BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Miralla hyvin bosat esillä.
Suurin osa Eeviksen tekemistä hirmutöistä tapahtuu kirjoittajien mielikuvituksessa. Sitten Eevis varmaan *rasvaisia ajatuksia*.
Ville ei tänään ilmeisesti oikein jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nyt aktiivia. Tarina ja vihannes bussi. Jalka lipesi.
Oi mikä yllätys, Kevin nyrjäytti nilkkansa ja häntä on huomioitu hurjasti sen takia tällä viikolla, Kimmon ja Millan ulkokisan jälkeen puutuneet kädet herättää sympatiaa ja saavat huomiota. Tarinalta lipeää jalaka, hupsis kupsis ja nyt siihen koskee.
Tarina: onks tässä talossa kettän, joka ei ois pahoinpidellyt vartaloaan jollain lailla, me ollaan varmaan tehty joku ennätys!
Tarina: Mira näitsä miten mä lensin, mä haluun kyl nähä sen vielä nauhalta.
Etsiminen on raivostuttavaa. Ei mulla muuta.
ei ton kevinin sönkkauksesta saa mitään selvää, kamala puhetapa silläkin.
Kyllä Tarina lentää bb-talosta huomenna pois ja rivakasti. Kuka tuollaista minä, minä akkaa jaksaa katsella.
Ei maailma pyöri hänen navan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaipäivä ja porukalla aikaa katsoa Bb:tä ja mitä talossa tapahtuu, ei hyvää päivää!
Mihin lauantaina tähän aikaan pitäis olla niin kiire??
Nyt osa käsitti väärin, siis nimenomaan tarkoitin että porukalla on aikaa katsoa bb:tä joten siellä pitäs olla enemmän äksöniä :) sitä tarkoitin, en siis kritisoinut tämän katsomista :)
Mä en ymmärrä miten ton voi käsittää mitenkään muuten kun mitä tarkoitit?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaipäivä ja porukalla aikaa katsoa Bb:tä ja mitä talossa tapahtuu, ei hyvää päivää!
Nyt osa käsitti väärin, siis nimenomaan tarkoitin että porukalla on aikaa katsoa bb:tä joten siellä pitäs olla enemmän äksöniä :) sitä tarkoitin, en siis kritisoinut tämän katsomista :)
Haha, okei, kiitti, meikä just luuli et mihis kaikki muut kiiruhtaa ja mä vana katon BB haha!
eevis esittää etsivänsä, kokoajan pörrää sänkynsä liepeillä. kovin tekisi makuulle mieli.
Ne kasvit jotka istutti niin siellä yksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Eeva-Leena lentää pihalle talosta, ei ole epäilystäkään että Jukka menee panemaan Millaa. Kyllä on säälittävää touhua. Eevis on epähygieeninen, tunnekylmä seksiaddikti ja Jukka munallaan ajatteleva taliaivo.
Milla ei lähde heiluttamaan peittoa talossa, varsinkaan Jukan kanssa. Millallahan on joku odottamassa irl, joten senkään puolesta ei ala säätää. Flirttailla voi, mutta ilman sen syvällisempää merkitystä. Milla on fiksu nuori nainen. Sehän ei mene niin, että kun sulla itselläsi on löyhä moraali, että muillakin olisi.
Löyhästä moraalista... Satuitko eilen kuulemaan, kun Milla kertoi laivaristeilystään? Oli tuhannen humalassa mennyt yöllä jonkun vieraan hyttiin. Aamulla, vieläkin hirveessä tuiskeessa, lähtenyt käytävään alasti. Ei tiennyt edes oman hyttinsä numeroa ja vaatteet ja käsilaukku tuossa vieraassa hytissä. Käytävällä joku vieras nainen oli ottanut siivouskärrystä lakanan, jonka kietonut Millan ympäri ja mennyt hänen kanssaan infoon selvittämään hytin numeroa. Satunnainen tuttavuuskin oli toimittanut neidin tavarat infoon. Sen pituinen se!
Ja sä uskot kaiken sokeesti, mitä kuulet?
Vierailija kirjoitti:
eevis esittää etsivänsä, kokoajan pörrää sänkynsä liepeillä. kovin tekisi makuulle mieli.
Sulla tekee mieli. Gutaa se tekee😉😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin kyllä, koska surkea tuotanto v***taa. Odotin innolla viikonloppua että jotain talossa tapahtuu kun itselläkin aikaa katsoa, mutta ei, ei taaskaan mitään :/
mää katoin ainaki noi puzziwakanat
Kimmo ja Kevin käytävässä irrottelevat peilejä. Eevis mukana etsimässä siellä. Kunhan nyt vaan ei sattuisi mitään.... BB kuulutti ettei irtaimistoa saa siirtää. Pohtivat tuliko peilien siirtelystä, mutta sitten miettivät että Milla oli saanut yhden ottaa aiemmin meikkauspeiliksi.
Mira huusi ”kuka siirsi irtaimistoa”.
Mira sanoo että tulee ihan olkoot - fiilis. Olisi enemmän motivaatiota, jos tietäisi mikä se palkinto on. Jos se on joku Pätkis-patukka niin voisi mennä päiväunille saman tien.
Joku huusi kovaan ääneen ”sekoon!”
Jukan peitto katsomatta, tutkivat sitä. Eevis oli tutkinut Jukan Mikkikopan. Jukka miettii mistä on saanut peiton koska hänellä ei ole peittoa. Selvisi että se on Kimmon.
Jukka ehdottaa että jokainen käy oman sänkynsä ja lakanat läpi. Yhtäkkiä Jukka hipelöi takaapäin Eevistä, tissejä ja pyllyä, suutelee. Sanoo että pakko tsekata ettei eeviksessä ole palasta....
Jatkavat etsintöjä. Helmeri ”pieni epätoivo alkaa olla päällä” johon Milla samaa mieltä.
Eivät jaksa enää etsiä. Suurin osa istuu sohvilla.