Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
7661/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hässivätkö jukka ja eevis viimeyönä? Vai nukkuivatko omissa sängyissään

Kyllä siellä pistettiin taas menemään. Katsoin yöllä 24/7, ja oli tosi kiusallista sen ähkimisen ja litinän ja lätinän kuuntelu...

Bb siirsi kamerat taas näyttämään sivuun, ja aika pitkän ajan jälkeen vasta ottivat myös äänet pois.

Hyi helevetti! Eikö sitä lähetystä voida heti siirtää pois kun nuo alkavat nussimaan!

Vierailija
7662/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 24/7 -katsojana turhimmat ja tylsimmät tässä vaiheessa ovat Tupu ja Anu. He eivät juurikaan osallistu esimerkiksi keskusteluihin tai mitenkään eivät näy talossa.

Kimmo on parantanut tässä viikonloppuna, osallistuu jo enemmän keskusteluihin ja alkaa vaikuttaa mielenkiintoisemmalta.

Helmeri on oikeastaan nyt asukkaista se, joka omalla kohdallani alkaa vaikutta tylsältä. Roikkuu Kristianissa kiinni koko ajan oikeastaan mitään omaa annettavaa hänellä ei ole.

Tarina on tosi mielenkiintoinen, itse ainakin nautin noista hänen keskusteluistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoamisjärjestys:

Emma

Tarina

Mira

Milla

Tupu

Timo

Anu

Eevis

Kevin

Kimmo

Jukka

Helmeri

Krisu

Olettaen että taloon ei tule uusia asukkeja. Oma toiveeni siis on, ettei Tarina tänään lähde, vaan Emma, mutta mahdollista että on toisinkin päin.

Mielenkiintoisena seuraan omaa ennustustani, miten toteutuu.

Vierailija
7664/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko joku nyt oikeasti sitä mieltä, että prostituutio on jonkinlainen naisten vapautumisen muoto? Oikeasti prostituoitujen kanssa työtä tekevät tietävät kyllä, että kyse on ihan muusta kuin vahvuudesta. Aina se jostain rikkinäisyydestä kertoo.

Nimittely on väärin, mutta ei prostituution suhteen naiivi pidä olla.

Krisukin meni minusta sinisilmäisesti vikaan siinä kun totesi, että Thaimaassa naiset iloisesti hymyillen ja vapaaehtoisesti tekevät sitä. 

Kyllä, iloisesti hymyillen, koska tarvitsevat asiakkaita (ja siellähän hymyillään kaikille kasvojen menettämisen pelossa, jopa silloin kun kieltäydytään jostakin).

Useimmiten Thaimaassa prostituoiduilla on parittaja ja kun hänen "alaisuudessaan" alkaa työskentelemään, niin tehdään mukisematta mitä hän haluaa. 

Prostituoidut ovat useimmiten köyhiä ja yrittävät "hymyillen" saada itseään varakkaammasta asiakkaasta puolison. 

Thaimassa on runsaasti ihmiskauppaa jne. 

Hyväosaisella suomalaisella on mahdollisuus tehdä prostituutiota omasta vapaasta tahdostaan ja hyvillä mielin, voimaannuttaakin itseään. 

Suomessa prostituutio voidaan tehdä rehellisesti verot maksaen ja sekä palveluntarjoajan että asiakkaan terveydestä huolehtien. Valitettavasti alaan liittyy paljon harmaata taloutta ja rahalla saa palvelua niiltäkin, jotka suostuvat tinkimään muustakin.

Vierailija
7665/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hässivätkö jukka ja eevis viimeyönä? Vai nukkuivatko omissa sängyissään

Kyllä siellä pistettiin taas menemään. Katsoin yöllä 24/7, ja oli tosi kiusallista sen ähkimisen ja litinän ja lätinän kuuntelu...

Bb siirsi kamerat taas näyttämään sivuun, ja aika pitkän ajan jälkeen vasta ottivat myös äänet pois.

Hyi helevetti! Eikö sitä lähetystä voida heti siirtää pois kun nuo alkavat nussimaan!

Niitä kameroita ei oo pakko kattoa tai kuunnella. Minua oikeastaan ärsyttää tää sensuuri BB, ihan hyvin voisi ne seksikohtaukset näyttää 24/7:ssakin, niitähän ei oo pakko katsoa.

Vierailija
7666/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Mira on raskas. Laahautuu omassa röökinhajuisessa elämässään kynsin ja hampain eteenpäin. Niinku niinku niinku. Palikka.

Mira on tosi empaattinen ja miellyttävä omasta mielestäni. Näin 24/7-katsojana huomannut, että Mira on usein se, joka puolustaa heikompia ja lohduttaa.

Vierailija
7667/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB voisi myös kieltää hässimästä vilttejen välissä, voisivathan he tuoda omat peittonsa makkarista.

Timo on fiksu ja symppis, typerää ettei hänen keskusteluja näytetä koosteissa.

Missä on talon kuntoilulaitteet? Tai tehtävät joissa liikuntaa, vaikuttaa niin paljon ihmisten hyvinvointiin. Kun ei edes normaalia jokapäivästä asioitten hoitoon kuuluvaa kävelyä talossa juuri tule tehtyä.

Vierailija
7668/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukkaa ei niinku kiinnosta niinku tuo Eevis niinku yhtään niinku tavallaan niinku talon ulkopuolella niinku.

Jukka iski silmänsä talon helpoimpaan naiseen.

Vierailija
7669/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ville ekana huutamassa että voi tehdä kaksi ruokaa, ei kaikkien tarvii syödä vegaanista.

Mikä juntti!

Miksi pitäisi syödä jotain pakotusruokaa, jos ei siitä pidä?

Kukas kahmi saunailtana kaksin käsin sipsejä, porkkanatikkuja ja kukkakaalia + dippejä?

Ei tainnut tajuta Ville että sehän oli pakotusruokaa, josta ei pidä.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Et havaitse eroa sen välillä, että voi napsia energiaköyhiä ja maultaan melko yksitoikkoisia kasviksia paremman puutteessa pikkunaposteltavina, mutta ei kuitenkaa tykkää siitä, että koko JUHLA-ateria koostuu pelkästään niistä?

Vierailija
7670/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pysynyt laskuissa mukana, miten monta kertaa pariskunta on sekstaillut? En ole tiukkapipo, mutta alkaa vaikuttaa ihan kiimaisilta kaneilta (sorry kanit).

Vierailija
7671/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun Timo on oikeasti hyvä asukas, tosi perusteltuja kommentteja, paljon tietoa eri asioista, ei räyhää vaan osaa myös kuunnella toista osapuolta ja sit hän ei saa yhtään ruutuaikaa koosteissa.

Luulis että häntä näytettäis nyt kun on häädössä että ihmiset osais muodostaa mielipiteensä hänestä ja haluaako hänet ulos vai ei. Eilen näytettiin vaan se kun Timo kiusaantuneena pakeni Villeä keittiössä. Kyllä siitä jäi täysin väärä kuva Timosta.

Vierailija
7672/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin agenda talossa:. ”Näe minut, koe minut ja pyydä erilaisiin tapahtumiin. Olen sopiva malliksi, omaan kauniit ja erikoiset kasvonpiirteet. Minusta voi muovata vaikka mitä. Puku päälle ja olen todella kaunis mies. Meikattuna ja laitettuna, viikset ajeltuna, naiseksi stailattuna kukaan ei tunnista minua mieheksi. Kyselyjä on jo tullut, ole siis nopea ja lähesty minua. Tarvitsen töitä, huomiota, kaikkea, ihan kaikkea. OLEN ILMIÖ ISOLLA IILLÄ ”.

Vierailija
7673/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putoamisjärjestys:

Emma

Tarina

Mira

Milla

Tupu

Timo

Anu

Eevis

Kevin

Kimmo

Jukka

Helmeri

Krisu

Olettaen että taloon ei tule uusia asukkeja. Oma toiveeni siis on, ettei Tarina tänään lähde, vaan Emma, mutta mahdollista että on toisinkin päin.

Mielenkiintoisena seuraan omaa ennustustani, miten toteutuu.

Kyllä Eevis putoaa ensimmäisten joukossa.

Vierailija
7674/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo ottaa puuroa,

Kevin käy varmistamassa terassilla Anulta, että puuro on tehty veteen,

Kimmo tyhjentää astianpesukoneen,

Tupu pyytää 2 senttiä lisää kahvia, Ville hakee,

Kevin laittaa myös pähkinöitä puuroon ja ottaa sämpylän,

Mira tulee puurolle.

Ville taas kahvia,

Milla syö riisikakkuja, onkohan hänkin gluteeniton

Näitä on mukava lukea, kiitoksia!

Koosteista saa todella suppean kuvan tapahtumista.

Vierailija
7675/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Eevin melkein kokoaikainen Jukan lääppiminen, hively, hierominen ja haltioitunut ajokoiramainen toisen tuijottaminen ärsyttää.

Tuntuukohan se Jukasta imartelevalta vai mitä, mutta luulisi pitemmän päälle ahdistavan.

Vaikka voi olla pelitaktiikkaa, niinkuin onkin, ei välttämättä hyvää.

Tietysti jäävät mieleen, kävi kuinka kävi.

Sekin voi olla myöhemmin heille tavoite.

Sanoiko Eevi, että on esimiestehtävässä? Ja mietti mitä hänestä siellä töissä ajattelevat, on syytäkin.

En tietenkään syytä yksin Eeviä, mutta on tässä nyt kuitenkin aikuisempi ja muka fiksumpi.

Unohdat nyt yhden tärkeän pointin, talossa olo ei ole millään tavalla sidoksissa Eeviksen työhön, kuten ei muillakaan asukeilla ole. Talo on suljettu tila, säkään et kykene ymmärtämään mitä on olla siellä koko ajan, 13 muuta koko ajan lähelläsi, ei hetken omaa rauhaa, ellet sitten pakenen pihalle kauimpaiseen nurkkaan ja häädä muut pihallaolijat sisälle. Miten oma itsesi kykenisit siellä olemaan?

Jokaisella on oikea elämä talon ulkopuolella, ja varmasti psykologi, ja muut asiantuntijat ovat keskustelleet asukkien kanssa siitä, miten talossa olo vaikuttaa oikeaan elämään talon ulkopuolella. Turhaan sä vatuloit muiden elämää talon ulkopuolella, ei ole aihetta huoleen Eeviksellä, kuin muillakaan.

No minä en ainakaan todellakaan hässisi, kun siellä ei tosiaan hetken omaa rauhaa ole. -eri

Vierailija
7676/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl täs ohjelmassa maku muuttuu monta kertaa, jotain on tänään tapahtunut kun Kevin ja Tarina ei ärsytä mua enää ollenkaan.

Se niiden näytelmä varmaan sai näkemään noiden oikean luonteen, siinä ne oli aidoimmillaan ja taitavia siinä. Tainasta tulisi hyvä näyttelijä.

Tarina olisi näyttelijänä kuin Minttu Mustakallio tai Miia Nuutila.

Rooli  kuin rooli olis aina sellainen iso, kovaääninen ja ylinäyttelevä keski-ikäinen täti-ihminen. 

Vierailija
7677/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevinin agenda talossa:. ”Näe minut, koe minut ja pyydä erilaisiin tapahtumiin. Olen sopiva malliksi, omaan kauniit ja erikoiset kasvonpiirteet. Minusta voi muovata vaikka mitä. Puku päälle ja olen todella kaunis mies. Meikattuna ja laitettuna, viikset ajeltuna, naiseksi stailattuna kukaan ei tunnista minua mieheksi. Kyselyjä on jo tullut, ole siis nopea ja lähesty minua. Tarvitsen töitä, huomiota, kaikkea, ihan kaikkea. OLEN ILMIÖ ISOLLA IILLÄ ”.

Oon edelleen sitä mieltä, että Kevin on (tai ainakin haluaisi olla) uusi Cristal Snow.

Vierailija
7678/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukkaa ei niinku kiinnosta niinku tuo Eevis niinku yhtään niinku tavallaan niinku talon ulkopuolella niinku.

Jukka iski silmänsä talon helpoimpaan naiseen.

Meitä helppoja naisia on maailma pullollaan, äitisikin on. Muutenhan tältä pallolta loppuis ihmiset, jos ei olisi helppoja naisia!!!!!! I d i o o t t i !!!!

Vierailija
7679/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku minun arvomaailmassa on ihan ok antaa heti pesää niinku silleen

Vierailija
7680/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku pysynyt laskuissa mukana, miten monta kertaa pariskunta on sekstaillut? En ole tiukkapipo, mutta alkaa vaikuttaa ihan kiimaisilta kaneilta (sorry kanit).

Sä et omaa mitään seksielämää? Oletko niin nuori, vai niin vanha ja jo asiat unohtanut?

Voin sanoa, että ihan normaalia elämää, etenkin nuorilla, ja vastatavanneilla, että vetovoima on voimakasta, niin kuin viettikin. 

Ketju on lukittu.