Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
65721/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliksen jonnet ovat dominoineet liikaa tätä äänestystä - jos haluatte ne kuriin äänestäkää Ville pois talosta.

Kai nyt joillain raksuttaa kombo Ylis ja Ville ettei kaikki ole ihan uskovasimeininkiä Raamatullisesti.

Tuo on ihan paskaa, niin Ville kuin Yliksen Villen fanitus.

Kun Ylis fanittaa lahkouskovaista on kyseessä mafiamainen raamattukerho jälleen.

Vierailija
65722/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu näkee heittämällä kaiken paskatouhun läpi jota Ville edustaa .Oksettavaa toimintaa. Ukko itse kertoi miten itse muutama vuosi sitten teki kaikkea mitä ei halua kertoa nyt talossa ja on ensimmäisenä kuitenkin tuomitsemassa Krisua joka on tehnyt varmasti vähemmän paskaa kuin tuo Ville.

Ukkohan uhosi jos olisi täällä talossa se vanha Ville niin Krisukin olisi siinä hiljaa.

Tuohan oli kuin uhkaus jopa.

Oot tainnut unohtaa Krisun uhkaukset kun uhkasi kusta Villen päälle.

Ville niin parempi ihminen mitä Krisu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65723/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://t.co/x5MBtCTpnw

Tämä kööri oli aivan mahtava! Lopussa Antti Kurhisen legendaarinen rageeminen.

Vierailija
65724/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://t.co/x5MBtCTpnw

Viruslinkki älkää avatko!!!

Vierailija
65725/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tapahtuu jotain. Esim Krisu tulee uskoon tai kaikki asukkaat näkevät Jeesuksen tms.

Vierailija
65726/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Ville lähteä tällä viikolla.

Vierailija
65727/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ainoa talossa joka kannatteli koko ohjelmaa ja nämä muut peesasivat vaan kannoilla. Krisulle kuuluu iossta työstä voitto selkeästi ei lahkoukolle eikä perseenheiluttajille.

Tämä, ilman Krisua en olisi luultavasti jatkanut BB:n katsomista ensimmäisen parin viikon jälkeen kun kokeilujakso loppui. Krisu on talon liima, joskus hyvässä ja joskus pahassa mutta ilman häntä talossa olisi tylsää kuin missä.

Vierailija
65728/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu näkee heittämällä kaiken paskatouhun läpi jota Ville edustaa .Oksettavaa toimintaa. Ukko itse kertoi miten itse muutama vuosi sitten teki kaikkea mitä ei halua kertoa nyt talossa ja on ensimmäisenä kuitenkin tuomitsemassa Krisua joka on tehnyt varmasti vähemmän paskaa kuin tuo Ville.

Ukkohan uhosi jos olisi täällä talossa se vanha Ville niin Krisukin olisi siinä hiljaa.

Oot tainnut unohtaa Krisun uhkaukset kun uhkasi kusta Villen päälle.

Ville niin parempi ihminen mitä Krisu on.

Onkohan ollut parempi kun ei voinut edes kertoa missä kaikessa oli mukana. Rehti uskova olisi voinut kertoa omat syntinsä avoimesti.

En pitäisi ihmeenä vaikka olisi jeesaillut vaikka yliskerholaisia ollut aiemmin jotenkin kun tuntuu fanitus olevan siellä niin kova.

Vierailija
65729/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestys kusetusta miten Anun johto hävisi lähetyksen aikana noin tiukaksi?

Joo lasketaan Anun prossia ni jengi äänestää enemmän.

Vierailija
65730/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen Villeä äänestänyt kaksinkertaistaa ääntensä määrän niin jopa Krisu tippuu

Vierailija
65731/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ville!

Asukkaat on aika idiootteja, kun äänestävät Villeä häätöön vaikka on jo tullut selväksi, ettei yleisö äänestä Villeä pois. Varmaan seuraavana Villen kanssa häädössä olevat on kuset housussa, varsinkin jos lähtee 2 kerralla pois. Hahhah.

Ville itse oli pettynyt kun ei lähtenytkään ja sanoi keittiössä häädön jälkeen, että toivottavasti sitten ensi viikolla. Miksi tuollainen ansaitsisi jäädä, kun siellä on 6 muuta, jotka haluaa jäädä?

Mun mielestä etenkin perheelliseltä on ihan ok sanoa, että on pettynyt, kun ei päässytkään kotiin perheensä pariin. Ville oli varmasti aika varma lähdöstään ja valmistautunut siihen henkisesti, niin taloon jääminen voi tuntua jopa ikävältä. Uskon sen olleen kuitenkin vain ohimenevä tunnekuohu ja Villen ottavan taas innolla vastaan uuden viikkotehtävän :)

Enemmän mua ihmetyttää Anu, joka ei tunnu kaipaavan lapsiaan pätkääkään.

Vierailija
65732/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ville!

Asukkaat on aika idiootteja, kun äänestävät Villeä häätöön vaikka on jo tullut selväksi, ettei yleisö äänestä Villeä pois. Varmaan seuraavana Villen kanssa häädössä olevat on kuset housussa, varsinkin jos lähtee 2 kerralla pois. Hahhah.

Ville itse oli pettynyt kun ei lähtenytkään ja sanoi keittiössä häädön jälkeen, että toivottavasti sitten ensi viikolla. Miksi tuollainen ansaitsisi jäädä, kun siellä on 6 muuta, jotka haluaa jäädä?

Mun mielestä etenkin perheelliseltä on ihan ok sanoa, että on pettynyt, kun ei päässytkään kotiin perheensä pariin. Ville oli varmasti aika varma lähdöstään ja valmistautunut siihen henkisesti, niin taloon jääminen voi tuntua jopa ikävältä. Uskon sen olleen kuitenkin vain ohimenevä tunnekuohu ja Villen ottavan taas innolla vastaan uuden viikkotehtävän :)

Eh, no Anu puhuu talossa lapsistaan ja ikävästään koko ajan, Ville ei yhtään.

Vierailija
65733/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kiinnostus lopahti bb katsomiseen eilen illalla kun Milla lähti. Milla ei edes ollut suosikkini voittajaksi mutta kyllä hänen toivoin eniten jäävän taloon iloisen positiivisen ja sopivasti räväkän luonteensa kanssa. Luulenpa että bb katsominen jäi nyt tähän. Kertakaikkiaan en enää jaksa katsoa suu väärinpäin mököttävää anua enää päivääkään. Milla ansaitsi paikan talossa niin paljon anua enemmän. Pahoin pelkään että Jukka on ainoa joka ymmärtää jatkossakin antaa häätöpisteet Anulle. Anuhan on viime aikoina pelannut itseään myös Kimmon ja kevinin seuraan ja ainoastaan pelimielessä. Toivottavasti joku muukin näkee hänen todellisen luonteensa kuin Jukka. Ja tämä ei ole anuvihaa. Alusta saakka olen halunnu asukkaat pois siinä järjestyksessä kuinka paljon he tuolla itsestään antavat viihdettä katsojille. Anulla ei ole tässä ohjelmassa viihdearvoa verrattuna muihin. Kumpa tietäisivät kuinka pienistä äänestyseroista oli kyse tällä viikolla.

Vierailija
65734/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin suon voiton Jukalle kuin Anulle.

Vierailija
65735/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli kuin uhkaus jopa.[/quote]

Mikä uhkaus? 🤭 Sanoi sen kun halusi kertoa miten uskoontulon myötä muuttunut ja miten kauhea oli ennen.

Vierailija
65736/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ville!

Eh, no Anu puhuu talossa lapsistaan ja ikävästään koko ajan, Ville ei yhtään.

Mitä hourit? Eilen illalla Ville itki ja rukoili sängyssä perheensä puolesta. 

Vierailija
65737/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi sanoi että kiva kun et lähteny, ois ollu ikävä nukkua yksin, ei mennyt kauaa niin Anu sanoi että hän vois muuttaa Kimmon viereen nukkumaan.

Oli Hemmillä aika mielenkiintoinen ilme, eikä tajunnut

Vierailija
65738/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Anua sanotaan mummoksi, onko Helmeri sitten vaari vai mikä?? Mikä on ikä jolloin nainen muuttuu mummoks, 25?

Vierailija
65739/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Villellä nimenomaan sen takia on enemmän aihetta asioista sanoa, jos itsekkin on ollut Krisumainen. Ja mua ei oikeastaa tuo tieto edes yllätä, Villen ja Krisun ero on lähinnä siinä, että Ville pyrkii toimimaan oikein vaikka onkin luonteeltaan enemmän sellainen Krisumainen päsmäri. Arvostan sitä, että ihminen hillitsee itseään ja ajattelee muitakin, motiivilla ei tässä kohdin ole niin väliä, itseäni ei ateistina haittaa vaikka Villen motiivina onkin kristilliset arvot, se ei tee hyvästä käytöksestä ja hyvistä tarkoitusperistä huonoa.

Sen sijaan Krisu ei edes yritä kuunnella ja ajatella muita ja on sitä mieltä, että muiden pitää sopeutua hänen käytökseensä, ihmeellisesti asukkaat on myös antaneet Krisulle tämän vallan.

Itsesäätelyn taito on mielestäni erittäin arvostettava luonteenpiirre.

Vierailija
65740/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että eilen illalla Kimmo ja Jukka puhelivat että kiehnääminen ärsyttää ( Anu ja helmeri ) . Näkikö joku tämän? Mitä he sanoivat? Onko siis toivoa että Kimmo nimeäsi Anun tällä viikolla?

Ketju on lukittu.