BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisun hermo tulee palamaan tämän viiko viikkotehtävässä täysin (dominot). Olen itse joutunut tekemään ko. tehtävää (pienemmässä mittakaavassa) ja pienikin vire ja koko p**ka kaatuu. Kärsimättömälle ihmiselle (kuten itsekin) vaikea tehtävä. Luvassa siis runsaasti kiroilua... ARGHHH, v**u s***TANA hermot menee.
NYt Ville leikkii jotain jumalaa talossa, puhuu Krisulle (ja aikoo puhua kaikille yksitellen) että Milla loukkaantuu hänen jutuistaan salaa eikä tuo sitä ilmi koska on koulukiusattu. En oikein ymmärrä tätä, jokainen taloon hakeutunut on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan ja jos joku nyppii, pitäisi yrittää puhua asiasta ko. henkilön kanssa. Nyt Ville ilman Millan suostumusta puhuu takaapäin hänen asioistaan :o
No Tarina puhui suoraan Krisun kanssa eikä ne keskustelut edenneet minnekään, kun Krisu vain toisti mantraa, ettei aio muuttua ja Tarina on mielensäpahoittaja. Lopulta Tarina häädettiin talosta. Ei ole helppoa ottaa asioita puheeksi suoraan tuollaisen jälkeen.
Taas toi varajeesus yrittää nostaa itseään toisen asukkaan avulla.
Pahemmin toi Ville itse on mielipiteineen loukannut Millaa kuin Krisu läppineen jotka oikeesti menee joskus yli mutta jotka Millakin tajuaa läpäksi, toisin kuin Villen omat jyrkät mielipiteet jotka hän tarkoittaa totuutena loukkasi se toista tai ei.
Ville on kyllä varsinainen pahanmielen tuoja ja ankeuttaja tuolla talossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa Ville nyt. Millaa kiusattu ja naureskelee jutuille koska on suojautumiskeino, hienoa että otti asian puheeksi
Just näin, ehdottomasti pitää puolustaa niitä, joilla on vaikeuksia puolustaa itseään. Ville vielä alleviivasi Krisulle, että mistään loukkaantumisesta ei ole kyse, koska sehän tiedetään, mitä käy niille, jotka Krisu leimaa "mielensäpahoittajiksi".
Vierailija kirjoitti:
Pahemmin toi Ville itse on mielipiteineen loukannut Millaa kuin Krisu läppineen jotka oikeesti menee joskus yli mutta jotka Millakin tajuaa läpäksi, toisin kuin Villen omat jyrkät mielipiteet jotka hän tarkoittaa totuutena loukkasi se toista tai ei.
Sai kyllä samassa tilanteessa itsekin omasta käytöksestään palautetta Jukalta.
Villen jeesustelu meni ihan överiksi taas otti roolin ja ojenti Millalle keljuilusta ja piti taas riparia makkarissa kaikille. Krisua moitti selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Etkö löytänyt sitä Harry Potter -ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä ootte tuosta keskustelusta Millasta..
Mun mielestä Krisu ei ihan ymmärrä, Milla voi ahdistua jos jutellaan yhdessä eikö Krisu voi ymmärtää mitä Ville nyt tarkoittaa ihan kuin haluaisi tahalleen tehdä villestä paskanjauhajan???
Kukaan ei voi puhua toisen suuna. Tulee liikaa väärinymmärryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Krisun hermo tulee palamaan tämän viiko viikkotehtävässä täysin (dominot). Olen itse joutunut tekemään ko. tehtävää (pienemmässä mittakaavassa) ja pienikin vire ja koko p**ka kaatuu. Kärsimättömälle ihmiselle (kuten itsekin) vaikea tehtävä. Luvassa siis runsaasti kiroilua... ARGHHH, v**u s***TANA hermot menee.
NYt Ville leikkii jotain jumalaa talossa, puhuu Krisulle (ja aikoo puhua kaikille yksitellen) että Milla loukkaantuu hänen jutuistaan salaa eikä tuo sitä ilmi koska on koulukiusattu. En oikein ymmärrä tätä, jokainen taloon hakeutunut on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan ja jos joku nyppii, pitäisi yrittää puhua asiasta ko. henkilön kanssa. Nyt Ville ilman Millan suostumusta puhuu takaapäin hänen asioistaan :o
Mun mielestä Milla oli sanonut että saa puhua? Ville puhuu asiaa mutta jotenkin hänellä on aina sellainen tekopyhä ylhäältä alas -asenne kaikkeen. Itse on teilannut Millan harrastuksen eikä hyväksy hänen seksuaalisuuttaan. Näistä kyllä saa pahoittaa mielen koska Jeesus. Jeesustelu paistaa Villen tekemisistä.
Verotiedot julkisia. Ottakaa selville Villen tulot. Ei ollut seiskassa.
Vittumaisesti teki Ville puhui muille kun Krisu oli muualla ja veti puukon Krisun selkään täysillä makkarissa. kiero kuin korkkiruuvi. Esiintyy kuin isä tuolla.
Täällä kun lukee kommentteja, selkeesti huomaa että inhokkien keskustelut käännetään jotenkin niin että inhokki tekee väärin vaikka se on toisinpäin🤔
Toki täällä on myös idiootteja jotka ei ymmärrä.
Eli älkää uskoko kaikkea faktana!!
Onko Kevin saanu Millalta palautetta, kun nälvi eilen koko päivän, ettei Milla ole penaalin terävin kynä?
Ville on ärsyttävä päsmäröijä.
Vierailija kirjoitti:
Verotiedot julkisia. Ottakaa selville Villen tulot. Ei ollut seiskassa.
Nuo teettävät vapaaehtoisina ei ne siellä näy. On kokemusta ja siinä teetätettiin kavereilla kaikki.
Nyt Krisu läyhää Anulle Villestä, Anu vähän sovittelevasti kommentoi, että ehkä oli kuitenkin hyvä ottaa asia puheeksi, jos se on Millaa vaivannut. Helmeri on vähän samaa mieltä, mutta eri sanoin. Apua, mielenkiintoinen tilanne, sekä Anu että Helmeri ovat Krisun kanssa eri mieltä, mutta eivät uskalla sanoa sitä Krisulle! Anu yrittää vihjaista Krisulle, että eilen illalla makkarin porukalla on ollut huono fiilis ja kertoo, että osa porukasta kokee pientä syrjintää talon porukassa. "Mitä vitun syrjintää?", kysyy Krisu ja räkäisee terassin lattialle.
Eikö se Ville oo loukannut Millaa????
Vierailija kirjoitti:
Vittumaisesti teki Ville puhui muille kun Krisu oli muualla ja veti puukon Krisun selkään täysillä makkarissa. kiero kuin korkkiruuvi. Esiintyy kuin isä tuolla.
Sanoi, että oli jo puhunut asiasta Kristianin ja Kevinin kanssa. Kertoi, että talossa on puhuttu Millalle vähän ilkeästi ja arvosteltu älykkyyttään.
Helmeri oli se, joka sanoi, että ainakin hänen teki aamulla pahaa se kuinka Kristian puhui Millalle.
Kaikki sanoivat huomanneensa tuon, ja jokainen lupaili, että kiinnittää siihen jatkossa huomiot
On tuo krisu raskas kun ei ymmärrä, että loukkaa esim. Millaa sanomisillaan joka ei uskalla kyllä sanoa suoraan krisulle takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun Krisu tuli tuli ukolle kiire hajottaa porukka joka juorusi. Inhottavasti tehty. Narsisti puhui selän takana heti ja nyt reuhuaa keittiössä. leveänä. Onnistui manipuloimaan muut Krisua vastaan. Vttu mikä käärme.
Jos hän olisi ollut rehti nyt hän olisi puhunut vaan kun kaikki koolla ei noin.
Mä en oikein tiedä meneekö tuo jo vähän julkisen herjauksen rajoilla.