BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jopa Milla toivoo Villen pääsevän finaaliin
Koska ei tykkää Anusta.
Ville pukeutuisi kylpytakkiin ja ämpäriin.
Se ämpäri se krapula oksu ämpäri.
Kyllä nauratti.
Hemmin kroppakin on ihan naismainen, vanhan eukon jalkoineen kun vetää tuossa kylpytakista😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan kuullut Villen läyhäävän kenestäkään toisesta.
Kaikkien muiden sen sijaan olen ja läyhäävät nimenomaan Villestä.Äänestäkäämme Ville finaaliin! Hän jos kuka ansaitsee finaalipaikan
Ville on kyllä kertonut läyhännyt jos sitä sanaa käyttää asukkaista takanapäin. Jopa pk huoneessa Kevinin perheestä. Seuraan 247
Seuraamalla 247 harvemmin näkee jos ollenkaan pk huoneen tapahtumia..
Katson myös koosteet koska 247 ei näytä pk huoneessa olijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden sen sijaan olen ja läyhäävät nimenomaan Villestä.Äänestäkäämme Ville finaaliin! Hän jos kuka ansaitsee finaalipaikan
Ville on kyllä kertonut läyhännyt jos sitä sanaa käyttää asukkaista takanapäin. Jopa pk huoneessa Kevinin perheestä. Seuraan 247
Kuinka kauan tuo ***** saa toistella tuota VALHETTA täällä! Eikö näitä valheiden suoltajia voi mitenkään estää jatkamasta valehtelua täällä. Kenenkään mielestä ei varmaankaan ole oikein, että BB-asukkaista valehdellaan suositulla keskustelupalstalla.
Kirkossa rukoilin Villen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pisti silmään villen vaimon vaatetyyli halpoja vaatteita vaikutti olevan ja tarjouskengät ? Toki itselläkin mutta luulisi enemmän olevan heillä vara. muilla korkkarit. Ehkä talouessa tiukkaa ?jos villen vaimo opiskelee ja joutuu äänestämään paljon villeä ja joutuu elättämään yksin koko perheen.muuttu vähän käsitys villestä kun hän vaikuttaa aika määräilevältä .
Tiukkaa heillä onkin. Ville itse kertonut. Makselevat Villen entisen elämän möhläyksiä vielä. En tarkalleen muista onko ne jo maksettu.
Miten voi maksaa, kun Ville osti itselleen moottoripyörän kulutusluotolla??? Jestas mikä itsekäs taukki perheenisänä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos pastori näistä viikoista, mutta tänään ulostamme sinut.
Etkö kuullut Krisun kommenttia, että Ville ei lähde millään, vaan jää taloon työmiesten kanssa purkamaan ja siivoilemaan paikkoja.
Twitterissä joku nainen kertoi, että hänellekin oli ilmoitettu että BB-asukkaista törkeyksiä ja valheita kirjoittaneista on tehty tutkintapyyntöjä.
Musta se kahvihetkiä oli ihana. Olivat niin innoissaan.
Jone Nikula sanoi muutama viikko sitten koosteessa että Villehän se tulee voittamaan uskovien äänillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pisti silmään villen vaimon vaatetyyli halpoja vaatteita vaikutti olevan ja tarjouskengät ? Toki itselläkin mutta luulisi enemmän olevan heillä vara. muilla korkkarit. Ehkä talouessa tiukkaa ?jos villen vaimo opiskelee ja joutuu äänestämään paljon villeä ja joutuu elättämään yksin koko perheen.muuttu vähän käsitys villestä kun hän vaikuttaa aika määräilevältä .
Tiukkaa heillä onkin. Ville itse kertonut. Makselevat Villen entisen elämän möhläyksiä vielä. En tarkalleen muista onko ne jo maksettu.
Ja Villellä pitää olla moottoripyörä + lapset ehdollistaa samoihin harrastuksiin jo kehdosta + mikä tahansa auto ei tietenkään käy ( teslaa odotellessa..) ja nythän koko perhe pitää viedä fööneihin (koska Ville haluaa) sun muualle, mistä Ville itse on innoissaan jne.. kyllähän siinä jo pitää tarkkaan laskea, mihin vaimo voi rahaa käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden sen sijaan olen ja läyhäävät nimenomaan Villestä.ÄänestäkääVille mme Ville finaaliin! Hän jos kuka ansaitsee finaalipaikan
Kuinka kauan tuo ***** saa toistella tuota VALHETTA täällä! Eikö näitä valheiden suoltajia voi mitenkään estää jatkamasta valehtelua täällä. Kenenkään mielestä ei varmaankaan ole oikein, että BB-asukkaista valehdellaan suositulla keskustelupalstalla.
Ei oo valetta itse oon nähnyt koosteissa kun Ville pkvhuoneessa puhui Kevin ja viittaus perheeseen.
Tosi kiva Kimmon puolesta että valitsivat hänet tapaamaan tätiään, mutta kyllä minusta Krisu (tyttöystävä) tai Ville (vaimo) olisi ollut parempi valinta.
Kuumia tunteita aiheuttaa Ville. Krisu ja Kevin .
Pääasia ettei Ville tai Anu voita.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva Kimmon puolesta että valitsivat hänet tapaamaan tätiään, mutta kyllä minusta Krisu (tyttöystävä) tai Ville (vaimo) olisi ollut parempi valinta.
Vaikutti siltä ettei muut halua.
Pk huoneessa puhuminen vs tupakkapaikalla porukassa läyhäys.. Onko hieman eri asia..
Ei kannata tuhlata rahoja, tuotannon puolelta on jo päätetty että Anu on finaalissa.
Entisiä möhläyksiä ja nykyisiä kulutusluottoja jolla Ville osti prätkän!!
(Tuo sun kenkä kommentti naurettava)