BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Yhdet on panemassa..
Keviniä ei jaksa enää kuunnella..
Vierailija kirjoitti:
Jukalla housut kintoissa, vessan seinää vasten pannaan ja persvako vilkkuu...
Mitä arvoa ajattelit tällä paskapuheella olevan tälle ketjulle? Saisit hävetä mutta tollaset lyhimmän tikun vetäneet ei pysty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tupu lastentarhanopettaja? Oon ymmärtänyt, et olis päiväkodissa töissä. Oon miettinyt, että mikä on ollut se ”jokin”, että hänet on taloon valittu. Onkohan vaan haluttu 50+ naishenkilö ja Mama Tupu on ollut ainoa hakija? Aivan mitäänsanomaton asukas ja sais jo lähteä talosta.
Ei oo opettaja.
Ei seksi oo kamalaa. Useinmiten hyvää tekee.
Alkaa välillä rasittaa nuo Kevinin kulttuurien omimisininät. Itse taitaa olla monen kulttuurin sekasikiö, niin ihmekö tuo, että on sekaisin.
Aika lailla nyt vedetään kirjaimellisesti vessasta alas ne puheet ettei seksiä "näytetä" tällä kaudella. Ei sitä nytkään näytetä mutta repeilevät nyt täysillä vessassa.
Jukka tulisitko päiväkirjahuoneeseen!!!!Heti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan että Eevistä vihataan sen takia kun hän on nainen joka harrastaa seksiä? Häntä vihataan hänen sairaiden puheiden ja idioottimaisten tekojen takia.
Ei. Häntä vihataan koska ei tee talossa muuta kun makaa sohvalla. Ja ainoa aktiviteetti on seksi.
Mitäs Jukka tekee muuta kuin makaa sohvalla ja harrastaa seksiä?
Kyllä Jukka on aktiivisempi keskusteluissa ja muissa toimissa kuin Eevis. Hän osaa myös huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan eikä ole kertonut kaikenlaista sairasta p*skaa julkisesti.
Mun mielestä on sairasta paskaa panna montaa muijaa samana päivänä tai baarin vessassa toista kun toinen odottaa pöydässä, yhtä paskaa on jättää raskaana oleva yksin tai käydä panee jotai muijaa maksusta. Yhtään kertaa ei ole Jukka tehnyt ruokaa, tiskannut tai siivonnut viikkotehtävän ulkopuolella. Eikä ole keskustellut kaikkien talossa olevien kanssa, omien sanojensa mukaan. Melkoista aktiivisuutta ja herrasmiesmäisyyttä.
Niin siis, jotta totuus ei unohtuisi, niin toi Jukkahan on siis täysi mulkvisti. Kuspiä, nilkki, limanuljaska, äärettömän vastenmielinen otus. Kokovartalomulkku. Ihminen, joka haluaa tuota äklötystä käyttää edes dildonaan, täytyy joko itse olla samanlainen mulkku tai sitten pahasti seksiaddikti. Mulla tekis pahaa jo pelkästään olla samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ja vessaan hässiin
Muistakaa nyt ihmeessä tuijottaa sitä sen koko aktin ajan ja sitten tule valittamaan tänne, miten ällöä se oli.
Harmi vaan ettei sieltä näy kuin peltiset ovet.
Joutuu ihan keksimään kaiken. Vai fantasioimaan?
Pillunaamat pikkuohutpilit ulos kiitos
Tietääkö muut että ne pani tuolla, muuta ku helmeri?
Toi helmeri on niin nynny, ettei ehkä kerro edes muille.
Kaikkien kyllä pitäs tosta tietää.
Keitä noi luulee olevansa, JUURI TOSTA SANOTTIIN.
Eevis ja Jukka on keittiössä, ei vessassa.
Mun mielestä nämä teidän anaaliseksi ja vessapano jutut kuuluisivat tonne Seksi osastolle. Lapset voi lukea tätä palstaa.
Ei saatana viitti pestä hyi helvetti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin srkunnin ajan näkyi.
Ei näkynyt yhtään mitään.
2 x näkyi . Voin kelata. Eicsaanut kuvaa oliko takaapäin
Eevis on keittiössä tiskaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg!!! Onko aiemmin näytetty 247 noiden kahden vessapanoja
Eikä näy nytkään, ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täältä lukee.
No kylläpä vaan näkyi!!!
https://twitter.com/bbparhaatpalat/status/1174729271098728448?s=09
Vierailija kirjoitti:
Eevis ja Jukka on keittiössä, ei vessassa.
Kolme minuuttia sitten oli just tulossa panemasta ja totesi Helmerille hyvä kun olit sinä kun ymmärrät paremmin!
Pesivät kädet vessassa. Jukalla ei kauaa kestä. Ei siinä orkkuihin asti pääse.
Kamera kai aika ylhäällä.