Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
85261/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tulin piipahtamaan koneella n. 23.50. Ajattelin vilkaista sikarikerhon rippeet. Ei ollut. Olivat jo nukkumassa koko porukka.

Finaaliviikko ja jengi nukkuu jo ennen puolta yötä!

- mä en ehkä ymmärrä tätä.

Vierailija
85262/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo Anun saattaja oli just se pullaposkinen äijä ei todellakaan mikä hyvän näköinen..no jokaisella oma makunsa!

Aika harva varmaan valitsee kumppaneitaan ulkonäön perusteella jos noin muuten natsaa.

Kuhan totesin kun täällä hehkutettu sitä verrattuna helmeriin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85263/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitte on niin SAiRAAN tylsää sekä kiusallista katseltavaa tämä bb!!

Asukkaat kuolee tylsyyteen tuolla eikä keneltäkään tule mitään järkevää suusta, istuvan turhaa paskaa lätisten kun kaikki on jo sanottu!

Hirveää katsella kiusallista istumista, se paistaa noiden kasvoilta että ei oo lähellä että kuolee tylsyyteen ja siihen ettei keneltäkään lähde minkäänlainen juttu. Huoh!!! Onneksi tämä loppuu pian !

Ville olisi tarpeen.

Niinpä! Juuri tänään sanoin poikaystävälle samaa. Talosta puuttuu tietynlainen tunnelma ja fiilis kun Ville lähti. Kenenkään muun lähtö ei ole vaikuttanut näin. Tunnelma huono ja vaisu :(

Kyllä Jukkaa on kaivattu, melkein joka päivä puhuvat Jukasta.

Samaa mietin, että tunnelman latistuminen alkoi Millan lähdöstä ja Jukan lähtö kiihdytti sitä huomattavasti, koska Jukan lähdön jälkeen porukka jakautui pienempiin ryhmiin. Ei ollut enää yhdistävää tekijää, joka ottaisi kaikki huomioon ja mukaan. Ville jossain määrin vielä "isähahmona" toi jotain yhteenkuuluvuutta, vaikka hänkin usein vetäytyi omiin oloihin. Tällä viikolla kaikki ovat vain laskeneet tunteja poispääsyyn, ei ole ollut edes viikkotehtävää, joka olisi pakottanut olemaan yhtä jengiä. 

lähtölaskenta alkoi katsojien laitettua miran häätöön asukkaiden toiveiden mukaisesti. olisi ollut tilaisuus jättää sinne sekä energinen että draamaa tuottava henkilö lahjusskandaalin jälkeen vaikka asukkaat halusivat hänet pois mutteivät pystyneet nimeämään. mutta tylsimyskatsojat totesivat että eihän nyt mitään kiinnostavaa voi jättää kytemään, ja "pahis"mira joutui pois. mira-milla-jukka oli todella paha kolmikko häätää peräjälkeen tähän paikkaan.

Vierailija
85264/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinillä paksut tuuheat hiukset. Eikä tarvi värjäillä.

Syyrialaisverta!

Rasittava tyyppi! Tylsin päivä tämä Kevinin päivä. Johan Kimmokin hyvin arvasi etukäteen, mitä päivä tulee pitämään sisällään: Muotinäytöstä ja meikkausta. Voi v*ttu!!

Eiväthän he ole näitä itse suunnitelleet, vaan esittäneet joitain toivomuksia! Syytä tuotantoa tylsyydestä!!

En nähnyt meikkausta, koska se olikaan?

Jokainenhan on saanut suunnitella ja toivoa itsensä näköisen päivän, minkä tuotanto on pyrkinyt toteuttamaan. Ei ole tuotannosta lähtöisin ajatus sisällyttää Kevinin päivään muotinäytöstä ja kauneushommia..

En syytä tuotantoa, jos näen Kevinin äärimmäisen vastenmielisenä tyyppinä vouhotuksineen. Ensimmäisenä oli valitsemassa ja vetämässä mieleisensä kamppeetkin. Ei tainnut käydä mielessä, että olisi ensin vähän kuulostellut, mitä muut haluaa.

Jos katsoisit 24/7 etkä pelkkiä klippejä, niin tietäisit, että levittelivät pari minuuttia niitä vaatteita ja moni otti mieleisiään ja kyseli Keviniltä, mitä tämä haluaa, mihin Kevin sanoi, että valitkaa te vain ensin. Vasta sitten kun kaikilla oli jo jotain, Kevin totesi yhdestä pöydälle jääneestä puserosta, että hän voisi ottaa sen -- ja tämä on kohta johon klippi on suoraan leikattu, ikään kuin Kevin olisi ensimmäisenä valinnut, kun todellisuudessa kaikki muut pöyhivät vaatekasaa ensin. 

Tosin jos katsoisit 24/7, tietäisit myös, että eivät he itse ole saaneet suunnitella omia päiviään. 

Kyllähän siinä ainakin tunnin verran meni ennen kuin saivat kaikki kuosiin. Kevinille kun ei Hemmin omat luomukset kelvanneet.

Ja ovat saaneet pitkälti vaikuttaa omiin päiviinsä. Esim ruuat ovat olleet juurikin sitä mitä kukin on pyytänyt. Juomissa hieman kryptisesti halunneet ymmärtää... esim hemmin päivänä kirjaimellisesti YKSI olut. Kimmon päivänä pari olutta.. Krisun päivänä sinnepäin.

ohis

Vierailija
85265/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen että tuo Kevinin juomattomuus talossa liittyy Kevinin käytökseen kännissä!!!

Vierailija
85266/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken uudelleen, ja uusin silmin sen ekan suoran lähetyksen, kun asukkaat astelivat taloon. Huomionarvoinen seikka pisti silmääni- Anu oli ekana vastassa, ja halaamassa Helmeriä. Helmerin video oli muuten aikamoisen hyvä, ja mies on kyllä tosi söötti. Ei ihme, että homotkin kiinnostuu tuollaisesta vaaleasta viikingistä.

Onko tuo jossain nähtävillä?

Vierailija
85267/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyrialaisverta!

Rasittava tyyppi! Tylsin päivä tämä Kevinin päivä. Johan Kimmokin hyvin arvasi etukäteen, mitä päivä tulee pitämään sisällään: Muotinäytöstä ja meikkausta. Voi v*ttu!!

Eiväthän he ole näitä itse suunnitelleet, vaan esittäneet joitain toivomuksia! Syytä tuotantoa tylsyydestä!!

Jokainenhan on saanut suunnitella ja toivoa itsensä näköisen päivän, minkä tuotanto on pyrkinyt toteuttamaan. Ei ole tuotannosta lähtöisin ajatus sisällyttää Kevinin päivään muotinäytöstä ja kauneushommia..

En syytä tuotantoa, jos näen Kevinin äärimmäisen vastenmielisenä tyyppinä vouhotuksineen. Ensimmäisenä oli valitsemassa ja vetämässä mieleisensä kamppeetkin. Ei tainnut käydä mielessä, että olisi ensin vähän kuulostellut, mitä muut haluaa.

Jos katsoisit 24/7 etkä pelkkiä klippejä, niin tietäisit, että levittelivät pari minuuttia niitä vaatteita ja moni otti mieleisiään ja kyseli Keviniltä, mitä tämä haluaa, mihin Kevin sanoi, että valitkaa te vain ensin. Vasta sitten kun kaikilla oli jo jotain, Kevin totesi yhdestä pöydälle jääneestä puserosta, että hän voisi ottaa sen -- ja tämä on kohta johon klippi on suoraan leikattu, ikään kuin Kevin olisi ensimmäisenä valinnut, kun todellisuudessa kaikki muut pöyhivät vaatekasaa ensin. 

Tosin jos katsoisit 24/7, tietäisit myös, että eivät he itse ole saaneet suunnitella omia päiviään. 

Kyllähän siinä ainakin tunnin verran meni ennen kuin saivat kaikki kuosiin. Kevinille kun ei Hemmin omat luomukset kelvanneet.

Ja ovat saaneet pitkälti vaikuttaa omiin päiviinsä. Esim ruuat ovat olleet juurikin sitä mitä kukin on pyytänyt. Juomissa hieman kryptisesti halunneet ymmärtää... esim hemmin päivänä kirjaimellisesti YKSI olut. Kimmon päivänä pari olutta.. Krisun päivänä sinnepäin.

ohis

Ovat saaneet vaikuttaa omiin päiviinsä tietämättä mihin vaikuttavat. Se on tullut ihan selvästi ilmi keskusteluissa, kun ovat puhuneet, että "jos olisi tiennyt, miksi kysytään, olisi vastannut ihan eri lailla..."

Ja tehtävänanto oli, että suunnitellaan Kevinin johdolla. Kevinin päivä, tehdään Kevinin näköinen kokonaisuus. Siksi Hemmi laitettiin uusiksi ja tästähän puhuivat myöhemmin olkkarissa kahdestaan, se oli Hemmille ihan ok. 

Vierailija
85268/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken uudelleen, ja uusin silmin sen ekan suoran lähetyksen, kun asukkaat astelivat taloon. Huomionarvoinen seikka pisti silmääni- Anu oli ekana vastassa, ja halaamassa Helmeriä. Helmerin video oli muuten aikamoisen hyvä, ja mies on kyllä tosi söötti. Ei ihme, että homotkin kiinnostuu tuollaisesta vaaleasta viikingistä.

Onko tuo jossain nähtävillä?

Ruudussa näkyy.

Vierailija
85269/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että tuo Kevinin juomattomuus talossa liittyy Kevinin käytökseen kännissä!!!

on monelle nuorelle, varsinkin kokemattomille, aika yleistä että alkoholi ja sen vaikutukset vähän pelottaakin kun ensin alkaa juomaan. kevin sanoo että voi ottaa pari kavereiden kesken tutussa seurassa, mikä näyttänee poissulkevan yökerhot jne. joten en usko että se johtuu siitä että kevin olisi jotenkin outo kännissä. on hyvä muistaa, että kevin on todella kokematon monella saralla. sanoi että bb-karanteeni hotellissa ennen taloon astumista oli sille ensimmäinen kerta hotellissa! känniläisten seurassa näyttää melko hämmentyneeltä.

Vierailija
85270/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo Anun saattaja oli just se pullaposkinen äijä ei todellakaan mikä hyvän näköinen..no jokaisella oma makunsa!

Aika harva varmaan valitsee kumppaneitaan ulkonäön perusteella jos noin muuten natsaa.

Ei,kun täällä on kehuttu sen exän(16v.vanhempi) ulkonäköä. Varakaskin vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
85271/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut ne klipit nyt kolmeen kertaan läpi, jotka tuli siinä kickoffissa. Musta on ollut hauska kattoa niitä nyt, kun "tuntee" nuo talosta jo paremmin. Lisäksi sitä ekaa iltaa vähän tsekkailin sieltä täältä. Krisu on aika hiljaa, järkyttyneen oloinen.

Alunperin lähdin kattomaan sitä Helmerin kämppää, että minkälainen se nyt onkaan.. ;D Liian valkoinen, mutta ei huono. Tyyppihän on hurmaava.

Anullahan oli pomo saattelemassa.

Näkee Ruutu+ kuten muutkin koostejaksot.

Vierailija
85272/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat luulla ihan mitä haluat. Mä luulen, että Krisu on oikeasti palkattu näyttelijä, joka tietää saavansa sen 30donaa palkaksi, äänestykset on ihan huuhaata. Luulen, että Kimmo vain esittää homoa saadakseen sympatiaääniä ja oikeasti on ihastunut Anuun. Luulen, että Anu on tuolla hankkimassa näkyvyyttä naamalleen, että voi alkaa promota uutta kiinteistökuningatar-ohjelmaa, joka alkaa nelosella keväällä. Ja luulen, että Hemmi on oikeasti 16-vuotias ja vaan vedättää kaikkia, että on 32. 

Vierailija
85273/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Anun päivä perjantaina, koska Anu on toivonut pikkujouluja? Saisko vielä yhdet kunnon bileet? 

Vierailija
85274/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anun saattaja oli se esimies. Ei eksä.

Eksä on aivan toista maata. On sen instakin tässä ketjussa julkaistu pariin kertaan. Komeahko (sika komee nuorena, kun pitkät hiukset jne mutta kaksoisveli oli namumpi), vekkuli, touhuaja, rahnaakin varmaa jonkin verran kertynyt.

Vierailija
85275/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyrialaisverta!

ohis

Älä viitsi vängätä!

Vierailija
85276/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyrialaisverta!

ohis

Älä viitsi vängätä!

Mitä vänkäämistä tuossa on, kun totuuden kertoo? :D

Vierailija
85277/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitte on niin SAiRAAN tylsää sekä kiusallista katseltavaa tämä bb!!

Asukkaat kuolee tylsyyteen tuolla eikä keneltäkään tule mitään järkevää suusta, istuvan turhaa paskaa lätisten kun kaikki on jo sanottu!

Hirveää katsella kiusallista istumista, se paistaa noiden kasvoilta että ei oo lähellä että kuolee tylsyyteen ja siihen ettei keneltäkään lähde minkäänlainen juttu. Huoh!!! Onneksi tämä loppuu pian !

OMG, must tuntuu, että mä aivastan kohta.

Jebouuu...

Tämmöistä sit. En kyllä ymmärrä mitä Anu, Hemmi ja Kimmo tekee finaalissa?! 

Just tänään aikaisemmin kyselin samaa ja totesin,että Kevin ja Kristian ovat kyllä paikkansa ansainneet.

Kyllä oli floppi kaudelle päätös.

Vierailija
85278/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei,kun täällä on kehuttu sen exän(16v.vanhempi) ulkonäköä. Varakaskin vielä kaiken lisäksi.

Tiedän kyllä sen exän komeuden mutta ovat kehuneet tätä saattajaakin!!

Vierailija
85279/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anun saattaja oli se esimies. Ei eksä.

Eksä on aivan toista maata. On sen instakin tässä ketjussa julkaistu pariin kertaan. Komeahko (sika komee nuorena, kun pitkät hiukset jne mutta kaksoisveli oli namumpi), vekkuli, touhuaja, rahnaakin varmaa jonkin verran kertynyt.

Esitteessä lasten isä näkyy ryhmäkuvassa. Anu lupasi ettei tuu tylsää hetkeä.

Vierailija
85280/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken bigbrother.fi entisten asukkaiden terveiset Kevinille, kun eivät kuuluneet kunnolla 24/7

Kaikki puhuivat niin ihanasti ja pitkäänkin Kevinille. Minulle tuli tippa linssiin!

Upea Kevin!

Ketju on lukittu.