Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
57481/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä menny pitkään tulen sytyttämiseen tuluksilla.

Vierailija
57482/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se joka ehdotti kivikautta talolle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57483/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän noi muuta sanoja käytä pään kuin verbejä!

Menkää

Lentää

Syttyy

Tehdä

Tms

Vierailija
57484/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuupa Ville jännästi Anulle, oisko iskän pojalla vähän tunteita. Anu taitaa vähän lämmetä myös

Anu flirttaili myös urheilugaalassa Villelle.

Mirakin huomasi.

Olen kans ollut huomaavinani flirttiä heidän välillään. 

Vierailija
57485/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Krisu niin fiksu, ettei edes tiedä mikä on verbi

Harvoin lautoja kanniskellessa tai muita hanttihommia tehdessä tarvitsee tietää, mikä on verbi.

Vierailija
57486/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika täpöllä eläytyvät kivikautisiksi :D tuo on kyllä pidemmän päälle raskasta ja kommunikaatio kyllä vaikeutuu merkittävästi verbeittä. Käsimerkkejä noiden kannattais ruveta myös käyttämään. TUleekohan rankkua jos lipsahtelee verbejä?

Vierailija
57487/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus toi Ville tunkee joka väliin neuvomaan - - mielestään vissiin muut ei osaa elää ja tehdä asioita niin kuin kuuluis. Ihankun olis mielestään muita parempi ja jotenkin yläpuolella. Huoh🙄

Vierailija
57488/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä Millaa ymmärrän niin kyllähän se on oikeesti hölmö eikä se johdu kiusaamisesta.pääasia ettei se tee huomista kaalikeittoa😂😅ja kyllä sille voi jatkossakn sanoa jos saunan ovet sun muut jää auki!!!!!Se ei ole kiusaamista vaan Millan tyhmyyttä!!

Milla on ihana, aito oma itsensä, joka ei toivottavasti anna kenenkään muuttaa itseään! Talossa jäljellä olevista naisista ansaitsee ehdottomasti finaalipaikan.

Millä on pettymys kun pelaa Villen avulla Krisua ulos. Todella iso pettymys ja kuitenkin naaman edessä livertää ja käy vahtimasa poikia.

Milla ja Krisu puhuivat äsken retronurkassa ja kävi ilmi, että Ville oli käynyt keskustelukierroksensa täysin Millan tietämättä. Milla ja Krisu puhuivat välit selviksi ja kaikki oli ihan fine.

Just katoin klipin, kun Milla ja Ville keskustelivat asiasta ja Ville kysyi luvan, että jos hän puhuisi muiden kanssa. Olisko se MIllalle ok?

Myöhemmin Ville tuli sanomaan, että hän kävi kaikki läpi. Muut tuntui ymmärtävän, paitsi Kristian, mutta kyllä sekin tajuaa ajan kanssa. Sitten Milla kiitti kauniisti Villeä.

Joko Milla ei taaskaan ymmärtänyt, mitä Villen kanssa sopivat ja puhuivat... tai sitten se puhuu täyttä paskaa.

Vierailija
57489/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsää seurattavaa tuon rajoitetun puhumisen takia, muuten hauska.

Vierailija
57490/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän keskustelun perusteella voisi nyt luulla, että Ville ja Krisu tuolla kyräilevät toisiaan. Tosiasiassa juttelevat juuri parhaillaan ihan hyvässä hengessä kuinka hyvä asia on, että työllistetään syrjäytyneitä jne.

Ville hämmensi Krisun ja Millan välejä, ei omiaan.

Milla tykkäsi siitä mitä Ville teki ja kiitti Villeä puuttumisesta. Eli kai se on ihan Millan päätettävissä onko tuo oikein, vai onko sulla joku tarve sijaisloukkaantua?

Ihme vihaa siitä, että joku puuttuu kiusaamiseen, tuon takia monella on iso kynnys tehdä samoin. Hyvä Ville! Ville on paras!

Hauku samantein Krisu, Jukka ja Hemmi, jotka eivät pitäneet että toisen selän takana tullaan puhumaan toisen asioista. Itse satun kuulumaan joukkoon, että haluan selvittää asioita vastapuolen kanssa suoraan, enkä kaipaa siihen yllätysvälittäjää. Kiusaamista ei puolla kukaan.

No mutta millahan oli tyytyväinen siitä että Ville oli käynyt puhumassa muiden kanssa. Normi empatiakyvyllä varustettu ihminen tajuaisi kyllä että vaikka itse tykkäisikin asioiden suoraan selvittämisestä niin jos toisella on koulukiusaamistaustaa niin hänelle asiaa on helpompi lähteä purkamaan niin että siinä joku kolmas osapuolikin on mukana, se ei ole todellakaan varmaan tuolla taustalla helppoa mennä täräyttää suoraan että kuule lopeta tuo jos on yhtään vaarana että sieltä tulee vaikka peruskrisumaista huutoa vastapuolelta takaisin.

Vaikka asiat pääsääntöisesti tulisikin pyrkiä hoitamaan asianosaisten kesken, niin aika kamala olisi maailma jos tuollaisia "yllätysvälittäjiä" ei saisi olla niiden tukena jotka eivät itse pysty asiaa ottamaan puheeksi vaikka se vaivaakin. Pitäisikö näiden ihmisten vaan kärsiä hiljaa ilman apua muilta? Aika karu olisi maailma siinä tapauksessa.

Joku jo nostikin esiin myös sen että kyllähän kouluissakin kiusaamistilanteissa otetaan kiusattu ja kiusaaja heti vastakkain. Siinähän se piileekin nykyajan ongelma. Kiusatut eivät uskalla kertoa kiusaamisesta kun se ei johda kun johonkin neuvotteluun jota hyvin usein verbaalisesti lahjakkaampi ja hyökkäävämmin käyttäytyvä kiusaaja dominoi. Kiusattua ja kiusaajaa tulisi aina ensin kuulla erikseen ja saada jo tällöin kiusaaja tajuamaan että jos hän on käyttäytynyt huonosti/asiattomasti toista kohtaan, se ei ole ollut ok. Tämän jälkeen vasta kaikki osapuolet yhden pöydän ääreen niin lähdettäisiin paljon tasapuolisemmasta asetelmasta purkamaan juttua auki.

Mutta tämähän ei usein näille "mä olen rehti ja reilu ja haluan selvittää asiat kahden kesken sen toisen kanssa"-tyypeille käy. Kun eihän silloin pääse dominoimaan sitä keskustelua ja jatkamaan päsmäröintiään niinkuin kahden kesken-keskustelussa. Sitten taas ihminen joka kykenee asettumaan toisenkin asemaan voi ymmärtää että niin, jos toista on kiusattu koulussa voi sille olla tosi ikävää että me tässä nyt on nälvitty sitä sen puutteellisesta älykkyydestä ja sen voi olla tosi vaikea ottaa sitä puheeksi suoraan sen nälvijän kanssa. Onpa hyvä kun toi toinen tyyppi nosti sen puheeksi kun nälvitty itse ei taustansa vuoksi siihen pystynyt!

Hyvin sanottu! Tärkeää muistaa miten vaikeaa kiusatulla, joka on jo alistetussa asemassa mennä puhumaan mitään kiusaajalle, jolla usein on kavereita ympärillään. Paremmin se meni näin.

Uskoakseni, jos Milla olis menny Krisulle puhumaan, olis Krisu varmaankin vaan muodollisesti pahoitellut, jonka jälkeen tupakkapaikalla olis naurettu Millalle seläntakana. Näinhän Tarinan kanssa toimittiin.

Vierailija
57491/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin lautoja kanniskellessa tai muita hanttihommia tehdessä tarvitsee tietää, mikä on verbi.

Eipä siinä hommassa tarvii tietää yhtään mitään, mutta yleissivistykseenhän se kuuluu.

Vierailija
57492/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllö taas oikein pohjanoteeraus tämä. Ei tätä jaksa montaa minuuttia katsoa

Vierailija
57493/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä hommassa tarvii tietää yhtään mitään, mutta yleissivistykseenhän se kuuluu.

Tiedätkö itse kaiken yleissivistykseen kuuluvan?

Vierailija
57494/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tylsää seurattavaa tuon rajoitetun puhumisen takia, muuten hauska.

Ei tota jaksa kauan kuunnellakaan.

Vierailija
57495/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, että miks Milla komppas krisua et toteutus huono, jos itse antoi Villelle luvan toimia noin. Sanoi että kaunis ajatus ja mielestäni toteutuskin oli oikein hyvä

Vierailija
57496/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, kohta on peruukit tulessa koko porukalla =)

Vierailija
57497/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ei ollut tyytyväinen Villen toimintaan! Aikoo ehkä vielä jutella jokaisen kanssa itse erikseen. Näin itse sanoi.

Vierailija
57498/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää jostain syystä esittää, ettei ymmärrä sanaa verbi. Olettaa ilmeisesti, että katsojat ovat niin tyhmiä, etteivät tiedä mikä on verbi ja pyrkii tyhmää esittämällä tekemään itsestään samaistuttavamman katsojien silmissä.

Vierailija
57499/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, että miks Milla komppas krisua et toteutus huono, jos itse antoi Villelle luvan toimia noin. Sanoi että kaunis ajatus ja mielestäni toteutuskin oli oikein hyvä

Siksi, että Krisun valtakunnassa kaikki on hyvin, kun hän on saanut manipuloitua kaikki komppaamaan itseään ja saa sanoa kaikkeen viimeisen sanan.

Vierailija
57500/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri voi vetää paleo- naapurikyttäämiskommenttia nyt :)

Ketju on lukittu.