BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu ei jaksa edes ottaa lämpöä ja kirota, vaikuttaa niin lannistuneelta että veikkaan hänen vakavasti pohtivan kotiin lähtöä.
Toivottavasti lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Krisulla on ainakin pussillinen kaljaa, ostikohan vai saivatko noin monta?
Osti muilta.
Noloa noi Kevinin ja tarinan jutut
En ymmärrä, mitä railakkaalle BB-meinigille tapahtui tässä muutamassa vuodessa. Laimeni hippikommuunin raittiuskerhoksi ja raamattupiiriksi..
Olipa köyhää. 5 olutta oluen juojille.
Krisu ekana kehumassa noita esityksiä, muttei se kyllä nauranut juurikaan niille.
Eikä noi kyllä hauskoja ollutkaan. Lähinnä kiusallista puuhastelijateatteri tasoa.
Tarina on vitttt ärsyttävä oo
Vierailija kirjoitti:
Kristian on niin säälittävä. Miten voi viinan himo olla noin kova.
Ihanku minä. Seison viikon vaikka päälläni tai raahaan kivirekeä kunhan sit saa vetää kännit!
Olipa kiva esitys Tarinalla ja Kevinillä. Huh.
Onko Eevis tehnyt ruokaa kertaakaan?
Krisulla taitaa olla alkoholiongelma. Ei muuten ottaisi noin koville olla ilman viinaa, eikä jutut pyörisi noin paljon juomisen ympärillä. Taisi olla vierotusoireissa aiemmin, kun oli niin pahalla päällä.
Joko ulko-ovet aukeni. Eikö siellä ollut mitään?
BB ennen: Bileet, bändejä, viinaa, villiä menoa
Halpis-BB nyt: Lautapeli ja kaks kaljaa
Olisin 5 oluesta ihan sekaisin ja kait tuolla on niitä jotka ei juo niin saa muut ostaa niitä.
Itse joisin 1-2 ja myisin loput.
Kivaa tuolla alien ja naksuja ja melkein kaikki lattialla. Ville meni kai köökin puolelle. Ulos. Ilonpilaaja.
Toivottavasti ulkona olis vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Noloa noi Kevinin ja tarinan jutut
Vähän sellaista alakoulun teatterikerhon meininkiä, sama myötähäpeä katsojilla,
odottaa vaan ettei enää tulisi mitään nolompaa.
Itse joisin 3 ja loput myisin mutta en Kristianille.
Vierailija kirjoitti:
Krisulla taitaa olla alkoholiongelma. Ei muuten ottaisi noin koville olla ilman viinaa, eikä jutut pyörisi noin paljon juomisen ympärillä. Taisi olla vierotusoireissa aiemmin, kun oli niin pahalla päällä.
On sillä ongelma, ei ole kotona mitenkään outoa olla 3pv putkeen kännissä.
Mitä hittoa?! Kuten Jukka sanoi viikko sitten, että kuulostaa lähinnä vittuilulta tuo juomien tipoittain antaminen. Mä olen samaa mieltä! :D Eikä vaan asukkaille vittuilua, vaan myös katsojille.