BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Timo on ihana! Haluun itselleni tuollaisen siistin, jäejestelmällisen, sivistyneen miehen, joka soittelisi mulle iltaisin balladeja.
Suomen Hugh Laurie🎹💔
Vierailija kirjoitti:
Tarina pudotti kannenn kattilan päältä lattialle ja nosti sen vaan siitä pokkana takaisin kiehuvan kattilan päälle. Ja sama uudestaan. Huoh. Ei mitään hygieniakäsitystä!
Huomattu moneen kertaan, käsittämättömän epähygieeninen keittiössä.
Jooojojojoooojoooo
Mikä myötähäpeä. Tarina lopeta pliiis.
Vierailija kirjoitti:
Jooojojojoooojoooo
Mikä myötähäpeä. Tarina lopeta pliiis.
Luulee olevansa "musikaalinen lahjakkuus"kin vielä.
Musta se meni tosi Tarina touhottaa ja Timo on ihan noloissaan vieressä: nooh, okei.
"Ai vitsi ku oli kivaa! Mä sain niin paljon energiaa kun mä pääsin esiintymään! Tosi kivaa!" T. Tarina
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä ja Eeviksellä hauska keskustelu. Timo yrittänyt lähentyä Anun kanssa muutamaan otteeseen, A ei vaikuta kiinnostuneelta vaan lähinnä vaivaantuneelta.
Mitä, mitä, eikö Timpsukan missio etene - eikä hän saakaan idolinsa Suolin tavoin ehanaa nuorta pimpsukkaa? Eikö Anu lämpene? Nyt muusikkoanekdootteja ja namedroppailua peliin, niin katotaan.
Ja toisaalta, eiköhän TImpsukan tinderi laula, kun kotiin pääsee (toivottavasti mahdollisimman pian lähtee vttuun tuolta (kirjaimellisesti)).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina pudotti kannenn kattilan päältä lattialle ja nosti sen vaan siitä pokkana takaisin kiehuvan kattilan päälle. Ja sama uudestaan. Huoh. Ei mitään hygieniakäsitystä!
No niin nostaisin itsekkin niin kuumaa höyryä että ei siinä pöpöt elä!!!
Kyllä se kuuluu vähintään huuhtoa, kaikki karvat ja roskatkin voi muuten tippua ruokaan.
Krisu : se on mahtava kuulla ::) mites täällä voidaan ? minäpä kysyn henkilökunnalta ja palaan pian asiaan :)
Hae Krisu näyttelijäksi tai jotain :) .
Tarina älä ole laiska !! Mun lapsellani on paremmat käytöstavat ruokapöydässä kun sulla !!
Kristian: Ja seuraavaksi Timo ruoriin, koska et ole ollut kertaakaan.
Timo: Selvä
Kristian: Ja Mira keittiöön.
Mira: Ok
Kristian: Ja Tarina siivoamaan.
Tarina: Joo tai voin mä mennä ruoriinkin.
Kristian: Eikun Timo menee nyt koska ei ole vielä ollut.
Tarina: En mäkään oo ollu. Tänään.
Kristian: Timo menee ruoriin ja Tarina siivoamaan.
Tarina nyrpistelee.
Meni muuten totaalisesti usko Mensan testiin älykkyyden mittarina tuon Eeviksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö mistään nimeämiset? Aikaisemmilla kausilla näki mitä ja kelle kukakin oli antanut nimeämispisteitä. Jos ei näytetä, niin helppohan tuotannon on tunkea äänestyksiin haluamansa tyypit.
Näkyi ne livenä ruutu+ 24/7
Inhoan tuota röhisevällä äänellä puhuvaa Miraa. Se on tyypillinen suomalainen huonoitsetuntoinen nainen, jolla ei ole niin paljon sivistystä, että yrittäisi rakentaa parempaa itsetuntoa itseään tutkiskellen. Sen sijaan piiloutuu tuon tupakkayskänsä ja päällekäyvän Matami Röhelin -asenteensa taakse. sellainen puliakka-mentaliteetti.
Kevin näyttää tissipaidassaan räävittömältä, enemmän rattopojalta kuin henkilökunnalta.
Tarina in kyllä vähän jonninjoutava. Ei siitä mitään saa irti. Vie toisten puheenvuorot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä molemmat 24/7 kamerat? Itellä pelittää vain toinen. Ensimmäinen vain lataa ja lataa ja lataa.
Toimii molemmat
Niin täälläkin toimii!
Miksikö Krisu on niin suosittu. Talon sisällä ja ulkona ?
Hän taipuu moneksi.
Röllipeikko
Uuno Turhapuro
Viattomat silmät
Suorapuheinen
Oma itsensä - hyvässä ja pahassa
”Tykätkää tai älkää, tämmönen mä nyt vain olen”
Ei pelaa tätä peliä vaan elää sitä
Saanut kavereita
Miksi Tarinasta, Villestä ja Eeviksestä ei juurikaan pidetä?
Eivät ole saaneet kavereita talossa vaikka yritystä kyllä on ollut riittämiin. Feikkasvat.
Ovat kaikki ”yhden asian toimittajia” ja pelaavat tätä peliä. Ei jatkoon !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nostaisin itsekkin niin kuumaa höyryä että ei siinä pöpöt elä!!!
Eihän se lattian varvashiki, hiekka, pöly ja muu paska haittaa siellä kattilassa yhtään. Ei siellä pöpöt elä. NII!
No, joo, en itse haluaisi noin valmistettua ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Eevis on jatkuvasti todella laskelmoiva. Toimii koko ajan sen mukaan, että pääsisi harrastamaan seksiä katsojien nähden, ja valitsee sanansakin sen mukaan että kaikki ajattelisivat hänestä jotakin seksuaalista.
Eeviksen puheet eilen illalla "ravintolan" pöydässä Villen vieressä. Täynnä vihjailua moraalittomasta käytöksestä. Ilmeisesti ne Mensan pisteet takaavat sen, että osaa valita sanansa niin että ne tajuaa vain jos osaa kuunnella.
Eeviksellä on joku pakottava tarve tulla nähdyksi seksuaalisesti muiden silmissä. On hyperseksuaalinen ja luultavasti myös kiihottuu tuosta peseytymättömyydestä. Jukan talossa hän näkee ainoastaan hyödykkeenä jolta saa helposti seksiä ja jonka avulla tulee nähdyksi. Eevis näyttää nauttivan kun saa pikku manipuloinnilla jonkun ihmisen käyttäytymään tietyllä tavalla, kuten Jukan kiemurtelemaan vaikeana ja takeltelemaan sanoissaan. Samalla kun itse tarkkailee vieressä sama tekohymy kasvoilla. Älykkäät ihmiset on taitavia sosiaalisia manipuloijia, ja tämä Eevis näyttää nauttivan taidoistaan.
...ja, mikä tärkeätä, että tälle kaikelle on yleisö.
Castingissa on kyllä onnistuttu todella hyvin. Vaikka olenkin seurannut vain koosteita, olen jo nyt joutunut myöntämään, että Krisun kohdalla ulkonäkö petti ja Eevi taas on antanut uudenlaiset kasvot autismille. Myös Kevin on ollut positiivinen yllätys.
Taitaa olla aika katsoa peiliin ja jatkossa pyrkiä olemaan tuomitsematta ihmisiä ulkonäön perusteella. Ehkä siihen tällä kaudella pyritäänkin?
Tuotanto vastuuseen! Eiköhän ole jo selvää, että ainakin joku/jotkut siellä sisällä manipuloivat äänestystä.