BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville ei voi nyt saarnata heh
Nää muiden puolesta pyhistelemään ja rukoilemaan hakeutuvat on niin nähty. Aloittavat mielestään vilpittömästi ja pyyteettömästi, mutta omalta erinomaisuudeltaan eivät huomaa, että kusi - ja raha (joka jesse sinunaa) nousee päähän.
Villellä ei vielä ole tarpeeksi seurakuntaa (ja rahaa) ympärillään ja on vielä nousuhumalassa touhuissaan; ei tule päättymään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaus kortti vedetty esiin..Hyvä Milla..muista sulkea saunan ovi!!!
Alusta asti osa katsojista on huomannut talossa olevan kiusaajan.
Kiusaajan puolustajat väittivät, että ilmapiiri paranee, kun kiusattu poistetaan talosta, mutta aivan kuten todellisessakin elämässä, kiusaaja kyllä jatkaa kiusaamistaan, kohde vaan vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuupa Ville jännästi Anulle, oisko iskän pojalla vähän tunteita. Anu taitaa vähän lämmetä myös
Anu flirttaili myös urheilugaalassa Villelle.
Mirakin huomasi.
Olen kans ollut huomaavinani flirttiä heidän välillään.
Tänään menivät flirttiä pidemmälle sängyssä. Selkeetä vetovoimaa oli ja Ville jo kosketteli sitten painamalla Anua sängyssä. Ovat varmasti toistensatyylisiä ihmisiä.
Aiemmin oli myös varsin kiihkeitä katseita 24:7ssa muutamia päiviä sitten.
Mitä Mira sitten sanoi asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tähän olisi riittänyt että kävelevät tuohon kivikautistyyliin? Tylsää vaan uleenjos kaikki järkevät keskustelut poissa ja tuo hirveä vinkuminen, ettei pysty pitää ääniä päällä
Tää on kuitenkin vain päivätehtävä, huomisella erilainen.
Kivikautis-päivä on hauska , hyvin eläytyvät !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuupa Ville jännästi Anulle, oisko iskän pojalla vähän tunteita. Anu taitaa vähän lämmetä myös
Mirakin huomasi.
Tänään menivät flirttiä pidemmälle sängyssä. Selkeetä vetovoimaa oli ja Ville jo kosketteli sitten painamalla Anua sängyssä. Ovat varmasti toistensatyylisiä ihmisiä.
Anulla tuntuu olevan kyllä enemmän tunteita Villeä kohtaan kuin Helmeriä. Tänään päivällä olivat sängyillä kahdestaan rennon oloisesti. Kun Anu on Hemmin kaa, musta näyttää, että Anua ei vaan kiinnosta Hemmin jutut. Ville näyttää kans olevan kiinnostunut Anusta.
Mä luovuttaisin jo kun näin tuon palikka määrän ja koon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on niin rasittava, kitisee kun ville halusi pedata tyhjän sängyn
Ville työntyy lupaa kysymättä toisen henk koht reviirille, narsisti paska ei kysy muiden lupaa.
Paska mikä paska!Rauhoitu. Hyväähän Ville vaan tarkoitti.
Ville ei halua muille kuin itselleen hyvää. Kaikki tuo on suurta näytelmää jonka päämääränä on 30.000€
Ja nuo muutko eivät halua? Ja meinaatko, että on eri päämäärä kuin 30 000 €.
Jeesus vihaa Villeä, siksi joutui enduro-onnettomuuteen.
Nyt ei pysty katsomaan tuon vinkumisen ja rasittavan puhetyylin takia, onneksi osa teistä katsoo niin pystyy lukemaan ja näin osallistuun
Tietääkö Anu mikä on verbi? Hokee niitä kokoajan.. toivottavasti tehtävä ei menisi pilalle niiden takia kun lipsahtelee niin paljon...
Mä oon niin varma että se on just Milla joka kompastuu noihin paloihin😴
se on vaan niin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin aamun naisvihakommentteja tällä palstalla koskien Jukan ja Eeviksen sekstailuja. Itseänikin ärsytti alussa se heidän toisissaan nyhjäily ja hinkuttelu, etenkin kun sitä tapahtui ryhmässäkin niin näkyvästi, että vaivaannutti katsojaa ja muita asukkaita. Olisin halunnut silloin kummatkin pois ja olin ihan tyytyväinen, kun Eevis lähti; "Jukka sitten ensi viikolla" -ajatuksella. Jukkaa ei päässyt pudottamaan ensin, kun ei ollut silloin vielä äänestyksessä, joten mitään naisvihaa ei ole siinä, että Eevis lähti ensin.
Sitten päästyään irti Eeviksestä Jukasta on viikko viikolta kuoriutunut tuolla aina vain enemmän sisältöä (hyvässä ja pahassa), siksi ei harmita oikeastaan enää yhtään, kun ei ole pudonnutkaan. Viihdytystähän katsojana kaipaan. Luulen, että sama olisi voinut tapahtua yhtä hyvin Eeviksen kohdalla, jos olisi sattunut käymään toisin päin, että Eevis olisikin jäänyt ja Jukka pudonnut.
Yksi asia tässä sekstailussa, mikä omalla kohdalla on Jukan pisteitä hieman Eevikseen nähden nostanut, on ollut suhtautuminen heidän lyhyeen suhteeseensa. Eevis painotti alusta asti, että kyseessä on vain seksi. Jukka peesasi ajatusta hieman laimeammin ja vaikutti siltä, että olisi vähän pitänyt ovea raollaan jollekin merkityksellisellekin, jos tämä olisi Eevikselle käynyt. Sen jälkeen, kun erotus tapahtui, Jukka on muutamaan kertaan talossa edelleen haikaillut ja miettinyt, mitä Eevikselle kuuluu. Eevis puolestaan löysi uuden jyystäjän alta kahden viikon.
Kyllä, kaikilla on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan ihan millä tahansa tavalla, naisilla ja miehillä. Silti oma sydämeni kyllä heltyy aina kun näen, että jollakulla olisi ollut orastavia tunteita, ja toinen osapuoli käyttääkin häntä vain masturbointivälineenä, olivat sukupuolet sitten kummin päin tahansa (ja omien havaintojen mukaan ne on yleensä juuri toisin päin).
Ai mistä tiedät että Eeviksellä on joku uusi ollut jo?
Itse on sanonut näin.
Missä? Linkki tai viite.
Eti itse. Mäkin näin sen jutun varmaan viikko häädön jälkeen, jossain iltalehden haastattelussa itse sanoi.
Toivottavasti ei tule bileitä kun on dominoradat pystyssä 🤔🤭
Onko Anulla helmet kivikaudella ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirakin huomasi.
Anu tossa sanoi et Ville saanu salatehtävän.Itsellänikin tuli se mieleen ennenkuin Anu sano.Villestä en usko.Johan olis ristiriidassa uskon kanssa.Se täytyy kyllä sanoa et Anu sai tossa jutustelussa vähän miehenmallia.
Taas kierrätetään vanhojen kausien tehtäviä. Onko tällä kaudella ollut yhtään järkevää uutta tehtäväideaa?
Ensimmäinen lause Pitkään aikaan ja heti verbi