Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
54241/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen jälkeen kun Hemmi sano Kimmolle olevansa "ihan straight vaan", Kimmo edelleen jatko iljettäviä lääppimisyrityksiä kortsuineen ja liukkareineen/käsirasvoineen.

sanoi rakastavansa Kimmoa ei Anua. Jukka meni Kevinin viekkuun ja kietoi kädet ymrille. Jonku ajan kuluttua Kevin lähti pois. Piti olla hiljaa kun ville oli ja nous puolistuvaan adentoon monta kertaa. Ville ulos.

Vierailija
54242/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetakaasolvaus kirjoitti:

Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä

Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.

Ville tuli yöllä kesken juhlien huutamaan, Pellet Pellet!

Hän näytti ihan Jokerilta itse.

Kyllä minusta suurin paino on nimenomaan sillä, mitä itsestään ulos antaa. Kun ei niille luonneominaisuuksille hirveästi mitään voi, jotakin pitää tukahduttaa ja jotakin toista vahvistaa ollakseen hyvä ihminen, se ei ole feikkaamista vaan normaali.

Jos jatkuvasti puhuu ja elää niin, että loukkaa muita ihmisiä, niin miten sellainen olisi sisimmässäänkään hyvä ihminen?

Villellä on äärimielipiteitä kyllä, sellaisiakin joita en todellakaan allekirjoita, mutta jos miettii miten hän on tuolla ihmisten kanssa, niin yrittää olla korrekti ja ystävällinen ja myös tehdä oman osuutensa, eikä odota siitä edes minkäänlaista palkkaa. Mieti nyt vähän, asukkaat on tehneet selväksi että haluavat Villen pois talosta, mutta Ville ei ota siitä itseensä vaan edelleen toimii kuten oikeaksi näkee ja suhtautuu ihmisiin ihan samalla tavalla.

En voi olla ihailematt Villea, vaikka pidänkin kiihkouskovaisuutta luontaantyötävänä, niin kyllä Villessä silti kulminoituu se miten hyvää kristilliset arvot voivat myös tuoda mukanaan, kun niitä ihan tosissaan pyrkii noudattamaan.

Olisit hyvin oikeassa paitsi et ole siinä että Villen yritys olisi aito. Hän tekee tuota ihmisten edessä liikaa ja paljastaa siinä itsensä feikkaajaksi. Aito ei peilaa noin. Hän ei korosta suhdettaan Jumalaan erityisasemassa ollen.

Hän on fariseus.

Krisu on aito ja ihmiset tajuavat jo sen. Krisu on hyvä mies sydämeltään. Jumala rakastaa rehtiyttä ei kaipaa täydellisyyttä. Jumala haluaa syntisen ihmisen löytävän hänet ei täydellisen.

Jeesus rakastaa Krisua ja Villeä kaikesta huolimatta.

Minä en tajua Krisun aitoutta. Minusta täysin suodattamaton ulosanti ei ole mitään aitoutta vaan itsekästä mulkkuilua, ei piittaa muiden tunteista kun haluaa vaan olla sellainen "minä nyt vaan olen tällainen"-tyyppi. Mitään hyvää sydäntä en hänestä ole vielä bongannut, nojoo on joissakin jutuissa sanonut auttaneensa ihmisiä, mikä on tietenkin aina hyvä asia, mutta on myös vastaavasti kertonut sotkeneensa viattoman ihmisen auton ulosteellaan ym. ilkeyttä mitä harva ihminen varmasti on koskaan tehnyt, koska omaavat käytökselleen jonkunlaisen suodattimen.

Villen feikkiys, no voi olla tai sitten ei, mutta silti arvostan sitä, että ihminen pysyy asiallisena ja suodattaa puheitaan niin ettei jatkuvasti loukkaa muita. Onhan Villekin välillä saanut muita loukkaantumaan, sitä en kiellä ja muutenkin on huonot puolensa, mutta Krisuun verrattuna itse koen Villen silti paremmaksi henkilöksi.

Ehkä. Saa nähdä, petraako Krisukin nyt ja vähän miettii enemmän sanomisiaan, ainakin eilen käyttäytyi aivan eri tavalla kuin aiemmin ja vaikutti vähän miellyttävämmältä ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54243/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri sano kimmolle hyvin selvästi rakastavansa tätä ystävänä ja olevansa hetero, mut kimmo tulee ihan iholle monia kertoja ja lääppii melkein väkisin, tyrkytti itteensä koko yön

katoin koko ajan. Ei se noin mennyt. Ei sanonut olevansa hetero. Kysyi kyllä mutta vadtausta ei tullut ja bb pyysi mennä monta kertaa nukkumaan. Anulla tuli paha mieli ja Kimmo lohdutti.

Kyllä sanoi olevansa "straight" myöhemmin yöllä. Äläpä vääristele.

Joo, Hemmi olisi voinut olla vähän selkeämpi vähän aikaisemmin, ei olisi ehkä mennyt meno niin överiksi. Yhden aikoihin yöllä Hemmi kyseli Kimmolta: "Noin homomiehenä, mitä tykkäät mun perseestä, eikö ole aika hyvä?" ja vähän sen jälkeen sanoo Kimmolle rakastavansa tätä. Sitten noin puoli kolmen maissa, kun Kimmo on moneen kertaan alkanut jankata sateenkaariasiaa, sanoo ohimennen olevansa kuitenkin "streitti". 

Toki Kimmon olisi pitänyt myös älytä, että samalla kun hän pyrki Hemmin iholle, Hemmi pyrki Anun iholle. Känni päällä niin jää huomaamatta tällaiset pikkuseikat. 

Näinpä. Omasta mielestä Hemmi on tosi raskas tyyppi kännissä, en mäkään Anuna tykkäis tollasista lähestymisyrityksistä tossa tilassa. Hemmihän on ihan ulapalla jo kahden annoksen jälkeen :D puhuu ihan ristiin ja sekavasti, ei mitään tolkkua käytöksessä. Siitä huolimatta Kimmolla meni lujaa yli, vois sanoo jo ahdisteluks.

Vierailija
54244/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeä vtuttaa kun Iskän varjolla ja iällään ei saakaan tuosta vaan auktoriteettia eikä edes munillaan.

Ne kun pitää Ville kulta ansaita aitoudella ei menemällä selän taakse ja leikkimällä kenen isi on isoin.

Hän joutuu miettimään tätä.

Vierailija
54245/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä

Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.

Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.

En kertonut yksipuolisesti koska hänen tehtävänsä ei ole olla BB isoveli vaan isoveljen pelkästään.

Hän kuvittelee että kun on toistanut Jumalan olevan takanaan niin hän voisi muka hoitaa moralisointeja ja kuria.

Ei voi. Hän ärsyttää kun ei tajua tuota asiaa.

BB epäonnistui tehtävässään, kuuluttteli 2 tunnin ajan vähän väliä, että nyt nukkumaan. Ville oli sitten lopulta se joka sai homman rauhoittumaan. Ja kyllä minä ainakin ymmärrän, että kännisten riehuntaan keskellä yötä herääminen ärsyttää selvinpäin olevaa henkilöä rankasti. Ärsytti myös Keviniä ja Miraakin. Kevinhän yritti hallita tilanteen ystävällisesti, mutta ei se kännisiin toiminut. Hyvä Ville!

Vierailija
54246/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri sano kimmolle hyvin selvästi rakastavansa tätä ystävänä ja olevansa hetero, mut kimmo tulee ihan iholle monia kertoja ja lääppii melkein väkisin, tyrkytti itteensä koko yön

ei mennyt noin. Yritti kyllä saada vastausta kysymyksern. Bb keskeytti monia kertoja. Menkää nukkumaan. Villen pitäisi saada muualle nukkumaan ja miel su ulos

Vierailija
54247/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.

En kertonut yksipuolisesti koska hänen tehtävänsä ei ole olla BB isoveli vaan isoveljen pelkästään.

Hän kuvittelee että kun on toistanut Jumalan olevan takanaan niin hän voisi muka hoitaa moralisointeja ja kuria.

BB epäonnistui tehtävässään, kuuluttteli 2 tunnin ajan vähän väliä, että nyt nukkumaan. Ville oli sitten lopulta se joka sai homman rauhoittumaan. Ja kyllä minä ainakin ymmärrän, että kännisten riehuntaan keskellä yötä herääminen ärsyttää selvinpäin olevaa henkilöä rankasti. Ärsytti myös Keviniä ja Miraakin. Kevinhän yritti hallita tilanteen ystävällisesti, mutta ei se kännisiin toiminut. Hyvä Ville!

Mira petti ryhmän battereilla.

Vierailija
54248/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä talossa ei pitäisi kenenkään joutua pelkäämään koskemattomuuttaan. Kevinin täytyisi mennä päiväkirjahuoneeseen puhumaan tuotannolle Jukan käyttäytymisestä. Se, että umpihumalainen, hetkeä aikaisemmin aggressiivisesti käyttäytynyt mies tunkee väkisin viereen sänkyyn ja ottaa kiinni on todella kyseenalaista.

Vierailija
54249/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus inhoaa ulkokultaisuutta Ville. Jeesus rakastaa rikkinäistä ja särjettyä ja sellaista jonka syntisyys on omassa tiedossa etenkin. Krisu tietää että on syntinen. Se on suurta armoa ja rakkautta tuova asia aina. Se joka saa anteeksi paljon rakastaa paljon.

Vierailija
54250/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo mitä Kimmo sanoi "kuka on avannut viinipullon ilman lupaa". Että niinkuin ilman kenen lupaa? Sikarikerhon? Onpa kyllä ärsyttävää, että sikarikerholla alkaa olla tuollainen valta.

Ilman KIMMON lupaa! Hän toi pkhuoneesta muutaman oluen ja pari viinipulloa. Oluet jaettiin heti, viinipullot meni jääkaappiin.

Vierailija
54251/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti se meni niin että känniset oli edelleen levottomia ja viimeinen pisara oli kun Kimmo hipsi Anun ja Hemmin sänkyyn kuin likainen vanha pervo ja rupes ääneen sanomaan varmaan jotain ällöä, en kuullut kunnolla. Tähän Ville huusi kovalla ja erittäin vihaisella, oikeasti uhkaavalla äänellä LÄTTY KIINNI!! tms. Ja sen perään PELLET!!! Kimmon pisteet tosiaan laski ja myös Villen. Tuntui että näkyi vilaus sitä toista Villeä jonka tiedän olevan olemassa siellä jeesustelun alla.

Vierailija
54252/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännilläiset pyysi kaikki anteeksi Villeltä, Ville pyysi anteeksi kun oli sanonut muita pelleksi, totes että olis pitänyt sanoa, että käyttäydytte kuin pellet. Muut ymmärsi hyvin. Jukka pyysi anteeksi Keviniltä ja Kevin sanoi että "joo", Keviniä v*tuttaa selvästi vieläkin.

Siivouspäivä, Krisu yritti jo sanoa, että paljoko pitää maksaa ettei tarvi siivota?

Jukka meni Kevinin viereen yöllä ja Kevin pomppas ylös jonku ajan kuluttua.

Vierailija
54253/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho miten Kevinillä tuollaiset reuhkat kainalossa,

ajaisin jos mies pois niin hikoilukaan ei kova niissä ja hajut pysyy poissa!

Vierailija
54254/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo toisti tuota : Mira petti meidät -asiaa vielä ihan kännissä keittiön lattialla hemmille, Millalle ja Anulle ja Jukalle. Kimmo on pitkävihainen. Itse tilasi kebabia ja otti diilejä vastaan ja trollasi vielä viinipullolla. kiero juristinalku.

Vierailija
54255/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on bb talo ja bb pyysi nukkumaan ja tulee ääntä ja Ville ei muistanut omia känniaikoja. Ville on tulppa.

Vierailija
54256/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy niin sääliksi Keviniä. Valvonut puoli yötä kännisten takia ja nyt on ihan väsynyt ja pitää vielä kuunnella krapulaisten valituksia itseaiheutetusta tilastaan ja bb:n jatkuvia kuulutuksia sääntörikkomuksista kun krapulaiset meinaa nukahtaa ja krapulaisten lojumista ja samalla kestää sitä omaa väsymystä jonka aiheutti päihtyneet asuintoverit.

Vierailija
54257/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök tuota Kimmoa oikeen vit..tyrkky..

Helmeri sanoi jotain mitä tekisi mieli..Kimmo ei kuullut mutta heti säpsähti sängyssä

ja kysyi "mitä tekisi mieli"?

Helmeri totesi että oksentaa..

Vierailija
54258/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinille täysi kymppi käyttäytymisestä. Hällä on omanarvontuntoa jota ei krapulaitsesäälillä osteta. Uskon että Kevin yllättää huomenna, eikä anna ääntä Villelle.

Vierailija
54259/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo toisti tuota : Mira petti meidät -asiaa vielä ihan kännissä keittiön lattialla hemmille, Millalle ja Anulle ja Jukalle. Kimmo on pitkävihainen. Itse tilasi kebabia ja otti diilejä vastaan ja trollasi vielä viinipullolla. kiero juristinalku.

Kimmo on oikeudenmukainen. Mira petti törkeesti. Touvottavadti lähtee huomenna tai Ville.

Vierailija
54260/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevinille täysi kymppi käyttäytymisestä. Hällä on omanarvontuntoa jota ei krapulaitsesäälillä osteta. Uskon että Kevin yllättää huomenna, eikä anna ääntä Villelle.

Kevin vaikka voittoon mutta hänellä on syytä olla vihainen villelle.

Ketju on lukittu.