BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jos toi Eevis käy viihteellä ja herää millon kenenkin vierestä (omien sanojensa mukaan), miksei voi muka ottaa alkoholia vip matkustajana?
Tylsä tapaus, hoooohhoijaaa.
"kyllä tänne vielä yks mahtui, joka käyttää rexonaa" ville pallomeressä
Vierailija kirjoitti:
Aloin muistelemaan mun mielestä kaikkien aikojen parasta viikkotehtävää eli bussimatkaa Espanjassa. Silloinhan mukana olivat mm. Kaki ja Olli. Voi luoja, et Olli oli mahtava Alejandro😂. Mikä teidän mielestä on ollut paras viikkotehtävä Suomen BB:ssä?
En tiedä viikkotehtävästä, mutta paras BB-kuulutus oli taivas ja helvetti viikkotehtävässä. Tämä on Big Brother, Painukaa helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi Eevis käy viihteellä ja herää millon kenenkin vierestä (omien sanojensa mukaan), miksei voi muka ottaa alkoholia vip matkustajana?
Miten ne liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
"kyllä tänne vielä yks mahtui, joka käyttää rexonaa" ville pallomeressä
No Eevi ei sitten ainakaan pääse mukaan.
Tarina mokaa ton homman kun ei tajua pysyä roolissa. Urpå!
Ei mitään ryyppäysseuraa Hemmille. Just hyvä näin, että joutuvat viettämään aikaa tuossa valitussa seurassa.
Miten niin Helmeri on päissään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin muistelemaan mun mielestä kaikkien aikojen parasta viikkotehtävää eli bussimatkaa Espanjassa. Silloinhan mukana olivat mm. Kaki ja Olli. Voi luoja, et Olli oli mahtava Alejandro😂. Mikä teidän mielestä on ollut paras viikkotehtävä Suomen BB:ssä?
Just teinille näytin alejandroa. Ihan top vitoseen menee, ellei paras.
Samalla kaudelle se auton korjaus/rikkomistehtävä. Olliin sekin keskittyi.
Mä en muista muita viikkotehtäviä kuin helvetti ja taivas.. sekin tuli mieleen, kun näin Bb-Benin äsken.
Juu, se autonkorjaustehtävä, missä Olli hääri myyränä sabotoimassa muiden työtä. Se oli aivan hulvaton. Oli muutenkin varmaan kaikkein paras kausi tähän mennessä.
Kevinin mielenterveysongelma liittyy hänen suuntautumiselleen. Naishormoneja ei yleensä anneta epävakaille miehille joilla tuo suuntaus. Mutta hänen rintojaan ei kyllä mikään muukaan selitä. Lisäksi tuo ääni, pitääkö sen koko ajan pinnistellä ettei ääni olis möreä? vai onko se hormonien myötä muuttunut tuollaiseksi raakkumiseksi. Joku sanoi että kerran häneltä olisi tahattomasti tullut miesääni.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ei ole hirveän tarkka tavarastasn
Krisusta tulee mieleen Herra Tossavainen Lottovoittaja UKK Turhapuro elokuvasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just teinille näytin alejandroa. Ihan top vitoseen menee, ellei paras.
Samalla kaudelle se auton korjaus/rikkomistehtävä. Olliin sekin keskittyi.
Mä en muista muita viikkotehtäviä kuin helvetti ja taivas.. sekin tuli mieleen, kun näin Bb-Benin äsken.
Voi vitsi, mistä tuon löytäis?
Youtube??
Helmeri ihan silmät sirrillään jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä viikkotehtävästä, mutta paras BB-kuulutus oli taivas ja helvetti viikkotehtävässä. Tämä on Big Brother, Painukaa helvettiin.
Ikävä Kim Sainion huumoria.
Tuotannolle vinkki, että Ollin ja Kakin voisi pyytää Vehviläiselle tai Almalle vieraaksi!
Helmeri juonut kuoharin, viinilasin ja vielä ainakin pari iltanapsua aikoi ottaa.
Mites toi Eevis ei saa palloja lainkaan kiinni, vaikka kehui joku yö vuolaasti motoriikka-taitojaan muita paremmiksi, samalla kun haukkui Emmaa kömpelöksi.
Motoriikan kuningatar Eevis, ei saa edes yhtä palloa kiinni.
Woistavaa.
Sukewwus, uuuh.
No sehän tekee susta asiantuntijan, jos tunnet jonkun homopariskunnan.
Väität kuitenkin, että Kevin on ainakin osin syypää syrjintään olemalla liian avoimesti oma itsensä. Jos Suomi olisi oikeasti paratiisi, ei kukaan pahastuisi siitä miten Kevin käyttäytyy. Annettaisiin kaikkien kukkien kukkia.
Olen ollut muunsukupuolisten mielenosoituksessa Tampereella. Siis yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Paikalla oli noin 50 kannattajaa, suurin osa itse trans- tai muunsukupuolisia. Porukan takana oli äijiä naureskelemassa koko asialle, ja he pilkkasivat puhujia. Jollekin jäi ahdistava olo miekkarista, kun joutui kuuntelemaan niitä kommentteja. Että ei tämä mikään paratiisi ole, ainakaan muunsukupuolisten näkökulmasta. He edelleen ovat useimmille pelkkä vitsi. Toivottavasti tämä vuosien myötä muuttuu. Tunnen suurta myötähäpeää niiden puolesta, jotka tässäkin ketjussa valittavat kaiken maailman "trendipelleistä".