BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Miten juontaja-kimmo voi olla noinkin pokkana tuotantopelin jälkeen.
Sellanen pieni leffa vain. Näyttäsivät edes uudelleen 😄
Vierailija kirjoitti:
Anun ystävä koosteessa!
Tinni buustaa, äänestäkää Anua... kenenkäs rahat ne onkaan tuotannolla Nordbetillä niissä?
Finaaliviikkokin täysi floppi tähän mennessä.
Jaahas Anua markkinoidaan voittajaksi
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Kimmon videossa ei ollut Millan terveisiä ollenkaan? Hemmin videossa oli.
Samaan aikaan kuvattu kuitenkin
Hemmin videossa ei ollut Villeä. Ehkä jokaisesta on jätetty joku yksi pois, jos on ollut liikaa toistoa samoista hyvistä puolista? (Tai jos joku ei ole kerta kaikkiaan keksinyt hyvää sanottavaa jostain yhdestä, niin ratkaistu jättämällä jokaisesta joku pois.)
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä mielenkiintoa Villen lähdettyä vaikka ei suosikki ollutkaan, mutta toi sentään keskustelua ja väriä taloon.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen pieni leffa vain. Näyttäsivät edes uudelleen 😄
Tai tulisi edes pappa nyt kummittelemaan tai yöllä ehkä ennemminkin. Ja sekin oli pelottavampi, kun pappa vieraili mummolassa.
Onko joskus aiemmissa bb,ssä tullut häädettyjä asukkeja takaisin tms mieleenpainuvaa?
Tämä on eka kausi mitä katson ja koukuituin heti laivatehtävän jälkeen vahtaamaan tuota.
Ovatko ihmiset nykyään todella noin huonoja tottelemaan, varsinkin, kun he ovat etukäteen perehtyneet formaatin sääntöihin. Miksi tuotanto ei ole rankaissut juoppolalleja läyhääjiä? Rentulle olisi voinut pitää ankarat puhuttelut ja lopettaa tuon toisien kiusaamisen ja alatyylisen älämölön, jota renttu on pitänut jo 9 vk. Mihin tämä maailma on menossa, kun tuosta tulee äänestetyksi voittajaksi???
Tosi epäreilua tuotannolta otaa Anu kilpailemaan sekä Aun kamuja bb studioon nutkin Tinni telkkarissa kehuu Anua ja jotenkin puhuu tyhmästi Hemmistä. Hei Virtanen tajusitko miten epäreilua toimintaa... kuulemma useampi studiovieraista Vehviläiselle vieraista ovat Anun kamuja.
Luulin,että tuottajan Virtanen on hyvä tyyppi,mutta eipäs olekkaan. Jupe Tuomola pistä Virtanen ruotuun,pliis....
Elämä on valintoja on Juustoportin slogan ja se lukee niiden tuotteissa esim. maitotölkeissä.
Kyl ne kännissä polttaisivat tuon ristin notskissa saletisti kun vaan saisivat viinaksia.
Huh Anu tipahtanut onneksi!!!
Mua yhä häiritsee kun Hemmi jatkuvasti koskettelemassa Kimmoa. Pakko laittaa käsi olalle tms. Ei tee tätä muille asukkaille.
On kyllä tosi outoa, tähän kun ynnää kaikki kännijutut niin olen edelleen sitä mieltä, että joku bi-seksuaali hänen sisällään asuu, tuskin tulee kaapista ikinä, eikä tarvitsekkaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Anu on niin paras kaikki toitottaa, Anun pitäisi voittaa jne,?mutta kiltit kertokaa mulle MIKSI????
Että joku voittaisi vedonlyönnissä. Muuta syytä tapetin voitolle en keksi.
Että mua ärsyttää nuo radiotyypit telkussa. Haastattelijana Vehviläinen ja vieraansa Tinni, Anun kaveri. Mutta älkää antako sen vaikuttaa...
Joo, en anna. Alkaa olla selvää, miksi Anu on taloon tullut ja siellä pysyy!
Vois kuvitella, että toimittelijat just sais näitä ilmaisia äänestyskoodeja?
Voi ei. Minkä takia tuo kiusaaja on taas ykkösenä? Ketkä tuota Krisua oikein äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä mielenkiintoa Villen lähdettyä vaikka ei suosikki ollutkaan, mutta toi sentään keskustelua ja väriä taloon.
Tarkoitin tuotannon osalta. Itse katson mielelläni, kun Ville ei ole mököttämässä ja kiukuttelemassa.
Kooste: Tinni Wickström, joka tuntee Anun, kiemurtelee tuolillaan, kun kysytään, onko Anulla aitoja tunteita Helmeriä kohtaan... "Eiköhän tuo ole vähän lomaromanssi".