Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53401/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla jo kysyi, mitähän ruokaa gaalassa on.

Vierailija
53402/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin muuten taisi vahingossa kutsua itseään äsken mieheksi...

Kuinka niin vahingossa ? Sehän on mies.

Aivan. Ei muistanut esittävänsä muunsukupuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53403/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Kimmon ois nyt kannattanut valita Hemmi, tai ajattelikohan et saa Anun pysymään pois Hemmin kimpusta näin 😆

Vierailija
53404/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko toi krisun puudeli pukea päälleen, eikä heitellä' pulloa seinään.

Todella kireä tunnelma tuolla. Ja vain kimmon ja sikariportaan vuoksi.

Leuhka Kimmo on niin ennalta arvattava.. hyi saaatana.

Vierailija
53405/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mITÄ MÄ SANOIN, ANUN VALITSI... Hyvävelikerholaisen "vaimoke".

VMP.  

VIHAAN KIMMOA NIIN PALJON ETTEN EDES USKO ITSE.

mIRA SIVUUTETAAN KUIN OLISI ILMAA, mILLA KÄSKETTIIN KOKKAAMAAN JNE.

Silti Mira taas kiltisti kaunistaa asukit jos pyytävät.

Todella surullista.

Vihaat Kimmoa, anna kun arvaan et sun lemppariasukas talossa on tapettianu?

Vierailija
53406/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei taaskaan alkoholia?

Käsittämätöntä

Vierailija
53407/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Milla on söpö ja luonnollinen. Ja 24/7 on näyttänyt Mirasta hyvin epäitsekkään ja auttavaisen luonteen. Koko ajan siivoillut toisten jälkiä, mutta ei tee mitään numeroa asiasta, eikä sitä kyllä kamerakaan näytä kuin vilauksia.

Millä eväillä Anu on ansainnut jatkoaikaa? Toista viikkoa ollut yhtä feikkiä kuin hiuslisäkkeensä kylppärin lattialla. Naama norsueläimen synnytinelimellä koko ajan.

Kokee Millan uhaksi, joten yrittää Millaa ulos talosta.

Jos Hemmillä mylvii tunteet, ei hän syöksy Anun kaulaan. Kyllä se on Krisu, jota Hemmi spontaanisti halaa ja rutistelee. Ehkä siksi, että Anussa ei ole lämpöä. Eikä aitoutta. Ei empatiakykykyä ollenkaan.

Tuo on muuten totta, että Anu voi kokea Millan uhkana. Milla taitaa olla aidosti sitä, mitä Anu yrittää esittää olevansa. Jännä minusta myös, että Anu haluaa molemmat talon muut naiset ulos.

Vierailija
53408/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin tunnin sisään unohtanut kaksi kertaa olevansa muunsukupuolinen. Alkaa tosiaan uskottavuus mennä tuon asian suhteen.

Vierailija
53409/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää Anusta mitään sympaattista piirrettä, kovan oloinen nainen.

Ja tyytymätön aina, suupielet alaspäin.

Tämä.

Lisäksi vielä kontrollin tarve, ylemmyyden tunto, tosikkous, jäykkyys, käskyttävyys, empatian puute.

Jotenkin sellainen tunne, että lapset on tainneet olla isovanhempien hoidossa vauvasta asti. Anusta kuulee, kuinka itse tarvitsee vanhempiensa kaikessa. Asuvatkin lähekkäin. Ehkä tuo selittää, että ei erityisesti tunnu ikävöivän lapsiaan. Ei edes kirje juurikaan liikuttanut.

Siinä on jotain hemmoteltua lasta vielä niin paljon, että ei oo aikuiseksi kasvanut.

Jos yleensä on lasu uhkaa niin mobilisoidaan hoitajia.

Niin. Lapset eivät ole isänsä luona. Anun vanhemmat hoitavat lapsia Anun talossaoloajan. Tämän Anu itse sanonut.

En ole kuullut mitään, että edes tapasivat isäänsä. Onko joku muu sattunut kuulemaan?

Eikse ne ole isäviikon isällä ja äitiviikon isovanhemmilla?

Tarkoitatko, että tosiaan ois hoitovastuu isovanhemmilla silloinkin, kun Anu ei oo BB-talossa?

Vierailija
53410/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne jugi ja Milla istuu sylikkäin kun vanha pari <3 minne Jugi poika Kveinin jättänyt :(

Mystinen kirjeen mies ei tuolla menolla taida olla Millaa enää odottelemassa ulkomaailmassa

Oliko se mies?

Kyllä on, Ville kysyi Millalta onko kirjeen tyyppi mies vai nainen ja milla vastasi että mies.

Vierailija
53411/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna lämmin

Vierailija
53412/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään kunnon bileet vai jakavat noiden lisäksi illalla pari pulloa. Onko sanottu missään?

Vierailija
53413/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kaljaa/naama sanoi Jukka?

Vierailija
53414/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo Helmeri puuhaa tuolla suihkussa..?

Vierailija
53415/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö nää niinku kaikki ilman suihkua saunaan

Vierailija
53416/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa Kimmosta kyllä mitenkään yökötystä, äärimmäisen fiksu tyyppi jolla hyvä huumorintaju

Vierailija
53417/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää Anusta mitään sympaattista piirrettä, kovan oloinen nainen.

Ja tyytymätön aina, suupielet alaspäin.

Tämä.

Lisäksi vielä kontrollin tarve, ylemmyyden tunto, tosikkous, jäykkyys, käskyttävyys, empatian puute.

Jotenkin sellainen tunne, että lapset on tainneet olla isovanhempien hoidossa vauvasta asti. Anusta kuulee, kuinka itse tarvitsee vanhempiensa kaikessa. Asuvatkin lähekkäin. Ehkä tuo selittää, että ei erityisesti tunnu ikävöivän lapsiaan. Ei edes kirje juurikaan liikuttanut.

Siinä on jotain hemmoteltua lasta vielä niin paljon, että ei oo aikuiseksi kasvanut.

Jos yleensä on lasu uhkaa niin mobilisoidaan hoitajia.

Niin. Lapset eivät ole isänsä luona. Anun vanhemmat hoitavat lapsia Anun talossaoloajan. Tämän Anu itse sanonut.

En ole kuullut mitään, että edes tapasivat isäänsä. Onko joku muu sattunut kuulemaan?

Mitä ihnettä! Lapsethan ovat vuoroviikoin isänsä luona! Alusta asti tuo on tullut selväksi.

Vierailija
53418/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut ällöämään homoja kimmon vuoksi. juuri tuollasia veteliä laiskoja lötköperseitä taitavat kaikki olla.... miettikääpä suomalaisia julkihomojakin.

Ja minulla ei aluksi ollut mitään h..ja vastaan, mutta nyt alan olla sitä mieltä että ovat kaikki aivoistaan viallisia ja erittäin epäluotettavia.

N 1400 aikoinaan ja 14 otettiin lennonjohtokoulutukseen. Työ ja oikeustiedettä hgin yliopistossa. Arvostan.

Ja kImmo ei tiedä edes että tina oli alkuaine :) Ei kummoset pääsykokeet voi olla.

Vierailija
53419/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi etton akoilla rumia pärseitä.

Vierailija
53420/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut ällöämään homoja kimmon vuoksi. juuri tuollasia veteliä laiskoja lötköperseitä taitavat kaikki olla.... miettikääpä suomalaisia julkihomojakin.

Ja minulla ei aluksi ollut mitään h..ja vastaan, mutta nyt alan olla sitä mieltä että ovat kaikki aivoistaan viallisia ja erittäin epäluotettavia.

N 1400 aikoinaan ja 14 otettiin lennonjohtokoulutukseen. Työ ja oikeustiedettä hgin yliopistossa. Arvostan.

Minä en arvosta pätkääkään. Tittelit ja ammatit ei ihmistä paranna, kun on sisältä mätä.

Kyllä noilla ho.illa on kaikilla paha aivovamma, ja se heijastuu muuhunkin kuin seksuaalisuuteen.

Mä luulen että sulla on paha aivovamma, et ole tainnut menestyä elämässäs samalla tavalla kuin esim Kimmo tai Helmeri, kateus on ihan normaalia

Ketju on lukittu.