BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
miran itsetunto saa kunnon kolauksen☹️
Mähän sanoin teille ettei Anu joudu häätöön. Miten voi olla niin pieni kupla ettei tämän palstan mammojen äänet ole kaikki katsojat.
Ensi viikolla yksi asukas lähtee matkalle.
Ei hirveesti nyt aiheeseen, mutta mun mielestä Milla on kyllä aika kaunis, sisältä ja ulkoa, vaikka aluksi en pitänyt yhtään sen persoonasta tai hiuksista. Aika jännä miten mun lempityypit on vaihtunut niin paljon ekoista viikoista. Mun ex vähiten lempparit on nyt mun lemppareita. Aluksi en pitänyt Villestä ollenkaan, mutta nyt oon alkanut pitämään siitäkin. Must se on just hyvä, et hän välillä ärsyttää muita xd
Oudot kuteet Helmerillä. Kunnon kasari farkut.
Eevis katsomossa jännittää pääseekö vielä tänä yönä jyystämään oikein kunnolla Jukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miks tuo Jukka halutaan ulos? Mun mielestä viihdyttävämpi mitä pitempään ollut talossa. Tulee koko ajan enemmän esiin ja loistava Kevin-veto. Ei nyt ihan voittoon asti tartteis mennä mutta vois vielä katsoa jonkun aikaa.
Koska sikarikerho täytyy hajottaa tai muuten lopputulos on ilmiselvä, kun sikarikerholaiset on saaneet sopia keskenään etteivät äänestä toisiaan.
Eli nytkin, jos Jukka on häädössä, niin ainakaan Krisu, Kimmo ja Helmeri ei häntä äänestä. Sitten jää Anu, Milla Kevin jotka voivat äänestää. Mitenhän käy muuten jos äänet menee tasan?
7 äänestään niin ei voi mennä tasan.
Vierailija kirjoitti:
miran itsetunto saa kunnon kolauksen☹️
No mutta toisaalta tuollaista on ihan turha miettiä, itse on hakenut taloon ja varmasti on tietänyt millainen tuo systeemi on. Kyllä Mira siitä selviää.
HALLELUJA JEEEEEE VILLE JATKAA JA SAA IMMUNITEETIN SEURAAVAKSI
Pubiruusu Mira tarttui heti mehukatti-kanisteriin kun kuuli olevansa äänestyksessä. Otti kiljuhörpyn.
Ohhoh. Olin väärässä. Olin aivan varma, että Ville lähtee tänään.
Jessss! Jukka tai Mira. Ihan oikein meni!
Sikariportaan enemmistöllä taas nainen lähtee. Milla saa jäädä ja Anu kun toinen Hemmin hihassa roikkuu. Onneksi Ville saa olla viikon ainakin vielä.
Kyllä on omatkin ajatukset muuttunut kun ei halua ulos kiihkoilevaa uskovaista ja jännittää kovasti hänen puolesta
Toivottavasti Jukalle ovi viimein nyt avautuu!
Vierailija kirjoitti:
Ville oli noista kolmesta viimeisenä äsken, eli Ville pomppaa "yllättäen" ykköseksi lopullisissa tuloksissa. Sanokaa mun sanoneen! Eli häätöön joutu Mira ja Ville joista asukaat äänestää Villen pihalle. Luen tuotantoa kuin avointa kirjaa :)
Onneks oltiin väärässä! Olin ihan varma kun sano Jukan nimen eka niin Ville on toka. Ihanaa Ville!
Koska sikarikerho täytyy hajottaa tai muuten lopputulos on ilmiselvä, kun sikarikerholaiset on saaneet sopia keskenään etteivät äänestä toisiaan.
Eli nytkin, jos Jukka on häädössä, niin ainakaan Krisu, Kimmo ja Helmeri ei häntä äänestä. Sitten jää Anu, Milla Kevin jotka voivat äänestää. Mitenhän käy muuten jos äänet menee tasan?