Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
9661/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Krisu komentaa että ei kiroilla julkisissa tiloissa ja itse huutelee vittua julkisissa tiloissa😁

Päälliköllä on päällikön säännöt

Vierailija
9662/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa huomiota pois niistä hiuksista Eevis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9663/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo ei ärsytä siksi kun se ei tuo homouttaan esille.

Ei heterotkaan tuo koko ajan seksiseksiseksikyrpäpillua esille.

Mutta tarina ja Kevin - kaksi mielenvikaista huomionhaluista penikkaa.

Ja Villehän ei todellakaan ole millään tavalla tuonut esille heterouttaan, voisin jopa luulla häntä homoksi:D

Vierailija
9664/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi taas! "Omapahan vikani, kun en ole pessyt hiuksia keskiviikon jälkeen"

Vierailija
9665/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt suomalaisiin tämän ketjun perusteella. Homot ovat ällöjä, muunsukupuoliset trendipellejä, nainen joka harrastaa seksiä on paha, ja kristittyä ääliötä on pakko kunnioittaa vaikka hän sanoisi mitä paskaa.

Koettaisitte tulla jo nykyaikaan. Hävettää puolestanne.

Ja nainen joka ei peseydy on ihan fine

hiuksia ei oo pessyt ku ke mutta suihkussa jäynyt. Saavat kohta varmaan saunan ja poreet käyttöön

Vierailija
9666/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut kuva, että talon hiljaisimmat asukkaat ovat Anu ja Helmeri, koska en muista heidän sanoneen oikeastaan mitään kovin pitkiä lauseita tai keskustelevaa, enemmän sellaisia muiden myötäilemisiä tai lyhyitä kommentteja.

Ennen taloon menemistä Anusta tuli kuva, että hän olisi paljon vilkkaampi, ja hän sanoi ainakin jossain haastattelussa, ettei hänen kanssaan tule ikinä tylsää, mikä on ristiriidassa sen kanssa millainen hän talossa lopulta on. Onkohan tässä kyse siitä, että hän on tuttujen ihmisten kanssa toisenlainen, mutta kun joutuu tv:seen uusien ihmisten kanssa, niin jotenkin ujostuttaa? Vai vaikuttaako koti-ikävä?

Helmeristä en ole saanut oikein mitään kuvaa. Onko hän esimerkiksi missään vaiheessa kertonut mielipidettään mistään? Kun muut keskustelevat ympärillä ja yksi on siinä hiljaa, niin rupeaa mietityttämään, eikö hän ajattele itse mitään vai eikö vain uskalla tv:ssä sanoa mitä ajattelee?

On Helmerikin äänessä, etenkin iltayön turinakerhossa. Helmeri on kyllä symppis tyyppi, ja suloinen pellavapää. Kuin pikkupoika aikuisen kropassa. Menee Krisun kanssa 10:nnelle? viikolle. Anu on aika vaisu- vielä.

Vierailija
9667/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villeki osaa olla välillä hauska. Helmeri myös ja tietysti krisu.. LOLLL.

Eevis ei osaa.

Eevis nauraa myös tuolla

Ei se siitä hauskaa tee. Helmeri osaa olla hauska  ja eläytyä rooliin, sekä Villekin.

Vierailija
9668/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt suomalaisiin tämän ketjun perusteella. Homot ovat ällöjä, muunsukupuoliset trendipellejä, nainen joka harrastaa seksiä on paha, ja kristittyä ääliötä on pakko kunnioittaa vaikka hän sanoisi mitä paskaa.

Kirjoitat ’kristittyjä ääliöitä’ hah hah

Nuoletko muslimien perseitä???

Tarkoitin vain Villeä. Olen itsekin kristitty. Ville on tyly ja tuomitseva, ja vähän väliä joku kristitty kommentoi että kylläpä taas uskovia vainotaan jne., kun ei tykätä yhdestä ihmisestä. Jos talossa olisi mukavampi tapaus, varmasti häneen suhtauduttaisiin ihan eri tavalla. Toki jokainen on aina vähän puolueellinen, mutta silti.

Itse asiassa olisi todella mielenkiintoista, jos taloon tulisi muslimi joka rukoilisi Mekkaan päin joka päivä, kieltäytyisi syömästä sianlihaa ja muutenkin noudattaisi Koraanin oppeja. Voin vain kuvitella millaiset vihakommentit se saisi osakseen, ja miten tylysti kohdeltaisiin niitä jotka puolustaisivat tätä tyyppiä. Varsinkin kun jo nyt oletat minun "nuolevan muslimien persettä", vaikka en sanonut muslimeista yhtikäs mitään.

Vierailija
9669/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hiuksia ei oo pessyt ku ke mutta suihkussa jäynyt. Saavat kohta varmaan saunan ja poreet käyttöön

Aiemmin sanoi myös, ettei ole suihkussa käynyt keskiviikon jälkeen. Älä vääristele!

Vierailija
9670/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisusta tulis oiva näyttelijä. :D

Vierailija
9671/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti nuo kevinin miestissit, taitaa se oikeasti vetää jotain hormoneita

Kaikilla on oikeus tisseihin, jätä Kevin rauhaan.

Vierailija
9672/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hiuksia ei oo pessyt ku ke mutta suihkussa jäynyt. Saavat kohta varmaan saunan ja poreet käyttöön[/qruutu plus uote]

Aiemmin sanoi myös, ettei ole suihkussa käynyt keskiviikon jälkeen. Älä vääristele!

la oki saunassa . Paljussa ja suihkussa. Kohta sauna ja paljua varmaan

Vierailija
9673/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jukka yhtään moiti hajuja jotka Eeviksestä jo lähtee?

Vierailija
9674/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on kyllä loistava tuossa risteilyisännän roolissa :D

Vierailija
9675/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuota yhtä kirjoittelijaa vaivaa täällä vauva.fissa? Valittaa ja haukkuu vain.

Vierailija
9676/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on Niin Hyvä, hahhhaaa

Vierailija
9677/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vessassa käyntejä ei näytetä. Jos voi paneskella kameran edessä koko kansalle niin pitäs voida paskookkin kameran edessä koko kansalle

Asukkaat itse voivat kieltää niiden näyttämisen. On ollut käytössä aikaisemmillakin kausilla.

Vierailija
9678/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä saivat viihdyttäjien roolin ja ketkä ovat siivoojia?

Vierailija
9679/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä täällä on ollut melko hirveää ja mautonta kirjoittelua. Itse tykkään jokaisesta tyypistä tuolla, nyt jo Tarinastakin vaikken hänestä alussa tykännytkään.

Mutta aiemminkin ketjussa on mainittu, että vapaa seksi ja homosuhteet ja transtyypit eivät ole mikään pelkästään nykyajan ilmiö. Ihmiskunnan historiassa on aina ollut näitä tyyppejä ja ilmiöitä. Paljon villimpää ja vapaampaa menoakin löytyy maailmanhistoriasta, kun vähänkin perehtyy. Miksi aina luullaan näitä joksikin nykyaikaisten ja modernien uusiksi keksinnöiksi ja oivalluksiksi?

Vierailija
9680/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niille sämpylöille kavi?

ne oli otettu pois uunista, kun olivat jumissa makkarissa.

Ketju on lukittu.