BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Äänestän tänään Anua. Uskon, että hänen olisi jo hyvä palata lastensa luokse.
ei kannata äänestää huijausta Ville lähtee tänää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anua vihataan täällä koska se on bätäng.
Mikä on bätäng?
Kun joku on jonkun mielestä bätäng, niin se voi olla muilta ominaisuuksiltaan mitä tahansa, mutta tärkeintä on, että sitä haluttaa p*nna.
Anufaneille riittää, että Anu on bätäng.
Eivät edes rekisteröi mitään naama nurinpäin olemisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on av täynnä ihmeellistä porukkaa koska haluutaan ehdottomasti Jukka pitää talossa vain siksi että osaa esittää Keviniä hyvin. Sitä on jo unohdettu ”SA*TANAN SIAT” kommentit Millalle ja Anulle. Vai vihataanko täällä niin paljon Anua että jopa tommonen kommentti on hyväksyttävää?
No sepä just. Jukka tarjoaa ohjelmaa niin hyvässä kuin pahassa. Eilen rymyämistä ja tänään hulvaton rooli Kevininä. Mitäs Milla ja Anu on tehneet? Ai niin, ei mitään... Miksi siis potkia sellainen asukas pihalle, joka tuo itsestään esille eri puolia ja pitää joku Anu, joka vaan makaa eikä saa sanaakaan suustaan?
Anu on tänään kyllä hyvin suoriutunut Krisuna. Milla on aina positiivinen ja tuo hyvää energiaa taloon. Milla on ollut tänään hiljainen siksi koska esittää Kimmoa. Jukka lähtee käyntiin vain viinalla. Ihmeellistä kaksinaismoralismia täällä että sovinismi sallitaan sillon kun se sovinisti on mielenkiintoinen tyyppi, tai ”esittää hyvin” toista ihmistä.
Voi kun Ville lähtis tänään. Oon väsynyt sen negatiivisuuteen ja tosikkouteeen.
Onko ollut jo tämän päivän äänestystilannetta jossain? en äänestä ennen kuin tiedän missä mennään.
Anun terskanhuutelu on jo väsynyttä. Kyllä Krisu puhuu muutakin kuin täysin randomeita terska-kommentteja täysin randomeihin väleihin. Ei noi asukkaat enää edes huomioi noita juttuja. "Varo mun terska osuu koht suhun Helmeri", Mira-Helmeri ei edes päätä kääntänyt vaan jatkoi juttelua jonkun toisen kanssa.
Mira naama kiinni jo, näyttelet Helmeriä etkä itseäsi, joten lopeta neuvomiset ja kysellyt itseäsi kohtaan ja eläydy hetki edes roolissa. Helmeriä ei kiinnostaisi yhtään Miran kaljut miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun Krisua esittävä Anu ei ollenkaan lähesty Mira-Helmeriä. Aika olennainen osa Krisun rooliahan kuitenkin olisi Hemmistä puhuminen ja fyysinen kontakti Hemmiin.
Kyllä ne paini tuossa joku aika sitten olkkarin matolla.
Yleensä se Hemmi, joka syöksyy halaamaan Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tosikko ei vetäisi näin loistavasti tätä tehtävää läpi. Ihanko tyypit kattelisi välistä ihan eri ohjelmaa
Aivan hulvatonta toi Ville-Jukan "tupakointi" :D Hyvin eläytyy, itseäni inhottaisi ei-tupakoitsijana ravata tuolla röökinkatkussa. Ja Jukka-Kevin on jopa pelottavan luonteva!
Vierailija kirjoitti:
Anun terskanhuutelu on jo väsynyttä. Kyllä Krisu puhuu muutakin kuin täysin randomeita terska-kommentteja täysin randomeihin väleihin. Ei noi asukkaat enää edes huomioi noita juttuja. "Varo mun terska osuu koht suhun Helmeri", Mira-Helmeri ei edes päätä kääntänyt vaan jatkoi juttelua jonkun toisen kanssa.
Tuo Anun vittuilu Krisulle on tosi selkeää, koska muut asukkaat ovat olleet hyvillä mielin tuossa roolinvaihdoksessa mukana. Anu ainut selvästi ilkeä tyyppi. Varmaan aukaisee aika monen silmät.
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut jo tämän päivän äänestystilannetta jossain? en äänestä ennen kuin tiedän missä mennään.
Ville putoo naisia ei enää pudoteta pitkään aikaa niitä jo liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville putoo naisia ei enää pudoteta pitkään aikaa niitä jo liian vähän.
Voi pudottaa jos ne ei tuota mitään hyvää sisältöä
Ensin valitetaan että Anu on seinäruusu ja nyt ei jakseta kuunnella häntä kun hän esiintyy näyttävämmin Krisuna. Kertokaas nyt oikeesti miksi vihaatte Anua koska en ainakaan itse vihaa vielä pelkän tylsyyden perusteella ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tosikko ei vetäisi näin loistavasti tätä tehtävää läpi. Ihanko tyypit kattelisi välistä ihan eri ohjelmaa
No jep, täysin samaa mieltä. Siellä se keikaroi Jukan vermeet niskassaan, pyytää Keviniä "iskän sylkkyyn", puhuu naisten koeajamisesta ja istuu röökipaikalla tupakka suussa kärkkyen muiden jämiä :D Ei kyllä ihan tosikko tuohon lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Ensin valitetaan että Anu on seinäruusu ja nyt ei jakseta kuunnella häntä kun hän esiintyy näyttävämmin Krisuna. Kertokaas nyt oikeesti miksi vihaatte Anua koska en ainakaan itse vihaa vielä pelkän tylsyyden perusteella ketään?
Anu on yhtä tylsä Krisunakin. Jäänyt levy päälle.
Helmeri Anuna on kyllä paljastanut Anun tapettimaisuuden tänään. Helmeri on kyennyt matkimaan Anua kertomalla kerta toisensa jälkeen: 1) ikävä lapsia 2) mulla on sisko Joensuussa 3) vatsa on sekaisin / ripuli / kuukautiset vaivaa.
Siinä on Anun anti ohjelmaan. Ai niin, hän on seksikäs, joten saa jäädä.
Ja taas siellä Hemmi eli "Anu" juttelee Krisun "Villen" kanssa pilke silmäkulmassa ja pyörittelee helmikaulanauhaa sormissaan. Vahingossa sanoi myös Hemmimäisesti "Oijoi!". Ihan selkeästi kyllä rikkoo Hemmi tota Anun roolia päästäkseen Kristianin kanssa juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se et huutaa terska ja vittu ei pelasta vielä Anua. Edelleen ei osaa tuottaa minkäänlaisia lauseita suustansa
Ville kysyi Krisulta, että hermostuttaako häntä talosta lähtö kun siivoaa niin paljon. Ville tietää lähtevänsä.