BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri on siinä pisteessä että olis valmis leikkimään kotia Anun kanssa talon ulkopuolellakin hetken aikaa. En olis uskonut!!
Alan jo toivoa ettei talossa järjestetä enää bileitä koska ei ole kiva katsoa asukkaita valittamassa ja makaamassa krapuloissaan, ei tuossa ole mitään katsottavaa esim 24/7 katselijoille.. Anua lainaten : Elämä on valintoja! Sitten joka kerta bileiden jälkeen nuo Kristianin p*llu ja perse jutut, juuri kysyi muilta että haittaako jos hän nyt r unkkaa tässä peiton alla
Onko Anu puhunut yöllä Millalle antamistaan pisteistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei noitten kännääjien käytös niin pahaa ollut. Kunnioittivat makkarin rauhaa ja Hemmin naulakkorysähdyskin joka isoimman metelin aiheutti makkarille oli vahinko eikä muiden huomioonottamaatomuutta. Nukkumaan tulo oli tyypillistä känniörvellystä mutta ei sitä kauhean kauan kestänyt ja oikeastaan ainoa joka oikeasti veti yli muista välittämättä oli ällöttävä Kimmo joka könysi yhtäkkiä lusikkaan Anun taakse ja alkoi puhua rasvaisia juttujaan ääneen muista välittämättä.
Kyllä oli törkeetä homostelua makkarissa kolmen jälkeen. BB ei saanut porukkaa ojennukseen, mutta Ville sai.
En ymmärrä, miksi mölisijät saa nukkua. Rankkua niille ois kuulunut antaa.
sdzfzsdf kirjoitti:
Krisun höykkäilyä Vitsi-VIlleä päin ei niin ahista ku Risu tekee sen julkisesti mahan eessä, eikä seljän takana kuten Kimmo tahi Milla,, ja Jukkakin joskus.
Mieluummin kehut ja haukut mahan eessä kuin että molempia selän takana
Ehkä Risu myös luottaa Villeen, että kyllä toinen kestää. Itse en ainakaan solvaisi sellaista jota inhoan tai vihaan
Ai ei puihu selän takana?:
"
Krisu tupakka paikalla päiväunista, kun muut laskee kuka on aikonut mitäkin maksaa "Laupias samarilainen vttu tarjos kaiken ekalla viikolla, mutta ei nyt stana lähde päiväunille, mitä vttua oikeasti?" "Perus uskovaisten kamaa, rahaa maksamalla kolehtiin pääse omastatunnosta", krisu puhuu Kimmon päälle, kun Kimmo ihan asialliseti käy läpi päiväunimaksuja.
Sellainen Krisutin, ensin pitää päihtyneenä muita hereillä ja sitten kun yksi ei siitä huolimatta koe tarvitsevansa päivaunia, haukkuu tämän aika rankasti selän takana.
Kimmo: "jos siivotaan, eikä nukuta päikkäreitä, niin mun mielestä Ville saa kyllä siivota enemmän". Krisu "joo, minä en ainakaan vttu siivoa".
Ei saakutti. Mulla menee nyt kyllä bb kiinni, ihan sairasta menoa noilla, mitä hlvettiä? Ja Kimmokin vielä tuollainen kuspää yhtäkkiä?
Tämä n. 10.17 eteenpäin 2-kamera."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Ville tajusi saaneensa turpiin niin Kevinkin kelpaa juttukaveriksi. Että on liero.
Minusta on suloista kun Kevin hakeutuu Villen seuraan. Ovat toistensa vertaistukena kun molempien hermoon otti känniörvellys, että myös tuo kun känniset makaa nyt krapuloissaan.
Kyllä toivoisin että Kevinin ja Villen kärsivällisyys palkittaisiin jotenkin.
Kevinhän antaa aina Villelle 2 häätöpistettä.
Kun Kevin on Lucky Luken näköinen niin Krisuhan on kuin ilmetty yksi niistä Daltonin veljeksista siinä se pienin? http://www.lucky-luke.com/en/characters.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Ville tajusi saaneensa turpiin niin Kevinkin kelpaa juttukaveriksi. Että on liero.
Minusta on suloista kun Kevin hakeutuu Villen seuraan. Ovat toistensa vertaistukena kun molempien hermoon otti känniörvellys, että myös tuo kun känniset makaa nyt krapuloissaan.
Ehkä ei enää anna?
Saakelin känniääliöt! Eikö bb::llä ole valtaa rangaista sääntörikkojia kymmenen käskyttämisen jälkeen. Eivät menneet nukkumaan, melusivat, häiritsivät muiden nukkumista. Jättivät kalliit ruuat lämpimään. Keittiön sikolätiksi. Ja neitsyt Kevin, voi ressua annetaan kännisen Jukan tulla lääppimään häntä ja 4-5 samassa sängyssä. Kimmokin valmis nussimaan reikää kuin reikää samoin Jukka. Häätöäänestykseen tuo sikaporukka suoraan Ällöttää noiden käytös ja bb tuotannon sallivuus. Ennen johti oikeusjuttuun kännisen viereen asettuminen ja hively housujen päältä. Nyt hei oikeasti Kevin turvaan ja bb haastattelemaan Keviniä. Ootte kai huomioinut ettei Kevin pysty puolustautumaan. Hältä puuttuu auktoriteetti. Ja Anu sikajengin mukana, kahden pienen lapsen äiti. Tuo sikajengi jatkaa sikailujaanniin kauan kuin se hajotetaan. Äänestäkää kahta sikajengiläistä. Sääliksi kävi Villeä kun näki melkein hässimässä äijät ja Kevinin ahdistuksen.
Vierailija kirjoitti:
sdzfzsdf kirjoitti:
Krisun höykkäilyä Vitsi-VIlleä päin ei niin ahista ku Risu tekee sen julkisesti mahan eessä, eikä seljän takana kuten Kimmo tahi Milla,, ja Jukkakin joskus.
Mieluummin kehut ja haukut mahan eessä kuin että molempia selän takana
Ehkä Risu myös luottaa Villeen, että kyllä toinen kestää. Itse en ainakaan solvaisi sellaista jota inhoan tai vihaan
Ai ei puihu selän takana?:
"
Krisu tupakka paikalla päiväunista, kun muut laskee kuka on aikonut mitäkin maksaa "Laupias samarilainen vttu tarjos kaiken ekalla viikolla, mutta ei nyt stana lähde päiväunille, mitä vttua oikeasti?" "Perus uskovaisten kamaa, rahaa maksamalla kolehtiin pääse omastatunnosta", krisu puhuu Kimmon päälle, kun Kimmo ihan asialliseti käy läpi päiväunimaksuja.
Sellainen Krisutin, ensin pitää päihtyneenä muita hereillä ja sitten kun yksi ei siitä huolimatta koe tarvitsevansa päivaunia, haukkuu tämän aika rankasti selän takana.
Kimmo: "jos siivotaan, eikä nukuta päikkäreitä, niin mun mielestä Ville saa kyllä siivota enemmän". Krisu "joo, minä en ainakaan vttu siivoa".
Ei saakutti. Mulla menee nyt kyllä bb kiinni, ihan sairasta menoa noilla, mitä hlvettiä? Ja Kimmokin vielä tuollainen kuspää yhtäkkiä?Tämä n. 10.17 eteenpäin 2-kamera."
Ja kumpikaan näistä jätkistä ei sanonut tuota asiaa Villelle "mahan eessä".
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on siinä pisteessä että olis valmis leikkimään kotia Anun kanssa talon ulkopuolellakin hetken aikaa. En olis uskonut!!
Minä arvasin koska Anu pelaa kuin se Sinuhe Egyptiläisen ihastus - antaa vaan senverran että saa putsattuun kokonaan Helmerin.
Krisu on just sellainen ketä pitäis vetää ympäri korvia,nousuhumalassa kaikki ihan vit...ihania,Villekin niin hyvä jätkä ja seuraavan päivä kaikki ihan perseestä!!
Vierailija kirjoitti:
Anu on niin ärsyttävä, ei millään tavalla kiinnostava. Toivottavasti ei pääse loppuun asti Helmerin vanavedessä.
Anu on siipeilijä! Maksatti Helmerillä päikkärit, omia rahnojaan ei kaivanut. Toivottavasti lähtee huomenna!!
Apuwa!! Mä näin Villestä niin eroottisenromanttista unta koko viime yön etten kehtaa kattoa bb:tä ehkä enää ikinä😗 Tää tuli nyt kyllä ihan puskista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei enää anna?
Ei varmasti anna. Pitää Villestä mutta ei raamatun kielteisyydestä homoja ym sexvähemmistöjä kohtaan.
Harmi vaan että asukkaat pudottaa Miran mieluummin kun Anun. No ehkä ens viikolla päästään sit Anusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noitten kännääjien käytös niin pahaa ollut. Kunnioittivat makkarin rauhaa ja Hemmin naulakkorysähdyskin joka isoimman metelin aiheutti makkarille oli vahinko eikä muiden huomioonottamaatomuutta. Nukkumaan tulo oli tyypillistä känniörvellystä mutta ei sitä kauhean kauan kestänyt ja oikeastaan ainoa joka oikeasti veti yli muista välittämättä oli ällöttävä Kimmo joka könysi yhtäkkiä lusikkaan Anun taakse ja alkoi puhua rasvaisia juttujaan ääneen muista välittämättä.
Kyllä oli törkeetä homostelua makkarissa kolmen jälkeen. BB ei saanut porukkaa ojennukseen, mutta Ville sai.
En ymmärrä, miksi mölisijät saa nukkua. Rankkua niille ois kuulunut antaa.
Oli ihan ok ja asiaa että Ville laittoi porukat ojennukseen. Mutta se miten Ville sen teki oli outo ja tilanteeseen sopimaton. Niin kuin Ville olisi näyttänyt oikean karvansa ja suhtautumisensa ihmisiin. Itse tilannetta katsoessani pelkäsin mitä Kimmo ja Jukka aikoo mutta pelkäsin myös Villeä. Ja ajattelin että Ville on portsari, miksi hän ei toimi niin kuin kokenut portsari jämäkästi, päättäväisesti ja neutraalisti, vaan sillä lailla että vaikutti itse pelottavalta ja räjähdysherkältä.
Anu ja Ville ulos. Anu tuhoaa Helmerin ja Ville ihmisten rahat - ne menevät lahkolle.
Villen usko on vähintäänkin erikoinen.Armo on kyllä tuosta miehestä kaukana.Katsoo uskon nimissä arvostelun olevan ok.Kaukana Juman välikädestä.
Älähän valahtele eikä trollaa, Ville katsoi asiakseen imuroida TOISEN kerran Kevin jälkeen heti kun muut yrittivät nukkua.