BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kamala kännissä. Ei mitään vastuuta omasta juomisesta, ihan sama jos sammuu kyllä toiset huolehtii, että tehtävät ja muut hoituu. Ja Jukan tahallinen ärsyttäminen ja provosointi, Krisu sanoi kyllä kohtuuttoman ilkeästi.
Ottaahan Krisu koko ajan rehdisti vastuuta ja sanoo reilusti kaikki omat virheensä.
Ei se ole vastuun ottamista ja aitoa virheiden myöntämistä, että sanoo, että voivoi tein virheen ja kohta tekee saman uudelleen. Ei todellakaan ole aitoa katumusta vaan hyvin tyypillistä alkoholistin käytöstä, krapuloissaan pyydellään anteeksi ja "en koskaan enää" ja kun menee päivä-pari niin taas vedetään perseet ja hakataan vaimo.
Talossa ei ole verenpainemittaria niin Krisumies kokeili Vitsi-Pämpylän pulssin ja lopetti keuhkontansa jottei pulse nousisi vaarallisen korkeaksi. ELlei olisi tiennyt pulssia niin olisi voinut riehua sen vaarallisen korkeaksi. Lääketieteellisen hyveenhän Krisumies tuossa vaan teki
Onkohan tämän vuoden bb suuri katsojien ihmiskoe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida uskovaiselta herua mitään muille henk.koht 50€ ostoksesta.
Miksi hel*etissä pitäisi muille ostaa ? ;D
Yhteiseen käyttöön on eri raha ja tuo oli palkkiona hyvästä käytöksestä.
Eiköhän Kevin ja Ville ansaitse ihan itse rahansa jota ei olisi ellei he olisi ajaneet "leviltä" ja voittaneet siten viikkotehtävän. Krisun ja co avulla olisi noilla käytössä nyt viisi euroa.
Anua unohtamatta!!
Eli 150 e pois yhteisestä budjetista melko paljon mutta se onkin tarkoitus että muita vitut..
Huomenna on hengelliset pippalot Villen synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Ukko saa saletisti palkkaa koko talossa oloajan joltain puljulta.
Ukko onkin äijä!
Mä oon nyt jo niiiiin surullinen kun Jukka lähtee talosta sunnuntaina. Satavarma että Krisu-fanit äänestää Jukan ulos. Olen pikkuhiljaa ajan kuluessa ruvennut tykkäämään Jukasta enemmän ja enemmän. Alku meni läskiksi kun Eeviksen kanssa meni kaikki aika muhinoidessa eikä herran persoona päässy esille. Mut nyt kun hän on enemmän mukana geimeissä niin minusta hän on tosi ihana, symppis ja fiksu,
Rip kirjoitti:
Näkyy olevan. Jos Krisua ei sunnuntainakaan vielä häädetä, niin täytyy todeta, että aika monella ihmisellä on todella sairas ajatusmaailma, enkä vaan voi käsittää etteivät näe tuon ihmisen käytöksessä mitään pahaa ja tuomittavaa.
On koskettavaa miten Anu viime viikolla pelasti Krisun häätöäänestykseen joutumiselta ja nyt Krisu rangaistuksellaan pelasti Anun häätöäänestykseen joutumiselta.
Anu nantaa kiemurteluesityksen Villen edessä loungessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt jo niiiiin surullinen kun Jukka lähtee talosta sunnuntaina. Satavarma että Krisu-fanit äänestää Jukan ulos. Olen pikkuhiljaa ajan kuluessa ruvennut tykkäämään Jukasta enemmän ja enemmän. Alku meni läskiksi kun Eeviksen kanssa meni kaikki aika muhinoidessa eikä herran persoona päässy esille. Mut nyt kun hän on enemmän mukana geimeissä niin minusta hän on tosi ihana, symppis ja fiksu,
Älkää lannistuko, ei tämä tosiaankaan ole varmaa, Krisulla on faneja, mutta yhtälailla moni myös "inhoaakin" häntä ja haluaa Krisun ulos talosta. Sen lisäksi jotku ihmiset taktikoi omien voittajasuosikkiensa puolesta, Krisu on aika paha vastus monellekkin juuri sen samaisen fanijoukon vuoksi.
Sen lisäksi en ihmettelisi, jos moni Krisun fani jättäisi äänestämättäkin, varmana siitä, että muut äänestää riittävästi Krisua jäämään taloon (eli Jukkaa pois). Ainakin moni vaikuttaa olevan hyvin itsevarma, se voi hyvinkin kolahtaa Krisu-fanien nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Näkyy olevan. Jos Krisua ei sunnuntainakaan vielä häädetä, niin täytyy todeta, että aika monella ihmisellä on todella sairas ajatusmaailma, enkä vaan voi käsittää etteivät näe tuon ihmisen käytöksessä mitään pahaa ja tuomittavaa.
Ehkäpä he näkevät ihmisen tuomitsematta toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
On koskettavaa miten Anu viime viikolla pelasti Krisun häätöäänestykseen joutumiselta ja nyt Krisu rangaistuksellaan pelasti Anun häätöäänestykseen joutumiselta.
No hohhoijjaa. Ei Krisu Anua pelastanut tarkoituksella mistään, törttöili kännipäissään ja satutti muita. Ihme glorifiointia taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Ehkäpä he näkevät ihmisen tuomitsematta toisin kuin sinä.
Kyllä paskamaisen käytöksen saa ja pitääkin tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Niinpä, ja surullista on myös huomata miten ns paska kelluu siksi että rahamiehet kelluttaa sitä ylöspäin. Krisun viihdearvo tietää rahaa, siksi Krisua nostetaan ravintoketjussa ylöspäin olemalla näyttämättä ihmisille todellista Krisua. Rahan alttarille uhrataan ihmisyyteen liittyvät kysymykset. Lehdissä kysellään miten saisimme kiusaamisen loppumaan kouluissa mutta aikuiset silittää aikuisen kiusaajan päätä koska raha.
Kevin on hellyyttävän lapsellinen.
Viikkotehtävä.....onnistuminen.....bileet.....sääntöjen rikkominen.....rankku....jne.
Siisoo kirjoitti:
Ville on kavala, tunteeton. Anun olisi pitänyt puolustaa Hemmiä.
Niin kumpi näistä on kavala ja tunteeton?
Vierailija kirjoitti:
Joo, Jukka on kyllä hauska tyyppi. Ei oikein päässyt huumori yms. esille kun oli Eeviksen kanssa. On ihan eri tyyppi itsekseen. Toivottavasti tosiaan jää taloon. Krisu on jo nähty ja noussut selkeästi kusi hattuun. En voi uskoa, että kehtaskin käyttää juuri niitä henkilökohtaisia tarinoita Jukkaa vastaan. Ylpeilee sillä, että osaa painella toisten nappeja. Raukkamaistahan tuo on. Kuka tahansa osaa sörkkiä arkoihin paikkoihin, jos toinen on niistä kertonut.
Anu on saanut olemukseen itsevarmuutta. Puhuu tavallistazenemmän tosin ei pysty nk älylliseen keskusteluun. Tekee ruokaa .