BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri vähän vässykkä. Nyt sitä luonnetta ja muutto kauas Anusta.
Vierailija kirjoitti:
Ai Anu ei syö pihviä kun se ei paistettu laktoosittomassa toissa on se pelle kaljaa vetää taas illalla😅🤣🤣
Käyttäytyy kuin pikkukakara ainutlapsi!!!
Ai kelpas kuitenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat äänestyksessä?
Sinä ja sun Äitis!!
Oletpa lapsellinen.
miesoletettu -keskustelu lähtemässä käyntiin.. Kanavan vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Millan salatehtävän tietää puolet on se pahvi!!
Mikä on Millan salatehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Helmeri vähän vässykkä. Nyt sitä luonnetta ja muutto kauas Anusta.
Käy pikkasen kyllä hitaalla tää Helmeri, taitaa olla Helmerille Anu vähän kuin Maisa JariMatille molemmat ukot vässyköitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.
Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.
Niin se on se mikä häntä lapsille huutamisessa vituttaa? Et häntä alkaa yskittää? Voi itsekkyyden, itsekeskeisyyden ja lapsellisuuden huippu! Anu malliesimerkki siitä mitä käy kun vanhemmat tekevät lapsen puolesta kaiken. Myös aikuisen lapsen.
Ei mennyt noin, älä usko tuota Anu-vihaajaa, sävyttää juttunsa omien tarkoitusperiensä mukaan. Veikkaan että trollaa tarkoituksella ja kokeilee kuinka moni uskoo.
Eiköhän täällä useampi ihminen kommentoi Anua ei-niin-mairittelevaan-sävyyn. Itse olen ainakin kommentoinut ja niin on joku/jotkut muutkin... On vaan mun mielestä v-mäinen ja itsekäs luonne, en osaa arvostaa, enkä tiedä miksi pitäisikään. Olen myös kritisoinut aiemmin Jukan ja Krisun käytöstä, koska ovat mielestäni myös käyttäytyneet kusipäisesti.
Niin? Ei mua haittaa että pidät Anua v-mäisenä luonteena, mutta sitä en voi sietää että asioita väritetään muuksi kuin mitä ne ovat. Asioista tulisi raportoida neutraalisti, mitä on tapahtunut ja sitten vasta kertoa oma mielipiteensä, ihan erillisenä kirjoituksena. Ei niin, että sotkee omat tunteensa kun kertoo talon tapahtumista ja estää näin muita muodostamasta omia mielipiteitään.
Luulen että Anun käytös on sellaista, että varmasti moni pitää niitä asioita ikävinä ilman sitä värittämistä ja liioitteluakin.
Oman mieipiteen voi muodostaa kyllä katsomalla ohjelmaa itse eikä lokkeilemalla täällä.
Sitten valheellisen tiedon levitys on typerää ja hankaloittaa keskustelua myös meidän välillä jotka katsoo ohjelmaa itse, mutta haluavat myös keskustellakkin siitä ja jakaa mielipiteitä.
Mitä itse aina vaan jankkaat valheellisen tiedon levittämisestä. Kuka täällä on edes valheellista tietoa levittänyt?
Kristityksi ihmiseksi Ville haukkuu todella usein ruokaa. Ensin rukoilee siitä ja sitten haukkuu pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai Anu ei syö pihviä kun se ei paistettu laktoosittomassa toissa on se pelle kaljaa vetää taas illalla😅🤣🤣
Käyttäytyy kuin pikkukakara ainutlapsi!!!
Taisit päästä just koulusta? Kannattaa olla vähän enemmän hereillä äidinkielen tunneilla, niin kirjoitustaitosi kehittyy vakavasti otettavalle tasolle.
Jukan ruoka puoliksi pöydällä kun syö pienestä syvästä lautasesta?
Ääniä villelle. Miralle. Villelle ja Jukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.
Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.
Niin se on se mikä häntä lapsille huutamisessa vituttaa? Et häntä alkaa yskittää? Voi itsekkyyden, itsekeskeisyyden ja lapsellisuuden huippu! Anu malliesimerkki siitä mitä käy kun vanhemmat tekevät lapsen puolesta kaiken. Myös aikuisen lapsen.
Ei mennyt noin, älä usko tuota Anu-vihaajaa, sävyttää juttunsa omien tarkoitusperiensä mukaan. Veikkaan että trollaa tarkoituksella ja kokeilee kuinka moni uskoo.
Eiköhän täällä useampi ihminen kommentoi Anua ei-niin-mairittelevaan-sävyyn. Itse olen ainakin kommentoinut ja niin on joku/jotkut muutkin... On vaan mun mielestä v-mäinen ja itsekäs luonne, en osaa arvostaa, enkä tiedä miksi pitäisikään. Olen myös kritisoinut aiemmin Jukan ja Krisun käytöstä, koska ovat mielestäni myös käyttäytyneet kusipäisesti.
Niin? Ei mua haittaa että pidät Anua v-mäisenä luonteena, mutta sitä en voi sietää että asioita väritetään muuksi kuin mitä ne ovat. Asioista tulisi raportoida neutraalisti, mitä on tapahtunut ja sitten vasta kertoa oma mielipiteensä, ihan erillisenä kirjoituksena. Ei niin, että sotkee omat tunteensa kun kertoo talon tapahtumista ja estää näin muita muodostamasta omia mielipiteitään.
Luulen että Anun käytös on sellaista, että varmasti moni pitää niitä asioita ikävinä ilman sitä värittämistä ja liioitteluakin.
Oman mieipiteen voi muodostaa kyllä katsomalla ohjelmaa itse eikä lokkeilemalla täällä.
Sitten valheellisen tiedon levitys on typerää ja hankaloittaa keskustelua myös meidän välillä jotka katsoo ohjelmaa itse, mutta haluavat myös keskustellakkin siitä ja jakaa mielipiteitä.
Mitä itse aina vaan jankkaat valheellisen tiedon levittämisestä. Kuka täällä on edes valheellista tietoa levittänyt?
Lue pari sivua taakseppäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.
Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.
Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."
Vierailija kirjoitti:
Oho, Kristian väänsi tortut olkkarin matolle. NICE ONE ! :-DDD
Taisi jotenkin Krisulla seota pää lopullisesti siitä kun Helmerin koira tuli kylään ja nyt se luulee olevansa koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy kuin pikkukakara ainutlapsi!!!Taisit päästä just koulusta? Kannattaa olla vähän enemmän hereillä äidinkielen tunneilla, niin kirjoitustaitosi kehittyy vakavasti otettavalle tasolle.
Tuolla on näköjään ennakoiva päällä tekee karmeeta tekstiä jos ei tarkasta.
Ei se tee minusta avaruusoliota, jos sanon niin tai uskon niin. Siksi Kevinkin ihan vain mies siitä huolimatta mitä uskoo tai väittää.
Kuka asukas? "Hohohohohohohohohohoho"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin esiintymistaito-kurssilla ja siellä vetäjä sanoi että huomaa etten ole äiti koska en osaa huutaa.
Jukan kiinnostus on korreloitunut suoraan siihen tosiasiaan, että Milla ja Kevin hengaa paljon yhdessä ja nukkuvat vierekkäin. Jukka halajaa päästä Millan viereen nukkumaan, ja saada muutenkin pisteensä Millan silmissä nousemaan. Antoihan Milla taas Jukalle yhden nimeämispisteen, joten senkin puolesta voidaan päätellä, että välittäminen ei ole Millan puolelta samaa, kuin Jukan, tuon Pohjanmaan ikioman pleipoin.