BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Hemmi soittaa ja viihdyttää.
Miran Insta:
Oi, mainio Helmerin ja Kristianin duo!
Täytyy myöntää että ovat rohkeita kun ovat tuolla. Itsestäni ei olisi. Ainoastaan niin ettei kameroita ei tvssa ja korkeintaan viikko.
Vierailija kirjoitti:
Villehän on ollut ihan ihminen tän viikkotehtävän aikana. Hauska, heittäytyvä ja mukavaa seuraa. Katseen kestäväkin.
Ville vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä silloin, kun ei paasaa taivaan iskästä. Eli noin 3% ajasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron kokemuksesta:
Tulin teininä äidiksi ja sain vielä toisen lapsen.
Noin 20 vuotta olin äitinä etten todellakaan olisi johonkin BB taloon lähtenyt!
Luonto on vain sellainen että yleensä lapset enemmän tarvitsevat äitiä varsinkin jos äiti enemmän ollutkin heidän kanssaan.
Nyt voisin jo lähteä , olen nelikymppinen ja lapset aikuisia jo.
Huomaatte miten rennosti tuolla on lapsettomat !!!!
Tupu myös koska lapset aikuisia.Anu ei kestä ja syy: liian pienet lapset, ehkä 15 vuoden päästä Anu voi repäistä kuukauden oman loman.
Uskallan väittää, että esim. minun lapseni tarvitsee isäänsä yhtä paljon kuin äitiään ja että hän pärjäisi kyllä kahdestaan isän kanssa varmaan kuukauden ainakin. 🤔
Tietenkin on myös isiä, jotka eivät pärjäisi hetkeäkään yksin lasten kanssa ja lapsia, jotka eivät pärjäisi ilman äitiään.
Minä olin kuukauden isäni kanssa Marokossa, kun äiti lähti synnyttämään. Olin 6v.
Uskon itsekin että yleensä lapset tarvitsevat enemmän äitiään kuin isäänsä.
Marokossa? Olet se poikkeus, joita ei kaapattu ;)
Sanoiko tuo Jukka tuossa koosteessa että Tarinassa on hipin haju, vai kuulinko ihan omiani? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu voisi tonottaa infossa, jos voi kerran tonottaa keittiössä. Voi jumalauta mikä lehmä!
Ei silti tarvi kutsua lehmäksi. Anun olisi aika jo lähteä kotiin lastensa luo. Lapset alle 9 v. Tarvitsevat äitiä.
Villen olisi aika jo lähteä kotiin lastesa luo. Lapset alle 9 v, Tarvitsevat isää!
Eipä ole Villen lapset alle 9 vuotiaita.
Aa, yli 9v lapet ei mielestänne tarvitse isää. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Hemmi soittaa ja viihdyttää.
Krisu laulaa ja infon Milla hymyillen myötäillen musaa. Ville makaa sohvalla naama myrtsinä. Biisin loputtua Krisu astuu rooliinsa ja tilauksia otetaan vastaan keittiöön. Hemmi räppää, Milla nauraa, Hemmi jatkaa soittoa.
Sanoko jukka ummehtunut haju?! :D siis tän illan koosteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villehän on ollut ihan ihminen tän viikkotehtävän aikana. Hauska, heittäytyvä ja mukavaa seuraa. Katseen kestäväkin.
Totta, Ville on ollut nyt ihminen, eikä paasannut maniamaisesti uskontoaan, paitsi aluksi yritti. Ilmeet ovat edelleen stabiilit, hiljaisesti muita halveksiva, mutta hän selvästi yrittää mukautua tehtävään. Ei ehkä laivalaisten suosikki, ei heittäytyvä, helppoa seuraa varauksella kylläkin tässä tehtävässä. Helmeri on hot ja fiksu, eniten heittäytyvä. Ellei Hemmi olisi ollut vip-vieraissa, tunnelma olisi ollut täysin plaasu. Eevis on rauhoittunut ja eläytynyt rooliinsa, plussat siitä. Jukka lähtee varmaankin häätöäänestykseen. Ehkä Tarinakin. Ehkä Ville.
Ville mitään halveksi. Hän nyt vaan on yhden ilmeen mies. Kovastihan tuo tuumailee ja funtsii. Miettii jopa sanojaan. Läppäähän siltä on tullut paljonkin nyt. Toki kuivaa huumoria, eikä sitä kaikki tunnista. Ville oli ekana pallomeressäkin, vaikka siitä olisi voinut olettaa, ettei se taatusti sinne mene ollenkaan.
Hän on ollut kovinkin ystävällinen esim Hemmin juomisen kanssa. Eilen oli innoissaan avaamassa skumppaa, mutta Hemuli halus itse. Siitä on paljon suvaitsevampi puoli ilmennyt nyt ja sen, että hän on kulinaristi ja tykkää oikeasta taiteesta (vrt talon taide).
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko tuo Jukka tuossa koosteessa että Tarinassa on hipin haju, vai kuulinko ihan omiani? :D
Eikun sanoi pinpin haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun sanoi pinpin haju.
Hipin hajusta puhuttiin. Myöhemmin asiasta tulee enmmänkin juttua, mutta näytetäänkö koosteessa sit ei voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hipin, tottunut sillin hajuun
Oli miten oli, lapset minulla aikuisia, olen itsekin vielä suht nuori. Ja kyllä he tarvitsivat enemmän äitiään.
Te voitte siirtyä iltaimettämään sitä kolmevuotiasta kuopustanne 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu voisi tonottaa infossa, jos voi kerran tonottaa keittiössä. Voi jumalauta mikä lehmä!
Ei silti tarvi kutsua lehmäksi. Anun olisi aika jo lähteä kotiin lastensa luo. Lapset alle 9 v. Tarvitsevat äitiä.
Villen olisi aika jo lähteä kotiin lastesa luo. Lapset alle 9 v, Tarvitsevat isää!
Eipä ole Villen lapset alle 9 vuotiaita.
Aa, yli 9v lapet ei mielestänne tarvitse isää. Ok.
AAAAAAA, yli 9vuotiaat lapset tarvitsevat isäänsä aivan erilailla kuin alle 9 vuotiaat. Mutta sinähän et lapsettomana jankkaajana ja väärin ymmärtäjänä siitä tiedä mitään.
kenestä tarina puhuu anulle?
TARINALLA KYLVÄÄ KONFLIKTIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron kokemuksesta:
Tulin teininä äidiksi ja sain vielä toisen lapsen.
Noin 20 vuotta olin äitinä etten todellakaan olisi johonkin BB taloon lähtenyt!
Luonto on vain sellainen että yleensä lapset enemmän tarvitsevat äitiä varsinkin jos äiti enemmän ollutkin heidän kanssaan.
Nyt voisin jo lähteä , olen nelikymppinen ja lapset aikuisia jo.
Huomaatte miten rennosti tuolla on lapsettomat !!!!
Tupu myös koska lapset aikuisia.Anu ei kestä ja syy: liian pienet lapset, ehkä 15 vuoden päästä Anu voi repäistä kuukauden oman loman.
Uskallan väittää, että esim. minun lapseni tarvitsee isäänsä yhtä paljon kuin äitiään ja että hän pärjäisi kyllä kahdestaan isän kanssa varmaan kuukauden ainakin. 🤔
Tietenkin on myös isiä, jotka eivät pärjäisi hetkeäkään yksin lasten kanssa ja lapsia, jotka eivät pärjäisi ilman äitiään.
Minä olin kuukauden isäni kanssa Marokossa, kun äiti lähti synnyttämään. Olin 6v.
Uskon itsekin että yleensä lapset tarvitsevat enemmän äitiään kuin isäänsä.
Marokossa? Olet se poikkeus, joita ei kaapattu ;)
Yksinhuoltajamuijat koettavat tehdä itsestään tärkeitä ja vakuuttaa lähinnä itselleen että ei sillä ole mitään väliä ettei heidän lastensa elämässä ole isiä.
Mutta hei haloo, kyllä se isä on ihan yhtä tärkeä ja suurin osa nylyisistä ja nuorista miehistä on sen tajunnut. Kysykääs ihailemaltanne Villeltä eikö hän ole lapsilleen tärkeä, mitäköhän vastaa?!
Entäs tuon Jukan sorkat pöydällä? Paljaat karvaiset kintut tai sitten likaset sukat jalassa. Ja toiset laittaa voileivän paljaaltaan samalle pöydälle. Kotonaan tehköön kukin mitä haluaa, mutta nyt kuitenkin kyseessä on muidenkin huusholli.