Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
58041/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kiusatunko pitäisi ottaa kiusaaminen puheeksi? Siitä kiusaajat aina saavatkin vasta lisää aihetta. Jos et ole itse kiusattu, niin ei kannata tulla sanomaan että mitä pitäisi tehdä.

Uskon että Milla on kiitollinen Villelle, tottakai hän komppaa kiusaajaansa

Uskot väärin, koska Milla ilmaisi selvin sanoin Kevinille, että vaikka Ville tarkoitus oli hyvä, Villellä ei ollut lopa toimia noin ja Milla tuntee olonsa epämukavaksi.

Vierailija
58042/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Hemmi sanonut että muistaa kaiken.

Vitsailuahan se oli ja mitään sen kummempaa ei varmasti ois tapahtunut. En nähnyt Kimmon suuteluyritystä, nosti vain päätään

Ehkä olisivatkin suudelleen, ken tietää.

Ei Hemmi lähtis tuollaiseen mukaan jos kokis sen jotenkin vääräksi. Nolompaa nuo ihastus puheet on kun ulkomaailmaan tullessaan huomaa ettei Anu ollut tippaakaan kiinnostunur

Kyllä se suudella yritti, katsopa vaikka kuinka juuri siinä kohtaa Ville älähtää varoittavasti Hemmi reaktiona Kimmon yritykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58043/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, no eipä ole mitään mitä käsitellä

Jukka puhuu Hemmille et tänään sikessä käsitellään ihan muita asioita, viitaten Hemmin viime yöhön kun ei tullut sikarikerhoon.

Vierailija
58044/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palaan viä tohon gaala yöhön.Mua siis niin pistää vihaks toi Ville.Et sillä on otsaa ruveta makkarissa komenteleen muita asukkaita.Kun hänen pitää saada nukkua.Eiks se yhtään ajattele ettei katsojat jotka maksaa halua herran nukumista katsoa ja saako Ville nyt nukkua.Menköön kotionsa nukkuun.

Niin olen maksanut tuon 24/7, menin itse nukkumaan 01:00 yöllä. Seuraavan päivän antia oli katsella asukkaiden päiväunia. Ensin ne nukkui tosi pitkään jo muutenkin ja aamun antiikin oli nukkuvat ihmiset. Pahoittelen, että me kaikki maksavat asiakkaat emme elä yörytmissä.

BB:kin oli käskenyt asukkaita nukkumaan jo varmaan 20 kertaa. Mulla olis itsellä kyllä talossa Villen kohtalo. Olisin puuttunut tuohon kiusaamiseenkin, vaikken ole täydellinen. Minuakin harmittaisi siivota koko ajan aikuisten ihmisten jälkiä. Surullista tämä miten kiusaamisen kulttuurista on tullut niin hyväksyttävää. Samalla tavalla menee kouluissakin. Lapset näkee miten kaveria kiusataan, muttei uskalla puuttua, sen pelossa, että sitten itseä voidaan alkaa kiusata.

Vierailija
58045/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kommenttia ei taas julkaista jos sanoo niin kuin asia on. Eli talon vaaleatukkainen vosu liehittelee kaikkia niin pitkään että muut tippuvat pois. Ei noi älyä sitä häätöön laittaa. Ainoa toivo on, että katsojat saisivat äänestää asukkaita häätöön. Muuten tuo vastenmielinen hyypiö on finaalissa, pedattu hommahan tuo ilmiselvästi on.

Sanoin tämän eilen aamulla ja nyt uudestaan: Älä kirjoita sanaa bim bo, niin viestisi menee läpi, kyseinen sana on sensuroitu.

Vierailija
58046/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsailuahan se oli ja mitään sen kummempaa ei varmasti ois tapahtunut. En nähnyt Kimmon suuteluyritystä, nosti vain päätään

Ei Hemmi lähtis tuollaiseen mukaan jos kokis sen jotenkin vääräksi. Nolompaa nuo ihastus puheet on kun ulkomaailmaan tullessaan huomaa ettei Anu ollut tippaakaan kiinnostunur

Kyllä se suudella yritti, katsopa vaikka kuinka juuri siinä kohtaa Ville älähtää varoittavasti Hemmi reaktiona Kimmon yritykseen.

Eihän Kimmo ollut älähdyksen aikana edes Hemmin vieressä. Anu raahasi Kimmon jo aiemmin omaan sänkyyn. Yritin tuosta tuben pätkästäkin vielä etsiä, just pelle huutelun kohtaa vai? Ei kukaan sen jälkeen enää sänkyynsä hipsinyt vaan kaikki oli omilla paikoillaan

Vierailija
58047/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu raahasi siis Hemmin, ei Kimmoa 😅

Vierailija
58048/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa tarkasti Anun käytöstä Villeen ja takaisinpäin, hep! Ja Helmeriä.

Vierailija
58049/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi silloin ihan aluksi, kun Tarina ei saanut sänkyä, että Krisun silmäpusseissa voi kyllä nukkua. No, niin voi kyllä Anunkin 🙊

Vierailija
58050/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka Millaa ny erityisesti sitten kiusattu.Krisu ainakin kiusaa kaikkia tuolla. Vaikuttaa et ihan tykätty tuolla.

Vierailija
58051/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palaan viä tohon gaala yöhön.Mua siis niin pistää vihaks toi Ville.Et sillä on otsaa ruveta makkarissa komenteleen muita asukkaita.Kun hänen pitää saada nukkua.Eiks se yhtään ajattele ettei katsojat jotka maksaa halua herran nukumista katsoa ja saako Ville nyt nukkua.Menköön kotionsa nukkuun.

Taidat olla itse aika itsekäs? Valtaosa ihmisistä nukkuu yöllä, vaikka itse valvotkin 3-4 niin suurin osa ihmisistä ei todellakaan valvo, eli haluat, että itse saisit katsoa bb:tä yöllä, eikä haittaa jos suurin osa katsojista joutuu sitten päivällä katsomaan nukkuvia ihmisiä?

Sitäpaitsi muutenkin ne oli känniörvelöt tuossa itsekkäitä, nukkumassa oli muitakin kuin Ville ja oli jo joutuneet tunteja kuuntelemaan bb-kuulutuksia joissa käskettiin känniörvelöitä nukkumaan, mutta nämä ei vaan totelleet.

Minä sanoisin, että känniörvelöt voisi mennä kotiinsa kännäämään, tuollaisessa suljetussa tilassa kaikki häiriö moninkertaistuu kun toisilla ei ole mitään pakopaikkaa niinkuin normaalisti, tuollainen häiriköinti on siksi mielestäni vakava asia.

Olis pitänyt tulla konttaamisrangaistus vain niille jotka örvelsi.

Vierailija
58052/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kiusatunko pitäisi ottaa kiusaaminen puheeksi? Siitä kiusaajat aina saavatkin vasta lisää aihetta. Jos et ole itse kiusattu, niin ei kannata tulla sanomaan että mitä pitäisi tehdä.

Uskot väärin, koska Milla ilmaisi selvin sanoin Kevinille, että vaikka Ville tarkoitus oli hyvä, Villellä ei ollut lopa toimia noin ja Milla tuntee olonsa epämukavaksi.

Tottakai, se on todella ahdistava tilanne, kun kissa nostetaan pöydälle. Kiusattu on yleensä muutenkin ahdistunut tilanteesta. Ei ole helppoa olla tilanteessa uhri. Kun asiaan puututaan, pitää uskaltaa myöntää, että on pahoittanut mielensä toisen sanomisista, samalla kun on pelko kiusaamisen pahenemisesta tai syrjääntymisen pelosta.

Rakkautta ja ymmärrystä Millalle, kun hänellä oikeasti oli hyvin ahdistavaa. Pisteet myös Villelle, kun uskalsi puuttua, siitäkin huolimatta, että voi joutua syrjityksi puuttumalla tilanteeseen. Ville on vahva eikä semmosesta piittaa. Kouluissa ja lasten maailmassa asia on eri. Ei kannata puuttua, jottei joudu syrjityksi.

Vierailija
58053/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville yritti saada Millan ja Krisun välit saada huonoksi. Ei oo syntiä vai? Villehän on synnitön. Amen.

ville on pahin riidankylväjä tuolla talossa, eipä tod ole millään herran asialla, pikemminkin paholaisen asianajaja.

Vierailija
58054/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen maksanut tuon 24/7, menin itse nukkumaan 01:00 yöllä. Seuraavan päivän antia oli katsella asukkaiden päiväunia. Ensin ne nukkui tosi pitkään jo muutenkin ja aamun antiikin oli nukkuvat ihmiset. Pahoittelen, että me kaikki maksavat asiakkaat emme elä yörytmissä.

BB:kin oli käskenyt asukkaita nukkumaan jo varmaan 20 kertaa. Mulla olis itsellä kyllä talossa Villen kohtalo. Olisin puuttunut tuohon kiusaamiseenkin, vaikken ole täydellinen. Minuakin harmittaisi siivota koko ajan aikuisten ihmisten jälkiä. Surullista tämä miten kiusaamisen kulttuurista on tullut niin hyväksyttävää. Samalla tavalla menee kouluissakin. Lapset näkee miten kaveria kiusataan, muttei uskalla puuttua, sen pelossa, että sitten itseä voidaan alkaa kiusata.

Nyt on kysymys aikuisista.Eri asia lapsilla kun eivät osaa asiasta keskustella.Kyllä aikuisen pitäisi osata asia ottaa esiin itse.

Vierailija
58055/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt Anu pussasi Hemmiä, katsoi vielä oikein et Kimmo varmasti näki

Uskomaton akka

Vierailija
58056/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu kiusaa tuolla talossa. Liian hallitseva ja hännystelijät eivät siitä välitä. Jatkuva kiroileminen merkki huonosta itsetunnosta.

Vierailija
58057/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Kimmo ollut älähdyksen aikana edes Hemmin vieressä. Anu raahasi Kimmon jo aiemmin omaan sänkyyn. Yritin tuosta tuben pätkästäkin vielä etsiä, just pelle huutelun kohtaa vai? Ei kukaan sen jälkeen enää sänkyynsä hipsinyt vaan kaikki oli omilla paikoillaan

Ei vaan just ennen kuin Hemmi lähtee sängystä. Hemmi sanoo Kimmolle jotain että täytyy mennä omaan kotiin. Kimmo silittää Hemmin selkää että no voi ja tuu sitten ensi yönä tms. Sitten Kimmon pää nousee sieltä yrittämään suutelemista ja samalla Hemmi joko väistää tai olis muutenkin mennyt. Ville sanoo nurkasta "Hemmi!".

Vierailija
58058/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka Millaa ny erityisesti sitten kiusattu.Krisu ainakin kiusaa kaikkia tuolla. Vaikuttaa et ihan tykätty tuolla.

Krisu ja muut ei huomanneet että Milla jo pahoitti mielensä, jatkuvasta kuittailusta. Kyllä kaikella raja on. Ihan hauskaahan se on heitellä toisille vähän vitsiä, mutta pitäis myös osata lukea milloin se menee liian pitkälle.

Vierailija
58059/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut väärä kamera 😩 onkohan tubessa jotain toista pätkää eri kamerasta? Kantopaketin tube pätkän vain löysin

Vierailija
58060/90773 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villen toimintatapa hoitaa asiat "diskriitisti" hyshyshiljaa selän takana on oiva esimerkki siitä, miksi uskonnollisissa yhteisöissä on niin paljon kaikenlaista hyväksikäyttöä; asioista päättävät ja hoitavat tietävät paremmin, mikä kellekin on parasta ja hoitavat ja päättävät puolesta vähin äänin. Diskriitisti. Hyshyshiljaa.

Ketju on lukittu.