BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei vittu toi on huijausta toi äänestys!!!! Anun pitää voittaa BB, laitan nyt 100 ääntä Anulle!!!!!!!
Villelle nyt ääniä. Olkaa niin kilttejä.
No niin, taas kävi häätöäänestyksessä niin, että lähdössä ollut meneekin 51-49 johtoon. Tämä on BB:n rahankeruun klassikko. Näin niitä "äänestäjiä" vedätetään!
Villelle ääniä lisää johtaa jo
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon yhden naama on sotkettu kirkkailla väreillä??
koska sitä huvittaa tehdä niin. osalta näyttää menevän ohi, ettei kevin yritä mennä "läpi" naisesta (onhan hänellä viikset jne). kunhan leikkii meikeillä niinkuin joku muu vaikka oudoilla hiuksilla.
No tulihan se mökötys sieltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä oli ekat prosentit?
Anu 61%
Ville 39%A 81%
V 19%
Näistä % lähdettiin ja nyt olis Ville mennyt ohi. Aikamoista huuhaata.
Mä en tajuu tota Helmeriä. Nauraa räkättää vaan. Ei Anullakaan ole penaalin terävimmät kynät.
Nyt lähtee Anulle ääniä!!!!!!!!!!!!
Anu pois ja Ville talossa pysyttävä.
Miksi bb ei kertonut Villelle oikein sitä Villen vaimon viestiä Kimmon kautta Villelle.
Miks noilla on tuo yrjöämpäri tuolla mukana?
viinikissa kirjoitti:
Pistin just vahingossa 100 ääntä Anulle. :(
´Niin minäkin, meni numerot sekaisin.
Oli jotenkin arvattavissa, että "tilanne on tasaantunut" ja "ohhoh, onpa jännä tilanne" ja 1-2% erot. Taas!
Toi äänestystilanne on aina niin kusetusta.
Mä niin haluan katsella vielä Anua viikon ja varmasti nyt se saa paljon ääniä kun nyt oli mukamas lähdössä. Ei varmasti lähde!
Nyt tajutakaan oikeus Ville pahoitti mielensä sillä Kimmo itse lisäsinkalkkis sanan vaikka vaimo sanoi,että ota rauhallisemmin...Nyt Villelle ääniä on reilua.Sekä olis hyvä jos Ville jäisi,tulisi reilu peli...eli
Vierailija kirjoitti:
Anulle hei, hei..........ja lasten luo.
Miks sen Anun pitää mennä lasten luo, mutta Villen ei?
Jeeee Ville!