Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
20661/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikoksi taloon kiellettyjen sanojen viikko, esim. "niinku" pannaan ja katsotaan saavatko enää sanaa suustaan.

Vierailija
20662/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo saatiin pihalle talosta niin tuotanto uskaltaa näyttää että hänhän puhuu. Mä oikeasti luulin ettei se tehnyt talossa muuta kun semipaniikissa nuoleksi huuliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20663/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ei osaa edes keskustella. Ulos. Pienten lasten luo. Äiti ihminen käyttää nuuskaa.

Miksei äiti-ihminen saisi käyttää nuuskaa? Isä saa eikö niin? 😂😂😂

Ja miksi ihmeessä Anun yhteydessä täytyy kokoajan hokea tota äitiä. Hän ei ole pelkästään äiti vaan hän on nainen. Miksi nainen muuttuu lasten myötä pelkäksi äidiksi eikä ole enää mitään muuta arvoa?

Kato ku lapsi ei saa valita. Kysyikö hän lapsilta saako mennä? Luuletko, että ekaluokkalaisella ja vielä pienemmällä on kiva olla erossa äidistä viikkoja? Totta kai on myös nainen, mutta onko itsekäs nainen tai epäitsekäs? Ja joo, olen sitä mieltä, että isä ja äiti ei ole sama - he ovat ERI LAILLA tärkeitä. Äidin läsnäolo on pienille lapsille tärkeä. Mut pointless selittää niille, jotka luulevat, että nainen on äijä. Onneksi mun maailmassa on miehet miehiä ja naiset naisia. Nuuska naisen poskessa. ÖÄKK- 

Sun maailma saa olla mitä on, mutta se ei tarkoita sitä, että se olisi oikea maailma ;)

Ja se on oikea maailma, jossa on tärkeämpi mennä BB taloon, kuin se, että tuetaan ekaluokkalaista ensimmäisen kouluvuoden aikana ja vielä pienempää siinä iässä, missä äidin läsnäolo on erittäin tärkeä, että ei tulisi traumoja hylkäämisestä. Joo, mä pysyn ihan mielellään omassa maailmassa. Hyvä äiti on hyvällä tavalla itsekäs. Tämä nyt tässä ei ole hyvällä tavalla itsekäs olemista. Ei suinkaan. 

Vierailija
20664/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarina haluaa taas huomiota, kun muut naureskelee keskenää

Vierailija
20665/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kristian ei loukkaannu mistään! Varsinkaan alkoholin tai nuuskan puutteesta tai siitä ku muut loukkaantuu ;)

Vierailija
20666/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa jolle tulee Millasta mieleen paviaani.

Sellanen torahampainen punapersepaviaani joka nauraa suu metrisenä.

Vierailija
20667/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottakaa joku että bb olisi 60 luvulla. Kaikki keskustelun aiheet olisi sen aikaisia. Ei olisi puhetta vähemmistöistä, ei persuista eikä muustakaan nykyajan paskkasta. Mitä ihmisille on tapahtunut? Kaikki median aivopesemiä.

Vierailija
20668/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa. Lääkitys auttaa.

Vierailija
20669/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kuuluu taas eeviksen tekohihitys, mölyapinoiden seasta.

Vierailija
20670/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ei osaa edes keskustella. Ulos. Pienten lasten luo. Äiti ihminen käyttää nuuskaa.

Ja miksi ihmeessä Anun yhteydessä täytyy kokoajan hokea tota äitiä. Hän ei ole pelkästään äiti vaan hän on nainen. Miksi nainen muuttuu lasten myötä pelkäksi äidiksi eikä ole enää mitään muuta arvoa?

Kato ku lapsi ei saa valita. Kysyikö hän lapsilta saako mennä? Luuletko, että ekaluokkalaisella ja vielä pienemmällä on kiva olla erossa äidistä viikkoja? Totta kai on myös nainen, mutta onko itsekäs nainen tai epäitsekäs? Ja joo, olen sitä mieltä, että isä ja äiti ei ole sama - he ovat ERI LAILLA tärkeitä. Äidin läsnäolo on pienille lapsille tärkeä. Mut pointless selittää niille, jotka luulevat, että nainen on äijä. Onneksi mun maailmassa on miehet miehiä ja naiset naisia. Nuuska naisen poskessa. ÖÄKK- 

Nuuskankäyttö on jokaisen oma asi,a mutta se että pienten lasten äiti on tuolla kuukausia jopa makoilemassa, leikkimässä sun muuta kepeää viihdettä,  on kipeetä touhua.

Ehkä jos perheellä olisi suuri tarve rahalle, mutta nainen ei vaikuta edes tosissaan peliä pelaavan.

Ainut asukas joka aiheuttaa kuvotuksen ja surun tunteita.

Vierailija
20671/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo, ei auta. Toi suu ja ääni, kuin avaraa luontoa katsois.

Vierailija
20672/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottakaa joku että bb olisi 60 luvulla. Kaikki keskustelun aiheet olisi sen aikaisia. Ei olisi puhetta vähemmistöistä, ei persuista eikä muustakaan nykyajan paskkasta. Mitä ihmisille on tapahtunut? Kaikki median aivopesemiä.

Aviottomia lapsia voitais sanoa 3päriksi vaikka. Onkohan moni noista 3pärä?

Vierailija
20673/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei airailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuuskankäyttö on jokaisen oma asi,a mutta se että pienten lasten äiti on tuolla kuukausia jopa makoilemassa, leikkimässä sun muuta kepeää viihdettä,  on kipeetä touhua.

Ehkä jos perheellä olisi suuri tarve rahalle, mutta nainen ei vaikuta edes tosissaan peliä pelaavan.

Ainut asukas joka aiheuttaa kuvotuksen ja surun tunteita.

Totta. 

Vierailija
20674/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa toi Mira könyää alushousut jalassa ton tuolin päällä? Hirveen näköstä. Sitä mietin, että tuleeko tosiaan 2 viikossa noin sinuiksi täysin vieraiden ihmisten kanssa että pystyy luontevasti käppäilemään pikkarit jalassa keskelle olohuonetta missä muut on täysissä pukeissa? Vai onko tossa nyt Miralla meneillään tollanen show jossa esittää vähän rempseämpää tätiä kuin onkaan? Itse en tollasta tuolien päällä pylleröintiä harrasta edes kotioloissa, mutta kaikkein vähiten näkisin sitä tekeväni "vieraiden" ihmisten keskellä, alushousut jalassa ja kameroiden kuvaamana.

Vierailija
20675/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Krisun ja Millan välillä on jotain. Jatkuvaa hyväntahtoista naljailua puolin ja toisin. Ja Milla nimenomaan hakeutuu Krisun seuraan.

Kyllä se niin karulta tuntuu kuitenkin. Ensin Krisu sanoo Millalle että perse. Sitten Mira jatkaa jotenkin niin että mitkä ovat Millan kaksi puolta tms, en muista enää. Oikea kankku ja vasen kankku, ja vaikka Milla nauraa kiltisti muiden mukana niin kyllä siitä jotenkin jää bsg maku suuhun.

BSG? Battlestar Galactica?

Vierailija
20676/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kuin Krisu selvinneet varsin hyvin 1. nikotiinittomasta päivästä. Saavatko korvaustuotteita päiväkirjahuoneesta?

Vierailija
20677/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tarina puhuu, mistäs muustakaan kuin itsestään. 

Vierailija
20678/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo, ei auta. Toi suu ja ääni, kuin avaraa luontoa katsois.

Oottele rauhassa että valkotakkiset hakee pois. Jos ei ne niin raivaussiivous viimeistään.

Vierailija
20679/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri kahden tuhdin välissä 😂

Vierailija
20680/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu jäi isojen pyllyjen puristuksiin, apua, meinasin kuolla nauruun... :DDDD

Ketju on lukittu.