaan apina.

Vierailija
12404/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisua! Pitäis vaan viimiseen asti omat mielipiteensä ni hyvä tulee!

Vierailija
12405/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin on kyömynokkasukupuolta

Ja Tarina huomionhakuinen persoonallisuus.

Sukupuoli vaihtuu sen mukaan kummalla kulloinkin saa enemmän HOOMIOOOO

Vierailija
12406/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisua! Pitäis vaan viimiseen asti omat mielipiteensä ni hyvä tulee!

Jep, tekis mieli mennä halaamaan sitä, että hyvin sä vedät. Ja tuo olisi vaan sellainen äidillinen halaus, oon jo vanha akka.

Vierailija
12407/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sateenkaarikupla", sanovat cisheterot jotka todennäköisesti tuntevat itse vain toisia cisheteroita. Eikö se sitten ole kupla?

Paras ystäväni on lesbo, yksi kaverini on homo ja tunnen kolme transmiestä. Mutta hyvä yritys.

Mun paras ystävä on Tarzan, yksi kaverini gepardi ja tunnen kolme gorillaa. Hyvä yritys, mutta oon silti vaan apina.

Harhaiselta kuitenkin kuulostat. Kai tiesit, että Tarzan on satuolento?

Vierailija
12408/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukwaata kaappiin. Tov. Jukka sais olla 2 tuntia ruorissa

Vierailija
12409/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei ymmärrä niin sitä pelkää. Kannattaisi googlettaa jotta pystyy seuraamaan Kevinin ja Tarinan keskustelua.

Pelkää? Enemminkin kokee myötähäpeää.

Tarinalla vanhanaikainen katsomus, jos on sitä mieltä, että on vähemmän nainen, koska on käyttänyt silinteriä ja kravaatteja.

Vierailija
12410/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki seuraamaan 24/7, kohta Eevis menee kellohameessa, bootseissa ja vahvassa meikissä muiden seuraan ja Jukan ilme on nähtävä!

Tilannepäivitystä meille, jotka ei näe 24/7!

Eevis nyt "salissa" Villen ja Helmerin kanssa, mutta Jukka meni ruoriin. Ei kai nähneet toisiaan tai kamerat kuvas ristiin? Näin vain kun Eevis jo istui sohvalla..

Kommentoivatko VIP-pojat Eeviksen lookkia?

Vierailija
12411/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on tullut monesti ilmi jo viime viikolla. Kuten on myös mansikalle allerginen.

Kuitenkin hyttiin päästyään veti tobleronea kaksin käsin.

Vierailija
12412/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä ja naisia, sekä intersukupuolisia, joita on erittäin pieni määrä väestöstä. Transsukupuolisetkin ovat joko miehiä tai naisia, eivätkä koe olevansa mitään bigenderfluidseksuaaleja.

Mikä siinä on, että nämä sukupuolia keksivät sateenkaaritollot ovat niitä kaikista pahimpia pistämään ihmisiä erilaisiin muotteihin? "Minä olen mies ja kuljen mekoissa, joten en voi olla mies vaan panfluidi ågenderseksuaali, koska en sovi perinteiseen miehen muottiin", niin tai sitten olet mies, joka tykkää mekoista, deal with it.

Mun mielestä kesällä on paras skotlantilainen kiltti, ei ole kiristäviä kalsareita, pallit saa roikkua vapaina ja tuulettua rauhassa.

Vierailija
12413/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari-ihmiset ovat täysin sekaisin ja vieläpä tieteestä piittaamattomia ja erittäin suvaitsemattomia, sen tämä bb todistaa ellei muuta.

Ulos molemmat, menkööt takaisin kuplaansa satuilemaan.

Taas neuvovat miten Krisu saisi puhua. On kyllä röyhkeää sakkia.

Sukupuoli on biologiaa, sitä nämä setauskovaiset eivät kertakaikkiaan tajua.

Tämmöinen yleistäminen kertoo lähinnä dun typeryydestä.

Kimmo ja Millakin on sateenkaariporukkaa.

Enpä usko että Kimmo on, on vain homo.

Sateenkaarikuplassa elävä on ihminen joka uskoo ihan kaiken soovan ja sotkee puurot ja vellit (sukupuolen ja identiteetin) keskenään.

Eiköhän Kimmo tiedä mitä sukupuoli tarkoittaa.

Vierailija
12414/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mikä vaurio? Voit olla tykkäämättä jostain tv-tyypistä, mutta on silti jotenkin täysin sairasta pilkata häntä hänen puhehäiriöstään.

Suomessa onneksi voit olla niin tv-toimittaja, kuin presidenttikin puheviasta huolimatta. Ilkeämielisyydellä taas et voita muuta kuin ehkä valtapelin, mutta kukaan ei arvosta sua.

Vierailija
12415/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä tissikuvia jossain? Kommentoikaa millaiset rinnat talon naisilla on?

Vierailija
12416/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis nyt "salissa" Villen ja Helmerin kanssa, mutta Jukka meni ruoriin. Ei kai nähneet toisiaan tai kamerat kuvas ristiin? Näin vain kun Eevis jo istui sohvalla..[/quote]

Kommentoivatko VIP-pojat Eeviksen lookkia?[/quote]  Pahuksen kamerat eivät näyttäneet. Kuvaa tuli silloin Millasta ruorista ja keittiöstä.

Vierailija
12417/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä sukupuoliasiasta avattiin erillinen ketju, mutta näyttää ettei asiasta puhuminen ole vähentynyt yhtään. Ei varsinkaan niiden puhe, jotka eivät tykkää sateenkaari-ihmisistä.

Menkää keskustelemaan muualle siitä, että teidän mielestänne on vain miehiä ja naisia. Se on oikeasti kuultu jo liian monta kertaa.

Voivoi, tämä on BB-ketju ja talossa jankataan asiasta, joten mekin voidaan siitä puhua. 

Selvä, mutta sitten reilu peli, että myös Tarinan ja Kevinin puolustajat saavat puhua. Olen itse saanut täällä paskaa niskaan siitä että tämä ei ole Setan infopiste jne., menkää muualle puhumaan. Hyväksykää että asiasta voi tulla pitkä keskustelu eri osapuolten kesken.

Se että jotkut alapeukuttavat tätä, kertoo jo kaiken. Ei haluta keskustelua, eivätkä Tarina ja Kevinkään saisi puhua omasta identiteetistään. Toistelkaa miten monta kertaa haluatte, että sukupuolia on vain 2 jne., mutta ei se toisten ihmisten identiteettiä muuksi muuta.

Vierailija
12418/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raita kirjoitti:

Timo on kyllä tyylikäs ja sivistynyt mies.

Onneksi pysyi talossa. Rupesin katsomaan 24/7 ja on todella kiva, että tuolla hökkelissä on erilaisia ihmisiä ja persoonia. Erilaisuus on muutakin kuin sateenkaaria ja unicornia.

No terve! Mä otin kans Timon takia ruutu +

kun halusin nähdä, oliko palstalaiset vai tuotanto oikeassa ja kyllä kannatti, Timohan on paras asukas!

Nelonen vois heittää Timolle jotain bonusta näistä hänen "myymistään" kanavapaketeista :)

Tykkään Timon harmaasta charmista, mutta sen naama on oudon näköinen, ei mitenkään sopusuhtainen. Vartalo sen sijaan on timmi ja peppu myös. Miksei Timo näytä munaansa reilusti kameralle???? 

T: Mies

Toinen puoli naamasta on joskus halvaantunut, niin sanoi viime viikolla. 

Tän takia just ei pitäisi koskaan haukkua tai arvostella kenenkään ulkonäköä. Kun paljastuu, että taustalla on sairaus tai onnettomuus tulee arvostelijasta vielä kymmenen kertaa hölmömpi vaikutelma kuin pelkästä haukkumisesta jo tuli.

En kyllä ymmärrä, miksi ketään pitää haukkua. Oli halvausta tai ei. Kyllä se haukkuja aina saa aasinleiman otsaansa.

Tän takia just ei pitäisi koskaan haukkua tai arvostella kenenkään ulkonäköä. Kun paljastuu, että taustalla on sairaus tai onnettomuus tulee arvostelijasta vielä kymmenen kertaa hölmömpi vaikutelma kuin pelkästä haukkumisesta jo tuli.

Vierailija
12419/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Mira noin lihava taloon mennessä?

Vierailija
12420/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät alkupalana parsaa. Eevis juo vettä, Hemmi valkoviiniä ja vichyä, Ville holitonta skumppaa ja vichyä.

Ketju on lukittu.