BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
nyt ville suurustaa ton kastikkeen niin anu ei voi syödä, toista kastiketta ei antanut anu takia
Mikä suurustus... vehnäjauhoja suoraan kermaan...
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja ja Anu porskuttaa vinaaliin.
Niin tekee!
Tässä minun veikkaus kärkinelikosta:
Krisu, Hemmi, Anu ja Kevin
Häätöjärjestys on tässä:
1. Mira
2. Ville
3. Jukka
4. Milla
5. Kimmo
Vierailija kirjoitti:
Nää ei taida olla kännissä ainakaan tän päivän puolella
Sitä täs juuri mietin että nukahdan ennen kuin nää edes aloittaa. Mitä järkeä on bileissä jotka tapahtuu kolmelta yöllä. Ei ole kauhean katsojaystävällistä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauksa palsta. Kirjoita yksikin poikkipuolinen tai ei ylistävä viesti ihan mistä tahansa asukkaasta, kritisoi tai ihmettele jotain asukkaan huonoa tapaa tai käytöstä, niin olet heti "asukkaan nimi"VIHAAJA!
Sama onnistuu toisinpäinkin, kirjoita jostain asukkaasta jotain mukavaa tai ole eri mieltä jostain pähkähullusta tulkinnasta niin olet heti "asukkaan nimi"FANI!.
No onko se huono asia?
On, aikuisten ihmisten suorittama fanittaminen on henkilöpalvontaa joka menee helposti fanatismin puolelle. Fanaattiseksi leimaamalla yritetään saada toisen mielipiteet huonoon valoon.
Vatipää on fanaattinen. Ja ihan omalla käytöksellään saa mielipiteensä huonoon valoon. Solvaa muita keskustelijoita ja menettää täysin hermonsa, jos joku kirjoittaa kriittisesti Anusta tai Helmeristä.
Vatijoukot ovat Oulusta ja varmaan ihan tillintallin elleivät päivystä miekallasöhijöitä larppajia just.
Mulle ei oo vieläkään selvinnyt, mitä toi Mira voi syödä ja mitä ei, ja miksi. Nyt alkoi paistaa kanaa. MIKSI?
Miralla päällä tommonen kolttu, vaikka kyse on gaalasta. Melkoinen tyyli-lyyli.
Mira 25 Anu 20 ja Ville 20 Jukka 19
Hyvältä näyttää
Toivottavasti tuo ruutupaita ei ole Kimmon gaala-asu.
BB jätti tämänkin illan suunnittelun puolitiehen! Huonot ohjeet, aikataulutus aivan pe******ään! Olisi tuon voinut paremminkin hoitaa!
Vierailija kirjoitti:
Miralla päällä tommonen kolttu, vaikka kyse on gaalasta. Melkoinen tyyli-lyyli.
ei taida olla mukana gaala-vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo vieläkään selvinnyt, mitä toi Mira voi syödä ja mitä ei, ja miksi. Nyt alkoi paistaa kanaa. MIKSI?
Ja miten voi yhden kanan paistaminen olla noin vaikeaa. "Tajuaako joku tästä kanasta jotain?" Voi hyvänen aika.
unelmahäätöparini jukka ja anu ei näytäkään enää niin utopistiselta. jukan saaminen ulos tällä tavalla olisi mukavaa, ja saisi sekä anulle että sikarikerholle ajateltavaa plus yleistä turhautumista siihen etteivät saa villeä pois
Kaikki sanoo kuinka Mira on puuhastellut paljonkin keittiön puolella, mutta ei tunnista pesukoneen piippausääntä vaan kysyy ”mikä toi on onks toi joku grilli vai” siinä teille sitä ahkeraa mimmiä. Olen edelleen sitä mieltä että Miran ahkeruus johtuu eilisestä palautteesta ja viikonlopun jälkeen on taas patalaiska. Kotona toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisi syödä kaikkea, mutta on tosi nirso. Elää siviilissä pääasiassa heseruuilla, batterylla ja tupakilla.
Gaalaan laitetaan hiukset ylös ja korut niin että yhdet korus päähän tai dekolteelle. Ei likkalettejä ei minihameita kyseessä on iltatilaisuus!! herrajumala eikä nää tiedä???
Eikö Jukallakaan ole mitään parempaa päällepantavaa? Ja ei todellakaan millään pahalla, mutta on tuo Kevin aika ilmestys kun purjehtii pitkin käytävää :D
Ei ne saa alottaa liian aikaisin et Vain Elämää ehtii loppua ja BB kooste ja extrakin keräisi katsojia
Vierailija kirjoitti:
Mira on vain nirso! Ei mitään allergioita tms. Ei syö lihaa, paitsi jauhelihaa kai, kanaa syö.
Villenkin pitäisi jo mennä vaihtamaan puhdas jeesuspaita päälle.