Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26061/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks eeviksellä nyt joku mielenosoitus menossa kun makaa vaan naama nutturalla tuolla sängyssä

Vierailija
26062/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Eeviksellä on pari persoonaa ainakin puhuu ihan mitä sattuu..

Tai sitten vaan valehtelee niin paljon ettei pysy itse enää mukana!!

Pelkkää paskapuhetta taas. Ihan johdonmukainen on ollut koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26063/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin yöllä käymään vessassa kolmen aikaan, ajattelin vilkasta BB. Siellä lahna lasittunein silmin vollotti jukalle, miten muut ei talossa ymmärrä kuten hän ymmärtää, että millanen vaikutus hänellä on yhteisöön tms paskaa.. Hän on nähnyt sellaisia asioita heti ensimmäisellä viikolla, minkä muut nähneet vasta nyt jne.

Jukka yritti selittää sille, että ei toi yhteisö tarvitse sen paremmin eevistä, kuin tarinaa tai villeäkään, että pärjää hyvin ilmankin, että ei eevis voi ottaa asiaa niin henkilökohtaisesti.

Mutta tämä vaan mussuttaa ettei hän nyt vain osaa selittää niin että Jukka ymmärtäisi, suomenkielessä ei riitä sanoja.. ja ei hän välitä että on pudotuksessa jne jnE (muuten vain lasittunein katsein selittää mielisairaita ylimielisiä juttujaan, juu ei yhtään ole loukkaantunut).

Kelatkaapa te joilla on 24/7 vähän jälkeen kolme yöllä. Siinä taas eevistä aidoimmillaan.

Täyshullu.

n47[/quote

Mitä yöllä tapahtui??

Vierailija
26064/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tietääkö kukaan, miksi Milla itki yöllä/aamulla?

Yhtään en epätoivoisesti yritä tässä puheenaihetta muuttaa...

Samaa kyselin aiemmin..kukaan ei varmaan tiedä syytä kun kamerakaan ei siellä?

Kamera kuvasi eilen WC tilaa

ylhäältä päin en tiedä oliko vahinko?

Vierailija
26065/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän haluaakin tulla raiskatuksi puheista päätellen.

Eikä halua. Miksi valehtelet ja ilkeilet ventovieraalle ihmiselle??

Äsken juuri puhuivat ja kertoi väkivallan pelostaan. Ei taida moni täällä seurata liveä.

Vierailija
26066/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva-Leenahan kertonut muutaman kerrankin hakevansa tuntematonta seksiseuraa joskus baareista. Ei mene oikein yksiin noiden pelkojen kanssa. Mahdollisesti oli katsojille tarkoitettu puhe.

Nyt mulla jum*la*ta leikkaa kiinni teidän pentujen kanssa. Menkää nyt vaikka demiin tms lässyttämään näitä juttujanne.

Jos aikuinen ihminen löytää baarista ihmisen, ketä haluaa panna, niin sulkeeko em käytös pois raiskauksen mahdollisuuden? Eli kun minä olen pari kertaa elämässäni lähtenyt vieraan matkaan baarista, niin nyt minun ei ikinä enää pidä pelätä, jos koku äijä seuraa minua yöllä? Voi taivas!

Oletteko te oikeasti näin yksinkertaisia, vai näyttelettekö?

Vierailija
26067/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu:

Kun sä olet niin tollanen suorapuheinen ja analyyttinen ja fiksu, sillee että sun puheesta kuulee kuka vaan että sä oot fiksu, niin mä luulen että sulle ei tuu mitään sellaista lynkkaamiskulttuuria tai silleen, (Eevis: Toivottavasti ei), no ei varmasti. Varmaan joku voi vittu naureskella tai supatella fittu jossain vieraassa pöydässä että jaaha, tuollaa toi lörttö menee, mut silleen et sä on kyllä niin fiksu tyyppi että en mä voi uskoa että sen voi jättää jotenkin niinku huomaamatta kukaan. --- En mä usko että sulla olis fittu syytä pelätä yhtään missään tai fittu kyl mä oon pettynyt Suomeen jos *epäselvää*.

Vierailija
26068/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää ei muutu sillä Jukka siirtyy Millaan. Oksettaa jo valmiiksi.

Millan kannattaisi miettiä että kannattaako.

Vierailija
26069/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?

Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????

Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.

Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.

Tuula on sanonut, että häntä ärsyttää, kun Eevis vain makoilee eikä osallistu yhteisiin hommiin.

Sinustako hänkään ei tiedä mitään talon tapahtumista, vaikka asuu siellä? :) Joo, Eevis on nyt parin päivän aikana kai syystä tai toisesta vähän aktivoitunut, mutta ylivoimaisesti suurimman osan ajasta on kyllä vain maannut ja laiskotellut.

Tuulahan onkin taon totuus ja rehellisyys, kuitenkin vain yhden ihmisen mielipide,

Eihän toi Tupukan muuta tee kuin aamupuuron. Laiskempi itse ollut kuin Eevis, eilenkinmakasi Tupu koko päivän sohvilla.

No niin sinunkin mielipiteesi on vain yhden ihmisen mielipide, mutta yrität julistaa sitä jonain totuutena (jos siis kirjoitit tuon viestin, johon vastasin). Eevistä laiskana pitävät eivät muka oikeasti edes seuraa BB:tä, vain sinä tiedät miten asiat ovat. Kyllä mä nyt enemmän luottaisin Tuulan näkemykseen Eeviksen laiskuudesta kuin jonkun yksittäisen Eevisfanin.

Ite oon muuten nähnyt Tuulan kokkailevan ja siivoilevan keittiötä monena päivänä ihan ekasta viikosta lähtien.

Vierailija
26070/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän haluaakin tulla raiskatuksi puheista päätellen.

Eikä halua. Miksi valehtelet ja ilkeilet ventovieraalle ihmiselle??

Äsken juuri puhuivat ja kertoi väkivallan pelostaan. Ei taida moni täällä seurata liveä.

Ainakin kiihottaa raiskaajan silmät ja jo pentuna leikkinyt raiskausleikkejä barbeilla.

Vierailija
26071/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva-Leenahan kertonut muutaman kerrankin hakevansa tuntematonta seksiseuraa joskus baareista. Ei mene oikein yksiin noiden pelkojen kanssa. Mahdollisesti oli katsojille tarkoitettu puhe.

Nyt mulla jum*la*ta leikkaa kiinni teidän pentujen kanssa. Menkää nyt vaikka demiin tms lässyttämään näitä juttujanne.

Jos aikuinen ihminen löytää baarista ihmisen, ketä haluaa panna, niin sulkeeko em käytös pois raiskauksen mahdollisuuden? Eli kun minä olen pari kertaa elämässäni lähtenyt vieraan matkaan baarista, niin nyt minun ei ikinä enää pidä pelätä, jos koku äijä seuraa minua yöllä? Voi taivas!

Oletteko te oikeasti näin yksinkertaisia, vai näyttelettekö?

Vai pentuja sä tässä et kuule ymmärrä tuota kirjoittajan pointtia mee kouluun tai lueppa vaikka ihan ajatuksella jos kykenet!!!!

Vierailija
26072/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, Eevis valitti yön monologissa että liian vähäinen yöuni on vienyt energioita ja vaikuttanut , ihan itse on valinnut nukkumaanmenoaikansa! Eikä viimeyökään tehnyt poikkeusta, onnea vaanbtälle päivälle.

Eihän se nukkumaanmenoaika mitään määritä vaan se milloin saa unen päästä kiinni.

Ei jokainen nukahda vaan kun menee sänkyyn. Itsellä sama homma.

Meinaatko että Eeviksellä on ollut yritystäkään saada riittävä määrä unta kun tietävät kuitenkin mihin aikaan herätys suunnilleen on? Aina on paneminen tai joku kiukuttelu mennyt unentarpeen edelle.

Pointti oli se, että se uni ei tule yrittämällä. Olen tuhansia tunteja maannut sängyssä odottamassa unta ja tiedän ihan varmasti että mikään ei auta, ei liikunta ei ruoka, juoma, ei edes melatoniini, kun se rytmi on mikä on. Ainoa mikä hieman auttaa on se ettei tarvitse tuntea ahdistusta siitä ettei nukahda,

Olet siis analysoinut että Eeviksellä on samanlainen ongelma kuin sinulla 😂 ? Mistä? Se käsiraudoissa nukkumisen aiheuttaman ahdistuksen ymmärrän, mutta ennen panemistouhujahan se nukkui tuolla ihan hyvin muiden kanssa. Itseaiheutettua hänen uniongelmansa ovat.

No nythän paljastuu, että te ette edes seuraa talon tapahtumia tai varsinkaan keskusteluja. eeva-Leenahan on puhut useasti nukahtamisongelmistaan ja erilaisesta vuorokausirytmistään. Jopa kertoi, mistä johtuu. Eeva-Leena on lisäksi koko ajan sanonut nukkuvansa paremmin olohuoneessa avarammasaa tilassa. Missä vaiheessa on nukkunut muiden kanssa makuuhuoneessa?? Nukkui jopa yksin olkkarissa ilman Jukkaa ja todella levollisen näköisenä nukkuikin. On kertonut sänkyjen koon vaikutuksesta, ihmiste läheisyyden vaikutuksesta, ilmanlaadun vaikutuksesta.

Kannattaisiko joskus, edes joskus katsoa itse liveä eikä vaan toistella papukaijana muiden uskomuksia??

Yhhyyy, voi Eevis ressukkaa, ei saa nukuttua, haluaa olla omassa rauhassa (miinus paneminen), jopa se häiritsee että Tarina ja Kevin aina hakeutuu hänen seuraan silloinkin kun haluaisi olla ihan yksin...

Vaikutat kyllä empaattiselta ja hyvältä ihmiseltä, ilmeisen yksinäiseltä kun ehdit koko päivän purkaa pahaa oloasi kommentteihin. Toivottavasti tulee parempi mieli, mukavaa päivän jatkoa.

Vierailija
26073/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katos katos, sieltä alkaa haisuli,  avautumaan.  ollut esitanssijansa, shottityttönä. lisää vaan, haisuli.....

haisuli kyllä useat ihmiset jo tietävät,  mikä sinä olet tai ollut,  nyt viimeistään ihmisten silmät aukeavat tämän bb, myötä.

hyvä, että haisuli äänestyksessä. oli mukava katsoa haisulin ja toisen tollon ilmeitä, kun ilmoitus tuli.

hyvä haisuli, jatka samaan malliin, niin olet kohta ...............

Vierailija
26074/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukemalla selviää ettei kovinkaan moni edes seuraa BB:tä,

ei tiedä mistä ja mitä on keskusteltu. Irralliset lauseet tai yhden talon asukkaan mielipide 

ei ole kovin kova totuuspohja.

Vierailija
26075/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jukka aivoton ameeba kyselee jo nyt varmuuden vuoksi lupaa nu ssia millaa :D jätkä kerjää verta nenästään

Vierailija
26076/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän bubissa tuokin ollut shottityttönä😁

Pubissa

Vierailija
26077/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haisuli makaa lasittunein katsein sängyssä.

Tekee varmaan hyvää vollottaa yöt ja nussia päälle, unenpuute mielenterveysongelmien kera, mikä ihana resepti. 

Olisipa taas muut kuulleet miten ylimielisesti itsestään vaahtosi yöllä, muut eivät vain tajua miten tämä nero vaikuttaisi yhteisöön.

Hän näkee "kumulatiiviset vaikutukset".. LOL.

Vierailija
26078/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katos katos, sieltä alkaa haisuli,  avautumaan.  ollut esitanssijansa, shottityttönä. lisää vaan, haisuli.....

haisuli kyllä useat ihmiset jo tietävät,  mikä sinä olet tai ollut,  nyt viimeistään ihmisten silmät aukeavat tämän bb, myötä.

hyvä, että haisuli äänestyksessä. oli mukava katsoa haisulin ja toisen tollon ilmeitä, kun ilmoitus tuli.

Aamulääkkeet!!!

Vierailija
26079/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se poskiparta, jonka pitäisi nähdä ihmisten motiivit, puhui noiden kahden ihastumisesta ja siitä kun aivot menee siihen tilaan? Eipä sekään tajunnut, että kyseessä on vain panojuttu.

Vierailija
26080/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄÄKKEET!

Ketju on lukittu.