Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
82761/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Ville tippui nyt. Hänen kaksinaamaisuus, suvaitsemattomuus, todella ylimielinen asenne ja hihulointin oli samalla parasta ja pahinta viihdettä. Ilman häntä kansa ei olisi nähnyt tyypillistä uskovaisten kaksinaamaisuutta ym. edellä mainittuja ominaispiirteitä ja monet naurut olisi jääny saamatta.

Voiton myötä hänen egonsa olisi noussut taivasten valtakunnan yli.

Miettikää, mikä koko kansan saarnaaja olisi hänestä olisi voiton myötä tullut. Alkaa jo oksettaa pelkkä ajatus.

Olen osittain samaa mieltä. Ville oli suvaitsematon ja ylimielinen ja ehkä kaksinaamainenkin. Villen voitto olisi ollut huono asia.

Mutta toivon että nyt ei yleistettäisi Villen käytöstä koskemaan kaikkia uskovia! Itselle uskossa olevana on tärkeää lähimmäisenrakkaus, anteeksianto ja nöyryys. Olen sitä mieltä, että kaikkia kohtaan pitäisi olla ystävällinen ja jokainen ihminen on arvokas. En koe ollenkaan olevani kuin Ville, ja toivoin että Ville tippuu ennen finaalia.

No enemmän me kuitenkin Villestä tykätään kun sinusta. Saisit olla onnellinen jos joku erehtyy vertaamaan sua Ukkoon!

Vierailija
82762/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis oli sensuelli ja älykäs, Anu kuin kuivankesän orava ja tuppisuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82763/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla BB-kiinnostus hiipunut?

Mulla loppui 247, kun Milla putosi. Olin jo aiemmin päättänyt, että jos Anu jää taloon, en enää ota ruutu plussaa. Tämä harrmitus alkoi jo Miran tippumisesta

Kun Ville tippui, ei jaksa kiinnostaa enää ollenkaan.

Mysteeriksi jäi, miten Anu selvisi finaaliin!

Tuntui tosi oudolta, että olisi pitänyt Anu jättää taloon naisia edustamaan!

Mielestäni Anu ei ole sopiva edustamaan naisia yleisesti. Ei kai nykyajan naiset ole tuollaisia mielipiteettömiä nysväilijöitä ja siipeilijöitä? Edustakoon ihan vaan itseään. Vai liekö joku tuotannon edustaja!

Jännä, kun alussa olin niin tohkeissani, mutta enää ei kiinnosta edes voittaja!

On! 

Millan putoaminen oli se syy miksi oma kiinnostus bb:tä kohtaan hiipui. Tuntui että se vei mukanaan ison osan talon positiviisesta ja hyvästä hengestä. Talon tunnelma muuttui välittömästi kun Milla asteli ulos, eikä ole palautunut. Kenenkään muun poistuminen ei ole vaikuttanut talon tunnelmaan noin.

Ja ikävä jäi myös Krisun ja Millan välistä ystävyyttä. Kaksi niin erilaista ihmistä ja silti viihtyivät aidosti toistensa seurassa. Ehdottomasti kauden paras parivaljakko!

Tästä kiintiö-naisesta en edes viitsi sanoa mitään muuta kuin että ei todellakaan ole ansainnut finaalipaikkaansa. Tapetti mikä tapetti. 

Vierailija
82764/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui 247, kun Milla putosi. Olin jo aiemmin päättänyt, että jos Anu jää taloon, en enää ota ruutu plussaa. Tämä harrmitus alkoi jo Miran tippumisesta

Mielestäni Anu ei ole sopiva edustamaan naisia yleisesti. Ei kai nykyajan naiset ole tuollaisia mielipiteettömiä nysväilijöitä ja siipeilijöitä? Edustakoon ihan vaan itseään. Vai liekö joku tuotannon edustaja!

Mulla on ruutu plussa ja katson muita ohjelmia. En aio lopettaa sitä koska maksan 3 kuukaudesta 13.85.

24/7 vilkaissut pari kertaa tänään ja niin tylsää ettei jaksa katsoa.

On munkin into laskenut.

Vierailija
82765/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu katto kameraa ja antoi suukon Helmerille eipä senkään suukko saa pisteitä😳

Vierailija
82766/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Ville tippui nyt. Hänen kaksinaamaisuus, suvaitsemattomuus, todella ylimielinen asenne ja hihulointin oli samalla parasta ja pahinta viihdettä. Ilman häntä kansa ei olisi nähnyt tyypillistä uskovaisten kaksinaamaisuutta ym. edellä mainittuja ominaispiirteitä ja monet naurut olisi jääny saamatta.

Voiton myötä hänen egonsa olisi noussut taivasten valtakunnan yli.

Miettikää, mikä koko kansan saarnaaja olisi hänestä olisi voiton myötä tullut. Alkaa jo oksettaa pelkkä ajatus.

Olen osittain samaa mieltä. Ville oli suvaitsematon ja ylimielinen ja ehkä kaksinaamainenkin. Villen voitto olisi ollut huono asia.

Mutta toivon että nyt ei yleistettäisi Villen käytöstä koskemaan kaikkia uskovia! Itselle uskossa olevana on tärkeää lähimmäisenrakkaus, anteeksianto ja nöyryys. Olen sitä mieltä, että kaikkia kohtaan pitäisi olla ystävällinen ja jokainen ihminen on arvokas. En koe ollenkaan olevani kuin Ville, ja toivoin että Ville tippuu ennen finaalia.

puit sanoiksi sen minkä allekirjoitan nk tapa kristittynä. Sen takia tuntuikin feikiltä aika ajoittain.

Vierailija
82767/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin on ollut sporan julisteessakin, valhe syrjäytyneestä murenee edelleen.

Juliste on iso ja ollut kaupungilla pysäkeillä. Saanu isot rahat taatusti.

Onko talossa vielä olevien uusimpia verotietoja julkistettu? Kauden alussa julkaistun uutisen mukaan Kevinin tulot on viime ja sitä edellisenä vuonna olleet vaan reilu tuhat euroa, kun muiden tulot on olleet useampia kymmeniä tuhansia, oletettavasti myös Kimmon, vaikka häntä ei oltu mainittu.

Muistelenkos oikein kun muistelen Kevinin kertoneen että he piilottivat autoon Viron laivalle tyypin? Sorit jos muistan väärin. Oliko tämmönen juttu?

Vierailija
82768/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukit on ihan selvästi ohjeistetty tekemään viikolla kehumaan toisiaan. Näkeehän tämän sokeakin ja ovat sen varmaan etukäteen kyllä tienneet.

Vierailija
82769/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, pudonneet asukkaat on olleet päiväkirjahuoneessa kertomassa hyviä puolia finalisteista.

Mira näytti muuten todella kauniilta :)

Mira on kyllä meikkauksen mestari

Vierailija
82770/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun puhe Helmerille oli huono... oikeesti, voi Helmeri-parkaa :(

Vierailija
82771/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun puhe Hemmille oli yhtä tyhjän kanssa, ei osannut sanoa mitään...

Vierailija
82772/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Anun puhe oli kyllä paras Helmerille. Tosi pitkä ja antoisa.

Vierailija
82773/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ja Eevis olisi talossa niin Anu olisi ihan syrjässä. Kaunis köynnös joka kuristaa muuta ja kaikki köyhtyy.

Vierailija
82774/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! 

Millan putoaminen oli se syy miksi oma kiinnostus bb:tä kohtaan hiipui. Tuntui että se vei mukanaan ison osan talon positiviisesta ja hyvästä hengestä. Talon tunnelma muuttui välittömästi kun Milla asteli ulos, eikä ole palautunut. Kenenkään muun poistuminen ei ole vaikuttanut talon tunnelmaan noin.

Ja ikävä jäi myös Krisun ja Millan välistä ystävyyttä. Kaksi niin erilaista ihmistä ja silti viihtyivät aidosti toistensa seurassa. Ehdottomasti kauden paras parivaljakko!

Tästä kiintiö-naisesta en edes viitsi sanoa mitään muuta kuin että ei todellakaan ole ansainnut finaalipaikkaansa. Tapetti mikä tapetti. 

Millalla oli hihityskausia ja sitä byllyn vatkausta. Hämmästyin kun katsoin koosteita ja Milla oli siinä jututeltavana niin ihan fiksulta vaikutti.

Vierailija
82775/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anun puhe Helmerille oli huono... oikeesti, voi Helmeri-parkaa :(

Siis tuntui, että muiden asukkaiden mielestä toi tilanne oli kiusallinen.

Vierailija
82776/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! 

Voi kun olen niiiiiiin samaa mieltä. Millan ilmeet ja iloisuus sai hymyilemään : D

Vierailija
82777/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla esiintyi studiossa hyvin ja puhui hyvin ja osuvasti. Hyvä Milla. Aivot pukevat sinua.

Vierailija
82778/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin on ollut sporan julisteessakin, valhe syrjäytyneestä murenee edelleen.

EI ole mistään syrjäytyneestä edes ollut puhetta, paitsi sinun kommentissasi! Miksi taas tulet vääristelemään ja valehtelemaan! Töissäkäyvät ja opiskekemaan aikovat eivät ole syrjäytyneitä.

Onhan siihen julisteeseen ollut muistaakseni täälläkin linkki. HSL:n kampanja syrjimistä vastaan, johon oli kerätty ihmisten kokemuksia syrjinnästä ja kutsuttu julistekuvauksiin ne, joiden tarinat kampanjaan valittiin.

Vierailija
82779/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ei noteerannut mitään vaikka Hemmille kerrottiin kauniita juttuja vanhoilta asukeilta. On kyllä kylmä ja tunteeton, oottaa vaan voittoa. Niin ällö Anu.

Samanlainen Anu oli Helmerin syntymäpäivänä, ei minkäänlaista kykyä iloita toisen puolesta. Kertoo myös siitä, ettei Anulla ole mitään todellisia tunteita Helmeriä kohtaan.

Vierailija
82780/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuivat sämpylän teosta. Ei jaksa😂😂😂

Mitä turhia. En oo itsekään tehnyt vuosiin.

Sulla eri asia, on kauppa ja saat ruokaa.

Noilla ei ruokaa eikä tekemistä niin siltikään eivät viitsi.

Nyt kun katsoo niin kyllä Ville olisi saanut jäädä taloon.

Tää mikään kodinhoito/kokkiohjelma ole.

Sämpylät on aivan turha elintarvike.

Paitsi pätijävillet ja - vilhelmiinat on sitä mieltä, että kaikkea pitää keittää ja paistaa ja hauduttaa ja kiillottaa, että maailma pysyy hengissä ja oma kruunukin samalla puhdistuu.

Ja Herranjumala Luoja paratkoon, jos kukat jää kastelematta!

Tai pyykit pesemättä!

---huh, seuraavaksi sitten kukaties helvettikin jäätyy ja kaikki marttyyrikyyneleet menee ihan hukkaan, nyyh.

Laiskimuksille aina kelpaa se lämmin leipä ja siistit nurkat.

Voin vaan kuvitella tällä tavalla ajattelevan äidin tai anopin tunkevan leipomaan ja siivoamaan aikuisten lastensa huusholleihin 🙄

Bbtäkin katsoessaan pohtii koko ajan ihan samoja asioita

Miksi menisin jonkun kotiin leipomaan tai siivoamaan, en menisi edes aikuisten poikieni kotiin.

Teen sen omassa kodissani ja kyllä ne muut jotka ei viitsi leipoa niin yrittää tulla meille herkuttelemaan vaikka ei kutsuta.

🙄 huoh.

Ketju on lukittu.