BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin karmii tuo Hemmin lapsenmielisyys. Ensin tykkäsin siitä, mutta jotenkin on niin överi. Tulee keittiöpsykologiolo, että miksei tuo halua kasvaa aikuiseksi? Sellainen M.Jackson-fiba, siinähän oli myös tyyppi, joka leikki ja pelasi kaiken aikansa ja suhteet naisiin oli juuri tuollaista pinnallista söpöstelyä.
Etkö tiedä, että hänellä on ollut vakava aivovamma? Tuo tietynlainen lapsekkuus ja hömelöinti ovat todennäköisesti jälkitilaan kuuluvia oireita.
En ole tästä aivovammasta kuullut mistään muualta kuin tältä palstalta, niin olen suhtautunut siihen skeptisesti.
Itse kertonut tuolla . Jalkapallossa mutten tiedä miten ja miten vakava ollut.
Joo kyllähän ne kuoret irtoo hyvin siinä keittäessä😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin karmii tuo Hemmin lapsenmielisyys. Ensin tykkäsin siitä, mutta jotenkin on niin överi. Tulee keittiöpsykologiolo, että miksei tuo halua kasvaa aikuiseksi? Sellainen M.Jackson-fiba, siinähän oli myös tyyppi, joka leikki ja pelasi kaiken aikansa ja suhteet naisiin oli juuri tuollaista pinnallista söpöstelyä.
Etkö tiedä, että hänellä on ollut vakava aivovamma? Tuo tietynlainen lapsekkuus ja hömelöinti ovat todennäköisesti jälkitilaan kuuluvia oireita.
En ole tästä aivovammasta kuullut mistään muualta kuin tältä palstalta, niin olen suhtautunut siihen skeptisesti.
Sukulaismies loukkasi päänsä onnettomuudessa ja hänen käytös on aivan kun Helmerin. Siihen asti hän oli ollut tollanen totinen torvensoittaja kun Kimmo. Hyvin rauhallinen ja asiallinen jopa syrjään vetäytyvä. Onnettomuuden jälkeen häneen tutustuneet suhtautuu häneen varmaan hyvinpaljon kun katsojat Helmeriin. Ensin tykkää mutta lähemmin tutustuessa käy ihmettelemään ja sitten tajuaa että taustalla taitaa olla suurempaakin häikkää.
Anun ja Helmerin viihdearvo nyt täysi nolla. Miten ne on koko päivän nyhjännyt, toiset keksii pelejä ja he ainoana ei osallistu.
Ihana varmaan Kimmolla katsella
Luoja että tämä viimeinen viikko on tylsä! Kaikki vaan odottaa että loppuisi jo. Makailua, makaillua ja sitten vähän makailua. Kukaan jaksa edes puhua enää mitään.
Vuosisadan tylsimmälle asukkaalle, Anulle voisi antaa jonkin tylsyyspalkinnon. Naamanvääntelyä, yskisanaisia vastauksia, ympyrän ravaamista. Tässä koko anti.
Olen suunnattoman hämmästytynyt jos Kristian ei voita. Tämän ohjelman äänestäjät ansaitsevat juuri hänenlaisensa sankarin.
Älkää suunnitelko enää ensi kautta. Siitä ei vaan tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kertonut tuolla . Jalkapallossa mutten tiedä miten ja miten vakava ollut.
No ei sen yksinkertaisuuteen ole vaikuttanut..
Eikä vässykkämöisyyteen ja tuskin tuohon että käy hitaalla on vaan vähän onneton!!
Näkeehän sen tuosta miten Anua käsittelee..kiitos kiitos ..
En usko että Hemmin aivovamma tekee hänen persoonastaan erilaista, osaa olla vakavakin, mutta kun innostuu, niin innostuu sit todella.
Tapaturmasta kyllä vasta vähän aikaa, joten uskoisin että hitaus johtuu siitä, asettelee tavaroita esim todella rauhallisesti, vaikka muuten ei ole mikään rauhallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti eivät ole. T. Työssäni aivovammojen kanssa tekemisissä oleva,
Ne tiedot jotka tuosta on saatu ohjelman kautta eivät viittaa hyvin vakavaan aivovamman joka olisi luonnetta muuttanut.
Kimmo.. ihan hyipputyyppi! Sai kauniit puheet lähteneiltä asukkailta ja hemmiltä. Mun suosikkityyppi talossa vaikka välillä ollut huonompiakin päiviä. Pohjimmiltaan niin hyvä tyyppi, selvinnyt rankoista kokemuksista, tasapainoinen ja hauska!
Haluaisin Kimmon voittoon mutta tiedostan että pari muuta asukasta omaa laajan fanijoukon. Kunhan Kimmo ei lähde sunnuntaina ensimmäisenä niin olen onnellinen <3
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän ne kuoret irtoo hyvin siinä keittäessä😂😂😂😂
Mitä pottuja keität mun potuista ei irtoo. Hyvin pitää pestä. Kuoripotut hyviä.
Kevin vois painua röyhelöhameineen omaan koloonsa. Erikoisuudellakin on rajansa1
Vakavasta aivovammasta ei ollutkaan kyse. Hänelle jäi siitä lievä aivovamma, vaikka meinasikin henki lähteä
Anu ois taas niin mielellään nukahtanut tuohon isoveikkaan ei voi mitään!!
Vierailija kirjoitti:
Kimmo.. ihan hyipputyyppi! Sai kauniit puheet lähteneiltä asukkailta ja hemmiltä. Mun suosikkityyppi talossa vaikka välillä ollut huonompiakin päiviä. Pohjimmiltaan niin hyvä tyyppi, selvinnyt rankoista kokemuksista, tasapainoinen ja hauska!
Haluaisin Kimmon voittoon mutta tiedostan että pari muuta asukasta omaa laajan fanijoukon. Kunhan Kimmo ei lähde sunnuntaina ensimmäisenä niin olen onnellinen <3
Mitkä ne Kimmon rankat kokemukset on kun niistä mainitaan ja minulta mennyt ohi?
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tän niin täysin:). Kimmo vaikuttaa sellaiselta että siihen vois tutustuu:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne Kimmon rankat kokemukset on kun niistä mainitaan ja minulta mennyt ohi?
Ensin kuollut isä ja sitten pikkuveli, eikä tainnut äidinkään luona rakkautta saada, tai näin ymmärsin
Kimmo laskee varmaan jo tunteja koska pääsee pois tuolta. Tuntuu olevan aika lailla mitta täynnä tuota taloa. Tosin tuossa porukassa en kyllä sitä ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kuollut isä ja sitten pikkuveli, eikä tainnut äidinkään luona rakkautta saada, tai näin ymmärsin
Isä ei kuollut luonnollisesti
Mee trollaa muuaalle sun perunoiden kanssa😁huippukokin suositus!!!