BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Taas oli mahdollisuus olla hauska. Mitä tekee tää yks, piti puhe olla ja hän luettelee paikat mihin sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.
Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.
Sanoisin, että Jukan kiinnostus keviniä kohtaan ei ole seksuaalista vaan on aidosti kiinnostunut ihmisestä.
Jukan kiinnostus on korreloitunut suoraan siihen tosiasiaan, että Milla ja Kevin hengaa paljon yhdessä ja nukkuvat vierekkäin. Jukka halajaa päästä Millan viereen nukkumaan, ja saada muutenkin pisteensä Millan silmissä nousemaan. Antoihan Milla taas Jukalle yhden nimeämispisteen, joten senkin puolesta voidaan päätellä, että välittäminen ei ole Millan puolelta samaa, kuin Jukan, tuon Pohjanmaan ikioman pleipoin.
Höpö höpö ei Jukkaa kiinnosta mitä Milla tekee. Näkeehän ton, että Jukka on vapautuneenpi kaikkien seurassa ja avoimempi. Huomaat tämän jos seuraat 24 seiskaa. Jukka huomattavasti rennonpi ja kiinnostunut muista asukkaista ja heidän mielipiteistään.
Seuraan para'aikaa 24/7, Jukka kehuu itseään nytkin miksi ansaitsisi vuoden urheiljapalkinnon ;D
Lisään vielä, että kyllähän Jukka hakeutuu koko ajan Millan lähelle, kai hakee jotain positiivista vibaa, että saisi katsojien mielenkiinnon itseensä Millan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Taas oli mahdollisuus olla hauska. Mitä tekee tää yks, piti puhe olla ja hän luettelee paikat mihin sattuu
Tää yx= Anu on antanut aika paljon naiseksi tuolla radalla. Painanut kuin pieni eläin, ja ihan syystäkin tuo puheessaan esille jumissa olevat kipeät lihaksensa. Tiedätkös sä miltä tuntuu, kun koko kroppaa särkee, ja jumittaa kovan fyysisen rasituksen jälkeen, tässä tapauksessa 2,5 päivän pituisen ? Tuskinpa tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt siis niin, että kun vain ilmoittaa "että olen nyt muunsukupuolinen" niin voin osallistua Mr Finland-, Miss Finland-, Mr Gay Finland ja Mrs Gay Finland-kilpailuihin? Vähän menee jo överiksi.
Kevinin mallia mukaillen minä aion osallistua Miss Eesti -kilpailuihin. Olen Suomen kansalainen, viisikymppinen mies. Mutta kun kerta syyrialais-eestiläinen Kevin voi osallistua MR Gay Suomi kilpailuun, niin ihmisoikeudet kaikille, ei vaan toisenlaisille! Vai miten se Kevinin sotahuuto kuului.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää yx= Anu on antanut aika paljon naiseksi tuolla radalla. Painanut kuin pieni eläin, ja ihan syystäkin tuo puheessaan esille jumissa olevat kipeät lihaksensa. Tiedätkös sä miltä tuntuu, kun koko kroppaa särkee, ja jumittaa kovan fyysisen rasituksen jälkeen, tässä tapauksessa 2,5 päivän pituisen ? Tuskinpa tiedät.
Tiedän kyllä, tässä oli tarkoitus voittaa puheella muut, eipä taida tuolla puheella voittaa
Pablo on viikon urheilija ei nämä masukkaat.
Voi hitto annoin jo Hemmille ääneni mut Kimmon olikin parempi
Helmeriki tuumas tossa että urheilugaalahan on se paikka missä otetaan.
Et Ville ilonpilaaja voi pitää ne mölyt mahassaan ja siirtyä sivuhuoneeseen seurustelemaan jessen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt siis niin, että kun vain ilmoittaa "että olen nyt muunsukupuolinen" niin voin osallistua Mr Finland-, Miss Finland-, Mr Gay Finland ja Mrs Gay Finland-kilpailuihin? Vähän menee jo överiksi.
Kevinin mallia mukaillen minä aion osallistua Miss Eesti -kilpailuihin. Olen Suomen kansalainen, viisikymppinen mies. Mutta kun kerta syyrialais-eestiläinen Kevin voi osallistua MR Gay Suomi kilpailuun, niin ihmisoikeudet kaikille, ei vaan toisenlaisille! Vai miten se Kevinin sotahuuto kuului.
Teissä eläkeikää lähestyvissä miehissä taitaa olla paljon sellaisia jotka ei ole koskaan oikein voineet rehellisesti tarkastella omaa seksuaalisuutta ja se purkautuu tällaisena sairalloisen kuuloisena kiinnostuksena ja vihamielisyytenä. Joka kerta kun tulee tätä vastaan ajattelen että siitä puhe mistä puute.
Miksi Ville vaatii että toisten on elettävä toisin kuin hän itse elänyt.
Ok, Anu ajatteli olla luova, hauska, erottua joukosta ja voittaa, kun ei pitänyt mitään perinteistä puhetta, vaan listasi kaikki kehonsa osat ja kertoi että niihin sattuu. Hienoa aivotyöskentelyä Anu.
Kevin muuten taisi vahingossa kutsua itseään äsken mieheksi...
Vierailija kirjoitti:
Ok, Anu ajatteli olla luova, hauska, erottua joukosta ja voittaa, kun ei pitänyt mitään perinteistä puhetta, vaan listasi kaikki kehonsa osat ja kertoi että niihin sattuu. Hienoa aivotyöskentelyä Anu.
Vanha juttu, saman rimpsun luetteli yks päivä sängyssä.
Siitä lokista vuoden urheilija :)
Vierailija kirjoitti:
Nauroin kyllä Anun keksinnölle. Tylsin juttu oli Villellä.
Kyllä Krisu ansaitsee voiton ja Kimmo erittäin hyvänä kakkosena.
Milla vaan juo ja syö!