BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mira on kyllä tässäkin tosi tylsä. Bileissä tylsä ja viikkotehtävissä aina luovuttamassa. Toivottavasti lähtee tänään.
Jukka ei saa ääniä kun hyvin esityää Keviniä.
Vierailija kirjoitti:
Mira on jotenkin ihan ulkona porukasta. Sisäisessä minä minulle minusta minuun-maailmassaan.
Mira kerää ääniä
Vierailija kirjoitti:
Piti lähteä lenkille, mutta eihän tuota pysty olemaan katsomatta : )
En malttais lähteä edes ruokaa laittaan! Tämä on niin mukavaa katsottavaa!
Miran oma hiusväri platinablondi, ei kyllä näytä siltä
6 viikossa ois kyl kasvanut niin et näkyy
Miten Mira ei edes yritä? Vahtii koko ajan Kimmoa ja miten esittää häntä? Siinä sikarihuoneessa veti yhdessä kohtaa selkeesti herneet ja lähti kipakasti vessaan.. Nyt huumoria kehiin! Pitää osata nauraa itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaks on äänestyksessä veikkaan, että Mira ja Jukka ja sitten mira lähtee.
Mira ja Ville. Ville lähtee:(
Olen tähänkin asti arvanut häädetyt oikein. Timo ainoa joka on aikasemmin harmittanut ja nyt harmittaa Villen lähtö vielä enemmän.
Joo, jos Mira on Villeä vastaan, niin tod.näköisesti asukit äänestää Villen kotiin. Mutta jos Jukkaa vastaan, pitää sikarikerho huolen, ettei yksikään jäsenistä lähde.
Äänestys täytyy tehdä niin nopeasti että se on yksilöpäätös eikä ehdi painostaa ketään.
Fiksu ottaa kaikki skenaariot käyttöön ennen su. Kyllä sen tietää kenet haluaa pois.
Mira sai taatusti ripitystä Villen haukkumisesta isoveljeltä kun kävi aamulla ja nyt neiti nyrpeänä!!
Tai sitten sillä on taas joku uusi kohta kipeenä..kotiin vois lähteä pilaa elimistönsä!!
Juuri meni Anulle 30 häätöäänta. Äänestäkää tekin Anua pois.
Batteri lähtee ellei Ville sitten jos nuo 2.
Ylisläisten ajatus on päästä Mirasta tänään. Ovat valmiita uhraamaan lokki-Jukan.
Millähän rahalla nekin rottatuilla elävät äänestävät?
Mielestäni tuotanto järjesteli Miran ulos asettamalla ansan. Asukkaat eivät anna anteeksi, vaikka mitään vahinkoa ei tapahtunut.
En seuraa enää 24/7. Ehkä sitten, jos kiero Anu lähtee talosta, voin ottaa uudestaan. Anu ja Hemmi on sairasta katsottavaa.
Toivon, että Ville menee finaaliin. Milla saisi voittaa.
Tuollainen sikarikerhoilu ei ole muuta kuin hienoksi nimettyä läyhäystä ja juoruilua.
Anu on huonoin tässä tehtävässä ei yhtään hauska ja hokee samaa asiaa. Krisu on niin oma persoona jossa paljon muutakin, helpoin esittää mutta sitäkään ei osaa. Mielikuvituksettomin tänään ulos. Toivottavasti asukkailla pelisilmää ja laita Anun ulos joka viime viikolla oli neljän parhaan joukossa äänestyksen perusteella. Niin nähty
Vierailija kirjoitti:
Miten Mira ei edes yritä? Vahtii koko ajan Kimmoa ja miten esittää häntä? Siinä sikarihuoneessa veti yhdessä kohtaa selkeesti herneet ja lähti kipakasti vessaan.. Nyt huumoria kehiin! Pitää osata nauraa itselleen!
Joo pitää paikkansa mutta miten itse matkisite Helmeriä kun jätkä ihan tapetti tuolla itse en osaisi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Milla on ovat surkeimpia eläytyjiä tehtävään. Kummallakaan ei ole tarpeeksi älyä luovuuteen. Jukka vetää huipusti.
Miten esittäisit Kimmoa? Ei mikään helppo ihminen, aika hiljainen kaveri, joskus heittää jotakin tilannekomiikkaa, jota on vähän vaikea näytellä jos kykyjä ei sellaiseen oikeasti ole ja sitten välillä vähän haukkuu muita ja myötäilee Krisun juttuja. Ei mitään hirveän näkyvää, enkä tiedä onko välttämättä yksittäinen asukas edes tuonkaan vertaa Kimmon tekemisiä huomannut.
Monotoninen ääni, pään silitys, kehuminen koulutuksestaan, bilekäyttäytymisistään. Onko kertonut mitään yksityiselämästään.
Kimmon musta huumori on todella hyvää -- ja todella vaikeaa imitoida, etenkin kun Millalla ei itsellään taida olla juuri taipumusta siihen.
Eevis olis ollut hyvä esittämään Kimmoa.
Tämä tehtäväkin osoittanut että varsinkin Jukalla on paikkana vielä talossa, osaa hauskuuttaa.
Huonoin on tänään ollut Anu.Luulee ,että huutamalla täysiin vaan V%&/( on paras.Ykköset on tänään ollut kyllä Kevin ja Jukka. Kevin peppun heilautukset osoittaa niin hyvin mitä Mira ollut nämän viikkojen ajan.
Toivottavasti Jukka ei lähde tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mira on jotenkin ihan ulkona porukasta. Sisäisessä minä minulle minusta minuun-maailmassaan.
Mirahan on pullautettu ulos porukasta. Tuollaista koulukiusaamistyyppistä ulkopuolelle jättämistä.
Ihan toivon, että Mira pääsee kotiin. Ei oo ansainnut niin paljon palstatilaa kuin nyt tulee.
Itseasiassa, luulin eilen, kun viipyi PK-huoneessa, että lähtee talosta omasta tahdostaan.
Krisu esittää hyvin Villeä kaikkine sormen naputteluineen.