Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
73481/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville mätti äsken leipää kolmen ihmisen edestä ja ja taas on ahnehtimassa itselleen pitsaa pöydän ääressä. Porsas.

Tuolla näyttää kaikilla olevan toodella hyvät ruokahalut. Ei jää kukaan Villelle toiseksi! Anukin tuntuu syövän koko ajan. Mun puolesta antavat mennä vaan ja nautiskelevat kerran heillä ruokaa riittä. Ihmettelen vaan etteivät ole lihonneet enempää.

Ville söi korkeintaan puolikkaan pitsan ja Hemmi söi kaksi. Naureskeli sitä tuossa Anun kanssa, että tuli syötyä kaksi pitsaa.

Vierailija
73482/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmi otti ja syöpäsi kaksi pitsaa?

Anu tuntee Hemminsä, tänään jo mainitsi että Helmeri syö paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73483/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on MK Ultran uhri aika selvää on.

Vierailija
73484/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, että Ville käy tänään Kevinin kimppuun :(  Edustaahan Kevin Villelle rappiota, Sodomaa ja gomorraa ja ilmestyskirjan petoa, koska on muunsukupuolinen. 

Mun mielestä taas Ville on suhtautunut Keviniin todella lämpimästi ja isällisesti. Oon tosin kattonut pätkiä myös 24/7:lta en sitten tiedä miltä tuo suhde näyttäytyy jos katsoo pelkkiä koosteita. Myös Kevin tuntuu pitävän Villestä...

Mun mielestä nuo muut asukkaat taas suhtautuvat Keviniin vähän karttaen ja oudoksuen (vieläkin).

Oon katsonut paljon 247 ja suhtautuvat Keviniin hyvin. Ville ????? Yrittää....eleet ilmeet kertoo välillä muuta

Vierailija
73485/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuota Krisua vaivaa että AINA tupakalla ollessa alkaa tuo Villestä jauhaminen.

Jukkakin ihmetteli mikä Villeä vaivasi. Krisu oli jutellut Villen kanssa ja kertoi että Villeä vaivasi satanismi. Puhuivat että Ville ottaa tämän niin tosissaan.

Pikku lipsaus tuli Villen rooliin kun ei paheksunut sormipizaa ja ihmissyöntiä vaan ahmi pizzoja hyvin ahnaasti.

Jeesus olisi heittänyt sormipizaat seinään ja pöydän nurin, totisesti näin.

Vierailija
73486/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuota Krisua vaivaa että AINA tupakalla ollessa alkaa tuo Villestä jauhaminen.

Koska sikari nimisessä levysoittimessa on vain yksi levy jonka nimi juorutaanko Villestä. Ja se napsahtaa päälle heti kun tulevat tupakki paikalle.

Vierailija
73487/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittais edes pizzalaatikot kiinni niin ei kuivuis ja vois syödä myöhemminkin,

muutenkin ihme porukkaa kun piti rääpiä seisaalleen eikä maltetu istua ja nauttia!!!

Vierailija
73488/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville näyttää vihreänä siltä Koulu-TV:n  Kertomuksia kaatopaikalta-sarjan kuumavesipullolta

Vierailija
73489/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin sieltähän ne Villeltä tuli Israel ja messiaaniset juutalaiset ja maansa. ja mitä tulee tuohon "Walesin yliopiston koulutusohjelmaan" ne ovat srk ssa kiertäviä Alfa kursseja heh.

ortodoksijuutalaiset tiukka linja. Kulkevat hattu päässä mustissa. Oma alue missä asuvat Jerusalemissa ja siellä jos käy niin täytyy pukeutua säädyllisesti. Mullekin sanottiin kaupassa että käsivarret peittää. Oli huivi mukana.

Toisaalta ortodoksijuutalaiset eivät osallistu Palestiinan alistamiseen toisin kuin Villen sr3150crahnaa kta messiaaniset edelleen tekevät.

Rakentaneet siirtokuntia......

Liian lähelle. Selkkauksia.....

Vierailija
73490/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu painaa jo 75 kiloa

Talosta lähtiessä joutuu uusimaan stringinsä isompaan kokoon.

Vierailija
73491/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville mätti äsken leipää kolmen ihmisen edestä ja ja taas on ahnehtimassa itselleen pitsaa pöydän ääressä. Porsas.

Teki yhden kerroskeivän grillillä. Eihän ollut sanottu, koska illallinen tulee.

Kyllä ne kaikki muutkin asukkaat oli pitsoja syömässä. Ne oli tarkoitettu jaettaviksi, näin voi maistella eri pitsoja. Siksi siinä kierreltiin pöydän ympärillä ja syötiin seisaaltaankin.

Vierailija
73492/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sikari nimisessä levysoittimessa on vain yksi levy jonka nimi juorutaanko Villestä. Ja se napsahtaa päälle heti kun tulevat tupakki paikalle.

Alkoholisti pitää purkaa vitutus johonkin...

Parin kaljan jälkeen alkaa se vitun kaksinaamainen länkytys Villelle!!

Vierailija
73493/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on tosi hyvännäköinen, varsinkin kun sillä on pieni parrantynkä ja huuliviikset.

Pantavan näköinen, vois vaikka perheen perustaa. Hyvännäköinen ja tykkää lapsista. Koira, kissa, omakotitalo ja Jukka. Sopis minun unelmiin.

Eikun onnea ja menestystä. Kaverinsa Hemmin "heilaa" Anuakin oli Levillä vokottelemassa ja samoin kaikkia talon naisia + Keviniä. Siinä saat olla lapsosten kanssa keskenäsi Lappajärvellä kun Jukka on vain "myöhään töissä"... (Panemassa kaikkea joka liikkuu). Ihana luotettava kumppani varmasti.

Ja tasasin väliajoin pääsette perheen kanssa tukemaan iskää, kun iskä on käräjillä kun on "pudottanut nistin".

Vierailija
73494/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmi otti ja syöpäsi kaksi pitsaa?

Syöpäsi???????

Vierailija
73495/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin sieltähän ne Villeltä tuli Israel ja messiaaniset juutalaiset ja maansa. ja mitä tulee tuohon "Walesin yliopiston koulutusohjelmaan" ne ovat srk ssa kiertäviä Alfa kursseja heh,jotka fundamentalistisia ja rapparien kehittämiä,

Vähän olen ihmetellyt tuota Iso Kirja -opiston juttua, että siellä voisi suorittaa jotain kursseja Walesin yliopistoon...!? Onkohan nyt myös Walesin yliopisto tietoinen asiasta, vai onko kyseessä vale-yliopisto?

Vierailija
73496/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville katselee aika innolla nunna Anua :)

Vierailija
73497/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Kommenttini Krisusta ei päässyt näköjään sensuurin läpi. Sitä vaan pohdin, että kun Villestä on maalattu jotain ryhmähengen pilaajaa ja ankeuttajaa, niin kyllä Krisu sen kisan vie nimiinsä 100-0. Kyllä osaa olla raskas ja katkera, omaa napaansa tuijottava ihminen. Toivottavasti Krisu pääsee huomenna kotiinsa dokaamaan. Ehkä hänenkin elämäänsä se ilo sieltä pullon pohjalta taas löytyy.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
73498/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta itse ei-kristittynä ja agnostikkona että ymmärrän ihan hyvin että Ville ei halloweenistä tykkää. Jos on itse kokenut sellaisia järjellä selittämättömiä ”pahuuden” kokemuksia joita jotkut kutsuu pahoiksi hengiksi, niin niiden kanssa ei tahdo huvikseen leikkiä. Olen itse nähnyt miten herkät, traumatisoituneet mielet lähtee mukaan tarotjuttuhin etsiessään niistä jotain selfhelpin kaltaista mutta menevät vielä enemmän sekaisin.

Surullista on, että Ville ei tajua itse että noilla alt-right-sammakkoviittauksillaan pelaa sellaisen pahuuden pussiin, joka on tosiasiallisesti murhannut miljoonia ihmisiä ja halveksuu kristinuskon syvintä oppia eli asettuu jumalan saappaisiin maan päällä.

Vierailija
73499/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville odottaa tehtävän loppua. Mitä jos nuo ei haluisi kuulla enää sanaakaan Villen agendasta???

Vierailija
73500/90773 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko joku tunnelmavalaistus ollu hyvä noihin halloween-juhliin?!

Ketju on lukittu.