Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
20641/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota Tarinan narinaa...ei voi olla olemassa enää raskaampaa ihmistä. Minä minä minä ja taas minä. Nyyh ja nyyh. Miten ei ihminen voi päästä yksinkertaisen asian yli, joka alkoi kaiken lisäksi ihan itse tehdyllä vääristelyllä ja laittoi sanoja toisen suuhun, mitä ei toinen edes sanonut.

Vaati anteeksipyyntöä, sai sen ja sanoi, että asia ok ja sen jälkeen vatvotaan ja ruikutetaan, kuinka häntä on loukattu. Raskasta kuunneltavaa. Ihme ettei koko muu porukka ole halunnut rynnätä ulos talosta😂. Minua olisi ainakin nyt viety viimeistään ja lujaa.

Vierailija
20642/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä makoilua ja lusmuilua. Voisko tuolla olla ne kunnon bileet nyt vihdoin? Ja muutenkin jotain uutta ja jännää.. useampi asukas kerralla ulos ja uusia tilalle. BB-vaihto jos mahdollista, useampia erilaisia tehtäviä, n*ssijoille joku erotus etteivät voi kokoajan kiehnätä toisissaan, kukaan jaksa katsoa.

Muutenkin jotain ohjelmaa enemmän. Eikös joskus jonkun koirakin tullut käymään talossa, oisko ollu Kätlinin?

Ei, kun sen Barbietytön. Olikohan Johanna nimeltään.

Kätlinin koira ainakin käynyt talossa. Oliko sitten jonkun muunkin vai? :D

Johannan chihut kävi joo talossa myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20643/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Millalla ollut koko ajan huono itsetunto vai onko esim idea tyhmyydestä istutettu sen päähän talossa?

Vierailija
20644/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa tonne taloon parin tunnin ajaks joku koira tai koiranpentu 😍

Haluaisin seurata ihmisten reaktioita ja varsinkin Krisun. Jos krisu olisi tosi innoissaan ja hellisi koiraa, hän voisi saada pisteet takaisin.

Vierailija
20645/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Krisun ja Millan välillä on jotain. Jatkuvaa hyväntahtoista naljailua puolin ja toisin. Ja Milla nimenomaan hakeutuu Krisun seuraan.

Vierailija
20646/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni Anun pojat niin PIKKUISIA kuin vuosimallia 2012 ja 2015. Nekö isoja?

Kasvatusvastuu ohi vuonna 2033.

Ei jumankauta...

Mitä jos Anu jää auton alle ja kuolee isä ne silloin joutuu hoitaa pikkasen kauemmin kuin pari korkeintaan kolme kuukautta🙉

Vierailija
20647/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ei osaa edes keskustella. Ulos. Pienten lasten luo. Äiti ihminen käyttää nuuskaa.

Miksei äiti-ihminen saisi käyttää nuuskaa? Isä saa eikö niin? 😂😂😂

Ja miksi ihmeessä Anun yhteydessä täytyy kokoajan hokea tota äitiä. Hän ei ole pelkästään äiti vaan hän on nainen. Miksi nainen muuttuu lasten myötä pelkäksi äidiksi eikä ole enää mitään muuta arvoa?

Kato ku lapsi ei saa valita. Kysyikö hän lapsilta saako mennä? Luuletko, että ekaluokkalaisella ja vielä pienemmällä on kiva olla erossa äidistä viikkoja? Totta kai on myös nainen, mutta onko itsekäs nainen tai epäitsekäs? Ja joo, olen sitä mieltä, että isä ja äiti ei ole sama - he ovat ERI LAILLA tärkeitä. Äidin läsnäolo on pienille lapsille tärkeä. Mut pointless selittää niille, jotka luulevat, että nainen on äijä. Onneksi mun maailmassa on miehet miehiä ja naiset naisia. Nuuska naisen poskessa. ÖÄKK- 

Vierailija
20648/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Helmeri paljasti omistavansa ökylukaalin Helsingissä - muut tyrmistyivät: ”tommonen kämppähän maksaa jonkun miljoonan” - tältä kodissa näyttää: https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/558900c3-1af9-4f24-a7a0-546ab92…

Iltalehti.

Vierailija
20649/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa toi Mira tekee tolle tuolille?

Vierailija
20650/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ei osaa edes keskustella. Ulos. Pienten lasten luo. Äiti ihminen käyttää nuuskaa.

Miksei äiti-ihminen saisi käyttää nuuskaa? Isä saa eikö niin? 😂😂😂

Ja miksi ihmeessä Anun yhteydessä täytyy kokoajan hokea tota äitiä. Hän ei ole pelkästään äiti vaan hän on nainen. Miksi nainen muuttuu lasten myötä pelkäksi äidiksi eikä ole enää mitään muuta arvoa?

Kato ku lapsi ei saa valita. Kysyikö hän lapsilta saako mennä? Luuletko, että ekaluokkalaisella ja vielä pienemmällä on kiva olla erossa äidistä viikkoja? Totta kai on myös nainen, mutta onko itsekäs nainen tai epäitsekäs? Ja joo, olen sitä mieltä, että isä ja äiti ei ole sama - he ovat ERI LAILLA tärkeitä. Äidin läsnäolo on pienille lapsille tärkeä. Mut pointless selittää niille, jotka luulevat, että nainen on äijä. Onneksi mun maailmassa on miehet miehiä ja naiset naisia. Nuuska naisen poskessa. ÖÄKK- 

Sun maailma saa olla mitä on, mutta se ei tarkoita sitä, että se olisi oikea maailma ;)

Vierailija
20651/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on ihan hirveä ja Kristian myös ihan hirveä, mutta noi aiheuttaa sentään säpinää taloon. Ei noita saa tiputtaa vielä.

Vierailija
20652/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis totesi että jos Hewmeri onkin vawehdewwut kaikiwwe ja onkin awaikäinen, niin päässyt kuwauttamaan kaikki viinit yksin kurkusta awas

Vierailija
20653/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Krisun ja Millan välillä on jotain. Jatkuvaa hyväntahtoista naljailua puolin ja toisin. Ja Milla nimenomaan hakeutuu Krisun seuraan.

Eli sydänsuruja luvassa? Helmeri iskenyt silmänsä Millaan, Milla Krisuun ja Krisulla on tyttöystävä odottamasa.

Vierailija
20654/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö psykologiksi opiskelevien pidä käydä itse jossain vaiheessa psykoterapia läpi? Ehkä tarina oppii siellä jotain itsestään ja tajuaa vaihtaa alaa

No ei pidä. Psykoterapeuttien pitää käydä terapiassa, psykologien ei. Täällä tuntuu monella olevan se käsitys, että kaikki psykologit tekevät terapiatyötä, vaikka niin ei todellakaan ole. Psykologeja työskentelee todella erilaisissa tehtävissä.

- Psykan opiskelija

Vierailija
20655/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin karulta tuntuu kuitenkin. Ensin Krisu sanoo Millalle että perse. Sitten Mira jatkaa jotenkin niin että mitkä ovat Millan kaksi puolta tms, en muista enää. Oikea kankku ja vasen kankku, ja vaikka Milla nauraa kiltisti muiden mukana niin kyllä siitä jotenkin jää bsg maku suuhun.

Vierailija
20656/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jukka ja Eevis saa erivapauden nukkua olkkarissa? Viime yönäkin ajoivat sikarikerhon pois kesken hyvien keskustelujen päästääkseen nukkumaan.

Vierailija
20657/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt Krisu puhuu asiaa kuukupeista, reps. semmonen verinen tulppa siellä lillumassa (kattilassa).. eipä yllätä että milla käyttää semmosia, kun niin hyvin tiesi mitä niille tehdään.

yöööök. eeviskin selvästi kuukuppilainen. ja tarina. ja kevin loukkaantuu kun hänellä ei oo menkkoja.

LOLLLL, tuol makkarissa alkaa olla aikamoista.

Vierailija
20658/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetikun krisua täällä sorretaan tulee alapeukkus mutta jos kyseessä on joku muu niin kommentti saa yläpeukkua. Mielestäni krisu ei ole enään ollenkaan niin hauska kun oli taloon tullessaan. Aivan muuttunut todella agressiiviseksi v itun viljeliäksi

Vierailija
20659/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarina taas itkuinen

Vierailija
20660/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Helmeri on vaan tylsä. Ihan sama mitä se tuolla tempuilee. Tämä taitaa olla jokin persoonallisuusjuttu, ettei iske minuun. Tai sitten se johtuu siitä, että se innostuu kaikesta mitättömästä, ja on välinpitämätön kaikkia mielenkiintoisia keskusteluja kohtaan.

Ketju on lukittu.