BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli juuri äsken elementissään vaan bb keskeytti
Mitä se teki?
Suunnitteli hyppyä poreammeen yli. Oli sydäntä lämmittävää katsella, kun näki, kuinka nautti hetkestä ja oli selvästi asia, mitä tykkää tehdä. Sitten tuli pattereiden vaihto.
Sydäntä lämmittää myös asuntojen hinnat siellä, missä Hemmi asuu omistuskämpässään.
Ihana poika ja suloinen ja kulta!
Kateus on kyllä hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”
Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.
Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.
Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.
Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.Jos sun mielestä hyvää itsehillintää on huutaa toisille kuin raivohullu ja käskeä heitä häipymään paikalta, koska he keskustelevat aiheesta, jota sua ei huvita kuunnella, säälin jokaista joka joutuu olemaan kanssasi tekemisissä.
"Huusi todella aggressiivisesti" ja ""huutaa -- kuin raivohullu" on aika kaukana siitä mitä itse 24/7 näin. Mutta kuten todettua Tarinan mielestä Krisu ja Jukka käyttäytyvä häntä kohtaan aggressiivisesti joten joidenkin mielestä ilmeisesti hyvin pienikin poikkipuoleinen sana koetaan aggressiivisuuteena. Kevin korotti myös ääntään mutta ilmeisesti feminiininen ihminen ei voi olla raivohullu?
Tollasia hörhöjä pitäisi oikeesti pamauttaa halolla päähän, tietäisivät mitä on oikea agressiivisuus.
Kaikesta loukkaannutaan ja kaikki on vihaa tai agressiota, miten helvetissä tommoset on hengissä.. luulis että tollanen käytös johtaisi aikamoisiin konflikteihin IRLissä.. Mutta tommosethan viihtyykin aina omissa pumpuleissaan omassa kuplassa lässyttämässä kaltaistensa kanssa, ei ihme etti nyrkki heilu. Kumbaijaa vain stana.Krisukin ragee ulkona, Mira saa nauraa. Itellä sama fiilis tarinasta, kevinistä, eeviksestä. XDD
Kiva että toivot toisille väkivaltaa. Valitettavasti sateenkaari-ihmiset saavat kokea myös "oikeaa" agressiivisuutta paljon. Homoja vedetään turpaan torilla ja uhkaillaan. Kevin on varmasti saanut monta kertaa vähintäänkin uhkailuja pukeutumisensa takia.
Agressiivisuutta on muutakin kuin turpaan lyöminen. Toisille huutaminen ja kiukkuaminen on agressiivista käytöstä, eikä sitä pitäisi sallia Krisulta, ihan sama ärsyttääkö joku asukas häntä vai ei. Aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itsensä.
Kyllä tuolla saa huutaa ihan vapaasti ja raivota, ei sitä ole kielletty.
Ole katsomatta jos nois ahdistaa. Minua naurattaa, ihmettelinkin miten kauan noita hörhöjä jaksetaan mielistellä ilman että saa purkaa agressiot jotenkin.Tuolla vois olla nyrkkeilysäkki, sille ois käyttöä.
Pitäisköhän sun hakea jotain ammattiapua aggressiivisuuteesi ja väkivallan ihannointiisi? Huomaa, että täällä pyörii paljon sivistymätöntä, yksinkertaista white trash -porukkaa, kun tällaiset aivottomat junttikommentit keräävät yläpeukkuja. Psyykkisesti terveet aikuiset ihmiset yleensä kestävät ärsyttävienkin kanssaihmisten seuraa kokematta tarvetta fyysiseen väkivaltaan tai karjumiseen. Säälin kaikkia terveitä ihmisiä, jotka joutuvat tekemisiin kaltaistesi raivopäiden kanssa. Onneksi omaan tuttavapiiriin ei kuulu tuollaisia heikkohermoisia riehujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnat lepää ja jukkislahna haluu tyydyttää itsensä siihen joka siihen vaan suostuu ja suostuua on se joka luulee olevansa talon älykkäin 😂
Ei luulevaan on talon älykkäin. Ratkaisi tuon tehtävän aika pian.
Jukka?
Eikö se ollut Eevis?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että on olemassa totaalisia white thrasheja.
Anu on tuolla komppaamassa kahta true wt:tä
Noloa. Itse tuolla eilen ja toissapäivänä kitisi kun ei oikein osaa keskustella noiden hienompien kanssa. Ei tuo kyllä mielestäni oikein osaa kunnolla adaptoitua noihin kiroileviin amislaisiinkaan.
Mira on käynyt lukion. Menikö maailmasi nyt päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuowe mun piwwua vessassa , siewä ei owe kameroita eikä wiikaa siwmiä katsomassa.
Owen käynyt suihkussakin kowme päivää sitten
Kimmo ja Ville on koko talossa olon aikanaan käyneet vain kahdesti suihkussa, saunailtana.
Voi siellä munahiki ja kusipaska haista, etenkin kun samoissa vaatteissa jatkuvasti. Toinen
haisee lisäksi tupakalle ja pieree ja toinen jumppaa vaatteita vaihtamatta. Yök!
Villen henki haisee, kertoi Krisu.
Haisee aivan varmasti, kun ei pese eikä lankaa törkyturpaansa. Paskanjauhanta ei hengitystä raikasta.
Jos joku erehtyy kysymään asiasta, josta täällä puhuttu aiemmin, saa kauhean kiukkuviestien tulvan. Ketjussa yli 20000 viestiä. Jos olet itse ne kaikki lukenut, kannattaisi varmaan miettiä omaa elämäänsä ja ajankäyttöään hetkinen.
Vierailija kirjoitti:
Toi eevis ois sopinu paremmin sohvaperunat formaattii, on kyl tavan laiskaperse, osallistu mihkää tuol, toiset kokkaa, siivoo ym.. tuo vaa makaa 24/7 tai jakaa toosaa..
Hän osallistuu vain älyä vaativiin tehtäviin, koska Mensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuowe mun piwwua vessassa , siewä ei owe kameroita eikä wiikaa siwmiä katsomassa.
Owen käynyt suihkussakin kowme päivää sitten
Kimmo ja Ville on koko talossa olon aikanaan käyneet vain kahdesti suihkussa, saunailtana.
Voi siellä munahiki ja kusipaska haista, etenkin kun samoissa vaatteissa jatkuvasti. Toinen
haisee lisäksi tupakalle ja pieree ja toinen jumppaa vaatteita vaihtamatta. Yök!
Villen henki haisee, kertoi Krisu.
Ei olekaan pyhä, vaan paha henki.
Voi luoja mitä patkaa katsojan kannalta, palapelin teon seurantaa. Ravaako tuotanto korvalääkärissä ja kyllästyi panostamaan ohjelmaan.
Kevin ja Tarina pois.
Kaks pientä neitiä loukkaantuu jokaisesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teki?
Suunnitteli hyppyä poreammeen yli. Oli sydäntä lämmittävää katsella, kun näki, kuinka nautti hetkestä ja oli selvästi asia, mitä tykkää tehdä. Sitten tuli pattereiden vaihto.
Sydäntä lämmittää myös asuntojen hinnat siellä, missä Hemmi asuu omistuskämpässään.
Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä? Minunkin asuntoni velaton hinta oli 498 000 enkä edes asu Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku erehtyy kysymään asiasta, josta täällä puhuttu aiemmin, saa kauhean kiukkuviestien tulvan. Ketjussa yli 20000 viestiä. Jos olet itse ne kaikki lukenut, kannattaisi varmaan miettiä omaa elämäänsä ja ajankäyttöään hetkinen.
Tuo on totta. Suurimmaksi osaksi näin.
Mutta pakko puolustella nyt vähän, tänään sain vastauksen, vaikka itse olinkin ollut puusilmä, enkä huomannut Säännöt-kohtaa BB:n sivuilla vaikka olin sitä monta kertaa etsinyt.
Ja koitan kyllä myös itse aina vastata, jos tiedän vastauksen. Paitsi jos se on juuri edellisellä sivulla niin tulee vähän olo, että kettuileekohan tuo nyt vaan, vai haluaako oikeasti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24\7 kerrottiin tänään että Helmeri on rikas mies. Kallis iso talokin häneltä löytyy. Ei hän tarvitse BB voittorahoja.
Mitä väliä voittajan tuloilla on? Voihan olla, että Helmerin äiti oli varakas jolla paljon rahaa ja Helmeri peri kaiken.
Ei näiden kilpailijoiden rahoista pitäisi puhua yhtään mitään, mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten edes liittyy koko ohjelmaan? Tolla logiikalla talon köyhimmän pitäisi voittaa joten miksei heti ekana päivänä selvitetty talon köyhin ja lyöty sille voittorahat käteen? 😂
On ihan se ja sama, onko voittaja ennestään varakas, keskituloinen vai köyhä. BB voitetaan ihan muista syistä ja se joka voittaa, on voittonsa ansainnut tuloistansa huolimatta.
Eihän Helmeri mitenkään ole voinut periä yksin äitiään, jolla oli myös muita lapsia,
eikä se rahanperiminen itseasiassa Helmerin kermaperseyttä ainakaan poista.
Helmeri itse kertoo hemmetin isosta asunnostaan yhdellä Helsingin kalleimmista
merenranta-alueista ja matkoistaan sponsorien rahoilla ympäri ämpäri.
Mutta poikakultahan on vain sydäntä lämmittävän suloinen ja sinivalkoinen voittaja!
Pois nopeasti: Mira, Kristian, Tarina, Eevis, Jukka
Kimmo voittoon
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä patkaa katsojan kannalta, palapelin teon seurantaa. Ravaako tuotanto korvalääkärissä ja kyllästyi panostamaan ohjelmaan.
Taisi kyllästyä jo ennen ohjelman alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24\7 kerrottiin tänään että Helmeri on rikas mies. Kallis iso talokin häneltä löytyy. Ei hän tarvitse BB voittorahoja.
Mitä väliä voittajan tuloilla on? Voihan olla, että Helmerin äiti oli varakas jolla paljon rahaa ja Helmeri peri kaiken.
Ei näiden kilpailijoiden rahoista pitäisi puhua yhtään mitään, mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten edes liittyy koko ohjelmaan? Tolla logiikalla talon köyhimmän pitäisi voittaa joten miksei heti ekana päivänä selvitetty talon köyhin ja lyöty sille voittorahat käteen? 😂
On ihan se ja sama, onko voittaja ennestään varakas, keskituloinen vai köyhä. BB voitetaan ihan muista syistä ja se joka voittaa, on voittonsa ansainnut tuloistansa huolimatta.
Eihän Helmeri mitenkään ole voinut periä yksin äitiään, jolla oli myös muita lapsia,
eikä se rahanperiminen itseasiassa Helmerin kermaperseyttä ainakaan poista.
Helmeri itse kertoo hemmetin isosta asunnostaan yhdellä Helsingin kalleimmista
merenranta-alueista ja matkoistaan sponsorien rahoilla ympäri ämpäri.
Mutta poikakultahan on vain sydäntä lämmittävän suloinen ja sinivalkoinen voittaja!
Ja siis ongelma Helmerin rahojen kanssa on mikä? Ei voi olla sinivalkoinen poikakulta jos ei keskikaljaa kittaava persu vapaaehtoisesti työtön kuten Kristian?
Mua oikeesti oksetti kun Helmeri oli tuolla ulkona hyppimässä ja sitten Mira ja Anu "muisteli" et Helmeri ois viimeks hyppiny ilman paitaa ja housuja. Miks nää kaks tuntuu koko ajan härnäävän Helmeriä tälleen? Siellä keittiössäkin ne vaati Helmeriä riisumaan paitansa. Mun mielestä toi on jo seksuaalista häirintää. En tiedä mitä Helmeri tästä tuumii mut mulle tuli tosi huono olo Helmerin puolesta. Itselleni ei tulisi mieleenkään heitellä mitään paita pois kommentteja miehille. Kuvitelkaapa tilanne jossa esim. Krisu ja Kimmo huutelis jollekin Miralle et paita ja pöksyt pois. Sen jälkeen ois kaikki lööpit pullollaan me too:tä. Tämä on mun mielestä vaan niin epäreilua!!
Mitä täällä nyt porukka kiukkuaa Helmerin talosta? Sanoi, ettei ole vielä maksanut sitä ja tiedostaa, että on hänelle liian iso. Eikö Helmeri esitellyt saunaansa esittelyvideossa, niin miten nyt tullut joillekin katsojillekin yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teki?
Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä? Minunkin asuntoni velaton hinta oli 498 000 enkä edes asu Helsingissä.
Köyhä! Saisit kaksion noilla rahoilla sieltä, missä Hemmuli asuu ökytalossaan.
Älä hauku Helmeriä. Hän on trendikkäimmän huippuparturin mainoskuvapoika
ja oikein sydäntä lämmittää tuo ihana pellavapää vitivalkoisine hymyineen!