BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken uudelleen, ja uusin silmin sen ekan suoran lähetyksen, kun asukkaat astelivat taloon. Huomionarvoinen seikka pisti silmääni- Anu oli ekana vastassa, ja halaamassa Helmeriä. Helmerin video oli muuten aikamoisen hyvä, ja mies on kyllä tosi söötti. Ei ihme, että homotkin kiinnostuu tuollaisesta vaaleasta viikingistä.
Itse olisin todennäköisesti mennyt myös äidillisesti halaamaan Helmeriä tuossa tilanteessa. Oli se niin eksyneen näköinen ja näytti vielä 16-vuotiaalta, kuten Anukin hänen luuli olevan.
Muistaakseni Eevis hyökkäs ekana Jukan kaulaan kun tämä asteli taloon.
Mulle on jäänyt mielikuva, että Tarina hyökkäsi lähes jokaista tulijaa halaamaan enimmäisenä. Puhua palpatti kovaäänisesti ja "johti" keskustelua typerillä jutuillaan. Oli ilmeisesti luulotellut pienissä piireissään olevansa ylivertainen johtohahmo. Talossa putosi maanpinnalle. Hyvä niin.
Kyllä Eevis ottaa siinä vähän kyynenpäärtä käyttöön että pääsee ekana merkkaamaan Jukan hajullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo Anun saattaja oli just se pullaposkinen äijä ei todellakaan mikä hyvän näköinen..no jokaisella oma makunsa!
Aika harva varmaan valitsee kumppaneitaan ulkonäön perusteella jos noin muuten natsaa.
Kuhan totesin kun täällä hehkutettu sitä verrattuna helmeriin!!
Ei,kun täällä on kehuttu sen exän(16v.vanhempi) ulkonäköä. Varakaskin vielä kaiken lisäksi.
Tiedän kyllä sen exän komeuden mutta ovat kehuneet tätä saattajaakin!!
No ei varmasti ole häntä komeaksi kehuttu vaan oletettua varallisuutta. Ja onhan hän Helmerin rinnalla kuitenkin miehen näkönen ja käytös aikuisen ihmisen. Mutta joo, eiköhän Helmeri ole Anun jo niin nolanut että soppamies nauraa partaansa. Turha odotella finaaliin.
Miksi Helmeri olisi nolannut Anun? Kun on ihastunut häneen? Enemmänkin Anu on ollut nolo, kun on antanut Helmerin olettaa jotain mitä ei ole. Vai onko sittenkin? Ota nyt tuosta selvää.. Ihmisellä ehkä maailman huonoin ulosanti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken uudelleen, ja uusin silmin sen ekan suoran lähetyksen, kun asukkaat astelivat taloon. Huomionarvoinen seikka pisti silmääni- Anu oli ekana vastassa, ja halaamassa Helmeriä. Helmerin video oli muuten aikamoisen hyvä, ja mies on kyllä tosi söötti. Ei ihme, että homotkin kiinnostuu tuollaisesta vaaleasta viikingistä.
Itse olisin todennäköisesti mennyt myös äidillisesti halaamaan Helmeriä tuossa tilanteessa. Oli se niin eksyneen näköinen ja näytti vielä 16-vuotiaalta, kuten Anukin hänen luuli olevan.
Mulle on jäänyt mielikuva, että Tarina hyökkäsi lähes jokaista tulijaa halaamaan enimmäisenä. Puhua palpatti kovaäänisesti ja "johti" keskustelua typerillä jutuillaan. Oli ilmeisesti luulotellut pienissä piireissään olevansa ylivertainen johtohahmo. Talossa putosi maanpinnalle. Hyvä niin.
Tai sitten sen jännitys vain purkautui niin. Ei sillä etteikö Tarina olisi sellainen "kaikki on ihanaa" tyyppi, mutta sanoi itsekin Saarisen haastattelussa että esim. se peti-episodi ensimmäisenä iltana oli lähinnä jännityksen purkautumista itkuna, eikä muuten vetäisi tollasia kilareita jostain sängystä :D Tarina nyt vaan on sellainen että KAIKKI tunteet näytetään. Raskasta pidemmän päälle mutta varmaan pieninä annoksina ihan kiva ihminen.
Talossa olo aikanaan Tarina halusi olla jatkuvasti ja koko ajan kaikkien huomion keskipiste. Kaikkien olisi pitänyt puhua ja käyttäytyä kuten Tarina haluaa. Sen lisäksi puheenaihekin piti olla Tarina itse. Muuten Tarina pillastui.
Ehkäpä hän oppi tästä jotakin. Tervettä nöyryyttä, toisten kunnioittamista sekä halua opetella sosiaalisia taitoja.
Mistä noita asukkaiden esittelyvideoita nähdään?
Nuo loput on kyl loppujenlopuksi aika tylsiä tyyppejä kaikki. Ei sellaista särmää, paitsi ehkä just Krisussa, mutta Krisu hallinnut kaikkia kiukuttelullaan alusta asti, että ei tuo mitään uutta nyt enää.
No nytkö sille Krisulle alkaa aukeamaan mitä on tullut suollettuu ulos ulkomaailmaan😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ruudussa se ihan eka jakso..porukat tulee sisään ja samalla näkyy ne esittelyvideot!
Vierailija kirjoitti:
BB ensimmäinen jakso ja taloon astuminen.
Olipahan hauskaa, kun asukkaille näytettiin videokuvaa telkkarista ilman ääntä ja heidän piti pareittan dupata ne. Ensin tuli jotain tv-ohjelman pätkiä. Hauskuus alkoi, kun näkyviin tuli klippejä bb-talosta.
Nyt meni Krisun pasmat ihan sekaisin. Hän suorastaan kauhistui: ei omaa kuvaansa niinkään (vaikka silmäpussejaan kauhistelikin), vaan mitä sieltä suusta tuli!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudussa se ihan eka jakso..porukat tulee sisään ja samalla näkyy ne esittelyvideot!
Ylös ja kakkos kameroiden alapuolella lukee jaksot siitä jaksot klikkaa niin avautuu kaikki jaksot se ihan eka!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo Anun saattaja oli just se pullaposkinen äijä ei todellakaan mikä hyvän näköinen..no jokaisella oma makunsa!
Anun saattaja oli se esimies. Ei eksä.
Eksä on aivan toista maata. On sen instakin tässä ketjussa julkaistu pariin kertaan. Komeahko (sika komee nuorena, kun pitkät hiukset jne mutta kaksoisveli oli namumpi), vekkuli, touhuaja, rahnaakin varmaa jonkin verran kertynyt.
Esitteessä lasten isä näkyy ryhmäkuvassa. Anu lupasi ettei tuu tylsää hetkeä.
:D :D :D BBhistorian tylsin asukas. Eikö noin karkeaa valehtelua voisi pitää jo sopimusrikkomuksena.
Totta. 24/7 katsoneena juuri päinvastainen väite olisi ollut todenmukainen. Ei yhtään hauskaa hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sen jännitys vain purkautui niin. Ei sillä etteikö Tarina olisi sellainen "kaikki on ihanaa" tyyppi, mutta sanoi itsekin Saarisen haastattelussa että esim. se peti-episodi ensimmäisenä iltana oli lähinnä jännityksen purkautumista itkuna, eikä muuten vetäisi tollasia kilareita jostain sängystä :D Tarina nyt vaan on sellainen että KAIKKI tunteet näytetään. Raskasta pidemmän päälle mutta varmaan pieninä annoksina ihan kiva ihminen.
Talossa olo aikanaan Tarina halusi olla jatkuvasti ja koko ajan kaikkien huomion keskipiste. Kaikkien olisi pitänyt puhua ja käyttäytyä kuten Tarina haluaa. Sen lisäksi puheenaihekin piti olla Tarina itse. Muuten Tarina pillastui.
Ehkäpä hän oppi tästä jotakin. Tervettä nöyryyttä, toisten kunnioittamista sekä halua opetella sosiaalisia taitoja.
Huomionhakuisia nyt tuolla Krisu.Helmeri.Kevin. Ville olimyös huomionhakuinen kuten Milla. Eivätkö oo saaneet lapsena tarpeeksi huomiota.
Eiks noi purkit haise tuossa olkkarin pöydällä😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuisia nyt tuolla Krisu.Helmeri.Kevin. Ville olimyös huomionhakuinen kuten Milla. Eivätkö oo saaneet lapsena tarpeeksi huomiota.
Ihan hyvinhän nuo on muiden kanssa pärjänneet. Tarina oli hemmotellun lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti heti Tarinan tyyli olla siellä kuin omistaisi paikan, vaikka hän ei ollut vielä edes puhunut mitään. Lisää ärsytti se ryntääminen tervehtimään ja toivottamaan muut tulijat taloon, ikäänkuin hän olisi ollut paikan isäntä/emäntä.
Kai Villen kaunis viesti Kevinille on jo haukuttu talossa kun tämä erehtyi sanomaan Keviniä "veljekseen"?
jukan terveiset kevinille oli tosi koskettavat, oikein yllätyin. vahvisti ajatustani siitä, että ensin jukka ehkä lähentyi kevinin kanssa tajutessaan tämän suosion, mutta tykkäsikin kevinistä ihmisenä oikeasti tosi paljon viikkojen edetessä. en jukasta monessa asiassa välittänyt, mutta kevin/jukka kaveruus oli melko suloista loppujenlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitte on niin SAiRAAN tylsää sekä kiusallista katseltavaa tämä bb!!
Asukkaat kuolee tylsyyteen tuolla eikä keneltäkään tule mitään järkevää suusta, istuvan turhaa paskaa lätisten kun kaikki on jo sanottu!Hirveää katsella kiusallista istumista, se paistaa noiden kasvoilta että ei oo lähellä että kuolee tylsyyteen ja siihen ettei keneltäkään lähde minkäänlainen juttu. Huoh!!! Onneksi tämä loppuu pian !
OMG, must tuntuu, että mä aivastan kohta.
Jebouuu...
Tämmöistä sit. En kyllä ymmärrä mitä Anu, Hemmi ja Kimmo tekee finaalissa?!
Tässähän alkaa jopa omakin elämä tuntumaan mielenkiintoiselta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen että tuo Kevinin juomattomuus talossa liittyy Kevinin käytökseen kännissä!!!
Jos noin olisikin, niin silloinhan tuo on varsin hyvä päätös pidättäytyä alkoholista. Typeräähän se olisi kaiken kansan edessä juoda ja hölmöillä.
Ei mitään mielenkiintoista BBssä kun Ville lähti. Niin se vain on vaikka itsekin erilainen ihminen olen.