BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
B6 niin näkee erikoisia unia. Täytyykin ostaa purkki. En oo nähnyt ihmeemmin nyt unia.
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta, kun joku noista ei osallistu päivätehtävään. Rikkoo sääntöjä.
On osallistunut. Kaikki olivat mm. kurpitsoita kovertamassa.
Eiköhän BB ilmoita sääntörikkomuksista, ettei sinun tarvitse pientå päätäsi vaivata!
Tosi kivaa, rauhallista juttelua. Ainoa että Krisun kiroilu särähtää kyllä tosi pahasti korvaan. Onneksi se muuten on kanssa rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ville kysy onko kukaan rakastunut unessa. Sinnepäin. Oon nähnyt banounia paristaxexxästä. 😂
Ja minä Villestä
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuosta keskiviikosta: Mua ärsyttää ihan hirveesti että kaikilla keskustelupalstoilla (kuten myös täällä) haukutaan Kimmoa. Eihän Kimmo ollu ainoana tekemässä noita känniääliöintejä. Ja sit sekin et Kimmoo on haukuttu peluriksi ja on sanottu "et miks pitää iskee heteromiehii kännissä ja pyöriväsilmä-hymiö". Eiköhän Kimmo oo jo tajunnu et Hemmi on hetero eikä sillä oo enää mitään mahdollisuuksia siihen. Että eikö sitä Kimmoo voi nyt vaan jättää rauhaan.
Kimmo ansaitsee sitä paitsi paljon paremman miehen, jos Hemmi ois ollu vaikka bi niin se ois ollu Kimmolle liian ressukka. Oon Kimmon fani ja pidän sen puolta viimeiseen asti. Mua voi haukkua siitä et mä oon Kimmon fani mutta ei se mua paljoa hetkauta...
Olen puhunut, eteenpäin...
Täällä toinen Kimmofani. Iskee Kimmon rauhallisuus tilanteessa kuin tilanteessa. Ei koe pakonomaista tarvetta olla kokoajan äänessä vaan avatessaan suunsa sieltä tulee joko jotain fiksua, mielenkiintoista tai parasta läppää. Turha mielestäni vetää tähän mitään kännikäytymistä, kaikkihan noista on kännissä töppäillyt. Saisi puolestani voittaa niin voisi keskittyä opiskeluun niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peet kirjoitti:
On kyllä Bb-historian tylsimmät bileet, ei tätä kiitos!
Mielestäni mielenkiintoista juttua, kertovat tosi henkilökohtaistakin asioita. Itse olen täällä tippa linssissä.
Mä nautin myös näistä rauhallisista keskusteluista joissa asukkaat avaavat muistoja ja omia tarinoitaan. Huumorilla höystetty hassuttelut on myös kivoja. Paljon mielekkäämpää kun noiden biletys ja turhat lätinät!
Krisu voi sitten myöhemmin kiusta muita näillä heidän herkillä henkilökohtasuuksilla niin että lentävät ulos talosta:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville kysy onko kukaan rakastunut unessa. Sinnepäin. Oon nähnyt banounia paristaxexxästä. 😂
Ja minä Villestä<3 Ei kai tätä voi rakkaudeksi kutsua mutta kauko ihastumiseksi kyllä.
Jaminä Villestä, Jukasta ja Virtasesta😚
Krisu kertoo miten hallitsee unta.
Kevin sanoo, mä en lähde tohon. Kimmokin vaikuttaa epäilevältä Krisun taitoihin. Että pystyy unessa ja hereillä hallitsemaan käden liikettä ja kun käsi menee seinän läpi, tietää olevansa unessa.
Puhuu myös ajan hallinnasta, tarkkailee ja psyykkaa itsenään jatkuvasti niin unta voi hallita.
Ville sanoo ettei halua, uni on rentouttavaa. Krisun mielestä se olisi siistiä hallita täysin.
Kevin kertoo että jotkut suorittaa uniensakin aikana, psyykkaamaan itseään treenaamaan tai matkustamaan jonnekin. Itselle tämä ei ole tärkeää.
Krisu googlaillut aiheesta, paljon löytyy asiaa unien hallinnasta. Yöajan herätyskellosysteemeistä puhuu jotain (menee yli mun hilseen).
Hemmi kertoo että unessa oppinut tekemään takaperin voltin. Että herännyt ja sitten tiennyt että nyt mä sen osaan.
Joko talossa tapahtuu? BB instassa ollut jo yli 40min sitten, että kohta alkaa piinaava Halloween.
Kumman kanssa mieluummin olisit tekemisissä henkilökohtaisessa elämässäsi
Krisu ylös
Jukka alas
Onpa vakavat halloween bileet.
Kimmosta tykkään ja osaa keskustella ja omaa huumoria, sutkauksia, pistänyt Vilken muutaman kerran koville ts ei oo oikein osannut vastata. Talossa täytyy olla edes yx älykäs ja Kevin on mainio ja nokkela.
Muuten, tuotanto laittaa uuteen häätöäänestykseen sen joka nyt saa eniten häätöääniä ja laittaa pois sen joka vähempi sai häätöääniä. Siten tuotanto saa enempi rahaa. Toivottavasti tää huhu ei totta. Ja se myös että tuotanto äänestää tuotannon piikkiin kenet haluaa jäävän taloon.
Vierailija kirjoitti:
Joko talossa tapahtuu? BB instassa ollut jo yli 40min sitten, että kohta alkaa piinaava Halloween.
Pari kertaa kuulunut ääniä, joihin asukkaat eivät reagoineet mitenkään.
Kerran näkyi ulko-oven läpi hahmo pihalla, asukkaat menivät ovelle katsomaan mutta eivät nähneet enää ketään.
3-4 olutta/sidukkaa toisi vähän tunnelmaa tonne
Tylsät Hemmi ja Anu vaan rönöttää ja hipeltää toisiaan.
Ihmettelen onko Kevin oikea asukas ollenkaan edelleen. Jokin ei täsmää. Sekä Ville. Toinen fanittaa Venäjää Ville USA ta ja Israelia
Krisu valittaa kun ei ole tarpeeksi pelottavaa (samaa mieltä).
Ruoskii Taipalsaari kulkiessaan. Haluaa jotain ”kuumottavaa.”
Ilmatäytteinen luuranko ei ole lainkaan kuumottava.
Mutta entäs jos se puhuisi, Kimmo kysyy.
V˚˚u että sellainen halloween, Krisu puhisee.
Oletteko viettäneet halloweenia yleensä, Jukka kysyy
Hemmi on, privaattivuoro johonkin halliin, pukeutuneet asuihin jne.
Krisu kysyy oletteko nähneet merimakkaroita. Ovat vit•• siistejä, kun niitä tönäisee.
Jotain kuuluu. Anu sanoo että aina takaa jostain ... Anua ahdistaa ja pelottaa.
Heittelevät ilma-luurankoa.
Mä nautin myös näistä rauhallisista keskusteluista joissa asukkaat avaavat muistoja ja omia tarinoitaan. Huumorilla höystetty hassuttelut on myös kivoja. Paljon mielekkäämpää kun noiden biletys ja turhat lätinät!