BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Hemmi osaa hävitä. Toisin kuin krisu suuttuis. Mitä toi alma skitsoo Hemmistä, onhan tuo anu hoitanut toistenkin haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että aikuinen mies kimmo poraa tuolla kun ei pärjää kilpailuissa. Äkänen mies. Kaikki niin kauan hyvin kun kimmoa kehutaan.
Ei vaan nyt kiinnosta jutella. Enkä ihmettele.
Helmeri on oikeesti h e l m i vaikka joku toinen voittaiskin finaalin <3 <3 <3
Tätä makoilevaa "pariskuntaako" haluttiin finaalissa asti vielä nähdä.
Siellä olisi ollut Tarina,Eevis, Ville jne. jotka olisivat tuoneet paljon enemmän, oikeata sisältöä.
Kristian ja Kevin ovat ansaitusti tuolla edelleen.
Äänestyskäytäntöä täytyy muuttaa jatkossa,jos uusi kausi vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, Kimmoahan harmittaa vain se että tietää ettei voi voittaa. Kymmenen viikkoa for nothing.
Kimmo ei oo haihattelija. Pkvhuoneessa toivoi Kevinin voittavan ja vähän aikaa sitten Krisun.
Krisu pääsee Thaimaahan Kimmon ja Jukan kanssa. Sitten matka tyttiksen kanssa myös samalle suunnalle. Eli voittorahat tulis Krisulle tarpeeseen. Koditon ja työtön.
Kevinille soisin voiton monestakin syystä. Yksi tärkeä syy on se Kevin vois keskittyä lukemaan keväällä kuukauden pääsykoe kirjaa pyrittäessä yliopistoon.
Krisulla on se pieni mökkitontti pohjoisessa. Hän haluaisi laittaa sinne piilopirtin.
Kevin haluaa lahjoittaa rahaa transuille.
Nyt on kyllä sellaista ilmassa että toivottavasti saadaan nähdä bileet talossa ja vähän totuuksia🤔
Anu ny on pihalla kun saunalyhty tuo Helmerinsä kanssa kolmas poika hänelle.
Noissa päivätehtävien kilpailuasetelmissa on taas noussut Hemmin voitontahto kyllä vahvasti esiin. Onhan se ollut toki usein ennenkin näkyvillä 10 viikon aikana, mutta tällä viikolla pistänyt erityisesti miettimään, kuinka tosissaan kisaa ja millaisella pelitaktiikalla? Pistikö Anuun ihastuminen Hemmin pasmat sekaisin ja peli unohtui vai liioitteleeko ihastumista, jos arvelee sen lisäävän suosiota? Kun on niin mukava kaikkien kaveri eikä omaa juurikaan mielipiteitä, niin voiko se olla osittain "hyvän jätkän" roolia, että ei vaan tuo esiin mielipiteitä, vaikka olisi oikeasti jokin tiukka kanta?
Tulis jo päivätehtävä. Eri asteisia nk aivopähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa sanoa onko Hemmille etu vai haitta toi outo pikkupojan ulkonäkö? Kai se on plussaa jos ajattelee että vaikka Villen näkönen mies käyttätyis kun 7vee niin näyttäis entistä hullummalta.
Firmansa tuotteiden mynnissä ja mainostuksessa tuosta ulkonäöstä on varmasti hyötyä kun tuote on nuorille suunnattu.
Miten uskottava on sitten bisnesneuvotteluissa onkin eri asia, Hemmihän kertoi jossain keskustelussa että joutuu usein kertomaan ikänsä saadakseen tarvittavaa uskottavuutta neuvotteluihin.
Teinitytöt tykkää, aikuinen nainen?
Mä ajattelin tota kun se on jäänyt lapsenasteelle niin varmaan hyvä että on ulkoisestikkin lapsen näkönen. Pistäis paljon enemmän silmään jos miehinen mies leikkis päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Tätä makoilevaa "pariskuntaako" haluttiin finaalissa asti vielä nähdä.
Siellä olisi ollut Tarina,Eevis, Ville jne. jotka olisivat tuoneet paljon enemmän, oikeata sisältöä.
Kristian ja Kevin ovat ansaitusti tuolla edelleen.
Äänestyskäytäntöä täytyy muuttaa jatkossa,jos uusi kausi vielä tulee.
Jos äänestyksissä olisi nytkin ollut miinukset käytössä, Tarina olisi pudonnut vielä aikaisemmin. Niinhän kävi silloin, kun oli mahdollisuus antaa plussaa tai miinusta, että mielipiteitä jakavimmat putosivat ekana.
Anulla taas "annettavaa talolle"...💤💤💤
Anun päivänä nähdään varmaan pikkuinen kosinta vain.
Vierailija kirjoitti:
Anulla taas "annettavaa talolle"...💤💤💤
Joo Anu 6v ja Helmeri 5v..
Mua nolottaa noiden puolesta taas nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi loppuu pian tämä näytelmä. Jos BB jatkuu vielä tulevaisuudessa niin toivottavasti toisen tuotantotiimin kanssa.
Tällä kaudella on onnistuttu ainoastaan castingissä. Muuten koko tuotanto on juosten kustua räpellystä. Tehtävät jääneet raakileiksi, vaikka olisivat vaatineet kehittelyä ja paneutumista. Lisäksi koko kautta on värittänyt voimakkaasti tuotannon omat mielipiteet asukkaista ja räikeä yritys manipuloida katsojia.
Kyllä! Mä olen niin pettynyt rahna-asiaankin. Se oli hyvä idea, mutta eipä niillä ole todellisuudessa saanut ostettua juuri mitään ihmeellistä extraa. Päiväunia, tupakkaa ja yhdellä viikolla häätöääniä pois. Kevinillekin jäänyt hirveä kasa rahnaa, kun ei ole ollut mitään mihin käyttää. Olisivat pitäneet tiukkaa linjaa niin, että jos viikkotehtävä epäonnistuu, niin kauppabudjetti on pieni, eikä bb toimita elintarvikkeita asukkaille. Rahnoilla olisi sitten voinut ostaa vaikka kahvipaketteja tms. Nyt ei viikkotehtävän onnistumisella ole ollut mitään väliä, kun saavat joka tapauksessa ruhtinaallisesti hyvää ruokaa ja herkkuja. Rahnoilla olisi pitänyt voida ostaa myös vaikka musiikinkuunteluhetkiä, leffaillan, herkkuja, jalkahoidon tms. hemmottelua, jotain tekemistä vaikka pelejä jne. Ja niillä olisi voinut käydä kauppaa asukkaiden kesken. Esim. Miran hiustenleikkuusta olisi voinut maksaa "palkkaa" rahnoilla.
Voi miten energinen Hemmi jaksaa olla vielä kisan lopullakin. Ihailtava asenne.
Anun ja Helmerin sänkyhommista ei ainakaan voi tulla mitään kun niitä nyt kattoo😂
Tätättäätää🍼 ja toinen tätäätäää🍼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi loppuu pian tämä näytelmä. Jos BB jatkuu vielä tulevaisuudessa niin toivottavasti toisen tuotantotiimin kanssa.
Tällä kaudella on onnistuttu ainoastaan castingissä. Muuten koko tuotanto on juosten kustua räpellystä. Tehtävät jääneet raakileiksi, vaikka olisivat vaatineet kehittelyä ja paneutumista. Lisäksi koko kautta on värittänyt voimakkaasti tuotannon omat mielipiteet asukkaista ja räikeä yritys manipuloida katsojia.
Kyllä! Mä olen niin pettynyt rahna-asiaankin. Se oli hyvä idea, mutta eipä niillä ole todellisuudessa saanut ostettua juuri mitään ihmeellistä extraa. Päiväunia, tupakkaa ja yhdellä viikolla häätöääniä pois. Kevinillekin jäänyt hirveä kasa rahnaa, kun ei ole ollut mitään mihin käyttää. Olisivat pitäneet tiukkaa linjaa niin, että jos viikkotehtävä epäonnistuu, niin kauppabudjetti on pieni, eikä bb toimita elintarvikkeita asukkaille. Rahnoilla olisi sitten voinut ostaa vaikka kahvipaketteja tms. Nyt ei viikkotehtävän onnistumisella ole ollut mitään väliä, kun saavat joka tapauksessa ruhtinaallisesti hyvää ruokaa ja herkkuja. Rahnoilla olisi pitänyt voida ostaa myös vaikka musiikinkuunteluhetkiä, leffaillan, herkkuja, jalkahoidon tms. hemmottelua, jotain tekemistä vaikka pelejä jne. Ja niillä olisi voinut käydä kauppaa asukkaiden kesken. Esim. Miran hiustenleikkuusta olisi voinut maksaa "palkkaa" rahnoilla.
Ei kukaan kieltänyt maksamasta Miralle kampauksista ja meikeistä! Saas nähdä, onko Kevin niin reilu jätkä, että yrittäisi ostaa porukalle jotain kivaa. Epäilen. Haluaa hautoa rahnakasaansa.
Mä oon niin nolona tuon Anun puolesta..tuo on sitä että olen hauska kaikkien mielestä!
Milloin Kimmo räjähtää tuolla sängyssä😵
Anu kuiskii noin helposti paljon on varmaan kuiskittukkin!!
Krisuhan heitti röökipaikalla Kimmolle että tajusko Kimmo että hän yritti antaa Anulle sen autopalkinnon..