BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nyt lun korjattu tuo äänestä suosikkiasi pois niin näyttää loogiselta häätöön lähtijät.
Onko Jukka ja Kimmo jo tietoisia, että ei Mira viikkotehtävälle hallaa tehnyt? Itselleen vain, vaikka olisi ollut poissa radalta kuitenkin.
Kun koosteessa näyttivät olevan varmoja, että tullut lisäkilsoja Miran takia.
Tuolla on kaikki muut miehet paitsi Ville enemmän tai vähemmän homoja tai bi-seksuaaleja
Vierailija kirjoitti:
Meinaako toi Krisu puhua idioottia koko illan?
Toivottavasti, musta se on tosi hauskaa.
Nuo on ihan porsaita. Yököttävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko muutki tääl kateellisia anulle?
Miten voi olla aikaa pitää itsestään huolta, hoitaa lapsiaan hyvin ja vielä olla uraputkessa?
Itsellä liikapainoa useampi kymmentä kiloa ja vaikka lapset onkin ihania niin hieman harmittaa minimipalkalla koittaa elää ja elättää :(
Lopeta jo ja palaa ylilaudalle. Anussa ei ole yhtään mitään ihmeellistä, ja se hänessä ärsyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja ja Anu porskuttaa vinaaliin.
Niin tekee!
Tässä minun veikkaus kärkinelikosta:
Krisu, Hemmi, Anu ja KevinHäätöjärjestys on tässä:
1. Mira
2. Ville
3. Jukka
4. Milla
5. KimmoKimmolla 1%
Viimeisessä häädössä on vastassa Krisu ja Anu. Laudalta äänestetään Anu ja Krisu jatkoon, vauvalta Krisu.
Jukka kysyi Keviniltä ottaako Kevin vegaanista kastiketta, tämä on minun tekemää. :)
Vierailija kirjoitti:
Eiiii Miraa, häviää varmasti Anulle :(
Mira lähtee muutenkin pian, mitä ihmiset ajattelee kun Miraa äänestää
Mira teki valinnan 30 donaa vastaan 6 batterya.
Anun sanoin elämä on valintoja.
Anu ja Hemmi on niiiin söpö pari. Ihana miehen kanssa katsoa niiden söpöilyä ja söpöillä samalla itse :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla aikaa pitää itsestään huolta, hoitaa lapsiaan hyvin ja vielä olla uraputkessa?
Itsellä liikapainoa useampi kymmentä kiloa ja vaikka lapset onkin ihania niin hieman harmittaa minimipalkalla koittaa elää ja elättää :(
Lopeta jo ja palaa ylilaudalle. Anussa ei ole yhtään mitään ihmeellistä, ja se hänessä ärsyttääkin.
Sulle suosittelisin töitä ja lenkkiä, mallia Anusta niin ei tarvitse katkerana pidätellä itkua kun katsoo itseään peilistä. Voisi tehdä ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kaikki muut miehet paitsi Ville enemmän tai vähemmän homoja tai bi-seksuaaleja
Heterona yllättävän paljon katellut Villekin haarovälejä miesten usein
Vierailija kirjoitti:
Nyymi ihan oikeasti ryhdistäydy. Laihduta, mene töihin tai opiskelemaan ja hanki se ensimmäinen tyttöystäväsi niin ei tarvitse fanittaa jotain tavista televisiossa noin sairaalla tavalla.
Ennen pidin Mirasta, mutta jo raivostuttaa koko ihminen. Minusta on kiero ja laiska
Vierailija kirjoitti:
Katkerat mammat täällä äänestäneet Anua. Ymmärrettävää toki että harmittaa kun toinen on kolmekymppisenä menestynyt ja kaunis.
Aijaa. Minä olin 30v ja nyt myös 40v kauniimpi ja varakkaampi kuin Anu. Anulla on 30v jo ryppyjä, minulla ei ole ainuttakaan 40v. Lapsia ei luojan kiitos ole eikä tarvitse tehdä mitään LKV:n hommia.
millan puheesta on vaikea saada selvää.
Sori kun kommentoin tapahtumia "myöhässä", mutta kun seuraan vain koosteita. Eli mikä toi Jukan homma nyt ton Kevinin suhteen on? Kun Kevinin tukka ajeltiin, Jukka selitti että onpas hottis, ja on muutakin sanonut. Ja nyt ne jo makaili sängyssä päällekkäin?
Minua pelottaa että Keviniä vedätetään tässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako toi Krisu puhua idioottia koko illan?
Toivottavasti, musta se on tosi hauskaa.
On vai?
Selittää Putouksen suosion.
Voisiko Krisu pitää jo turpansa kiinni!